Skoči na vsebino

Razni zanimivi posnetki in članki

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano
pred 5 urami je FuManchu napisal:

Treba je vedeti, da razni zakoni in ukrepi veljajo samo za rajo. Elita se nam pa smeje v faco. Žal. 

 

Dokler jim bomo pustili in zraven nasedali propagandi iz medijev bo tako.

33112_1.png

Napisano
pred 10 urami je Alex napisal:

Evo, to kar vedno ponavljamo glede teh ekrančkov a novih avtomobilih. 😉

https://www.zurnal24.si/avto/test-avto-iz-leta-2005-dokazal-resnico-o-zaslonih-391788

 

 

To je zgolj in samo zato, ker avtomobile ne dizajnirajo uporabniki ampak ekonomisti. Virtualni gumbi na ekranu so pač cenejši kot mehanski. Volvo je recimo imel tud po 90 gumbov na armaturki, ker je seveda skrajnost v nasprotni smeri z zaslonom v Tesli. Obe rešitvi sta slabi in dejansko ima Mazda verjetno najboljši pristop, kjer so vse pomembne zadeve klasični gumbi, ostalo manj pomembno pa zaslon. 

33112_1.png

Napisano
pred 4 minutami je Boss napisal:

 

To je zgolj in samo zato, ker avtomobile ne dizajnirajo uporabniki ampak ekonomisti. Virtualni gumbi na ekranu so pač cenejši kot mehanski. Volvo je recimo imel tud po 90 gumbov na armaturki, ker je seveda skrajnost v nasprotni smeri z zaslonom v Tesli. Obe rešitvi sta slabi in dejansko ima Mazda verjetno najboljši pristop, kjer so vse pomembne zadeve klasični gumbi, ostalo manj pomembno pa zaslon. 

Se strinjam. Veseli me, da niso podlegli igralničarskoi generaciji in je tudi v cx 30 še vedno veliko gumbov (kjer  so potrebni). 

 

 

Napisano
pred 49 minutami je Boss napisal:

 

Dokler jim bomo pustili in zraven nasedali propagandi iz medijev bo tako.

Ja,kar v prve vrste @Boss......😊

Napisano
Pravkar je Bini napisal:

Ja,kar v prve vrste @Boss......😊

 

Ja se bojim, da bo res treba... 😧

33112_1.png

Napisano
pred 22 minutami je Boss napisal:

 

Ja se bojim, da bo res treba... 😧

Tudi jaz bom v prvi vrsti proti takim neumnostim, kot je to forsiranje električarjev.

 

 

Napisano
pred 47 minutami je Alex napisal:

Tudi jaz bom v prvi vrsti proti takim neumnostim, kot je to forsiranje električarjev.

Nas je že kar nekaj.....👍👌

Napisano
pred 9 urami je Boss napisal:

sli. Obe rešitvi sta slabi in dejansko ima Mazda verjetno najboljši pristop, kjer so vse pomembne zadeve klasični gumbi, ostalo manj pomembno pa zaslon. 


Ravno sem v Motoreviji bral,clanek na to temo… in Mazda je glede tega dejansko najbolje ocenjena… Tesla je pa na zadnjem mestu….

 

WWW.AMZS.SI

Manj gumbov, (pre)več zaslonov?


image.jpeg

 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano (urejeno)
Pred eno uro je Jest napisal:


Ravno sem v Motoreviji bral,clanek na to temo… in Mazda je glede tega dejansko najbolje ocenjena… Tesla je pa na zadnjem mestu….

 

WWW.AMZS.SI

Manj gumbov, (pre)več zaslonov?

 

 

pol pa folk govori da je Dacia slab avto🤣, pred MB in takoj za VW golfom :)....meni osebno je Tesla tako ali drugače eden izmed grših avtomobilov (ok zunaj je edino tisti model 6 spodoben), medtem ko noter s tistim ne vem koliko inčnim zaslonom je za 🤮)

Popravljeno od sportman333
Napisano (urejeno)
pred 11 urami je Boss napisal:

 

To je zgolj in samo zato, ker avtomobile ne dizajnirajo uporabniki ampak ekonomisti. Virtualni gumbi na ekranu so pač cenejši kot mehanski. Volvo je recimo imel tud po 90 gumbov na armaturki, ker je seveda skrajnost v nasprotni smeri z zaslonom v Tesli. Obe rešitvi sta slabi in dejansko ima Mazda verjetno najboljši pristop, kjer so vse pomembne zadeve klasični gumbi, ostalo manj pomembno pa zaslon. 

