Skoči na vsebino

Razni zanimivi posnetki in članki

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Po moje tukaj velja pravilo srečanja za vozila na prednostni cesti. 

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano (urejeno)

jest bi reku da takoj ko glavna cesta mal zavija, da lahko recemo tudi da velja desno pravilo, tako kot na vseh glavnih cestah v kriziscu kjer glavna cesta zavije. Pravilo srečanja naj bi veljalo če gre cesta strogo naravnost. 

Zadeva je ista kt tale krizisce, samo da je kle ovink da se rece. V obeh primerih, pa tudi ce nadaljujes po glavni cesti, moras dat zmigovc

MAPS.APP.GOO.GL

 

Kakorkoli pa obrnes, je vrstni red isti, pa ni vazno kero pravilo upostevamo

 

 

Pomoje je tudi vprasanje neumno, ker zakaj bi vedu po katerem pravilu se peljes kle skoz, ce ves da moras pocakat avto ki ti pride nasproti ze ves vec kot vecina voznikov

Popravljeno od Matick
Napisano
pred 4 urami je Matick napisal:

Kakorkoli pa obrnes, je vrstni red isti, pa ni vazno kero pravilo upostevamo

 

Kaj pa se zgodi, če bi glavna cesta šla v levo in ne na desno? Potem pa kr pozabimo desno pravilo al kako pol to deluje v resnični situaciji?

 

Ne resno. Očitno se čedalje bolj pozablja, kako se obnašamo v križiščih po pomembnosti signalizacije. Se pravi: policaj ima najvišjo veljavo, če policaja ni so potem semaforji in pravilo srečanja istočasno. Če semaforjev ni so naslednji po pomebnosti znaki skupaj s pravilom srečanja. Šele zadnja zadeve, ko v križišču ni ničesar sta desno pravilo in pravilo srečanja.

 

V tem primeru imamo znake in zgolj pravilo srečanja pa ne glede al gre cesta naravnost, al zavija v Y al pa pravokotno v T. Dejansko ni pomembno. Recimo glavna cesta lahko zavija za 90 stopinj, ali 45 al pa mogoče samo 10 stopinj ali pa celo je ravna in v kateri fazi se odločaš med pravilom srečanja ali desnim pravilom. Tole je samo, da se zmede voznike in dela nepotrebni kaos, ker pravila so čist jasna.

33112_1.png

Napisano
pred 9 minutami je Boss napisal:

 

Kaj pa se zgodi, če bi glavna cesta šla v levo in ne na desno? Potem pa kr pozabimo desno pravilo al kako pol to deluje v resnični situaciji?

 

 

Verjetno oba veva kdo bi pol šel prvi.

V teh primerih k glavna cesta zavija je čisto enostavno, če nadaljuješ po svojem pasu, se samo pelješ, če zavijaš čez nasprotni pas od glavne ceste, pa pač počakaš. Pa ni važno a temu rečeš desno pravilo, ali pa pravilo srečanja, logika je čisto ista. Zato je pa tisto postavljeno vprašanje totalna neumnost, ker ljudje morjo vedt kdo ima prednost in zakaj, ne pa kako se pravilu reče ...

Napisano

Dejstvo... zato je pa noro, da v tako jasno situacijo rinejo odgovor, ki ne dela nič drugega kot ustvarja zmedo. Desno pravilo nima tukaj kej delat. Desno pravilo je zgolj in samo pri križišču enakovrednih cest in to je to.

33112_1.png

Napisano (urejeno)

To je pa to, ker se spomnim, da so mene že skoraj 20 let nazaj učil da tudi ko glavna cesta zavije, da je to desno pravilo ...
To je totalna neumnost, in bi mogl ljudem pojasnit, da ko ti nekomu drugemu na glavni cesti sekaš pot, da nimaš prednosti. Pri desnem pravilu se pa folk samo ustraši, in zablokirajo, ker presenetljivo veliko ljudi ne razume logike desnega pravila v teh primerih.

 

 

Zelo dobr se to vid na tistem križišču k sem ga prej zalepu, ker se vsaj trikrat tedensko tam peljem po litostrojski proti verovškovi, in vsaj enkrat na teden se zgodi, da moram bremzat ker ali en iz stranske naravnost pelje pa ne jebe žive sile, al pa en iz smeri verovškove pelje naravnost, pa isto ne jebe ...

Popravljeno od Matick
Napisano

Pol pa prideš do take situacije ceste in pod milim bogom ne veš kdo je desni s prednostjo in kdo levi, ki je nima. Če samo upoštevaš potek ceste in pravilo srečanja ter, da ima prednost tisti, ki nadaljuje po prednosni ali zavija na svojo desno ne moreš nikakor zgrešit. Tisti, ki pa levo zavija na stransko je pač nima, ker s svojo vožnjo seka pot drugemu vozilu na prednostni cesti.

 

image.png

33112_1.png

Napisano

Ja zelo so pogumni tile fantje, bomo videli kako bodo pogumni, ko jim bo voda tekla u grlo.... 😶‍🌫️

Napisano

Nemajo oni para za Čefurina. Tko, da če jih dobijo bo res veselo. Me pa vseeno zanima kaj je to za en avto, da so ga tako z lahkoto ukradli.

33112_1.png

Napisano

Ne vem, ko se ponoči vozim domov vidim vsaj pet policijskih avtov, ta pa neopažen čez pol mesta po pločnikih, parkih, vse cvili od gum, pred blokom se zaletava, pa ga nihče ne vidi. Mene bodo pa eno uro preverjali če imam vse žarnice, pa datum prve pomoči, homologacijo, itd

 

@Boss, nekaj se šušlja o Land Roverju Defenderju...

