Skoči na vsebino

Razni zanimivi posnetki in članki

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Mi smo ga imeli in terenc od terencov🤠. Za naš teren po kraški gmajni idealen đip. Žal nam je pod segnil zato je šel od hiše...

Napisano
pred 1 uro je Slivka napisal:

Aha, ja, seveda. Tisti, ki nimajo denarja za kaj več, kupijo avto za 30.000€... Mislim, da v rangu do 30.000 je dovolj izbire in konkurence, da ljudje ne bi bili prisiljeni kupovati navaden skret. Pa imajo pri Suzukiju težave, ker jih ne morejo dovolj narediti glede na povpraševanje. Jih prodajo več kot katerega koli drugega modela...

 

Torej, trdiš, da se dobro prodaja zaradi kvalitete in ne zaradi nizke cene? Po moje v Eu sploh ne morejo več, ker je vprašanje a zadosti varnostnim standardom. Za Indijce bo pa dober.

 

Drugač pa tole je res tako poceni narejeno, da kr boli. Pri tem pa prešvoh motor, prevelika teža za ta motor pa previsoka poraba pri normalni vožnji. Moraš bit kr mazohista, da si omisliš kej takega, ampak 100 ljudi 100 čudi...

 

 

33112_1.png

Napisano
pred 7 urami je Boss napisal:

 

Torej, trdiš, da se dobro prodaja zaradi kvalitete in ne zaradi nizke cene? Po moje v Eu sploh ne morejo več, ker je vprašanje a zadosti varnostnim standardom. Za Indijce bo pa dober.

 

Drugač pa tole je res tako poceni narejeno, da kr boli. Pri tem pa prešvoh motor, prevelika teža za ta motor pa previsoka poraba pri normalni vožnji. Moraš bit kr mazohista, da si omisliš kej takega, ampak 100 ljudi 100 čudi...

 

 

 

Ja, dobro se prodaja zaradi kvalitete. Ker, če ne bi bil kvalitetno narejen, se ne bi po 15 let in več gonil po hribih in kolovozih.

 

V EU je nočejo več prodajati, pa ne zaradi varnostnih razlogov, ampak zaradi ekoloških zahtev. Kar se pa porabe pri normalni vožnji tiče, je povsem normalna. Samo da za Jimnyja normalna vožnja ni 130 po avtocesti, ampak 30 po planotah in brezpotjih. Glej, če boš ti zjutraj pojedel košček prepečenca in popil kozarec vode, tudi ne boš šel peš iz Ljubljane na vrh Krvavca. Še na Šmarno goro težko - razen če si kr mazohista, ampak 100 ljudi 100 čudi... In s povprečno porabo 8 litra ni bistveno več od ostalih ne-dizlov tu na tem forumu, pa tudi drugod... Za avto, ki je težak 1,2 toni je pa 100 "konjev" povsem zadosti, da spleza tja, kamor ti peš težko tudi, če poješ kaj več kot košček prepečenca...

 

Sem že večkrat napisal: vile niso za kidat sneg in lopata ni za pospravljat seno. In Jimny je za določen krog ljudi odlično vozilo. Ne samo za Indijce, da bogate turiste vozijo pod Himalajo, ampak tudi za gozdarje, kmete, logarje, nadzornike v TNP in podobne...

 

Kot sem že omenil, izbira je in konkurenca je. Če komu Jimny ni všeč, lahko izbere Dacio Duster ali Mazdo CX-30 (za 32.000€ dobiš tako s štirikolesnim pogonom in vlečno kljuko). Pa ne Dacia ne Mazda nista taki prodajni uspešnici kot je Jimny...

 

Ja, trdim, da se dobro prodaja zaradi kvalitete. Pa tudi zaradi uporabnosti. Ker nudi tisto uporabnost, ki jo avto mora nuditi. Česar ostali ne...

Napisano

Verjetno se v EU ne prodaja, ker se nabije cena zaradi okoljevarstvenih dajatev in še kakšne malenkosti. Malo na pamet govorim, nisem pa verjetno daleč od resnice.

