Skoči na vsebino

Razni zanimivi posnetki in članki


Z M A J

Priporočeno sporočilo

Mi gre zelo na živce, ko novinar govori o slov.državljanu je pa Samarđija, ki niti blizu ni slovencu 😤 Tako se daleč po EU misli kakšni hudi krimiji in neki teroristi smo pri nas...😔Naj povedo kdo je in na koncu, da ima tudi slov.državljanstvo... :nevem:

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

dne 12. 12. 2023 ob 13:01 je Shrek napisal:

Uf. Tle bi lahko roman napisal... 

Raje sprostili uvoz Filipincev in Indijcev, ki ZNAJO vozit, NE POZNAJO pa promrtnih predpisov...kot dvigniti plače slovenskim voznikom. Določeni so že dvignili... 

 

Ja, res je.

 

https://www.24ur.com/novice/tujina/40-tonski-tovornjak-obtical-med-hisama-in-ustavil-zelezniski-promet.html

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Sm kmet an s hribu doma, pa ne zastopm lih tanartabl usega tega:

 

https://www.delo.si/gospodarstvo/novice/evropa-mora-ukrepati-da-bo-kos-globalni-konkurenci/

 

Če prou zastopm, smo za nekonkurenčnost Evrope krivi delavci, ker premalo delamo, in ne v celoti zgrešena politika. Se pravi, je Safet na Kolektorju CPG kriv ker prepočasi fršola škarpo in ne von der Leyen, ki zahteva, da firme plačujejo drago elektriko...

 

A je to kak vic al sem jaz kaj zgrešil?

  • Všeč 3
  • Ljubim 1
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Prav imaš, spet so spraševali enega teoretika, ki se dobrika kapitalu. Fantek verjetno ni delal v gospodarstvu niti minute pa je zdaj pameten kot štirje.

 

Krivi so delavci, ki delajo premal ur in naj bi jih silili, da naj delajo še več kot 8 ur. In ni krivo, da se zavestno odpovedujemo poceni energentom, ker nam je tako striček Sam zapovedal, da nas gospodarsko oslabi. In seveda ni krivo, da se tukaj gremo neko zeleno politiko a po drugi strani nam bodo pa kitajski svinjuharji, ki očitno živijo na nekem drugem planetu, brez težav še naprej uničevali gospodarstvo. Ja jih bomo ocarinili in kdo bo carine plačal? Kitajc? Ja malo morgen, kupec, ki ne bo imel druge možnosti.

 

Ma sej je notri še nebuloz, da ti pamet stane pa raje ne bom nadaljeval. Ekonomisti ja, bolj zgleda, da je faliran študent iz FDV-ja.

  • Všeč 2
  • Haha 1

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

WWW.24UR.COM

Preiskovalci Nacionalnega preiskovalnega urada so na Evropsko javno tožilstvo podali kazensko ovadbo...

 

Glavnega lopova sploh ne omenjajo 🤫

 

 

  • Všeč 1
  • Haha 3

Podpis.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Vsa čast vsem, ki so volili to bedno in patetično vlado. Takih zgodb, ki niso dobili niti €€€ od države je preveč...

 

WWW.24UR.COM

"Z lahkoto lahko trdim, da smo pred poplavami živeli popolno družinsko življenje, v pičlih 10 minutah pa smo...

 

N7rRRL1.jpg

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 42 minutami je FuManchu napisal:

Vsa čast vsem, ki so volili to bedno in patetično vlado. Takih zgodb, ki niso dobili niti €€€ od države je preveč...

 

WWW.24UR.COM

"Z lahkoto lahko trdim, da smo pred poplavami živeli popolno družinsko življenje, v pičlih 10 minutah pa smo...

 

Teh je kar nekaj. 

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

WWW.24UR.COM

Ljubljani se obeta obnova železniške postaje, še prej, v začetku leta 2024, pa se bodo začela obsežnejša dela na območju železniškega nadvoza nad Dunajsko cesto. Dunajska cesta bo tako od 4. do 7...

 

  • Žalosten 1
  • Jezen 1

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 19 urami je FuManchu napisal:

Vsa čast vsem, ki so volili to bedno in patetično vlado. Takih zgodb, ki niso dobili niti €€€ od države je preveč...

