Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Ker moram peljati avto na servis, mislim sam nabaviti olje, ker ga serviserji preve? zara?unajo. Zanima pa me kerga priporo?ate? Mam pa Mazdo 3, bencinrja 1.6 105KM (2004). V knji?ici sicer pi?e, da je potrebno dati Mazda dexelia ultra 5W30, ampak kokr sm zasledil, ga velik folka kle ne priporo?a. Zakaj to in kaj bi priporo?ali namesto dexelije??

 

Se pa dexelijo dobi za 8,76? na liter - http://www.poceniolje.si/olje/mazda/5w30-ultra-dexelia.html

Napisano

Ker moram peljati avto na servis, mislim sam nabaviti olje, ker ga serviserji preve? zara?unajo. Zanima pa me kerga priporo?ate? Mam pa Mazdo 3, bencinrja 1.6 105KM (2004). V knji?ici sicer pi?e, da je potrebno dati Mazda dexelia ultra 5W30, ampak kokr sm zasledil, ga velik folka kle ne priporo?a. Zakaj to in kaj bi priporo?ali namesto dexelije??

 

Se pa dexelijo dobi za 8,76? na liter - http://www.poceniolje.si/olje/mazda/5w30-ultra-dexelia.html

 

Jaz v svojo 6-tko dajam tole MOTUL klikbpa se zelo dobro obnese. Ga tudi dajem v moped ?e 22 let pa je ma?ina ?e kot nova :bravo:

Pust'te me, da mi je doollgčaaaassss!!!

Napisano

a je tole u redu??

 

Mobil 1 ESP Formula 5W30

http://www.mimovrste.com/artikel/473001542...a-5w30-5-litrov

 

al pa tole:

Castrol Edge

http://www.motornaolja.com/castrol/edge-5w-30-4l

 

Pa kdo ve koliko ga moram imeti v moji mazdi?? 5l verjetno?

 

Jaz sem imel prej zgornje,letos pa sem dal noter sopodnjega.Zaenkrat tudi Castril o.k.

V M6 gre malo manj kot 5 litrov.V M3 pa ne vem.

 

 

Napisano

jst za mojo Castrol TXT

 

TXT se sploh ve? ne dobi oz. stare zaloge 2009 in starej?e

 

frikihamster

 

jaz dajem 5w40 se mi zdi 30 preredko ker je potrebno verigo mazat

Pust'te me, da mi je doollgčaaaassss!!!

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

Hm malo se moram popraviti, v servisni knji?ici mi pi?e da priporo?ajo 10w-40 ne pa 5w-30, tako da bi dal kar tole predpisano olje. Katero mi svetujete? Mazda dexelia ali kak?no Castrol??

 

Hvalaaa =)

  • 3 tedne kasneje...
  • 2 tedna kasneje...
  • 1 mesec kasneje...
Napisano

Na primer na povezavi lahko izberemo olje za svoje vozilo.

 

Za menjavo potrebujemo ?e oljni filter in bakreno 14mm tesnilo za zatesnitev ?epa (vijaka) na karterju.

 

Moram povedat, da se motor zavrti neprimerno lep?e kot z ono rinfuzo iz servisa, ki je namenjana za vse vrste motorjev in to iz istega soda.

  • 5 let kasneje...
Napisano

?ivjo ,  sem novi lastnik mazde 3 letnik 2006... dizel 110KM...

 

zanima me ?e je kaj va?no ali dam 5w40  ali 5w30 olje? sploh zdej za pozimi nevem kaj je bolje...   

 

more bit obvezno od mazde olje ali je lahko aral???

  • 4 meseci kasneje...
Napisano

Si bom malo sposodil tole temo.

 

Gre se za 300 kubi?ni zra?no hlajeni bencinski agregat za elektriko. Torej gre motor (tudi mrzel) takoj po zagonu "na obrate". Kak?nih 15 do 20 sekund kasneje pa ga tudi obremenimo.

 

V glavnem ga potrebujem pozimi, ko sneg in ?led potrgata kable. Torej je ve?ina zagonov pri temperaturah okoli 0?C. Agregat pa je postavljen v majhen zidan objekt, ki se ob delovanju hitro segreje. ?e posebej nerodno je speljana izpu?na cev, ki se ob zidu dviga do stropa in nato zavije ven. In ker je dolga in vro?a in ker je agregat zra?no hlajen, se pozimi v desetih minutah prostor segreje na 50?C. ?e pride do izpada elektrike poleti (zaradi udara strele), se prostor segreje tudi preko 60?C (ve? termometer ni imel merilnega obmo?ja..)

 

Originalna navodila pa sem izgubil. Glede na to, da je agregat ?e malo v letih, se niti ni za ?udit.

 

Torej, kak?no olje naj nabu?kam noter, da bo podmazovalo mrzel motor pod polnimi obrati in obremenitvijo, da pa bo ?e vedno podmazovalo motor, ko bo krepko segret v prostoru s 50 in ve? ?C?

