Skoči na vsebino

Razkurnik oz. Razpiiiizdnik

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

U ja kro?i??a.. Ta je dobra. Sem pri ?alskem poskusil ta pravilen pristop (kot ga jaz razumem) in zapeljal na notranji pas, ker nisem izstopal pri naslednjem izvozu. ?e pred mojim izvozom jaz ?migavc in na desni pas za ven jit in mi degen, ki dela cel krog po zunanjem trobi ko prtegnjen. Da bi en njega...

Saj nimas prednosti... res pa je, da tudi on ne bi smel okoli in okoli vozit po zunanjem...

jJaz se vecinoma peljem tako... da grem na notranji pas, ce ne grem prvi izvoz ven... pa mi nikoli nihce ne hupa... ;) eden redkih krozisc, kjer ob guzvi tega ne pocnem, je tisti na Bratislavski v Ljubljani pri Hotelu Plaza...

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Po desni se NE prehiteva, se pravi, da zunanji po?aka...notranji ima prednost, ko zavija na zunanji pas...

Napisano

Po desni se NE prehiteva, se pravi, da zunanji po?aka...notranji ima prednost, ko zavija na zunanji pas...

V tem primeru ne gre za za prehitevanje... sicer pa... Krozisca imajo svoja pravila... ker naceloma recimo v prometu velja desno pravilo... ampak ne v kroziscu... kjer ima prednost tisti, ki je ze v kroziscu ...

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Po desni se NE prehiteva, se pravi, da zunanji po?aka...notranji ima prednost, ko zavija na zunanji pas...

O jebemti kaj beres vse tukaj, ni cudnega da potem poka

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Dobra ideja ?e nebi bil 4.4 bencinar :hohoho::hohoho::hohoho::hohoho:

Sem raj? dal kalorifer not - je elektrika cenej?a :P

Bom kar cel teden mogu tole lavfat popoldne po ?ihtu

Bodi previden na ta nacin je en model v skofji loki zakuril in ostal brez avta,pa par sosedov zraven pa skor.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Se pravi, ti na notranjem pasu, jaz na zunanjem...tik za teboj, ti da? ?migavec, da gre? na zunanji pas, jaz te ne spustim in vozima tako 168 krogov... Pravilo je, da ?e da? ?migavec, ?eli? spremeniti smer in te mora zadaj voze?i na drugem pasu spustiti pred sebe...

Nisem pa mislil dobesedno PO?AKA, ampak, da te mora spustiti pred sebe...

Napisano

Se pravi, ti na notranjem pasu, jaz na zunanjem...tik za teboj, ti da? ?migavec, da gre? na zunanji pas, jaz te ne spustim in vozima tako 168 krogov... Pravilo je, da ?e da? ?migavec, ?eli? spremeniti smer in te mora zadaj voze?i na drugem pasu spustiti pred sebe...

Nisem pa mislil dobesedno PO?AKA, ampak, da te mora spustiti pred sebe...

Nope, narobe.....

Hoces reci da on cekira levo kongre desno?

Svaka cast da imas izpit....

 

P. S. Na desni itak ne bi smelo biti nikogar razen tistega ki gre v prvem izvozu desno. In tega cakas TI ki gres na isti izvoz. Sevda ce je izvos samo z enim voznim pasom, ce sta dva nihce ne caka nikogar

Zal pa mora ta na notranjem cekirati se desnicarje ki se peljejo naprej mimo izvozov....

 

Ta na desni te je dolzan pocakati oz v generalnem je dolzan pocakati vse ki so na notranjem in se vkljuciti na notranjega ko je frej, v predpostavki da ne gre ven na prvem izvozu. Torej njegovo delo in ne prednost je v casu vkljucevanja v rondo in ne konje v rondoju

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Se pravi, ti na notranjem pasu, jaz na zunanjem...tik za teboj, ti da? ?migavec, da gre? na zunanji pas, jaz te ne spustim in vozima tako 168 krogov... Pravilo je, da ?e da? ?migavec, ?eli? spremeniti smer in te mora zadaj voze?i na drugem pasu spustiti pred sebe...

Nisem pa mislil dobesedno PO?AKA, ampak, da te mora spustiti pred sebe...

Nimas prav.

 

V kroziscu ni prehitevalnnega pasu. In ko se nekdo pelje po desnem-zunanjem pasu, hitreje od tistega na notranjem pasu, se to ne steje kot prehitevanje. In ce zelis ti zapeljati iz notranjega pasu na zunanjega, se moras ti prepricati, ce lahko to varno naredis. Nihce ni nikogar dolzan spustiti predse, to je "zgolj " vozniska kultura.