 

pa še zaslon lahk upravljaš prek enga gumba :) pri Audiju so pa to ukinli, pa se njihovi uporabniki full pritužujejo, da to pogrešajo

Popravljeno od Deeyan
Napisano (urejeno)
WWW.ZURNAL24.SI

Cene električnih avtomobilov rastejo hitreje kot cene vozil z motorji z notranjim zgorevanjem.

To bo še zanimivo čez par let 🤔

Že šparam za skuter, če ne bo dovolj pa za skiro..... 🥴😛😉

 

Popravljeno od Bini
Napisano

Ampak, lastništvo električnega avta ima lahko tudi svetle plati. Npr. vzdrževanje zdrave telesne teže:

 

WWW.RTVSLO.SI

Skupina lastnikov vozil znamke Tesle na Norveškem želi z gladovno stavko šefa znamke Elona Muska opozoriti na dolg seznam težav z...

 

  • Haha 4
  • Začuden 2

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Napisano

No saj majo prav glede nekvalitete Tesel. Za tolk denarja bi človek pričakoval bistveno višji nivo. Avto je znotraj milo rečeno plastičen.

33112_1.png

Napisano
pred 14 minutami je Boss napisal:

No saj majo prav glede nekvalitete Tesel. Za tolk denarja bi človek pričakoval bistveno višji nivo. Avto je znotraj milo rečeno plastičen.

Pri nas so res pretirane cene teh polizdelkov. Ne vem kolk stanejo pa preko luže. 

N7rRRL1.jpg

Napisano
pred 6 minutami je Boss napisal:

No saj majo prav glede nekvalitete Tesel. Za tolk denarja bi človek pričakoval bistveno višji nivo. Avto je znotraj milo rečeno plastičen.

Zadnjič sem gledal oddajo, kako jih izdelujejo. V bistvu je to samostojno podvozje, kjer je montirana velika baterija. Na to podvozje poveznejo plastično karoserijo, dajo noter armaturno in sedeže in par kablov. 

In dve televiziji, da lahko igralničarji igrajo tudi igrice v njem. To je to. 

  • Haha 2
  • Zmeden 1

 

 

Napisano (urejeno)

Notranjost tesle ja pa res poden od podna po izgledu pa, da o kvaliteti ne govorimo,..ni čudno da jo je un z dinamitom razstrelu :D še hjundaj električar mi je lepši

Popravljeno od TiEn

 

jajcadizlska.jpg

 

Napisano

Pri tesli se vidi, da nimajo tradicije izdelave avtov in da je firma ratala zelo na horuk. Ampak, če jih pač ljudje kupujejo tudi take, zakaj bi se trudili. :nevem:

  • Všeč 2
  • Haha 1

33112_1.png

Napisano

Mi je Google poslal časovno os in me spomnil, da imam še slabe 4 mesce do dvojne poti okoli zemlje....😉👍

Napisano
pred 58 minutami je Bini napisal:

Mi je Google poslal časovno os in me spomnil, da imam še slabe 4 mesce do dvojne poti okoli zemlje....😉👍

sej greš še na dopust, tko da je še šansa da dokončaš 2. krog :D 

Napisano

Meni ne bo hudega. Če bom želel, si bom grel na 25 °C. Ne bo meni nihče ukazoval, koliko bom imel toplo. 😉

Sicer pa preveč vroče tudi ne sme bit. 😉

 

 

 

 

Napisano
pred 4 minutami je Alex napisal:

Meni ne bo hudega. Če bom želel, si bom grel na 25 °C. Ne bo meni nihče ukazoval, koliko bom imel toplo. 😉

Sicer pa preveč vroče tudi ne sme bit. 😉

 