 

Sej so imeli zavarovano, a ne? Načeloma je zavarovalnica tista, ki povrne škodo na osebnem premoženju. Država pa mora poskrbeti za infrastrukturo, šole, vrtce, ... sej mogoče ne razumem, ampak tako so bili podučeni Ljubljančani na Viču, ko je pred leti zalilo ogromno objektov in poplavilo na tisoče avtov. :nevem:

 

Mi je pa jasno, da je to stres in šok za ljudi ampak ni druge kot da si najbolj pomagaš sam, ker če pogledamo popotresno obnovo posočja po 20 letih le to še vedno traja. :o

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Sam si pomagaj in bog ti bo pomagal so včasih rekli😉....največja težava , vsaj moje osebno mnenje....folk je gradil povsod, kjer po vsej logiki ne bi smel (izdaja GD za polnjenje proračuna) in taisti folk ni pri tem nikoli razmišljal, da mogoče pa 10m stran od Savinje ne bi bilo smotrno graditi, ker pač ob rekah ali v hud hrib (pod hribom ni ravno za graditi) in naprej , sem prepričan, da skoraj 95%folka ni imelo ustreznega zavarovanja (vsak ima verjetno izkušnje pri kaki skodi kako delajo zavarovalnice)....da bi pa nekdo plačeval full kasko in cca.1.000eur na leto za zavarovanje pa pozabite....(sam imam osebnega prijatelja, ki mi to ureja in je agent, in plačujem okrog 800eur leto....ogromno in tudi sam sem se spraševal zakaj to in to in tretje....je rekel, bog ne daj da se kdaj kaj zgodi, ce ti ni prevec, plačaj in skleni full kasko, ker če imaš zavarovano imaš zadeve pokrite, dobis nazaj, sicer je brez veze kakršno koli upanje, pa sem na ravnem, izven popavnih območij, itd...)....enako je zdaj ko jim bodo ponudili nadomestne lokacije in folk kot pravi Slovenceljni ne bodo šli drugam, že zaradi principa, itd...to tudi potem veliko pove o inteligenci takega folka....p.s.resnica je žal vedno kruta....

Popravljeno od sportman333
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 3 minutami je Matick napisal:

Dvomim da so lahko vsi zavarovali proti poplavam, ker poznam primer k ni mogu zavarovat proti poplavam, ker je bilo območje označeno kot poplavno.

Torej bi mu nekdo ob oddaji vloge za gradbeno dovoljenje to morpojasniti, prepovedati graditi ali pa je osebno prevzel ta riziko, to je pa seveda potem over-rule odločitev posameznika, ki se lahko enkrat (samo enkrat)izkaze kot napačna odločitev....jaz osebno takega rizika pri gradnji oz.nakupu parcele ne bi vzel/prevzel....

Popravljeno od sportman333
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pravkar je Matick napisal:

Dvomim da so lahko vsi zavarovali proti poplavam, ker poznam primer k ni mogu zavarovat proti poplavam, ker je bilo območje označeno kot poplavno.

 

No zdaj smo pa prišli do bistva ... sej zavarovalnice niso neumne. Da pa ljudje gradijo na takih območjih se pa pač verjetno že v osnovi strinjajo, da mogoče bo nekoč nekaj šlo narobe. Temu se reče zavestni riziko in pač držiš fige, da se bo vedno izšlo. Če se pa ne pa verjetno težko tolje potem zvračaš na kolektivno odgovornost (državo).

