Skoči na vsebino

Razkurnik oz. Razpiiiizdnik

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Ja, probleme imajo izključno samo tisti z ročnim menjalnikom. Zato pa jst pa Jest uživama v tem, ker dejansko maš nadzor kdaj se start stop aktivira z močjo pritiska na premzo.

 

V ročnem menjalniku je to dejansko bedarija, sem imel pri prejšni šestki CD150 letnik 2015 iste probleme. Nerad pa sem stal na sklopki, ker seveda vemo, da to ni dobro za avto, pa se mi je parkrat zgodilo, da se je zalotu v medfazi, in je potrebno počakat sekundo ali dve, da se spet užge.

Napisano

Meni je pri avtomatiku to tudi v redu rešeno, lahko nekako kontroliraš al se sproži al ne. Je pa res, da včasih ko dam v N recimo, se avto prej že sam nazaj prižge, preden se zelena prikaže. Ponavadi pri kakih delih na cesti, kjer je ta interval daljši. Očitno je tudi nekaj omejitev koliko časa je lahko avto v stanju pripravljenosti, pa najbrž odvisno od trenutnih porabnikov itd..

Napisano

Kako to uravnavas z avtomatikom? Ker jaz ga tudi imam (sicer šele 1 teden in ga šele spoznavam) in se mi vsakič na križišču ugasne.

 

 

Napisano

Hm, avtomatik načeloma ne ugasne, če res ne pohodiš bremze precej. Če normalno bremzaš ne ugasne. Naj ne bi

Napisano
pred 6 urami je Jest napisal:

Jaz recimo sem pa zelo zadovoljen... in deluje tako, kot pricakujem... OK.... vcasih se prekmalu zalaufa motor, ko recimo se ni zelena (ja tudi taki semaforji so, kjer cakas celo vecnost ;)) ali ko so soucene zapornice... Drugace pa res nikoli se nisem imel takega slucaja, kot ga opisuje Boss. Resda imam jaz avtomatika... a tudi pri rocnem ponavadi ori semaforju ne dajem v prosti tek... razen ce vem, da bom res dolgo cakal... Mogoce pa nacin voznje ni tak, kot so si ga zamislili pri Mazdi...

Vklopi se zato, ker more klima zalaufat in se zaradi tega vže motor. Oziroma ma tisti timer 2 minuti, verjetno ker takrat sprazni kondenzator.

 

Btw vsi ki jamrate o tem, da se prehitro vklopi. A se nismo v avtošoli učili, da ne dajemo v ler dokler nismo v popolni zaustavitvi? :lol:

  • Všeč 1
  • Hvala 1
Napisano

?? V "D"ugasne ko se ustavis in dokler držiš zavoro. Seveda morajo biti ostali pogoji izpolnjeni (ogreta mašina ipd).

Napisano

Tako ja, če daš v  N bo ugasnil, če so pogoji izpolnjeni. Druga zgodba pa je pri tistih , ki imajo auto-hold sistem. Tam pa ne vem kaj se zgodi.

Napisano
pred 17 minutami je SpEkTr napisal:

Meni je pri avtomatiku to tudi v redu rešeno, lahko nekako kontroliraš al se sproži al ne. Je pa res, da včasih ko dam v N recimo, se avto prej že sam nazaj prižge, preden se zelena prikaže. Ponavadi pri kakih delih na cesti, kjer je ta interval daljši. Očitno je tudi nekaj omejitev koliko časa je lahko avto v stanju pripravljenosti, pa najbrž odvisno od trenutnih porabnikov itd..

 

 

Ce so vsi pogoji idealni, se motor nazaj zalaufa po 2 minutah... ce pa kaksen pogoj to zahteva prej (recimo delovanje klime, prevec porabnikov,...) pa se lahko vklopi tudi ze prej... 

pred 1 minuto je SpEkTr napisal:

Tako ja, če daš v  N bo ugasnil, če so pogoji izpolnjeni. Druga zgodba pa je pri tistih , ki imajo auto-hold sistem. Tam pa ne vem kaj se zgodi.