 

js mam čez zimo 20°C čist dovolj pa sm kr v kratkih rokavih

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Tole so različni renderji verjetno celo narejeni z AI. Zakaj bi se o tem pogovarjali, ker tole je pač zgolj nabijanje kaj bi bilo, če bi bilo. 
    • Fak, a ti razumeš razliko, kitajska vlada jim plačuje za vsak prodan avto... tudi za tistega, ki gre v izvoz al pa obtiči na ogromnem parkirišču. Za besedo nelojalna konkurenca še nisi slišal? Še ne dolgo nazaj je bil prehod na EV-je označen za ekološko dejasnje, a zdaj ko jih pa kopičijo na parkiriščih, kjer se večina sploh ne bo prodala se pa o ekologiji ne pogovarjamo več. Neverjetno kako so EV fani tako hipokritski glede tega. Izjavljo samo stvari, ki jim gredo v njihov prid pa samo toliko časa kot jim ustreza. Dvolično do konca.   Kitajci so vso začetno znanje enostavno pokradli, skopirali, sicer veliko po neumnosti in pohlepu zahoda. Ampak vseeno, to so amoralna bitja. Zdaj pa vse viške denarja, ki ga na začetku niso porabili za razvoj lahko uporabijo v nadgradnjo obstoječih tehnologij in v trgovski vojni proti tistim, ki so jim omogočili tak razcvet. Lepo se vidi kako capljajo pri ICE motorjih za zahodnimi izdelki, a pri EV-jih pa so seveda spredaj, ker tukaj je bilo najlažje zahod prehitet, ker smo praktično vsi štartali skoraj iz istega izhodišča a kitajci so imeli veliko prednost saj imajo rude, litij, redke zemlje na razpolago v takih količinah, da lahko enostavno zajebejo vse.    Seveda gorijo tudi Evropski hibridi in EV-ji, ker so ... pazi zdaj to... večinoma baterije narejene kje?    Pa še nekaj - kitajski avti so narejeni za življensko dobo 5-7 let.  Tako kot vse ostale kitajske stvari. Ne zanima jih servisna mreža, ne zanima jih aftersale usluga. Izdelke tako hitro menjajo, da rezervnih delov po nekaj letih praktično ni za dobit.    Sicer pa... probaj pa ne pozabit poročat kako je šlo po 5 letih lastništva kitajca.    
    • Če bo res takšna potem začnem redno igrati loto....  ali pa se bo moja boljša polovica začela prodajati, HE HE HE
    • Jah, Boss, tole "politično" jamranje v stilu "Kitajci so grdi", pa spet ne bo pilo vode. So vseh sort, tako kot tudi Američani, Slovenci, Evropejci.   Bom komentiral samo avtomobilsko industrijo. Kitajci so naredili načrt delati najboljše EV za dosego svetovne prevlade. In jim prekleto dobro kaže. Evropska avtomobilska industrija se bo morala pa zamisliti in krepko pljuniti v roke, ker tole precenjeno plastiko in pokvarljive avte, ki jih delajo po tekočem traku, tudi ne bodo mogli več vsakemu Janezku prodati. Jaz zase ne morem več 100 % reči, da kitajskega avtomobila pa nikoli ne bom kupil. Če bi izbiral ta hip, bi verjetno izbral kitajski avto, vsi očitki gor ali dol.   Prav zjutraj sem se spomnil na zgornji video, ko sem se peljal po gorenjski avtocesti v Ljubljano. In je bila kolona, ker se je en mojster z VW ID.7 zagozdil v prikolico tovornjaka. Pol havbe harmonike ... Zdaj ne vem, ali je računal na "vsemogočnega" avtopilota, tudi zračne blazine ne vem, če so bile odprte ... Skratka, stvari, ki so opisane v videu, se dogajajo dobesedno vsem proizvajalcem vozil.   Gorijo tudi evropski EV, ICE in še posebej hibridi. Na parkiriščih po Evropi se tudi kopičijo EU-avti. Neregistrirani in registrirani. Finte z eno- ali nekajdnevnimi registracijami pa so Kitajci pobrali prav od Evrope, ki je začela s to prakso. Še pri nas najdeš znamke, ki so delale več kot tretjino prodaje na tak način - enodnevna registracija, potem pa izvoz rabljenega s popustom iz države.   Imamo Slovenci lep pregovor - le čevlje sodi naj kopitar.
    • zakaj mi ni glih vseeno, ko @Slivka omenja lopato, ki bi jo rad sprobal na meni    
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.