Skoči na vsebino

Pritožba čez servis A-Cosmos


kkulonja

Priporočeno sporočilo

Original servisi imajo vsi zunanje izvajalce (?e ne pomeni da niso odgovorni) zato raje jaz k A vozim, pa se vse direktno + ve? zmeni...sedaj tudi kleparija

 

Mocnik ma svojega licarja/kleparja pa tudi komoro ma svojo. Tam na bivsi lokaciji k je nissan.

www.trziskisladoled.si

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pa kako je s tem?

Ali JPN oz. AUT ni? ne preverjajo kak?ni so servisi tukaj? Ali kdo bdi nad tem?

Na kateri servis sploh vozit.

Ne morem verjet, da se to dogaja znamki, za katero sem mislilila da je nad... in oh in sploh...

Sem tako razo?arana nad 'mojo' znamko, da sem ?e ?ist prizadeta in na tleh. ?okirana!

Katera znamka mi sploh ?e ostane???? :(

Honda?

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pa kako je s tem?

Ali JPN oz. AUT ni? ne preverjajo kak?ni so servisi tukaj? Ali kdo bdi nad tem?

Na kateri servis sploh vozit.

Ne morem verjet, da se to dogaja znamki, za katero sem mislilila da je nad... in oh in sploh...

Sem tako razo?arana nad 'mojo' znamko, da sem ?e ?ist prizadeta in na tleh. ?okirana!

Katera znamka mi sploh ?e ostane???? :(

Honda?

 

Kaj ma pa znamka veze s kleparjem? Na sploh je bolje iti direktno do obrtnikov, ki se s tem bavijo in ne na original servis - tega gre? le v primeru, da zavarovalnica krije nove dele....

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Kaj ma pa znamka veze s kleparjem? Na sploh je bolje iti direktno do obrtnikov, ki se s tem bavijo in ne na original servis - tega gre? le v primeru, da zavarovalnica krije nove dele....

 

Kako nima veze??? Itak, da ima.

Bom pa res ?la na uraden servis! Kakopak.

Sploh dokler garancija ne bo mimo.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Kako nima veze??? Itak, da ima.

Bom pa res ?la na uraden servis! Kakopak.

Sploh dokler garancija ne bo mimo.

 

Ok, kakor ?e?, samo garancija nima veze dokler dela? redne servise v avtu, s plehom pa nima veze

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ne bi reku, pa? pa naj se pohvali kar je za pohvalit, ne da vozite nesre?niki h kak?nim va?kih Buxlnom (z zlatarskimi cenami)! <_<:whatever:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ne bi reku, pa? pa naj se pohvali kar je za pohvalit, ne da vozite nesre?niki h kak?nim va?kih Buxlnom (z zlatarskimi cenami)! <_<:whatever:

 

Kam spadam js ? :ne vem:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ok, kakor ?e?, samo garancija nima veze dokler dela? redne servise v avtu, s plehom pa nima veze

 

Na ?alost jo ima. Pred kratkim sem kupil M3. Na obeh robovih sprednjih vratih ima sledove rje. Klasi?na napaka pri Mazdah3 letnik 2004 in 2005. Ima vse servise opravljene redno na poobla??enih servisih le eden ne (je pa bil opravljen). Ni ?ans, da mi pod garancijo popravijo PLEH!

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 1 leto kasneje...

?ivjo!

 

Tudi jaz imam izredno slabe izku?nje z A-Cosmosom na Celov?ki.