Ko imas vklucen autohold, se ugasne enako sele takrat, ko pohodis pedal za zavoro do konca... Ce ga bolj nezno pohodis, se ne bo ugasnil ... 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Meni z autotomatikom deluje točno tako kot mora. V primerjavi z T-Rocom z ročnim kjer je katastrofa.
Če na rahlo bremzaš se ne bo vgasni, če pa malenkost bolj pohodiš zavoro pa lepo vgasne.

Poslano z mojega EML-L29 z uporabo Tapatalk

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

Sem danes na parkirišču poskusil ponoviti zadevo pa mi nikakor ne rata. Vsakič je bilo BP. Ampak to me sploh ne potolaži, ker tam na cesti je pomembno, da deluje BP. Aja, sem pa probal vse kombinacije, od rahlo premikajočega avta, do stoječega na miru. Nimam pojma, edino se moram bolj disciplinirat in izklapljat ta iStop pa ne bo več problemov.

 

Drugače je pa res smešno to, da zdaj, ko gredo temperature navzgor čez 25 stopinj, lahko ugasne motor mogoče za 15-20 sekund potem pa sam prižge nazaj. Da je to prihranek močno dvomim, ker bo predčasna menjava štarterja in akumulatorje zelo hitro izničila kakršen koli prihranek.

33112_1.png

Napisano
pred 17 urami je Alex napisal:

Meni se ni še nikoli kaj takega zgodilo. Res pa je, da se vedno zaustavim in šele takrat spustim sklopko, da se avto ugasne. Takoj, ko pritisnem sklopko se takoj v trenutku zažene. 

Če pa vidim, da je recimo na odštevalnem semaforju do  zelene luči še par sekund, pa ne spuščam sploh sklopke in avto se ne ugasne. 

 

Ampak tole si pa napisal kot, da sem butelj. Ja če ima semafor odštevalnik valjda je logično, da ne spuščaš sklopke. Ampak večina semaforjev odštevalnika nima in če nisi glih tam vsak dan, da bi znal oceniti kdaj se bo prižgala zelena se pač zgodijo take zadeve.

  • Všeč 1
  • Zmeden 1

33112_1.png

Napisano (urejeno)
pred 7 urami je Boss napisal:

 

Ampak tole si pa napisal kot, da sem butelj. Ja če ima semafor odštevalnik valjda je logično, da ne spuščaš sklopke. Ampak večina semaforjev odštevalnika nima in če nisi glih tam vsak dan, da bi znal oceniti kdaj se bo prižgala zelena se pač zgodijo take zadeve.

He, He, ampak enim vam kar dogaja kar naprej. 

Meni se to še ni zgodilo in mi je ta zadevica kar v redu.Ko stojiš pred rdečo lučjo lepo mašina ugasne in v tišini poslušaš muziko. Kaj češ lepšega. 🤗

Popravljeno od Alex
  • Všeč 1
  • Haha 1

 

 

Napisano

@Boss: akumulator naceloma nebi smel trpet, kolk vem pri start stopih uporablja kapacitor,znan kot iEloop, ravno zaradi tega. Drgac pa rocno simulirat te dogodke je jeba, tedi k hoces, se pac ne bo ugasnu xD Po mojem se pa ne sekiri prevec, na AC pr 150 ti ne bo ugasnu ..  ce ti pa v kriziscu kdaj pa kdaj kdo potrobi, se pa ne prevec sekirat. Vazno je, da ves da ne zajebavas soudelezencev v prometu.

Napisano

Prevod iz Slovarja italijanskega knjižnega jezika:

 

TRENUTEK - to je časovno obdobje, ki mine od takrat, ko se na semaforju prižge zelena luč, pa do takrat, ko ti nekdo zadaj potrobi.

