Skoči na vsebino

Razni zanimivi posnetki in članki

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Ko sem bil še zvesti navijač F1 in sem tole gledal v direktnem prenosu pa je Alešič tulil k zmešan.

 

No ja sej je tulil skos

 

 

  • Všeč 4
  • Ljubim 2

33112_1.png

Napisano

Legenda, keri cajti. Sicer čisto nasprotje Niku Miheliču s tem svojim dretjem. Ampak to smo takrat imeli in je bilo zabavno...

Napisano
WWW.24UR.COM

Že več kot pol stoletja ves svet ve za jugoslovansko stevardeso Vesno Vulović, ki je čudežno preživela padec letala z 10.000 metrov. Šele...

 

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Saj ne, da bi prav na veliko prebiral Žurnal, ampak tale test sem pa prebral...

 

WWW.ZURNAL24.SI

Kako čudno se v povezavi z dizlom sliši beseda posebnež. CX-60 je res posebnež. Mazda "lovi ribe" v ribniku, kjer ni veliko ribičev. A njena poteza, da na trg pripelje SUV z dizelskim šestvaljnikom, se zdi še...

 

Napisano
WWW.RTVSLO.SI

Pivovarna Union praznuje veličastno 160-letnico obstoja, kar je pomemben mejnik v zgodovini ene najstarejših slovenskih blagovnih...

 

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano
pred 10 minutami je Boss napisal:

Žalostna obletnica :(

 

Žalostnih obletnic je v slo kolikor hočeš. Nekoč smo sanjali da bomo sami svoj gospodar. Sedaj...

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Napisano

... pa samo gledamo, kako bomo premoženje čim boljše prodali - še najraje tujemu investitorju. In se potem hvalimo, da nam je uspelo dobiti toliko in toliko milijonov svežega kapitala od tujih investitorjev...

Napisano

Žalostna realnost. Sem tudi jaz tako mislil včasih, potem pa vidiš, da za večino nekih firm, ki pridejo v stanje za prodajo, ni drugega kupca kot tujec. Enostavno jih pri nas ni. Lahko bi za kaj poizkusili vztrajati, samo za večino zgodb ni kapitala in trga, ki pa s tujino pride, če je ta interes. Par takšnih zgodb poznam. 

Napisano
pred 7 urami je Agerg napisal:

Žalostna realnost. Sem tudi jaz tako mislil včasih, potem pa vidiš, da za večino nekih firm, ki pridejo v stanje za prodajo, ni drugega kupca kot tujec. Enostavno jih pri nas ni. Lahko bi za kaj poizkusili vztrajati, samo za večino zgodb ni kapitala in trga, ki pa s tujino pride, če je ta interes. Par takšnih zgodb poznam. 

Naši "kupci" imajo raje "zaslužen" denar shranjen v tujini. Tako, da ni interesa v Sloveniji za nakupe. Ker potem bi bilo potrebno zavihati rokave in s svojim znanjem kaj narediti. 

 

 

 

Napisano

Fanta Slovenija je na vrhu kandidatk kar se tice kadra in industrije. Problem so dajatve v naši lepi. Zakaj so vsi servisni centri v Romuniji, Bolgariji, Turciji? Kader ni cenejsi...,nasi hrvatje in Romuni imajo neto veliko vecje place, bruto pa pride firmo izredno manj ce ma 100 ali vec ljidi tam...

  • Všeč 2
  • Zmeden 1

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano (urejeno)

Sigurno je tudi to eden izmed problemov, ki jih ni malo. Hotel sem poudariti enega, ki je kar velik. Kot sem omenil, je tule pri nas podjetje Juteks, verjetno ga poznate, delajo talne obloge. Meni je bilo to vedno znano, kot neka zanikrna proizvodnja drugorazrednih talnih oblog, pa brez zamere.

