Skoči na vsebino

Pohvale servisov - serviserjev

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Itak. ?e jo samo ven potegnejo 2 ali 3 dl, kot jo je zgoraj v posodi, niso naredili ni?. Edino v smislu "za tehni?nega bo OK, ?e jo bodo merili".

 

V Avstriji nima? ?ans, da naredi? tehni?nega, ?e ima zavorna teko?ina vreli??e pod 150 stopinj C, posledi?no to pomeni komplet menjavo na vsaki 2 leti.

Napisano

Sledi logi?no vpra?anje, kako preverijo pri kak?ni temepraturi je vreli??e zavorne teko?ine?*? Imajo kako napravo, kot za antifriz?

Napisano

Ne merijo vrelisce, ampak vsebnost vlage v zavorni tekocini.In ja je tester. Ga imam doma. Je pa res, da na podlagi procenta vlage znajo odcitat najnizjo tocko vrelisca zavorne tekocine.

Napisano

Ne merijo vrelisce, ampak vsebnost vlage v zavorni tekocini. In ja je tester. Ga imam doma

2% je meja ,ali kako je ?e ?

Napisano

3%. Zavorna tekocina ful vlece vlago nase, zato se jo pa menja na 2 leti oz. 40 k km. Treba je tudi preveriti, da ni pokrovcek od rezervoarja poskodovan in da se lepo zapre (zatakne).

Napisano

3%. Zavorna tekocina ful vlece vlago nase, zato se jo pa menja na 2 leti oz. 40 k km. Treba je preveriti, da ni pokrovcek od posodice poskodovan in da se lepo zapre (zatakne).

Meni v navodilih pi?e menjava na 2leti.

 

Ko je bil avto star 2leti so mi na poobla??enem servisu rekli , da ne vidijo razloga za menjavo le-te.

 

No,potem sem ob vsakem servisu rekel da naj jo preverijo in zamenjajo ?e je potrebno.

 

Vsa ta leta je bilo ok (2razlicna servisa) ,potem pa smo jo preventivno zamenjali ob velikem servisu po 8ih letih in cca 110t km..

 

Tako da se mi zdi da je z menjavo brez predhodne meritve tako-tako...

Napisano

Drzi in se tudi strinjam. Zato pa imajo tester, da preverijo v kaksnem stanju je tekocina in se na podlagi tega le ta zamenja. Na zalost pa vsi vemo kako delajo uradni servisi. Po knjigi in zamenjajo vse kar je predpisano za to kilometrino. Kao zaradi garancije.. 8 let se mi pa vseeno zdi malo prehuda za zavorno tekocino. Jest osebno jo menjam na vsaki 2-3 leta ali pa takrat, ko menjam (diske, ploscice) pa lepo prezracim se zavore. Mislim, za tistih 10e se res ne mislim zajebavat :)

Napisano

Drzi in se tudi strinjam. Zato pa imajo tester, da preverijo v kaksnem stanju je tekocina in se na podlagi tega le ta zamenja. Na zalost pa vsi vemo kako delajo uradni servisi. Po knjigi in zamenjajo vse kar je predpisano za to kilometrino. Kao zaradi garancije.. 8 let se mi pa vseeno zdi malo prehuda za zavorno tekocino. Jest osebno jo menjam na vsaki 2-3 leta ali pa takrat, ko menjam (diske, ploscice) pa lepo prezracim se zavore. Mislim, za tistih 10e se res ne mislim zajebavat :)

Jp,saj po 8ih letih , ko smo prvi? zamenjali tudi diske , sem jim rekel da lahko tester ka?e da je vse ok,ampak ?e ?e delamo veliki servis,pa naj bo ?e teko?ina nova...

Napisano

No, vmes sem si ze rekel skoda zivcev in prespal zadevo potem pa sem vceraj vseeno zavil do servisa, kjer sem Majesu lepo vse razlozil kaj in kako, dobil opravicilo in precej molka kar pomeni, da zadeva ni bila iz trte zvita. Glede cene olja sem dobil odgovor "ja ves pri enih je tako pri drugih drugace". Ce bi jaz mojim strankal racunal enkrat toliko drugic toliko naslednji dan nimam vec dela. Dolivanje tekocin, ki jih ne dolijejo je bilo "ja pa saj ti nismo nic racunali". Kaj potem pises na servisni nalog da ste to naredili, ce niste? Za menjavo ploscic je bil pa vec ali manj tiho. Ne vem sicer kdo je "gazda" tam ampak tole je podobno kot ce peljem nekomu pod kozolec. Gremo dalje, da vidim ce je kdo bolj "posten"!

