Skoči na vsebino

Razni zanimivi posnetki in članki

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano
pred 9 urami je AmpeR napisal:

Vozil je CX-5

 

Da bi pri nas policist takole nekoga zvlekel iz avta, ga vrgel na tla in pokleknil nanj, preden bi ga vklenil, bi ostal brez službe... Čestitke Bosni in njeni zakonodaji!

  • Všeč 2
  • Zmeden 1
Napisano

Mi gre zelo na živce, ko novinar govori o slov.državljanu je pa Samarđija, ki niti blizu ni slovencu 😤 Tako se daleč po EU misli kakšni hudi krimiji in neki teroristi smo pri nas...😔Naj povedo kdo je in na koncu, da ima tudi slov.državljanstvo... :nevem:

Napisano

Bolj je vprašanje, kdo mu je dal državljanstvo. Verjetno so bile kuverte kar zajetne.

33112_1.png

Napisano
dne 12. 12. 2023 ob 13:01 je Shrek napisal:

Uf. Tle bi lahko roman napisal... 

Raje sprostili uvoz Filipincev in Indijcev, ki ZNAJO vozit, NE POZNAJO pa promrtnih predpisov...kot dvigniti plače slovenskim voznikom. Določeni so že dvignili... 

 

Ja, res je.

 

https://www.24ur.com/novice/tujina/40-tonski-tovornjak-obtical-med-hisama-in-ustavil-zelezniski-promet.html

Napisano

Sm kmet an s hribu doma, pa ne zastopm lih tanartabl usega tega:

 

https://www.delo.si/gospodarstvo/novice/evropa-mora-ukrepati-da-bo-kos-globalni-konkurenci/

 

Če prou zastopm, smo za nekonkurenčnost Evrope krivi delavci, ker premalo delamo, in ne v celoti zgrešena politika. Se pravi, je Safet na Kolektorju CPG kriv ker prepočasi fršola škarpo in ne von der Leyen, ki zahteva, da firme plačujejo drago elektriko...

 

A je to kak vic al sem jaz kaj zgrešil?

  • Všeč 3
  • Ljubim 1
Napisano

Prav imaš, spet so spraševali enega teoretika, ki se dobrika kapitalu. Fantek verjetno ni delal v gospodarstvu niti minute pa je zdaj pameten kot štirje.

 

Krivi so delavci, ki delajo premal ur in naj bi jih silili, da naj delajo še več kot 8 ur. In ni krivo, da se zavestno odpovedujemo poceni energentom, ker nam je tako striček Sam zapovedal, da nas gospodarsko oslabi. In seveda ni krivo, da se tukaj gremo neko zeleno politiko a po drugi strani nam bodo pa kitajski svinjuharji, ki očitno živijo na nekem drugem planetu, brez težav še naprej uničevali gospodarstvo. Ja jih bomo ocarinili in kdo bo carine plačal? Kitajc? Ja malo morgen, kupec, ki ne bo imel druge možnosti.

 

Ma sej je notri še nebuloz, da ti pamet stane pa raje ne bom nadaljeval. Ekonomisti ja, bolj zgleda, da je faliran študent iz FDV-ja.

  • Všeč 2
  • Haha 1

33112_1.png

Napisano

Vsa čast vsem, ki so volili to bedno in patetično vlado. Takih zgodb, ki niso dobili niti €€€ od države je preveč...

 

WWW.24UR.COM

"Z lahkoto lahko trdim, da smo pred poplavami živeli popolno družinsko življenje, v pičlih 10 minutah pa smo...

 

N7rRRL1.jpg

Napisano
pred 42 minutami je FuManchu napisal:

Vsa čast vsem, ki so volili to bedno in patetično vlado. Takih zgodb, ki niso dobili niti €€€ od države je preveč...

 

WWW.24UR.COM

"Z lahkoto lahko trdim, da smo pred poplavami živeli popolno družinsko življenje, v pičlih 10 minutah pa smo...

 

Teh je kar nekaj. 

 

 

Napisano
WWW.24UR.COM

Ljubljani se obeta obnova železniške postaje, še prej, v začetku leta 2024, pa se bodo začela obsežnejša dela na območju železniškega nadvoza nad Dunajsko cesto. Dunajska cesta bo tako od 4. do 7...