 

Imam pa nekako občutek, da znajo za nek pameten denar kolikor toliko kvaliteten avto skupaj spraviti še samo Japonci. Luksuza je preveč, premalo pa ljudskih vozov. Pa mogoče še Kitajci, samo tam še nismo ziher, nekaj nam poizkušajo prikazati zaenkrat.

Napisano
pred 1 uro je Slivka napisal:

 

Ja, dobro se prodaja zaradi kvalitete. Ker, če ne bi bil kvalitetno narejen, se ne bi po 15 let in več gonil po hribih in kolovozih.

 

V EU je nočejo več prodajati, pa ne zaradi varnostnih razlogov, ampak zaradi ekoloških zahtev. Kar se pa porabe pri normalni vožnji tiče, je povsem normalna. Samo da za Jimnyja normalna vožnja ni 130 po avtocesti, ampak 30 po planotah in brezpotjih. Glej, če boš ti zjutraj pojedel košček prepečenca in popil kozarec vode, tudi ne boš šel peš iz Ljubljane na vrh Krvavca. Še na Šmarno goro težko - razen če si kr mazohista, ampak 100 ljudi 100 čudi... In s povprečno porabo 8 litra ni bistveno več od ostalih ne-dizlov tu na tem forumu, pa tudi drugod... Za avto, ki je težak 1,2 toni je pa 100 "konjev" povsem zadosti, da spleza tja, kamor ti peš težko tudi, če poješ kaj več kot košček prepečenca...

 

Sem že večkrat napisal: vile niso za kidat sneg in lopata ni za pospravljat seno. In Jimny je za določen krog ljudi odlično vozilo. Ne samo za Indijce, da bogate turiste vozijo pod Himalajo, ampak tudi za gozdarje, kmete, logarje, nadzornike v TNP in podobne...

 

Kot sem že omenil, izbira je in konkurenca je. Če komu Jimny ni všeč, lahko izbere Dacio Duster ali Mazdo CX-30 (za 32.000€ dobiš tako s štirikolesnim pogonom in vlečno kljuko). Pa ne Dacia ne Mazda nista taki prodajni uspešnici kot je Jimny...

 

Ja, trdim, da se dobro prodaja zaradi kvalitete. Pa tudi zaradi uporabnosti. Ker nudi tisto uporabnost, ki jo avto mora nuditi. Česar ostali ne...

Tak primer je tudi Fiat panda 4x4. V Dolomitih je to glavno prevozno sredstvo,je poceni, ga ni škoda in se

pririne povsod po snegu. Vidiš jih skoraj na vsakem dvorišču. In tudi kvaliteta verjetno ni slaba. 

 

 

Napisano
pred 54 minutami je Agerg napisal:

Verjetno se v EU ne prodaja, ker se nabije cena zaradi okoljevarstvenih dajatev in še kakšne malenkosti. Malo na pamet govorim, nisem pa verjetno daleč od resnice.

 

... ... ... ... ...

... ... ... ... ...

 

Ne znam prav točno razložiti, a gre nekaj v smislu, da ima "več izpušnih plinov" oziroma več trdih delcev in ostalih primesi in zato dviga povprečje vsem Suzukijem. Zato ga ne prodajajo več, da to povprečje ostane nizko in posledično vsem ostalim Suzukijem ne nabije nekih kazni...

Napisano
pred 40 minutami je Alex napisal:

Tak primer je tudi Fiat panda 4x4. V Dolomitih je to glavno prevozno sredstvo,je poceni, ga ni škoda in se

pririne povsod po snegu. Vidiš jih skoraj na vsakem dvorišču. In tudi kvaliteta verjetno ni slaba. 

 

Nekaj v tem smislu:

 

 

  • Všeč 4
  • Haha 1
Napisano
pred 27 minutami je Slivka napisal:

 

Nekaj v tem smislu:

 

 

Točno to. Kjer razno razni suvi za 60000€ obstanejo, pandica šele začne prav delati

 

  • Všeč 2
  • Haha 1
  • Ljubim 1

 

 

Napisano

Me malo zanima, kaj je tehničen razlog. Tule iz videa sicer ne moremo sklepati kakšne gume ima kdo. Ampak, a kdo ve kakšen 4x4 ima Panda vgrajen, da tole zmore?