 

Mazdi se podalj?uje garancija za prerjavenje na 10 let (letnik 2003) v kolikor je avto venomer servisiran pri poobla??enem serviserju. Seveda je najina Mazda 6 leta 2011 za?ela rjaveti pri obeh zadnjih gumah in levem pragu. Rjo so mi sicer zrihtali, ampak levi bok pa po?trihali skoraj na oran?no (avto je rde?), poleg tega, ko sem prevzel avto, je bil ta zaklenjen samo s ?oferjeve strani in ni delal display in podobne stvari (potem so ugotovili, da je varovalka). Mislim, da je dol?nost serviserja, da po kon?anem delu zaklene avto ali vsaj preveri, ?e je zaklenjen, preden ga da z rok. Da ne omenjam, da je bila rja lepo odpravljena, vendar estetsko si serviser ne bi smel privo??iti tega. Na koncu bi morala ?e pla?ati 80? od celotne cene, ki je bila okoli 400?, kar seveda ni logi?no, ker kar spada v Mazda garancijo, servis ni? ne pla?a. ?e njihov nek tehni?ni direktor al kajvemkaj je pri?el (na najino zahtevo) in se delal neumnega in potem rekel, da nama ni treba ni? pla?ati. Kak?na dobra du?a...

Seveda, ko sva z ?eno kontaktirala MMS, so se delali neumne in se niso odzivali na noben mail niti po telefonu ni bilo nobenega odziva (rad bi, da bi bil avto v celoti rde?, in ne oran?en/rde?).

No, zdaj avto vozim v avtohi?o SELMAR v centru Celja, kjer je bila stvar vedno opravljena profesionalno, poleg tega se naro?i? na uro in to dr?i (sem prebral da so morali nekateri pu??ati avto v Ljubljani cel dan).

Skratka vse pohvale poobla??enemu servisu SELMAR in vse graje na avtohi?o A-COSMOS. Res podn od podna.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ok, kakor ?e?, samo garancija nima veze dokler dela? redne servise v avtu, s plehom pa nima veze

 

No ja tut pleha nemors reklamirat ce ni servisov, kar je po moje mnjenju totaln nateg glede nato kok naj bi bla mazda oh in sploh in da so celo priznali serijsko napako, avto pa po sedmih letih vs luknast in rjav da te je sram se vozt naokol. Na cosmosu so celo pogruntal, da naj bi avto rjavel zaradi preglasnega poslusanja muzike, glede na kvaliteto avta, ceno novega in odnosa servisov je najverjetneje to moja prva in zadnja mazda.

banner1ydl6.jpg
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

?ivjo!

 

Tudi jaz imam izredno slabe izku?nje z A-Cosmosom na Celov?ki.

 

Mazdi se podalj?uje garancija za prerjavenje na 10 let (letnik 2003) v kolikor je avto venomer servisiran pri poobla??enem serviserju. Seveda je najina Mazda 6 leta 2011 za?ela rjaveti pri obeh zadnjih gumah in levem pragu. Rjo so mi sicer zrihtali, ampak levi bok pa po?trihali skoraj na oran?no (avto je rde?), poleg tega, ko sem prevzel avto, je bil ta zaklenjen samo s ?oferjeve strani in ni delal display in podobne stvari (potem so ugotovili, da je varovalka). Mislim, da je dol?nost serviserja, da po kon?anem delu zaklene avto ali vsaj preveri, ?e je zaklenjen, preden ga da z rok. Da ne omenjam, da je bila rja lepo odpravljena, vendar estetsko si serviser ne bi smel privo??iti tega. Na koncu bi morala ?e pla?ati 80? od celotne cene, ki je bila okoli 400?, kar seveda ni logi?no, ker kar spada v Mazda garancijo, servis ni? ne pla?a. ?e njihov nek tehni?ni direktor al kajvemkaj je pri?el (na najino zahtevo) in se delal neumnega in potem rekel, da nama ni treba ni? pla?ati. Kak?na dobra du?a...

Seveda, ko sva z ?eno kontaktirala MMS, so se delali neumne in se niso odzivali na noben mail niti po telefonu ni bilo nobenega odziva (rad bi, da bi bil avto v celoti rde?, in ne oran?en/rde?).

No, zdaj avto vozim v avtohi?o SELMAR v centru Celja, kjer je bila stvar vedno opravljena profesionalno, poleg tega se naro?i? na uro in to dr?i (sem prebral da so morali nekateri pu??ati avto v Ljubljani cel dan).