Potem sem pa na neki lestvici videl, da to podjetje danes proizvede okrog 100.000€ dodane vrednosti na zaposlenega. Tu zdaj ne bom razlagal, kaj to pomeni, tisti ki veste, vam je jasno. Pa sem šel malo raziskati in ugotovim, da je bilo leta 2012 prodano tujcem. Ti so v firmo prinesli sistem, organizacijo, znanje je pa bilo že tu. Samo zaposleni so raje šrot proizvajali, pa še kaj za sebe pofušali, kot pa se ukvarjali s produktom. No, tujcem je jasno kaj morajo narediti in od takrat je izgleda nek red. Pa da ne pozabim, kakšen velik trg se je odprl pod novim lastnikom - prej so bile to samo sanje oz. potencialna desetletja truda, da ti podobna stvar uspe. Ne rečem, da ni možno, samo v bogih 30 letih odkar se je sesula prejšnja država, pač to ne gre.

Kot slišim je podobna zgodba s proizvodnjo mešalcev za beton (hruške) v Kočevju. Odkar so tujci prevzeli to laufa. Ni pa to več vrtec za jugoslovanske lenobe, ki čakajo na penzijo. Tačas pa fušajo po svojih kmetijah in hostah. Ker ni bilo nič posebnega, da v primeru lepega vremena, je pol proizvodnje vzelo fraj za košnjo.

Popravljeno od Agerg
Napisano
pred 2 urama je Agerg napisal:

Sigurno je tudi to eden izmed problemov, ki jih ni malo. Hotel sem poudariti enega, ki je kar velik. Kot sem omenil, je tule pri nas podjetje Juteks, verjetno ga poznate, delajo talne obloge. Meni je bilo to vedno znano, kot neka zanikrna proizvodnja drugorazrednih talnih oblog, pa brez zamere.

Potem sem pa na neki lestvici videl, da to podjetje danes proizvede okrog 100.000€ dodane vrednosti na zaposlenega. Tu zdaj ne bom razlagal, kaj to pomeni, tisti ki veste, vam je jasno. Pa sem šel malo raziskati in ugotovim, da je bilo leta 2012 prodano tujcem. Ti so v firmo prinesli sistem, organizacijo, znanje je pa bilo že tu. Samo zaposleni so raje šrot proizvajali, pa še kaj za sebe pofušali, kot pa se ukvarjali s produktom. No, tujcem je jasno kaj morajo narediti in od takrat je izgleda nek red. Pa da ne pozabim, kakšen velik trg se je odprl pod novim lastnikom - prej so bile to samo sanje oz. potencialna desetletja truda, da ti podobna stvar uspe. Ne rečem, da ni možno, samo v bogih 30 letih odkar se je sesula prejšnja država, pač to ne gre.

Kot slišim je podobna zgodba s proizvodnjo mešalcev za beton (hruške) v Kočevju. Odkar so tujci prevzeli to laufa. Ni pa to več vrtec za jugoslovanske lenobe, ki čakajo na penzijo. Tačas pa fušajo po svojih kmetijah in hostah. Ker ni bilo nič posebnega, da v primeru lepega vremena, je pol proizvodnje vzelo fraj za košnjo.

Enako je z Fruktalom, pa Elanom, pa barcaffe, pa Tomos, pa Lama Dekani

... Skratka, v večini primerov tujec naredi čistko z presežniki delavci, ki v marsikaterem primeru sploh ne vedo, kaj je njihovo delo. Nato produkte, ki niso rentabilni ukine, ustavi nove produkte, po katerih je trenutno povpraševanje, hkrati modernizira proizvodnjo in gasa.

No, potem je pa tukaj naša predraga država z neugodno klimo za godpodarstvo in v mnogih primerih tujci obupajo nad mami po par letih in preselijo proizvodnjo južneje od nas. 

 

 

Napisano

Velik problem je tudi napajanje strank in politike s temi firmami... Vse firme je prodala politika...naj bo leva ali desna. 