 

 

Napisano
pred 9 urami je Alex napisal:

He, He, ampak enim vam kar dogaja kar naprej. 

Meni se to še ni zgodilo in mi je ta zadevica kar v redu.Ko stojiš pred rdečo lučjo lepo mašina ugasne in v tišini poslušaš muziko. Kaj češ lepšega. 🤗

Če imaš bencinarja, pa lahko muziko poslušaš v tišini med obratovanjem motorja 😝

it's better to let someone think you're an idiot then to open your mouth and prove it

32888_1.png

Napisano
pred 7 minutami je x-layer napisal:

Če imaš bencinarja, pa lahko muziko poslušaš v tišini med obratovanjem motorja 😝

Možno, možno. Ko pa greš v hrib na avtocesti je pa ne moreš, ker je mašina na 4500 obratih in nimaš časa poslušati muzike! ker gledaš izza kamiona, če je prehitevalni pas na avtocesti fraj in če ne prihaja mogoče drug kamin za tabo. 😁

 

 

Napisano
pred 39 minutami je x-layer napisal:

Če imaš bencinarja, pa lahko muziko poslušaš v tišini med obratovanjem motorja 😝

Razlike med bencinarjem in dizlom je kar se tice hrupa v kabini zanemarljiva... Vsaj jaz imam take izkusnje... Sodobni dizli niso vec tako glasni, kot recimo Golf 2 ;) ...

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano
Pred eno uro je Jest napisal:

Razlike med bencinarjem in dizlom je kar se tice hrupa v kabini zanemarljiva... Vsaj jaz imam take izkusnje... Sodobni dizli niso vec tako glasni, kot recimo Golf 2 ;) ...

Saj vem, ampak sem moral nekaj napisati, ker je Alex ravno pravi stavek napisal 😄

it's better to let someone think you're an idiot then to open your mouth and prove it

32888_1.png

Napisano
pred 7 urami je x-layer napisal:

Če imaš bencinarja, pa lahko muziko poslušaš v tišini med obratovanjem motorja 😝

Saj vem, da je šala... ampak pri leru moram pri poslušanju glasbe (pa jo poslušam relativno potihem), kar pogledat ali je iStop ugasnil motor ali ne.

33112_1.png

Napisano
pred 13 urami je 50keda napisal:

@Boss: akumulator naceloma nebi smel trpet, kolk vem pri start stopih uporablja kapacitor,znan kot iEloop, ravno zaradi tega. Drgac pa rocno simulirat te dogodke je jeba, tedi k hoces, se pac ne bo ugasnu xD Po mojem se pa ne sekiri prevec, na AC pr 150 ti ne bo ugasnu ..  ce ti pa v kriziscu kdaj pa kdaj kdo potrobi, se pa ne prevec sekirat. Vazno je, da ves da ne zajebavas soudelezencev v prometu.

Si ziher, ker iEloop je prešvoh, da bi štarter zalaufal in to naredi z akumulatorjem, zato pa tudi poseben aku za iStop. iEloop kondenzator je namenjen za druge porabnike - radio, ventilatorji, luči, itd.

 

Ma sej se ne sekiram samo situacija pa ni bila prijetna pa nisem naredil nič narobe oziroma, da bi sam crknil mašino, ker ne znam speljat.

pred 16 urami je Alex napisal:

He, He, ampak enim vam kar dogaja kar naprej. 

Meni se to še ni zgodilo in mi je ta zadevica kar v redu.Ko stojiš pred rdečo lučjo lepo mašina ugasne in v tišini poslušaš muziko. Kaj češ lepšega. 🤗

No ja, če je 2x do zdaj kr naprej, potem ja. Se nam dogaja kr naprej, radi bi pa da se ne bi dogajalo nikoli.

 

Razlika med lerom in ugasnjeno mašino je minimalna in muzika nič ne trpi itak pa zdaj, ko je vroče obupa po kakih 20 sekundah in prižge motor nazaj.