 

Potemtakem se lahko jaz peljem po desnem pasu po npr. celovski, ti pa po levem pasu. In ce bos ti dal desni zmigovec, sem te jaz dolzen spustiti???? To sta dva enakovredna prometna pasova in kdor naredi premik na drug pas, se mora prepricati, ce to lahko stori varno. Seveda, ne bomo si nagajal in se ne spuscali , ampak zanasanje na drugega, da te bo spustil za vsako ceno, vodi v nesreco, kjer bos sam kriv.

 

In se enkrat.... voznja po zunanjem pasu krozisca, pa magari 3 kroge skupaj, ni prepovedana in ni predvidene kazni (ce ob tem ne prevozi polne crte ali/in robnika), je "zgolj" odraz debilnosti in egoizma takega voznika . in ce bos ti takemu idiotu sekal pot, ko bos iz notranjega pasu zelel uporabiti izvoz in se bosta zaletela, bos ti kriv.

 

To je fajn vedet....

Napisano

In se enkrat.... voznja po zunanjem pasu krozisca, pa magari 3 kroge skupaj, ni prepovedana in ni predvidene kazni (ce ob tem ne prevozi polne crte ali/in robnika), je "zgolj" odraz debilnosti in egoizma takega voznika . in ce bos ti takemu idiotu sekal pot, ko bos iz notranjega pasu zelel uporabiti izvoz in se bosta zaletela, bos ti kriv.

To je fajn vedet....

V bistvu res ni prepovedana voznja samo po zunanjem pasu v dvo ali vec pasovnih kroziscih... ni pa tudi dovoljena, razen v dolocenih primerih, ki so nasteti v 60. Clenu zakona o pravilih cestnega prometa >> https://zakonodaja.com/zakon/zprcp/60-clen-voznja-na-kroznem-kriziscu

 

Prekrsek se sicer lahko kaznuje z globo 40?... vendar v praksi res ne poznam primera, da bi kdo za tak preksrek moral placati...

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Vsaka ?ast bmw voznikom, ker vedo, da so smerniki brez veze...tud ?e ga da, ni? ne pomeni...

Napisano

?len ki vse pove

 

 

Voznik, ki zapelje na kro?no kri?i??e, katerega vozi??e ima dva ali ve? prometnih pasov, se razvrsti na notranji prometni pas in na ta na?in omogo?i vklju?itev v promet na kri?i??u tudi drugim voznikom, razen ?e zapu??a kri?i??e na najbli?jem izvozu ali mu prometna ureditev ali prometna situacija tega ne dovoljuje ali mu je zaradi lastnosti kri?i??a (npr. kro?na kri?i??a z majhnim premerom) ali lastnosti motornega vozila (npr. tovorno vozilo s priklopnikom) to ote?eno.

 

 

Moram pa dodati, da je tole spodnje kar te?ko, kajti ve?ina rondojev med izvozi nima razdalje, da bi poprej ?el na zunanjega in nato ven, v 90% je treba ven iz notranjega...

Ta ?len tudi dokazuje da je tisti na notranjem brez prednosti

 

Preden zapusti kro?no kri?i??e iz prej?njega odstavka, se mora voznik razvrstiti na zunanji prometni pas, razen na izvozu, na katerem je s predpisano prometno signalizacijo dovoljeno zavijanje desno tudi z notranjega prometnega pasu. V primerih, ko razvr??anje iz notranjega na zunanji pas zaradi gostote prometa ni mogo?e, je voznik dol?an opraviti najmanj eno kro?enje oziroma toliko kro?enj, kolikor je potrebnih za razvrstitev.

 

Medtem ko v kakih velikih pari?kih lahko vmes 3x zamenja? pas

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

?len ki vse pove

 

 

Voznik, ki zapelje na kro?no kri?i??e, katerega vozi??e ima dva ali ve? prometnih pasov, se razvrsti na notranji prometni pas in na ta na?in omogo?i vklju?itev v promet na kri?i??u tudi drugim voznikom, razen ?e zapu??a kri?i??e na najbli?jem izvozu ali mu prometna ureditev ali prometna situacija tega ne dovoljuje ali mu je zaradi lastnosti kri?i??a (npr. kro?na kri?i??a z majhnim premerom) ali lastnosti motornega vozila (npr. tovorno vozilo s priklopnikom) to ote?eno.

 

 

Moram pa dodati, da je tole spodnje kar te?ko, kajti ve?ina rondojev med izvozi nima razdalje, da bi poprej ?el na zunanjega in nato ven, v 90% je treba ven iz notranjega...