Napisano

Torej zaključek: vse v svetu priznane firme smo prodali tujcem, ki so pobrali, kar je bilo vrednega in zaprli... Sm kmet an s hribu doma, pei ne zastopm... Kej je to biznis stoletja? Mislm, prodaš en bot. An potlej nisi več gazda. Alora, vs čs smo teli jmat svoje, k smo to dobl, smo pa prodal tujcm... An zdej lohko spet jočemo dalje, kk smo bogi an de smo hlapci...

Napisano

Se strinjam, da so tudi drugi primeri tega, ki so bolj znani, samo mene je v primeru Juteksa presentil podatek, ki sem ga omenil, ki je res odstrelil v nebo. Takšne dodane vrednosti niti približno ne vidiš v vsaki firmi in je res kar razlika glede na prej.

 

Pa ne vem, če je v primeru Juteksa in omenjenega podjetja iz Kočevja imela kaj veliko politika zraven. Tu sta se firmi prodali in delata naprej s polno paro, drugje so drugi interesi zadaj in je vse samo malo manjše crkovanje kot je bilo prej...

Napisano (urejeno)
pred 12 urami je jures napisal:

Fanta Slovenija je na vrhu kandidatk kar se tice kadra in industrije. Problem so dajatve v naši lepi. Zakaj so vsi servisni centri v Romuniji, Bolgariji, Turciji? Kader ni cenejsi...,nasi hrvatje in Romuni imajo neto veliko vecje place, bruto pa pride firmo izredno manj ce ma 100 ali vec ljidi tam...

No ja. Hrvaške neto plače so za isto delovno mesto nižje.

Penzije krepko.

 

Pri nas je delavec obdavčen fejst, dobiček pa manj. Za to poznam kar nekaj tujih podjetij, ki dobiček ven vozijo preko Slovenije.

 

Tudi v Belgiji zapirajo tovarne. Zdaj VW, Ford je že zdavnaj. Žal se vse zaradi dobička seli na poceni trge, tu pa ostane in preživi višje tehnološka roba. Žal smo slovenci tako nori, da nič slovenskega ni dobro.

Sem dva poslušal pred leti v Bauhausu. Pravi prvi, kaj kupuješ Armalovo pipo, vzami Grohe je boljši, Armal ni več to to. In si obrnil Groheja, je delal Nemčija, Španija  Kitajska in Slovenija (Armal). Ampak naše žal za slovence ni dobro.

Imam še kar nekaj takih na zalogi.

Popravljeno od godlike
  • Všeč 2
  • Ljubim 1
Napisano

Saj Armal je tudi med tistimi, ki niso več v slovenski lasti… ;) 

 

WWW.DELO.SI

Armal je prestrukturiran, zdaj nov lastnik.

 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano (urejeno)
pred 3 urami je Jest napisal:

Saj Armal je tudi med tistimi, ki niso več v slovenski lasti… ;) 

 

WWW.DELO.SI

Armal je prestrukturiran, zdaj nov lastnik.

 

To je bilo 15 let nazaj. Ko bi ga z zvestobo reševali.

Zdaj je pa v stečaju, če se ne motim.

Popravljeno od godlike
Napisano

Tuji lastniki, ki tudi investirajo se vprašajo kaj in kako se nekaj dela in potem to z slo delavci delajo dobro (in pravilno oz.prave izdelke)...večina yu firm je pa delala nekaj zato da so delali (kompleks važno da delamo, četudi slabo ali nepravilno (nepravilne produkte, npr.primer planike, ki je delala top kvaliteto čevljev , ampak zgrešene linije ki jih noben ni kupoval...))  pol pa stečaj....veliko firm so pa t.i.kvazli politični managerji (=tajkuni) uničili in potem jim niti tuji investitorji ne morejo več pomagati (razni šroti, bavčarji, kordeži, šešoki, časarji in še in še.....) in zdaj smo kjer smo, politiki pa se kar svojo mantro naprej gonijo....

Napisano

A ni to jasno pri vseh stvareh. Ljudem ne sme it predobro in kadarkoli bo prišla ugodna zadeva jo je treba spodnest. Pa naj bo to zbiranje plastičnih zamaškov, domača FV oskrba z elektriko, ugodne cene energentov itd itd. Vsepovsod najdejo način kako to zjebat, da ne bi slučajno kdo od navadnih ljudi profitiral vsaj malo.