33112_1.png

Napisano

A ni kondlc pri ielop namenjen temu da pobere špice energije rekuperacije ki je sicer aku ne more tako na hitro pogoltnit. Po moje da so luči in  avtoradijo še zmeraj kar na 12V napeljavi z akumulatorja.

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Napisano
pred 47 minutami je Boss napisal:

Si ziher, ker iEloop je prešvoh, da bi štarter zalaufal in to naredi z akumulatorjem, zato pa tudi poseben aku za iStop. iEloop kondenzator je namenjen za druge porabnike - radio, ventilatorji, luči, itd.

 

Ma sej se ne sekiram samo situacija pa ni bila prijetna pa nisem naredil nič narobe oziroma, da bi sam crknil mašino, ker ne znam speljat.

No ja, če je 2x do zdaj kr naprej, potem ja. Se nam dogaja kr naprej, radi bi pa da se ne bi dogajalo nikoli.

 

Razlika med lerom in ugasnjeno mašino je minimalna in muzika nič ne trpi itak pa zdaj, ko je vroče obupa po kakih 20 sekundah in prižge motor nazaj.

Verjetno bo treba aku.menjat?:whatever:

Napisano
pred 1 uro je Mraušk Mčk napisal:

A ni kondlc pri ielop namenjen temu da pobere špice energije rekuperacije ki je sicer aku ne more tako na hitro pogoltnit. Po moje da so luči in  avtoradijo še zmeraj kar na 12V napeljavi z akumulatorja.

V bistvu ja... ampak načeloma se energija iz kondenzatorja uporablja, za ostale porabnike, dokler je kondenzator nabit, potem to prevzameta alternator in aku. Ker drugače ni smisla, saj avto ima med vožnjo vedno poln akumulator in zaviralne energije ne moreš stlačiti vanj.  Torej, ko zaviraš se napolni in potem, ko ugasneš motor futra porabnike, dokler ne zmanjka, pol pa aku naprej. Ampak motor pa vžge vedno na aku in ne na kondenzator tudi, če ima še energije notri.

33112_1.png

Napisano
pred 4 urami je Boss napisal:

V bistvu ja... ampak načeloma se energija iz kondenzatorja uporablja, za ostale porabnike, dokler je kondenzator nabit, potem to prevzameta alternator in aku. Ker drugače ni smisla, saj avto ima med vožnjo vedno poln akumulator in zaviralne energije ne moreš stlačiti vanj.  Torej, ko zaviraš se napolni in potem, ko ugasneš motor futra porabnike, dokler ne zmanjka, pol pa aku naprej. Ampak motor pa vžge vedno na aku in ne na kondenzator tudi, če ima še energije notri.

Drži. Mislim, da nima veliko avtov vgrajenega tako sofisticiranega sistema. Avti iz  vag group in njihovi lastniki  lahko samo sanjajo o čem takem. 😉

Več si lahko preberete spodaj. 

https://www.mazda.com/en/innovation/technology/env/i-eloop/   👍

 

 

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
    • Ufff, living dengerously 😜 A to je zate dovolj zaloge? 10%, če je mal neroden teren si mogoče na 20km dometa. Ja če na prvi polnilnici najdeš plac in deluje je Ok, kaj pa če moraš do naslednje ali pa celo do tretje? Pol pa že mal ritko stiska.   Zame je še vedno preveč kompromisa tole in ko poslušam, kako je treba planirat poti imet postanke se spomnim časov mojega fotra, ko nas je peljal v Pulo v kamp, kjer se je dva dni intenzivno pripravljal na ta "podvig" dolg neverjetnih 200km. Pa kje se bomo ustavili, pa da bo preventivno tankal, pa da smo mel vodo s sabo, če se avto pokvari, pa avtokarte pa ne vem kaj še vse. Dobri stari časi, ki se nekako vračajo.   Aja, sem se preveč vživel in grem zdajle tankat, ker mi kaže domet "samo še" 235km        
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.