Napisano

Večino so v takih primerih pomembne zgolj in samo gume. Dovolj je da je recimo Range Rover na celoletnih ali celo na letnih pa ne bo šel nikamor. Tko, da iz takih posnetkov delat zaključke je čisto brez veze.

 

Na snegu celo dvokolesni pogon z zimaki premaga 4x4 z letnimi.

  • Všeč 1
  • Zmeden 1
  • Hvala 1

33112_1.png

Napisano

 

pred 42 minutami je Boss napisal:

Večino so v takih primerih pomembne zgolj in samo gume. Dovolj je da je recimo Range Rover na celoletnih ali celo na letnih pa ne bo šel nikamor. Tko, da iz takih posnetkov delat zaključke je čisto brez veze.

 

Na snegu celo dvokolesni pogon z zimaki premaga 4x4 z letnimi.

 

Iz posnetka ni razvidno kakšne gume ima kdo, je pa razvidno da voznik Range Roverja ne zna vozit. Tipično za ljudi s preveč dnarja. 

 

Pri terenski vožnji v mnogih situacijah je prednost na strani lažjih. Se spomnim testa prečenja smučišča pravokotno na strmino, kjer so vsi težki terenci zdrsnili, lahki pa ne. 

 

 

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Napisano
pred 5 urami je Agerg napisal:

Me malo zanima, kaj je tehničen razlog. Tule iz videa sicer ne moremo sklepati kakšne gume ima kdo. Ampak, a kdo ve kakšen 4x4 ima Panda vgrajen, da tole zmore?

 

Panda mora spravit po tistem bregu 1,1 tone plus tovor, Range Rover pa 2,4 tone plus tovor...

 

Panda ima pnevmatike širine 175, Range Rover pa 255. Na poledeneli podlagi široka guma ne deluje dobro...

 

 

 

 

Zanimivo bi bilo vedeti, kakšne so pnevmatike (zimske ali M+S ali pa celo kakšne celoletne), katerega proizvajalca so (najbrž ni treba razlagati, da bo Yokohama prišla dlje od Aplus) in koliko so zrabljene.

 

 

 

In zanimivo bi bilo vedeti, kakšnega voznika ima kateri "montiranega"...

 

Sicer ima pa Panda povsem navaden pogon z navadnimi diferenciali brez zapor kardana. Nekaj so poskušali uporabljati ABS sistem kot blokado diferenciala - senzorji so zaznavali, katera guma se vrti hitreje od drugih in so jo bremzali z zavorami in jo upočasnili na obrate preostalih gum - ne vem pa, če so to razvili in uporabili v "tretji generaciji"... Je pa vsa zadeva v osnovi povsem preprost navaden štirikolesni pogon brez neke hude znanosti (v smislu torsenovega diferenciala ali samodejnih zapor diferenciala in podobno). Glih da ne "sneto z motokultivatorja"...

Napisano (urejeno)
pred 10 minutami je Slivka napisal:

Panda ima pnevmatike širine 175, Range Rover pa 255. Na poledeneli podlagi široka guma ne deluje dobro...

 

Zanimivo bi bilo vedeti, kakšne so pnevmatike (zimske ali M+S ali pa celo kakšne celoletne), katerega proizvajalca so (najbrž ni treba razlagati, da bo Yokohama prišla dlje od Aplus) in koliko so zrabljene.

Razlika med slabim in dobrim proizvajalcem je dosti večja kot med široko in ozko gumo:

 

https://youtube.com/watch?v=wf_mIlU82Ac

Popravljeno od godlike
Napisano
pred 2 urama je Boss napisal:

Večino so v takih primerih pomembne zgolj in samo gume. Dovolj je da je recimo Range Rover na celoletnih ali celo na letnih pa ne bo šel nikamor. Tko, da iz takih posnetkov delat zaključke je čisto brez veze.