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

Ni ravo pohvala, prej bi ?lovek rekel ravno obratno.

 

Biv?i sodelavec je imel pri Vrta?u svojega 10let starega golfa na rednem servisu. Med opravljanjem storitve so ga s servisa poklicali po telefonu in obvestili, da je ena od zadnjih vzmeti polomljena in ga vpra?ali, ali naj menjajo vzmeti zadaj. Na vpra?anje koliko bi to stalo, je dobil odgovor da nekaj ?ez 300. NI se odlo?il za menjavo na servisu.

Ker kot upokojenec nima problemov s ?asom, predvsem pa nima dveh levih rok, je nabavil par zadnjih vzmeti in jih zamenjal sam. In glej ga zlomka, stari vzmeti povsem BP, nikjer nobene razpoke.

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

 

 

Napisano

No, vmes sem si ze rekel skoda zivcev in prespal zadevo potem pa sem vceraj vseeno zavil do servisa, kjer sem Majesu lepo vse razlozil kaj in kako, dobil opravicilo in precej molka kar pomeni, da zadeva ni bila iz trte zvita. Glede cene olja sem dobil odgovor "ja ves pri enih je tako pri drugih drugace". Ce bi jaz mojim strankal racunal enkrat toliko drugic toliko naslednji dan nimam vec dela. Dolivanje tekocin, ki jih ne dolijejo je bilo "ja pa saj ti nismo nic racunali". Kaj potem pises na servisni nalog da ste to naredili, ce niste? Za menjavo ploscic je bil pa vec ali manj tiho. Ne vem sicer kdo je "gazda" tam ampak tole je podobno kot ce peljem nekomu pod kozolec. Gremo dalje, da vidim ce je kdo bolj "posten"!

 

...?e bi, preden si prvi? peljal avto na servis v BTC, malo prebral tole temo, bi se verjetno ?e takrat druga?e odlo?il...

...je pa tako, da so vsi uradni mazda servisi bolj tako - tako...naredijo strogo tisto, kar je po zapisniku, oziroma poskrbijo za stvari, na katerih bi lahko, v primeru okvare, uveljavljav garancijo,

za ostale stvari jim je malo mar...

...kar je sicer ?koda, ker so Mazde kar OK avti...in ji mora?, ?e ho?e? da taki ostanejo vsaj nekaj ?asa, nujno servisirat "tudi" izven uradnih servisov...:(

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

AVTOCONA - mojster Alja? mi je naredil redni LPG servis in to po zelo ugodni ceni. ?e rabite karkoli glede avtoplina, dobite Alja? tule; 041 875 322.

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Pohvalit moram Franci-ja iz Podgorja pri Kamniku (Pelkov prijatelj in sodelavec), ki mi je v?eraj hitro porihtal neko vodno cevko, katera je povzro?ala rahlo pu??anje hladilne teko?ine. ?e kdo v Kamniku rabi dobrega mojstra, bo (tudi po besedah Pelka) Franci pravi naslov, cifra; 030 406 658

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Ja, to je pa tako, ko vedno ve? Mazda?ev ne vozi ve? Mazde. Potem se pa po forumu po?iljajo naslovi serviserjev. Saj bomo kmalu kot Renault forum... :P

Od kar imam Forda, sem postal pešec...

serviser.gif

Napisano

Ja, to je pa tako, ko vedno ve? Mazda?ev ne vozi ve? Mazde. Potem se pa po forumu po?iljajo naslovi serviserjev. Saj bomo kmalu kot Renault forum... :P

Ta mojster dela sicer pod kozolcem, AMPAK osebno mi je bolj pomembna kakovost storitve kot nek supermodern salon za stranke :)

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

  • 4 tedne kasneje...
Napisano

Pohvalit moram mojstra Toma?a (Lak Tom d.o.o.), to je Pelkov sosed na Zg. Senici, avtoli?ar, ki mi je vrhunsko pobarval Z4. :ouje:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

  • 2 meseca kasneje...
Napisano

Pele mi je naredil mali servis, temu se rece odzivnost in da me je uspel vrinit med ogromno stevilo strank :)

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Zopet bom pohvalil jerovska v Grosupljem...

