Skoči na vsebino

Razni zanimivi posnetki in članki

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Haha, 1x mesečno naj bi rotiral gume v garaži - haha pa to je da te sezuje smešno. 🤣😂

 

Guma, ki mora prenest maso avtomobila 500-600kg/na pnevmatiko (če avto ni glih na ravnem parkiran) ne bo deformirana pri 100kg. Naj grejo h kakšnem vulkanizerju pogledat kako je to zloženo po trije seti koles en na drugem pa se noben kej dost ne sekira.

 

Glede vlage pa toliko - bolj je da je vlažen prostor (seveda ne da guma stoji v vodi) kot pa presuh.

  • Všeč 2
  • Haha 2

33112_1.png

Napisano

Sam jih že leta in leta na platiščih shranjujem takole, kakšnih težav pa nisem opazil:

image.png

 

Pred shranjevanjem jih edino očistim-operem, posušene pa do naslednje sezone zložim v neogrevano leseno lopo, pokrijem in pustim pri miru. Nobenega prelaganja, spuščanja zraka, ...

Napisano
dne 25. 11. 2023 ob 0:13 je Bini napisal:

Zanimivi rezultati res, ne vem kako se je Tesla našla v tej zgodbi, pa BWW. Ta dva naj bi predstavljala top of the top, tesla pri električarjih, BWW pri vseh ostalih 🤔

 

 

Napisano
pred 16 minutami je Janez007 napisal:

Sam jih že leta in leta na platiščih shranjujem takole, kakšnih težav pa nisem opazil:

image.png

 

Pred shranjevanjem jih edino očistim-operem, posušene pa do naslednje sezone zložim v neogrevano leseno lopo, pokrijem in pustim pri miru. Nobenega prelaganja, spuščanja zraka, ...

To je slika za brez platišč... 😉

Napisano (urejeno)

Jaz tako od nekdaj shranjujem gume na platiščih in brez njih pa nisem nikoli opazil kakšne deformacije.

Popravljeno od ignacij
Napisano

Edino kar lahko povzroči deformacijo je, če recimo spodaj na tla daš kakšne ozke remelne in bi se vtisnilo v gumo tam, kjer leži na teh količkih. Al pa da nekdo zmeče levo desno gume na kup pa da niso lepo v stolp zložene. To je pa načeloma to, kar bi v teoriji lahko ponagajalo. Drugač pa ja, tudi sam jih takole shranjujem od kar smo dobili zakon o dveh setih gum pa še nikoli ni bilo nič narobe al pa da bi bila kakšna deformacija.

33112_1.png

Napisano
pred 2 urama je Janez007 napisal:

Sam jih že leta in leta na platiščih shranjujem takole, kakšnih težav pa nisem opazil:

image.png

 

Pred shranjevanjem jih edino očistim-operem, posušene pa do naslednje sezone zložim v neogrevano leseno lopo, pokrijem in pustim pri miru. Nobenega prelaganja, spuščanja zraka, ...

 

Jaz delam vse isto, edino gume (s platišči) dam 2 po 2 ena na drugo. Pa ni nobenih težav.

Podpis.png

 

Napisano

Poznam možakarja, ko vsak kamenček spuca ven z gume 🤣

pred 2 urama je Shrek napisal:

Jaz jih položim na stirodur... 

Najbolje je perzijska preproga 😁

N7rRRL1.jpg

Napisano
pred 57 minutami je FuManchu napisal:

Najbolje je perzijska preproga 😁

 

Moji Raysi so res najbolj kar za notri v hišo :D 

Podpis.png

 

Napisano
Pred eno uro je FuManchu napisal:

Poznam možakarja, ko vsak kamenček spuca ven z gume 🤣

Najbolje je perzijska preproga 😁

Jaz tudi... 😂

Napisano
pred 24 minutami je Bini napisal:

Jaz tudi... 😂

Je tudi alfist?😁

N7rRRL1.jpg

Napisano
pred 10 minutami je Bini napisal:

Bil... 😉

Zdej Mazdo vozi?😄

N7rRRL1.jpg

Napisano
pred 20 urami je Janez007 napisal:

Sam jih že leta in leta na platiščih shranjujem takole, kakšnih težav pa nisem opazil:

image.png

 

Pred shranjevanjem jih edino očistim-operem, posušene pa do naslednje sezone zložim v neogrevano leseno lopo, pokrijem in pustim pri miru. Nobenega prelaganja, spuščanja zraka, ...

Tisto sliko od Bartoga daj pri NM, kjer so vse nove gume takole zložene ena na drugi brez felg

Napisano (urejeno)
pred 2 urama je NevLado napisal:

Tisto sliko od Bartoga daj pri NM, kjer so vse nove gume takole zložene ena na drugi brez felg

 

Drva imam lepše zložena ...

 

image.png

 

image.png

 

image.png

 

 

Popravljeno od Janez007
Napisano
pred 1 uro je NevLado napisal:

Evooo, točno tko, vodoravno :D 

Te gume niso za njih ampak za tebe... 😊😉

Napisano
Pred eno uro je Shrek napisal:

Nisi videl, da jih vsak teden prelagajo? 

 

 

 

Jaz ne... 😋

Če same padejo, ja😂

N7rRRL1.jpg

Napisano (urejeno)

Kakorkoli kalkulirajo, sodobna tehnologija ne privarčuje toliko, da bi opravičila svoje stroške. Mogoče bi proizvajalci vozil v tej luči morali malo pregledat opremo, ki jo vgrajujejo. Vozila bi bila četrtino cenejša, poraba bi se pa povečala za en štamprle na 100 km...

Popravljeno od Slivka
Napisano

Še meni BTjke ne uspe tako umazat. Le kaj so počeli?

 

Ali pa je bil avto v kakšnih poplavah in bo zdaj naprodaj: malo rabljen, garažiran, dobro ohranjen, prvi lastnik je bil dedek, ki ga je imel samo za v trgovino pa za do zdravnika in če je bila lepa nedelja še za k maši...

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni, imam M6 2.5 at z 86k km in kakšen krat med vožnjo pri nizkih obratih 1,5k začne malo trest kot, da bi sklopka spodrsavala. Če dam gas, ali pa spustim gas izgine. Menjalnik dela super drugače, lepo menjuje v rikverc gre tudi brez problema. Olje in filter olja v menjalniku sta bila zamenjana (drain and fill). Mogoče bi kdo vedel kaj bi blo? Hvala in lep pozdrav!
    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.