Skratka vse pohvale poobla??enemu servisu SELMAR in vse graje na avtohi?o A-COSMOS. Res podn od podna.

 

Poleg Selmarja ti priporo?am ?e AS Skorn?ek Velenje ;)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

?ivjo!

 

Tudi jaz imam izredno slabe izku?nje z A-Cosmosom na Celov?ki.

 

Mazdi se podalj?uje garancija za prerjavenje na 10 let (letnik 2003) v kolikor je avto venomer servisiran pri poobla??enem serviserju. Seveda je najina Mazda 6 leta 2011 za?ela rjaveti pri obeh zadnjih gumah in levem pragu. Rjo so mi sicer zrihtali, ampak levi bok pa po?trihali skoraj na oran?no (avto je rde?), poleg tega, ko sem prevzel avto, je bil ta zaklenjen samo s ?oferjeve strani in ni delal display in podobne stvari (potem so ugotovili, da je varovalka). Mislim, da je dol?nost serviserja, da po kon?anem delu zaklene avto ali vsaj preveri, ?e je zaklenjen, preden ga da z rok. Da ne omenjam, da je bila rja lepo odpravljena, vendar estetsko si serviser ne bi smel privo??iti tega. Na koncu bi morala ?e pla?ati 80? od celotne cene, ki je bila okoli 400?, kar seveda ni logi?no, ker kar spada v Mazda garancijo, servis ni? ne pla?a. ?e njihov nek tehni?ni direktor al kajvemkaj je pri?el (na najino zahtevo) in se delal neumnega in potem rekel, da nama ni treba ni? pla?ati. Kak?na dobra du?a...

Seveda, ko sva z ?eno kontaktirala MMS, so se delali neumne in se niso odzivali na noben mail niti po telefonu ni bilo nobenega odziva (rad bi, da bi bil avto v celoti rde?, in ne oran?en/rde?).

No, zdaj avto vozim v avtohi?o SELMAR v centru Celja, kjer je bila stvar vedno opravljena profesionalno, poleg tega se naro?i? na uro in to dr?i (sem prebral da so morali nekateri pu??ati avto v Ljubljani cel dan).

Skratka vse pohvale poobla??enemu servisu SELMAR in vse graje na avtohi?o A-COSMOS. Res podn od podna.

 

SELMAR Celje :prstgor:

I'm not trying to impress you ... but I have a tractor.
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 3 leta kasneje...

....na A-Cosmos Lj sem tudi jaz zaklju?il...kar na hitro...po 5-ih mesecih.....katastrofalen odnos....mogo?e bi se gospodje morali malo zamisliti nad svojim po?etjem!!

....na Selmar CE ?isto druga zgodba....skratka PRIPORO?AM!

 

pozdrav

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

....na A-Cosmos Lj sem tudi jaz zaklju?il...kar na hitro...po 5-ih mesecih.....katastrofalen odnos....mogo?e bi se gospodje morali malo zamisliti nad svojim po?etjem!!

....na Selmar CE ?isto druga zgodba....skratka PRIPORO?AM!

 

pozdrav

Kateri Acosmos? Tisti na Celovski (cez tega je res veliko pritozb) ali tistega v BTCju (bivsi Gama center), kjer pa je vec pohval kot pritozb... Jaz sem s tem v BTCju se vedno zelo zadovoljen...

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Kateri Acosmos? Tisti na Celovski (cez tega je res veliko pritozb) ali tistega v BTCju (bivsi Gama center), kjer pa je vec pohval kot pritozb... Jaz sem s tem v BTCju se vedno zelo zadovoljen...

Tisti v BTC-ju.....na ?alost....:)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Lepo prosim, daj napi?i kaj je bilo. Mogo?e bi se morali o nekaterih servisih za Mazdo v slo obvestiti uvoznika. Servisi s svojim slabim delom namre? delajo ugledu znamke najve?jo ?kodo.