 

Redni servis za xsaro, preventivni pregled pred tehnicnim, spucani konektorji za ventilator (ker je ob?asno delal samo na dveh stopnjah) . Ob uri prevzeli avto, ob uri zrihtano. Dobil 1leto asistence. 105eur.

 

V ?asu servisa ponujajo zastonj renta bike, taxi do 10km ali pa trolo in pa mislimda 10eur/dan za nadomestni avto , ?e je avto v garanciji ali nekaj takega.

 

Jaz sem naredil 60km s specialko ta ?as :)

 

Pa pohvalim xsaro , da je ?e naprej v top formi.

Napisano

Itak. ?e jo samo ven potegnejo 2 ali 3 dl, kot jo je zgoraj v posodi, niso naredili ni?. Edino v smislu "za tehni?nega bo OK, ?e jo bodo merili".

 

V Avstriji nima? ?ans, da naredi? tehni?nega, ?e ima zavorna teko?ina vreli??e pod 150 stopinj C, posledi?no to pomeni komplet menjavo na vsaki 2 leti.

 

Meni je tole "potegnit ven pa 2 dl not" sporno predvsem iz vidika, ker ?e si malenkost nepazljiv lahko potegne? preve? in dobi? zrak v sistem. In ta potem ostane not brez ustreznega prezra?evanja.

 

Saj ideja je na?eloma dobra, sem tudi sam rekel, da si bom kupil eno pumpico. Recimo da jo zamenja? 2 dl in se ti ne da prezra?evat sistema. Verjamem, da se po nekaj ?asa preme?a v sistemu in jo lahko po enem mesecu spet zamenja? 2 dl in tako naprej... Prej ali slej bo? zadevo spucal do neke normalne meje %. Je pa res, da potencialna umazanija v ceveh pri ?eljustih ostane. Tako da konec koncev bo? moral po X letih konkretno zamenjat zadevo. Sploh ?e vidno opazi?, da ni ve? zlato oljnate barve, ampak ratuje zeleno rjava.

 

Pa ?e to - ?e bo doma kdo kupil teko?ino (npr) na petrolu in jo potem sam dolival kasneje doma (brez testerja). Preverite, da ste res ustrezno zatesnili pokrov?ek teko?ine, ker tako kot pravi Scr3am, zadeva ve?e vlago. Vlaga pa se nabere tudi v posodici za dolivanje. :) 

Napisano

Potem pri nas Celju ne pride upo?teva, sem pa ?e na forumu bral pohvale za Interclas Lj. Za BTC pa ?isto razli?no, kar se salona ti?e nebi ve? komentiral se naj malo zamislijo, servi pa ne vem kak je.

 

Ne vem, ?e je bil v celo temi 2krat omenjen Interclass Lj. Bi pa bilo fajn, ?e bo kdo v kratkem imel stik z njimi, da kaj napi?e. :) 

Napisano

Tako je. Prva generacija je imel kar problem glede cepa in se je hitro pokvaril in se ni dobro privil. Jest sem kupil tester na ebayu za male pare :)

Napisano

Tist tester ka?e zihr ok? Kvalitetni so precej dragi

 