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Tako je, to sem pozabil omeniti. Po moje nočejo pisati, ker je toliko izvedb platišč in izvedba prirobnice na platišču vpliva na to, potem pa si mislijo išči, ker enostavno nočejo dati podatka od sebe. Lahko bi vsaj za svoje original izvedbe imeli, za orientacijo. Verjetno bi pa na original servisu dobil podatek za vsak avto, če bi vprašal in jih drezal naj malo poiščejo. Opazil sem pa, da je pri vulkanizerjih nekako po domače 13 kg za alu in 11 kg za jeklene. Enota Nm je že malo preveč, če jim omeniš, je srednja šola predaleč nazaj. 😁🤔   Mene sicer glede tega malo z rezervo jemljite. Za mene se vijaki začnejo nad M24, mogoče pogojno pri M20, vse ostalo je za cici mici vrtec. Od M24 naprej pa počasi človek ni več dovolj za zategovanje, enostavno ne sproduciraš dovolj sile na moment ključu, tudi če si Chuck Norris. No, matico lahko zategneš, samo na pravi moment, pa če je vijakov veliko, bo pa bolj težko. Tu se tudi že splača malo vmešati inženirju, drugje pri tistih sponkah za papir je brezveze.
    • Naš študent osvaja študentko iz sosednje stavbe. In mu jo je uspelo prepričat, da sta šla po malici še na sladoled.    Ker je v bližini šola, nam je uspelo prepričat enega mulca, da je šel do njiju z svojim zvezkom in rekel: - "Oči, te naloge pa ne razumem..."   Največji hec je bil, da je prej ona pogruntala, da smo tega froca mi poslali, kot pa naš študent...
    • Vse to je načeloma res.    Res je pa tudi, da je čedalje več Navodil za uporabo brez tega podatka. In kaj ti potem nuca vrhunski digitalni moment-ključ s satelitsko povezavo, če pa nimaš nikjer zapisane vrednosti, na katero zategneš...
    • Drugače te natančnosti moment ključev do zadnje decimalke so marketinška neumnost. Se kdo vpraša kaj sploh pove vrednost momenta za zategovanje in kako to vpliva na korektno privijačen vijak? Npr. mazan in suh vijak da čisto druge vrednosti spenjalne sile pri enakem momentu. Sem pa bil presenečen, ker sem v Mazdinih navodilih končno videl vrednost momenta z odstopanjem, kar že pomeni, da je navodila pisal nekdo, ki zastopi stvari.   Drugače pa zelo podpiram uporabo moment ključa pri bolj delikatnih vijačnih spenjalnih zvezah, ker če tega ne delaš vsak dan, nimaš občutka za vrednost zategovanja, enostavno je nimaš. Že pri veliko zategnjenih vijakih je spremenljivk veliko. Pomembno je tudi, da je naležna površina prirobnice in platišča očiščena pri previjačenju. Včasih je naš vulkanizer to delal, zdaj se že preveč mudi. 😬 Če pa delajo to s pištolo, pa adijo. Drugam. Sem pa imel primer, ko nikakor nisem moral vijaka zategniti, ker so mi ga na servisu (ko so nekaj delali na bremzah) zategnili s pištolo in je že naredil vrat in je pri zategovanju samo lezel. Pa dober servis drugače, samo ko avto daš od sebe, pač vsega ne moreš videti.   V glavnem jaz po previjačenju pri vulkanizerju vijake doma enega po enega odvijačim in zategnem na novo z moment ključem. Za to niti ni treba avto dvigovati, ker tako je najmanj eden vijak za redundanco in se mora avto peljati tudi brez enega vijaka na vsakem kolesu.   Ne se preveč obešati na točno vrednost momenta. Lahko malo odstopa, ker je preveč drugih spremenljivk zadaj. Je pa ZELO priporočljivo in tudi korektno uporabiti moment ključ, ker pač ljudje smo ljudje - v določenih razmerah zelo zmotljivi in ko enkrat nastopi otopelost zaradi ponovljivosti nalog se pojavijo problemi, prej ko se tem sprijazniš, bolje je za vse. Tisti ki osnove in pristope v tehniki zastopijo, jih ni treba prepričevati v drugo. Raje pa po 50 prevoženih km vijake spet pritegnite oz. jih preverite, ker se prirobnice malo posedejo in vijaki izgubijo nekaj spenjalne sile.   Bi pa zaključil, da je neuporaba moment ključa pri vulkanizerju ali servisu nek tak osnovni primer šlamparije, ki mogoče nakazuje druge probleme na delovnem mestu.    
    • Nikoli si nebi mislil🤔    Skoraj tretjina se želi z elektrike vrniti k bencinu WWW.AVTOMANIJA.COM Skoraj tretjina lastnikov električnih avtomobilov se ob zamenjavi avta vrne nazaj k motorjem z notranjim...  
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.