 

LP

Pri novem CX-5 2.2D AWD (prevo?enih cca 9Kkm) se mi ob speljevanju in menjavanju iz 1. v 2., ter iz 2. v 3. prestavo pojavlja ?uden pokajo? zvok.

?e posebej pa je zvok izrazit, ?e v 1. ali 2. prestavi hitro pospe?im, ali pa plin hitro spustim, tako da ma?ina zavre....avto cukne.

Zvok se sli?i kot precej izrazita zra?nost nekje v prenosih....menjalnik/kardan....??

 

Skratka v zadnjih dveh mesecih sem bil 5x na A-Cosmos (avto je bil kupljen pri njih)...zvok je res o?iten in ZELO mote? (3x dogovorjen termin), vendar dlje od probne vo?nje z g. Majesem in enim od serviserjev, ter hitrega pregleda podvozja (cca 5 min) do sedaj nismo pri?li....??...g. Majes je po vsaki vo?nji trdil, da je zvok normalen in prisoten pri vsaki AWD Mazdi....??

(mogo?e bi lahko kdo od foruma?ev povedal svoja opa?anja glede glasnosti AWD prenosov pri Mazdah....ker je res nenormano...??)

Ve?krat smo bili tudi dogovojeni, da pridem sprobat njihot testni avtomobil, da primerjamo zvoke, vendar tudi tega ?e nismo uspeli naredil...avta nikoli ni...?

 

Glede na to, da sem kupil novo Mazdo, ki naj bi bila brezhibna, sem sedaj kar malo razo?aran nad odnosom servisa oziroma avtohi?e, saj so popolnoma

neodzivni in neresni.....oziroma sem dobil ob?utek, da ho?ejo povedati da ima avto itak 150.000 km garancije in ?e je res kaj narobe se bo do takrat ?e pokazalo.....??

Mi je pa res ?koda, ker sicer je CX 5 ODLI?EN avto, s perfektnimi voznimi lastnostmi!!

 

Od njih sem pri?akoval vsaj resen odziv, da si bodo vzeli ?as, avto pregledali in ugotovili vzrok te?ave.....toda o?itno sem imel previsoka pri?akovanja

 

Imam pa v torek zopet dogovorjen termin, tako da bomo videli kaj bo....mogo?e celo uspemo sprobat testni avto....??

 

SKRATKA zaenkrat je razo?aranje nad njimi samo z vidika neodzivnosti in ignorance.....toda ali ni ?e to dovolj...?

 

pozdrav

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • A ti niti svojim občutkom ne zaupaš? Ok je res, da se zadnja leta malo vozimo po snegu, ampak najslabša je počasna vožnja po neutrjenem snegu, ko se sneg lepi na gumo. Večino je zaradi tega tako strah, da vozijo k pojajacih počasi in drseče. Ko se kolesa dovolj zavrtijo, da sneg odletava iz lamel je precej bolje, samo tam pač deluje fizika zaradi večjih gibalnih količin, ki s povečanjem hitrosti začnejo slabšati situacijo.   Problem videa, ki si ga ti objavil je v tem, da model slika gumo, ko se je ustavil in zaradi nizkih hitrosti pred ustavljanjem se je sneg nabral gor in iz tega on vleče zaključke. Poglej hitro premikajoče gume in v večini snega v lamelah skoraj da ni. Se pravi sneg nikakor ne bi mogel pomagati pri boljšem oprijemu.
    • hehe,.. no sej bo zmagu še letos 100% sam mora ustavit se tolk pushat
    • Najboljša ledena kava s pogledom na Trst. 😁  
    • Pa ne sam on... važn, da si nabere okoli sebe fanboyse in pol lahko tud crap prodaja pa se bo kupovalo.   mam pa občutek, da bo Musk končno odvrgel masko, pograbil nagrado in spravil podjetje v tako itgubo, da ga bo mpral prodati kakemu kitajcu. Tako bo tud Tesla kmal kitajska.
    • Sem imel en videjo, pa ga ne najdem. Bom poiskal, brez skrbi. Fant naredi test gume s kepo snega.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.