 

  • Žalosten 1
  • Jezen 1

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano
pred 19 urami je FuManchu napisal:

Vsa čast vsem, ki so volili to bedno in patetično vlado. Takih zgodb, ki niso dobili niti €€€ od države je preveč...

 

Sej so imeli zavarovano, a ne? Načeloma je zavarovalnica tista, ki povrne škodo na osebnem premoženju. Država pa mora poskrbeti za infrastrukturo, šole, vrtce, ... sej mogoče ne razumem, ampak tako so bili podučeni Ljubljančani na Viču, ko je pred leti zalilo ogromno objektov in poplavilo na tisoče avtov. :nevem:

 

Mi je pa jasno, da je to stres in šok za ljudi ampak ni druge kot da si najbolj pomagaš sam, ker če pogledamo popotresno obnovo posočja po 20 letih le to še vedno traja. :o

33112_1.png

Napisano (urejeno)

Sam si pomagaj in bog ti bo pomagal so včasih rekli😉....največja težava , vsaj moje osebno mnenje....folk je gradil povsod, kjer po vsej logiki ne bi smel (izdaja GD za polnjenje proračuna) in taisti folk ni pri tem nikoli razmišljal, da mogoče pa 10m stran od Savinje ne bi bilo smotrno graditi, ker pač ob rekah ali v hud hrib (pod hribom ni ravno za graditi) in naprej , sem prepričan, da skoraj 95%folka ni imelo ustreznega zavarovanja (vsak ima verjetno izkušnje pri kaki skodi kako delajo zavarovalnice)....da bi pa nekdo plačeval full kasko in cca.1.000eur na leto za zavarovanje pa pozabite....(sam imam osebnega prijatelja, ki mi to ureja in je agent, in plačujem okrog 800eur leto....ogromno in tudi sam sem se spraševal zakaj to in to in tretje....je rekel, bog ne daj da se kdaj kaj zgodi, ce ti ni prevec, plačaj in skleni full kasko, ker če imaš zavarovano imaš zadeve pokrite, dobis nazaj, sicer je brez veze kakršno koli upanje, pa sem na ravnem, izven popavnih območij, itd...)....enako je zdaj ko jim bodo ponudili nadomestne lokacije in folk kot pravi Slovenceljni ne bodo šli drugam, že zaradi principa, itd...to tudi potem veliko pove o inteligenci takega folka....p.s.resnica je žal vedno kruta....

Popravljeno od sportman333
Napisano

Dvomim da so lahko vsi zavarovali proti poplavam, ker poznam primer k ni mogu zavarovat proti poplavam, ker je bilo območje označeno kot poplavno.

Napisano (urejeno)
pred 3 minutami je Matick napisal:

Dvomim da so lahko vsi zavarovali proti poplavam, ker poznam primer k ni mogu zavarovat proti poplavam, ker je bilo območje označeno kot poplavno.

Torej bi mu nekdo ob oddaji vloge za gradbeno dovoljenje to morpojasniti, prepovedati graditi ali pa je osebno prevzel ta riziko, to je pa seveda potem over-rule odločitev posameznika, ki se lahko enkrat (samo enkrat)izkaze kot napačna odločitev....jaz osebno takega rizika pri gradnji oz.nakupu parcele ne bi vzel/prevzel....

Popravljeno od sportman333
Napisano
Pravkar je Matick napisal:

Dvomim da so lahko vsi zavarovali proti poplavam, ker poznam primer k ni mogu zavarovat proti poplavam, ker je bilo območje označeno kot poplavno.

 

No zdaj smo pa prišli do bistva ... sej zavarovalnice niso neumne. Da pa ljudje gradijo na takih območjih se pa pač verjetno že v osnovi strinjajo, da mogoče bo nekoč nekaj šlo narobe. Temu se reče zavestni riziko in pač držiš fige, da se bo vedno izšlo. Če se pa ne pa verjetno težko tolje potem zvračaš na kolektivno odgovornost (državo).