Ta ?len tudi dokazuje da je tisti na notranjem brez prednosti

 

Preden zapusti kro?no kri?i??e iz prej?njega odstavka, se mora voznik razvrstiti na zunanji prometni pas, razen na izvozu, na katerem je s predpisano prometno signalizacijo dovoljeno zavijanje desno tudi z notranjega prometnega pasu. V primerih, ko razvr??anje iz notranjega na zunanji pas zaradi gostote prometa ni mogo?e, je voznik dol?an opraviti najmanj eno kro?enje oziroma toliko kro?enj, kolikor je potrebnih za razvrstitev.

 

Medtem ko v kakih velikih pari?kih lahko vmes 3x zamenja? pas

 

Genau. In zaradi tistega "... zaradi lastnosti krizisca ..." naj vam ne bo nerodno vozit "po kmecko" in se drzat zunanjega pasu v kroziscih, ki so slabo zastavljena. Na primer tisto na Rudniku pred Supernovo.

Napisano

Kako si pa razlagate krozisce s premajhnim premerom.......?

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

A ti slikam enega?

 

Recimo tako, da avtobus pregazi pol plo?nika s sprednjim desnim kolesom zato, da z zadnjim levim blatnikom ne drsa po tistem teglcu na sredini...

 

Pa tako, da moram z BTjko, kadar imam prikolico zadaj, dobro poni?aniti, da zvozim skozi brez da bi jahal robnike.

 

Potem se pa najde kdo, ki se usaja zaradi neuporabe smernikov. Ja pa kaj, saj ga itak ne vidi, ker je avto pod prevelikim kotom in vidi levi bok tistega, ki vozi v kro?nem kri?i??u...

Napisano

A ti slikam enega?

 

Recimo tako, da avtobus pregazi pol plo?nika s sprednjim desnim kolesom zato, da z zadnjim levim blatnikom ne drsa po tistem teglcu na sredini...

 

Pa tako, da moram z BTjko, kadar imam prikolico zadaj, dobro poni?aniti, da zvozim skozi brez da bi jahal robnike.

 

Potem se pa najde kdo, ki se usaja zaradi neuporabe smernikov. Ja pa kaj, saj ga itak ne vidi, ker je avto pod prevelikim kotom in vidi levi bok tistega, ki vozi v kro?nem kri?i??u...

Meni je jasno kaj je majhno krozisce, ni mi pa jasno zakaj takrat naj ne bi veljala ista pravila.....se lazje je ce je manjse oz ozje,saj ni moznosti vzporednih vozenj

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Nazalost takih telickov ne mormo vec opredelit na 2 ali 3 znamke, ker so se raxmnozili kot kuga! :(

Komi pre?altal na olimpijca pa ?e vsi drugi ne znajo vozit :jezicek:

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Napisano

A ti slikam enega?

 

Recimo tako, da avtobus pregazi pol plo?nika s sprednjim desnim kolesom zato, da z zadnjim levim blatnikom ne drsa po tistem teglcu na sredini...

 

Pa tako, da moram z BTjko, kadar imam prikolico zadaj, dobro poni?aniti, da zvozim skozi brez da bi jahal robnike.

 

Potem se pa najde kdo, ki se usaja zaradi neuporabe smernikov. Ja pa kaj, saj ga itak ne vidi, ker je avto pod prevelikim kotom in vidi levi bok tistega, ki vozi v kro?nem kri?i??u...

Ampak tako krozisce verjetno ni dvopasovno? Ker besedilo se nanasa na voznjo v vecpasovnem kroziscu...

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Ampak tako krozisce verjetno ni dvopasovno? Ker besedilo se nanasa na voznjo v vecpasovnem kroziscu...

Bingo

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Kako si pa razlagate krozisce s premajhnim premerom.......?

Kamnik ima takega, pri Hofru oz Kulandiji in je zunanji pas le pogojno uporaben, pretocnost pa temu primerna. :(

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Kamnik ima takega, pri Hofru oz Kulandiji in je zunanji pas le pogojno uporaben, pretocnost pa temu primerna. :(

 

Tisti pri Qlandii v Kamniku ne pase v to kategorijo, ker gre za "turbo krozisce" ... kjer pasova nista enakovredna... ampak se je potrebno ze pred kroziscem odlociti, kam bos sel ter temu utrezno razvrstiti na ustrezni pas ze ob vstopu v krozisce ...  Zunanji pas je ponavadi namenjen le tistim, ki krozisce zapuscajo na prvem izvozu ... 