Napisano

Uf, toliko predlogov, da se je kar te?ko odlo?iti.

 

Mah, ?e je bilo tole tri, ?tiri leta noter, pa ni zaribalo, zakaj bi ga pa sploh menjal...

Napisano

ali pa celo 15-40. Odvisno koliko je zadeva stara.

 

Jaz na traktorsko kosilnico dajem 5w-30je pa stara 3 leta

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

  • 2 meseca kasneje...
Napisano

Ve kdo kater dodatek za manjso porabo olja toci Pelko?

Meni je dal Metabond v eno od Mazd :)

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Tole so različni renderji verjetno celo narejeni z AI. Zakaj bi se o tem pogovarjali, ker tole je pač zgolj nabijanje kaj bi bilo, če bi bilo. 
    • Fak, a ti razumeš razliko, kitajska vlada jim plačuje za vsak prodan avto... tudi za tistega, ki gre v izvoz al pa obtiči na ogromnem parkirišču. Za besedo nelojalna konkurenca še nisi slišal? Še ne dolgo nazaj je bil prehod na EV-je označen za ekološko dejasnje, a zdaj ko jih pa kopičijo na parkiriščih, kjer se večina sploh ne bo prodala se pa o ekologiji ne pogovarjamo več. Neverjetno kako so EV fani tako hipokritski glede tega. Izjavljo samo stvari, ki jim gredo v njihov prid pa samo toliko časa kot jim ustreza. Dvolično do konca.   Kitajci so vso začetno znanje enostavno pokradli, skopirali, sicer veliko po neumnosti in pohlepu zahoda. Ampak vseeno, to so amoralna bitja. Zdaj pa vse viške denarja, ki ga na začetku niso porabili za razvoj lahko uporabijo v nadgradnjo obstoječih tehnologij in v trgovski vojni proti tistim, ki so jim omogočili tak razcvet. Lepo se vidi kako capljajo pri ICE motorjih za zahodnimi izdelki, a pri EV-jih pa so seveda spredaj, ker tukaj je bilo najlažje zahod prehitet, ker smo praktično vsi štartali skoraj iz istega izhodišča a kitajci so imeli veliko prednost saj imajo rude, litij, redke zemlje na razpolago v takih količinah, da lahko enostavno zajebejo vse.    Seveda gorijo tudi Evropski hibridi in EV-ji, ker so ... pazi zdaj to... večinoma baterije narejene kje?    Pa še nekaj - kitajski avti so narejeni za življensko dobo 5-7 let.  Tako kot vse ostale kitajske stvari. Ne zanima jih servisna mreža, ne zanima jih aftersale usluga. Izdelke tako hitro menjajo, da rezervnih delov po nekaj letih praktično ni za dobit.    Sicer pa... probaj pa ne pozabit poročat kako je šlo po 5 letih lastništva kitajca.    
    • Če bo res takšna potem začnem redno igrati loto....  ali pa se bo moja boljša polovica začela prodajati, HE HE HE
    • Jah, Boss, tole "politično" jamranje v stilu "Kitajci so grdi", pa spet ne bo pilo vode. So vseh sort, tako kot tudi Američani, Slovenci, Evropejci.   Bom komentiral samo avtomobilsko industrijo. Kitajci so naredili načrt delati najboljše EV za dosego svetovne prevlade. In jim prekleto dobro kaže. Evropska avtomobilska industrija se bo morala pa zamisliti in krepko pljuniti v roke, ker tole precenjeno plastiko in pokvarljive avte, ki jih delajo po tekočem traku, tudi ne bodo mogli več vsakemu Janezku prodati. Jaz zase ne morem več 100 % reči, da kitajskega avtomobila pa nikoli ne bom kupil. Če bi izbiral ta hip, bi verjetno izbral kitajski avto, vsi očitki gor ali dol.   Prav zjutraj sem se spomnil na zgornji video, ko sem se peljal po gorenjski avtocesti v Ljubljano. In je bila kolona, ker se je en mojster z VW ID.7 zagozdil v prikolico tovornjaka. Pol havbe harmonike ... Zdaj ne vem, ali je računal na "vsemogočnega" avtopilota, tudi zračne blazine ne vem, če so bile odprte ... Skratka, stvari, ki so opisane v videu, se dogajajo dobesedno vsem proizvajalcem vozil.   Gorijo tudi evropski EV, ICE in še posebej hibridi. Na parkiriščih po Evropi se tudi kopičijo EU-avti. Neregistrirani in registrirani. Finte z eno- ali nekajdnevnimi registracijami pa so Kitajci pobrali prav od Evrope, ki je začela s to prakso. Še pri nas najdeš znamke, ki so delale več kot tretjino prodaje na tak način - enodnevna registracija, potem pa izvoz rabljenega s popustom iz države.   Imamo Slovenci lep pregovor - le čevlje sodi naj kopitar.
    • zakaj mi ni glih vseeno, ko @Slivka omenja lopato, ki bi jo rad sprobal na meni    
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.