 

Na snegu celo dvokolesni pogon z zimaki premaga 4x4 z letnimi.

Na delu sem videl pandico z zimskimi gumami, prav tako razne bmw je in audije z zimskimi. Pandica je z lahkoto šla povsod, medtem ko so super sivi obstali na klancih. Tako, da ni debate, da je pandica strup za sneg. 

 

 

Napisano

Podobnost ni zgolj naključna. Na primerjalnih testih na snegu so lektrični avti vozili naravnost v ovinkih, medtem ko so avti primerljive velikosti s pogonom na dinozavre zasnežene ovinke pri enaki hitrosti uspeli zvozit.

 

Teža je pomemben faktor. 

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Napisano (urejeno)

Važno, da so dobre gume, pa gre.

Screenshot_20250211-204553.png

Ta je iz kraškega roba 10 let nazaj.

Popravljeno od etcho
Napisano

Tole je "Švica" ne pa Švica. Tukaj bi se preselil, če bi bil še enkrat mlad. Prvič sem bil tukaj leta 1987 in že takrat sem bil fasciniran, da so ženske vozile avtobuse in bagerje. Lani poleti sem bil tretjič in vsakokrat me fascinirajo s svojim stilom življenja. Od njih se lahko veliko naučimo. 

https://cekin.si/novice/potrosnik/v-tej-drzavi-delajo-najmanj-a-zasluzijo-najvec-in-se-pet-tednov-placanega-dopusta-imajo.html

 

 

Napisano (urejeno)
pred 13 urami je etcho napisal:

 

Ta je iz kraškega roba 10 let nazaj.

 

Ja ja. Tudi jaz ko sem bil še mlajši, sem marsikaj vozil.

 

Btw, čez spajksice pozimi jih ni. Ampak bohnedaj z njimi na asfalt. Jaz sem raje vozil po bankini tistih nujen zadnji kilometer do doma. 

Popravljeno od Mraušk Mčk

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Napisano (urejeno)

Nisem imel spajksic. Tudi tukaj ne:

image.png

image.png

Je pa res, da sem vozil kot Rovanperä na Monte Carlu. 😁

 

Popravljeno od etcho
  • Všeč 2
  • Začuden 1
Napisano
WWW.24UR.COM

Fotoagencije in družbena omrežja so v svet ponesli osupljive prizore z juga Italije. Manjši izbruhi nemirne Etne niso nič neobičajnega, a tokrat...

 

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Rešitev je čisto nova vozna mreža po LJ. Ampak ni interesa... 

Napisano
WWW.24UR.COM

V nocojšnjem 24UR Fokusu bomo razkrili potencialno koruptivno omrežje javnosti dobro znane odvetnice Nine Zidar Klemenčič. V...

 

  • Haha 1
  • Jezen 2

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Hijene se že grizejo med sabo.... lepo. Tistmu Hajdinjaku iz NSi naj pa Bilobil pošljejo, ker totalno pozablja in se ne spomni ne Snežića in ne Draganovića. Par ta močni klofut okol njuška pa se bo vseh spomnila za nazaj in za naprej.

33112_1.png

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
    • Ufff, living dengerously 😜 A to je zate dovolj zaloge? 10%, če je mal neroden teren si mogoče na 20km dometa. Ja če na prvi polnilnici najdeš plac in deluje je Ok, kaj pa če moraš do naslednje ali pa celo do tretje? Pol pa že mal ritko stiska.   Zame je še vedno preveč kompromisa tole in ko poslušam, kako je treba planirat poti imet postanke se spomnim časov mojega fotra, ko nas je peljal v Pulo v kamp, kjer se je dva dni intenzivno pripravljal na ta "podvig" dolg neverjetnih 200km. Pa kje se bomo ustavili, pa da bo preventivno tankal, pa da smo mel vodo s sabo, če se avto pokvari, pa avtokarte pa ne vem kaj še vse. Dobri stari časi, ki se nekako vračajo.   Aja, sem se preveč vživel in grem zdajle tankat, ker mi kaže domet "samo še" 235km        
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.