33112_1.png

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Tole so različni renderji verjetno celo narejeni z AI. Zakaj bi se o tem pogovarjali, ker tole je pač zgolj nabijanje kaj bi bilo, če bi bilo. 
    • Fak, a ti razumeš razliko, kitajska vlada jim plačuje za vsak prodan avto... tudi za tistega, ki gre v izvoz al pa obtiči na ogromnem parkirišču. Za besedo nelojalna konkurenca še nisi slišal? Še ne dolgo nazaj je bil prehod na EV-je označen za ekološko dejasnje, a zdaj ko jih pa kopičijo na parkiriščih, kjer se večina sploh ne bo prodala se pa o ekologiji ne pogovarjamo več. Neverjetno kako so EV fani tako hipokritski glede tega. Izjavljo samo stvari, ki jim gredo v njihov prid pa samo toliko časa kot jim ustreza. Dvolično do konca.   Kitajci so vso začetno znanje enostavno pokradli, skopirali, sicer veliko po neumnosti in pohlepu zahoda. Ampak vseeno, to so amoralna bitja. Zdaj pa vse viške denarja, ki ga na začetku niso porabili za razvoj lahko uporabijo v nadgradnjo obstoječih tehnologij in v trgovski vojni proti tistim, ki so jim omogočili tak razcvet. Lepo se vidi kako capljajo pri ICE motorjih za zahodnimi izdelki, a pri EV-jih pa so seveda spredaj, ker tukaj je bilo najlažje zahod prehitet, ker smo praktično vsi štartali skoraj iz istega izhodišča a kitajci so imeli veliko prednost saj imajo rude, litij, redke zemlje na razpolago v takih količinah, da lahko enostavno zajebejo vse.    Seveda gorijo tudi Evropski hibridi in EV-ji, ker so ... pazi zdaj to... večinoma baterije narejene kje?    Pa še nekaj - kitajski avti so narejeni za življensko dobo 5-7 let.  Tako kot vse ostale kitajske stvari. Ne zanima jih servisna mreža, ne zanima jih aftersale usluga. Izdelke tako hitro menjajo, da rezervnih delov po nekaj letih praktično ni za dobit.    Sicer pa... probaj pa ne pozabit poročat kako je šlo po 5 letih lastništva kitajca.    
    • Če bo res takšna potem začnem redno igrati loto....  ali pa se bo moja boljša polovica začela prodajati, HE HE HE
    • Jah, Boss, tole "politično" jamranje v stilu "Kitajci so grdi", pa spet ne bo pilo vode. So vseh sort, tako kot tudi Američani, Slovenci, Evropejci.   Bom komentiral samo avtomobilsko industrijo. Kitajci so naredili načrt delati najboljše EV za dosego svetovne prevlade. In jim prekleto dobro kaže. Evropska avtomobilska industrija se bo morala pa zamisliti in krepko pljuniti v roke, ker tole precenjeno plastiko in pokvarljive avte, ki jih delajo po tekočem traku, tudi ne bodo mogli več vsakemu Janezku prodati. Jaz zase ne morem več 100 % reči, da kitajskega avtomobila pa nikoli ne bom kupil. Če bi izbiral ta hip, bi verjetno izbral kitajski avto, vsi očitki gor ali dol.   Prav zjutraj sem se spomnil na zgornji video, ko sem se peljal po gorenjski avtocesti v Ljubljano. In je bila kolona, ker se je en mojster z VW ID.7 zagozdil v prikolico tovornjaka. Pol havbe harmonike ... Zdaj ne vem, ali je računal na "vsemogočnega" avtopilota, tudi zračne blazine ne vem, če so bile odprte ... Skratka, stvari, ki so opisane v videu, se dogajajo dobesedno vsem proizvajalcem vozil.   Gorijo tudi evropski EV, ICE in še posebej hibridi. Na parkiriščih po Evropi se tudi kopičijo EU-avti. Neregistrirani in registrirani. Finte z eno- ali nekajdnevnimi registracijami pa so Kitajci pobrali prav od Evrope, ki je začela s to prakso. Še pri nas najdeš znamke, ki so delale več kot tretjino prodaje na tak način - enodnevna registracija, potem pa izvoz rabljenega s popustom iz države.   Imamo Slovenci lep pregovor - le čevlje sodi naj kopitar.
    • zakaj mi ni glih vseeno, ko @Slivka omenja lopato, ki bi jo rad sprobal na meni    
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.