33112_1.png

Napisano

Ampak plačujemo jih pa še vedno. In nihče ne gre niti kolesarit, kaj šele, da bi kakšnih 700 ljudi tam v Bruslju "padlo skozi okno"... Torej, očitno nam je všeč, da nas je#€jo...

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Včeraj, ko sem šel  z 6-ko v Ljubljano, me je en švabo rešil plačila kazni na avtocesti. Namreč, kar nekje tam  pri Divači je stala bela škoda in noter ostrostrelec (radarska pištola) Ali kako se že reče temu.  Švabo  je prehiteval eno Teslo z 130/ uro. Jaz pa za njim in komaj sem čakal, da se umakne ma svoj pas. In takrat zagledam organe pregona, ki opravljajo svoje poslanstvo.  Je pa zato moj kolega plačal davek, ko smo šli popoldne v Cerkno. Bili so skriti za enim ovinkom ( nato je bila dolga ravnica.) Omejitev 50km/uro. Kao naselje. Na cesto je kar skočila mlada, čedna uniformiranka. Namerili so mu 73km/uro.Seveda je sledilo takoj obvezno  pihanje, pisanje kazni. In podelitev 3 točk za prvo mesto. Največji smeh je bil, ker ni lovil tisti aparat za izpisovanje kazni. Ni bilo povezave. Pa je hodila gor in dol po parkirišču, nato je šla na drugo stran ceste, pa pod cesto. Vse skupaj je bilo res smešno. Na koncu je nekako uspelo, a ni natisnilo. QR kode. Nato smo videli do Kopra #e dve patrulji. Izgleda, da do imeli kako akcijo.          Ne, meni se ni zdelo pri vsem tem nič spornega. Pač takih situacij je vsak dan na cesti kolikor hočeš. 
    • In to mi razlagaš zakaj? Ker sem se mogoče zaletel v idiota al kako? Tale debata postaja iz trenutka v trenutek bolj čudna in zmešana. 
    • Ni se potrebno nobenemu klanjat, samo moraš bit na cesti "žvelt". To pomeni, da hitro reagiraš, pogledaš na brzino v vzvratno ogledalo in že skočiš na drugi pas. Pazit moraš nase in na druge v prometu. Imeti moraš reflekse in oči na pecljih. Predvidevati moraš dve potezi vnaprej, kaj bo kdo naredil. Preventiva in  ne kurativa. Vježbaj. 
    • Mi smo šli letos na morje z našo mx-30. Razlog, da smo v pričakovanju novega avtomobila, stara cx-5 pa že prodana. Tako, da nam drugega ni preostalo. Relacija novo mesto - medulin preko Kočevja. Enkrat polnjenje vmes na postajališču Ina - lepenica pred rijeko. Od doma do tam 120 km. Doma napolnjen na 100%. Ko sem začel s polnjenjem je kazalo dometa se 45km. Je pa res, da sem zadnjih 10 km avtoceste pred polnilnico povečal hitrost na 130-140. Največ gre 145km/h. potem ga zmanjka. Drugače pa max 110km/h. Po lokalnih pa po omejitvah oz. Malo nad izven naselij. V 35 minutah smo jo napolnili na 92%. Po polnjenju smo imeli do cilja se 135km, ki smo jih zmogli brez problema. Na koncu zopet malo povečali tempo, tako da je ostalo na cilju dometa se cca 40km. Je bil pa kar naložen avto in klima napolno. Šli smo kar malo skeptično na pot, glede na to na da nikoli ne uporabljamo javnih polnilnic, ampak na koncu vse bp. Poraba po bc 18,5kwh/100km. To so realne številke. Domet do 150km je realen pri hitrostih 110km/h in ne 130 oz. 140. Itak pa ne moreš spraznit baterije do konca.
    • Danes zjutraj dal kri...  Zdaj sem pa v Bosni... 
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.