 

Geopedia_-_interaktivni_spletni_atlas_in

 

In to krozisce prav gotovo ni taksno, da bi imelo premajhen premer ... :) ... Edino ce je se kaksno drugo tam, za katerega ne vem :) ... 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Vi opisujete tukaj TEORIJO, kako je pravilno vozit v kro?i??ih. PRAKSA je pa neki ?ist drugega in glede na to, da naredim 50.000 km na leto in videvam iz dneva v dan nebuloze po cestah, da me dobesedno srat prtisne (pardon mojim izrazom) se raje ne zana?am ve? na tole teorijo, pa? pa na svoj instinkt in mirne ?ivce. Folk ne zna prtisnit smernika, for fucks sake, kje mu gre zaupat, da bo pravilno peljal po kro?i??u, kjer rabi? ?e kak?no piko ve? v glavi...

Napisano

Vi opisujete tukaj TEORIJO, kako je pravilno vozit v kro?i??ih. PRAKSA je pa neki ?ist drugega in glede na to, da naredim 50.000 km na leto in videvam iz dneva v dan nebuloze po cestah, da me dobesedno srat prtisne (pardon mojim izrazom) se raje ne zana?am ve? na tole teorijo, pa? pa na svoj instinkt in mirne ?ivce. Folk ne zna prtisnit smernika, for fucks sake, kje mu gre zaupat, da bo pravilno peljal po kro?i??u, kjer rabi? ?e kak?no piko ve? v glavi...

Samo potrjuje? da vsak po svoje vozi, izvajanje teorije ne boli....

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Seveda potrjujem, ker to gledam vsak dan. Tolk po predpisih, ko js vozim, ne vem, kolk od vas je takih... Za dolo?ena kro?i??a, ki jih vsak dan prevozim, pa imam svoje mnenje in tile predpisi so me v zadnjih letih skoraj nekajkrat stali razbite plo?evine.

Napisano

Saj nimas prednosti... res pa je, da tudi on ne bi smel okoli in okoli vozit po zunanjem...

jJaz se vecinoma peljem tako... da grem na notranji pas, ce ne grem prvi izvoz ven... pa mi nikoli nihce ne hupa... ;) eden redkih krozisc, kjer ob guzvi tega ne pocnem, je tisti na Bratislavski v Ljubljani pri Hotelu Plaza...

 

To je bil point ja. Jaz na notranjega, nekje pri njemu jaz ?migavc za na desni pas in ven, on pa ho?e vstopit in mi trobi ker nevem, sem prepo?asen al kaj jaz vem. Potem sem ga pa gledal, ko je po zunanjem ?vignil mimo mojega izvoza...

 

Nope, narobe.....

Hoces reci da on cekira levo kongre desno?

Svaka cast da imas izpit....

 

P. S. Na desni itak ne bi smelo biti nikogar razen tistega ki gre v prvem izvozu desno. In tega cakas TI ki gres na isti izvoz. Sevda ce je izvos samo z enim voznim pasom, ce sta dva nihce ne caka nikogar

Zal pa mora ta na notranjem cekirati se desnicarje ki se peljejo naprej mimo izvozov....

 

Ta na desni te je dolzan pocakati oz v generalnem je dolzan pocakati vse ki so na notranjem in se vkljuciti na notranjega ko je frej, v predpostavki da ne gre ven na prvem izvozu. Torej njegovo delo in ne prednost je v casu vkljucevanja v rondo in ne konje v rondoju

 

Ja, exactly. ?e bi tip vstopil na notranji pas kot se ?ika, nebi blo nobene te?ave, jaz ven on notri. Pa ?e ti?al bi ga lahko kot ga je volja.

 

Drugi? bom haral po zunanjem pa ko jih j... Ni treba nobenmu razmi?ljat,

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
    • Ufff, living dengerously 😜 A to je zate dovolj zaloge? 10%, če je mal neroden teren si mogoče na 20km dometa. Ja če na prvi polnilnici najdeš plac in deluje je Ok, kaj pa če moraš do naslednje ali pa celo do tretje? Pol pa že mal ritko stiska.   Zame je še vedno preveč kompromisa tole in ko poslušam, kako je treba planirat poti imet postanke se spomnim časov mojega fotra, ko nas je peljal v Pulo v kamp, kjer se je dva dni intenzivno pripravljal na ta "podvig" dolg neverjetnih 200km. Pa kje se bomo ustavili, pa da bo preventivno tankal, pa da smo mel vodo s sabo, če se avto pokvari, pa avtokarte pa ne vem kaj še vse. Dobri stari časi, ki se nekako vračajo.   Aja, sem se preveč vživel in grem zdajle tankat, ker mi kaže domet "samo še" 235km        
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.