Jaz sem tudi kupil iz ebay in preveril v 3 avtih v gospodinjstvu, za katere sem vedel, kak?na je realna situacija. Pri tistem, ki je bil za odpis in zavorna teko?ina ni bila menjana 6 let je kazalo maksimalno prese?eno mejo, pri ostalih relativno novih dveh (ena dolita 1 leto nazaj, druga nikoli) pa sredino, 2 %. Je pa zelo pomembno, da tester ustrezno spuca? po tem, ko ga uporabi?. 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Jaz bi tak avto takoj prodal 🤓🤣🥸, ali pa se nehal sekirat, ker boš očitno doživel živčni zlom zaradi vseh malenkosti in nebuloz na avtu, ki te motijo....(kot je bilo zapisano že večkrat, nobena znamka ne dela več na kvaliteti kot pred 10 ali 20 leti....in Mazda tukaj ni izjema, in na koncu ti bodo rekli da je delovanje v mejah tolerance.....kdor je delal hišo in imel opravke z razno raznimi mojstri ve kaj sem s tem želel povedati....ti daš 30k za nov avto ali 200k za bajto, potem pa x delov dela folk ki ima osnovnošolsko izobrazbo in ni vse narejeno na milimeter natančno, istega odtenka, ti pa seveda pričakuješ da bo vse kot iz zlata🤣.....na koncu pa nadzornik ob pregledu reče, da je narejeno v mejah tolerance (moja izkušnja ko so polagali parket za katerega sem plačal 100eur/m2 in so mi ga takega ki je imel najvec belih lis (sam parket je bil bp, samo so imele dolocene deske bolj intenzivne kontraste) polozili direkt v dnevni (pa bi jih lahko v shrambo ali v kuhinjo kjer je pult, hladilnik...in sploh ne bi nihce videl tega....) pa sem protestiral in se kregal in so ga 10m2 vrgli ven in naredili / položili na novo....).....pod črto malo moraš imeti srečo, pa za vsako malenkost se ni treba sekirat v življenju 😉 pa lažje prideš skozi, ne glede na to da nimaš porabe 6,5 ampak samo 7.5 🤓🤔😂 in namesto čričkov malo bolj na glas poslušaš radio....
    • Zato ker se mi ni dalo letat po servisu. 😁 Ampak se bom zmenil ja. Vsaj za dve stvari. Vem, da "jamranje" po forumih ne bo rešilo ničesar.    In ne ne delam reklame oplu. Morda bi moral ostati na oplu ja. 😁Ampak tudi opel ni več opel sedaj ko je pod Stellantis grupo.   Jaz omenjam pomanjkljivosti, napake ravno zaradi tega, da vidim če je kdo že imel tukaj podobno...   Za matrične luči objavim posnetek. Moram v avto po kartico dashcama. Pa pol uredit video.  Ker to je ena stvar ki ne dela dobro. Pri Astri K v 8 letih in skoraj 200.000 prevoženih je redkokdaj odpovedal auto način luči.  Ali je bilo zarošeno pred kamero in je potem izklopilo auto naćin (matrični del) ali pa sem ročno izklopil.  Če je bila kamera zarošena je izpisalo opozorilo.  Tukaj pa mi na vsake toliko samo izklopi auto način. Včasih na pol minute vklaplja izklaplja. Brez opozoril...   Mogoče je pa ponedeljkov ali petkov avto. 
    • Kot sem že enkrat zapisal, očitno bi moral ostati na Astri... Čudno, da smo ostali večinoma zadovoljni. Ali si res imel tako smolo, pa zakaj že enkrat ne greš na servis (jamranje na forumu ne bo pomagalo), ali mogoče delaš reklamo za Opel 😁 ?
    • Getz 1.6 105KM je pil 7.5l pa je vožen bil mešano. Izredno poskočna žvad.   Renault 4 GTL mi je pil 10l, ko sem ga podedoval. S teranjem in servisi, sem ga spravil na 9l.   Jaz se držim ZKP-ja. Torej večja kot je kobikatura, bolj je poraba enakomerna. Če je pri istih konjih turbah, je pri nežni nogi nižja, pri preganjanju višja. Seveda tudi krepko bolj leti.   Torej, ker ni odgovora, na servisu še nisi bil? Kaj pa z @NevLado si se dobil na kavi in šel na en krog z njim?   Ker je polno nejevolje nad avtom in porabo. Reševat pa še nisi začel. Za to pa normalno, da se uporablja sarkazem. Jaz sem bil na i20n 3x na tedn na telefonu, pa vsaki teden tam, dokler niso garancijsko uredili.
    • Seveda ima lahko tudi nov avto kakšno pomanjkljivost ali napako. Če in ko jo odkriješ, se pelješ na servis, saj je avto v garanciji, da serviserji avto pregledajo in napako odpravijo. Pisarjenje po forumu problema ne bo rešilo, zato se poraja misel, da je izmišljeno in ima nek drug namen … Skratka, @tommzy, že imaš termin pri serviserju in če ga nimaš, zakaj še ne?
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.