Napisano
pred 5 urami je Slivka napisal:

Ne vem, ko se ponoči vozim domov vidim vsaj pet policijskih avtov, ta pa neopažen čez pol mesta po pločnikih, parkih, vse cvili od gum, pred blokom se zaletava, pa ga nihče ne vidi. Mene bodo pa eno uro preverjali če imam vse žarnice, pa datum prve pomoči, homologacijo, itd

 

@Boss, nekaj se šušlja o Land Roverju Defenderju...

 

Ali pa G-wagen? 🙂

Podpis.png

 

Napisano
WWW.RTVSLO.SI

V švedskem mestu Uppsala je pred dnevi začela delovati posebna aplikacija, ki uporabnikom omogoča, da hitro in preprosto prijavijo...

 

Kaj bi v njihovih časih dali za takšno aplikacijo razni Ceaousescuji in Stalini :angry2:

  • Začuden 1
  • Jezen 1

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Napisano

Tako se red dela. Jaz sem za, da tud v SLO tako aplikacijo nardijo... 

Napisano
pred 4 urami je Shrek napisal:

Tako se red dela. Jaz sem za, da tud v SLO tako aplikacijo nardijo... 

 

Verjemi, da si ne želiš tega... to je fašizem oziroma kvizlinštvo, da se ljudi novači za ovaduštvo. Za red naj skrbi policija in redarji in to je to.

  • Všeč 2
  • Haha 1

33112_1.png

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Tole so različni renderji verjetno celo narejeni z AI. Zakaj bi se o tem pogovarjali, ker tole je pač zgolj nabijanje kaj bi bilo, če bi bilo. 
    • Fak, a ti razumeš razliko, kitajska vlada jim plačuje za vsak prodan avto... tudi za tistega, ki gre v izvoz al pa obtiči na ogromnem parkirišču. Za besedo nelojalna konkurenca še nisi slišal? Še ne dolgo nazaj je bil prehod na EV-je označen za ekološko dejasnje, a zdaj ko jih pa kopičijo na parkiriščih, kjer se večina sploh ne bo prodala se pa o ekologiji ne pogovarjamo več. Neverjetno kako so EV fani tako hipokritski glede tega. Izjavljo samo stvari, ki jim gredo v njihov prid pa samo toliko časa kot jim ustreza. Dvolično do konca.   Kitajci so vso začetno znanje enostavno pokradli, skopirali, sicer veliko po neumnosti in pohlepu zahoda. Ampak vseeno, to so amoralna bitja. Zdaj pa vse viške denarja, ki ga na začetku niso porabili za razvoj lahko uporabijo v nadgradnjo obstoječih tehnologij in v trgovski vojni proti tistim, ki so jim omogočili tak razcvet. Lepo se vidi kako capljajo pri ICE motorjih za zahodnimi izdelki, a pri EV-jih pa so seveda spredaj, ker tukaj je bilo najlažje zahod prehitet, ker smo praktično vsi štartali skoraj iz istega izhodišča a kitajci so imeli veliko prednost saj imajo rude, litij, redke zemlje na razpolago v takih količinah, da lahko enostavno zajebejo vse.    Seveda gorijo tudi Evropski hibridi in EV-ji, ker so ... pazi zdaj to... večinoma baterije narejene kje?    Pa še nekaj - kitajski avti so narejeni za življensko dobo 5-7 let.  Tako kot vse ostale kitajske stvari. Ne zanima jih servisna mreža, ne zanima jih aftersale usluga. Izdelke tako hitro menjajo, da rezervnih delov po nekaj letih praktično ni za dobit.    Sicer pa... probaj pa ne pozabit poročat kako je šlo po 5 letih lastništva kitajca.    
    • Če bo res takšna potem začnem redno igrati loto....  ali pa se bo moja boljša polovica začela prodajati, HE HE HE
    • Jah, Boss, tole "politično" jamranje v stilu "Kitajci so grdi", pa spet ne bo pilo vode. So vseh sort, tako kot tudi Američani, Slovenci, Evropejci.   Bom komentiral samo avtomobilsko industrijo. Kitajci so naredili načrt delati najboljše EV za dosego svetovne prevlade. In jim prekleto dobro kaže. Evropska avtomobilska industrija se bo morala pa zamisliti in krepko pljuniti v roke, ker tole precenjeno plastiko in pokvarljive avte, ki jih delajo po tekočem traku, tudi ne bodo mogli več vsakemu Janezku prodati. Jaz zase ne morem več 100 % reči, da kitajskega avtomobila pa nikoli ne bom kupil. Če bi izbiral ta hip, bi verjetno izbral kitajski avto, vsi očitki gor ali dol.   Prav zjutraj sem se spomnil na zgornji video, ko sem se peljal po gorenjski avtocesti v Ljubljano. In je bila kolona, ker se je en mojster z VW ID.7 zagozdil v prikolico tovornjaka. Pol havbe harmonike ... Zdaj ne vem, ali je računal na "vsemogočnega" avtopilota, tudi zračne blazine ne vem, če so bile odprte ... Skratka, stvari, ki so opisane v videu, se dogajajo dobesedno vsem proizvajalcem vozil.   Gorijo tudi evropski EV, ICE in še posebej hibridi. Na parkiriščih po Evropi se tudi kopičijo EU-avti. Neregistrirani in registrirani. Finte z eno- ali nekajdnevnimi registracijami pa so Kitajci pobrali prav od Evrope, ki je začela s to prakso. Še pri nas najdeš znamke, ki so delale več kot tretjino prodaje na tak način - enodnevna registracija, potem pa izvoz rabljenega s popustom iz države.   Imamo Slovenci lep pregovor - le čevlje sodi naj kopitar.
    • zakaj mi ni glih vseeno, ko @Slivka omenja lopato, ki bi jo rad sprobal na meni    
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.