Skoči na vsebino

Razkurnik oz. Razpiiiizdnik


Z M A J

Priporočeno sporočilo

Ne da bi spet tujce branil, ali Bossa zbujal, ampak vsi imamo problem v tujinah, ker so razli?ni pristopi po dr?avah.

 

Primer, jaz velikokrat padem na AC v Italiji ker sem navajen pospe?iti da se vklju?im, a so nekje priklopi na AC kar direktni, in se mi je zgodilo da sem vletel ko kamikaza direktno

In obratno V Romuniji, sm ?e mislil da sem na AC pa je bil 500m vklju?evalni....verjetno zaradi kamionov

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ne da bi spet tujce branil, ali Bossa zbujal, ampak vsi imamo problem v tujinah, ker so razli?ni pristopi po dr?avah.

 

Primer, jaz velikokrat padem na AC v Italiji ker sem navajen pospe?iti da se vklju?im, a so nekje priklopi na AC kar direktni, in se mi je zgodilo da sem vletel ko kamikaza direktno

In obratno V Romuniji, sm ?e mislil da sem na AC pa je bil 500m vklju?evalni....verjetno zaradi kamionov

Res je. V italiji ima? zelo malo pasu za vklju?evanje. Tudi sam sem se ?e skoraj nasankal, ko sem normalno vanj zapeljal s po?ivali??a in vidim, da je dolg samo enih dvajset metrov... a po po?asnem kamion za kamionom. Nekako sem se v?tulil glih med dva kamiona. Je pa ?lo res za las. Navadil sem se, da tam pridem zelo po?asi in takoj gledam, ?e je pas fraj. ?e vedno se lahko ustavim v tistih dvajsetih metrih, ?e res ni mogo?e it takoj ven.

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

V Italiji tako al tako vsi po levih pasovih vozijo in dejansko ne rabi? pospe?evalnega pasu, saj je desni pa? ve? ali manj frej. Ampak tako tud vozijo pri nas, kjer imamo samo dvopasovne AC in jim zato ostali pa? jebemo mater.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ja, v Italiji imajo smesno kratke pasove in je treba ze vnaprej planirat vkljucevanje, ampak drugje po evropi kjer sm se vozil imajo pa normalno dolge pasove.

 

Glej, na?a Mazda 5 je vse drugo prej kot la macchina sportiva. Pa na razdalji 400 metrov z mesta (torej za?etna hitrost 0 km/h) pospe?i do hitrosti 130 km/h. Za vklju?it na avtocesto na vozni pas je to povsem zadosti. ?e pa se vklju?uje? med tovornjake, je pa dovolj 90 km/h.

 

?e torej ?e prej malo spremlja?, kaj se vozi po avtocesti (torej, ko se pelje? proti pospe?evalnemu pasu), ni nobenih te?av. In kak?en pospe?evalni pas bi radi imeli? 1200 metrov? Pri avtu se lahko pedal za plin pohodi vse do podna, ve?. In mene zelo razkuri, ko se vklju?ujejo na vozni pas ali pa, ?e huje, izsilijo prednost, potem pa pospe?ujejo s komaj kaj pritisnjenim pedalom za gas. Da bi se naslonil s svojim sprednjim odbija?em na njihov zadnji in jih porinil, bando usrano!

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

V Italiji tako al tako vsi po levih pasovih vozijo in dejansko ne rabi? pospe?evalnega pasu, saj je desni pa? ve? ali manj frej. Ampak tako tud vozijo pri nas, kjer imamo samo dvopasovne AC in jim zato ostali pa? jebemo mater.

E, to pa ne dr?i popolnoma. Se vozim vsak teden pri njih. Res, da so bili pred leti katastrofa a sedaj so lahko za zgled na?im pametnjakovi?em, ki vozijo po ptehitevalnem od Kopra do Lj.

Tam je tega zelo malo, ve?inoma vozi tako biv?i vzgodni blok.

Tudi hitrosti se ?e kar dr?ijo. ySpet se najdejo razni vozniki bavarcev in kme?kih vozil(audi),ki se ne zmenijo za predpise, ker itak za njih ne veljajo nikjer na svetu.

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

E, to pa ne dr?i popolnoma. Se vozim vsak teden pri njih. Res, da so bili pred leti katastrofa a sedaj so lahko za zgled na?im pametnjakovi?em, ki vozijo po ptehitevalnem od Kopra do Lj.

Tam je tega zelo malo, ve?inoma vozi tako biv?i vzgodni blok.

Tudi hitrosti se ?e kar dr?ijo. ySpet se najdejo razni vozniki bavarcev in kme?kih vozil(audi),ki se ne zmenijo za predpise, ker itak za njih ne veljajo nikjer na svetu.

 

Imam podobne izkusnje... sploh pa kamiona tam skoraj ne vidis na prehitevalnem pasu...

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Imam podobne izkusnje... sploh pa kamiona tam skoraj ne vidis na prehitevalnem pasu...

Verjetno zato, ker ?e se ne motim, je pri njih to prekr?ek, pri nas pa je kamionarski lobi tolk mo?an, da je izsilil, da se ne sprejme ta prepoved.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

E, to pa ne dr?i popolnoma. Se vozim vsak teden pri njih. Res, da so bili pred leti katastrofa a sedaj so lahko za zgled na?im pametnjakovi?em, ki vozijo po ptehitevalnem od Kopra do Lj.

Tam je tega zelo malo, ve?inoma vozi tako biv?i vzgodni blok.

Tudi hitrosti se ?e kar dr?ijo. ySpet se najdejo razni vozniki bavarcev in kme?kih vozil(audi),ki se ne zmenijo za predpise, ker itak za njih ne veljajo nikjer na svetu.

Ah, no zdaj pa ti pretirava? - v zadnjih nekaj tednih sem kar nekajkrat bil na relaciji LJ-Koper in nazaj med tednom pa sem v vsem tem ?asu naletel samo na enega, ki je visel na prehitevalnem. Bolj problemati?ni so konvoji kamionov, ki prakti?no zasedejo celoten vozni pas po dol?ini, potem pa od tam ska?ejo na prehitevalnega avtobusarji s 100km/h, pa zadnji trenutek kombiji in avti vseh mogo?ih registracij. Ni razlike ali je SLO, I, HR, H, D, RO, UA in ostali. Ampak vseeno je pri nas trenutno najve?ji problem poddimenzionarianost AC-jev za tako koli?ino tranzita in ker AC-jev ?ez no? ne moremo spremeniti bo potrebno verjetno pose?i po drugem re?imo razporejanja prometa. Ne vem, recimo pri tranzitnem kamionskem prometu pove?ati cestnine v obdobju jutranjih in popoldanskih konic oziroma zmanj?ati cestnine takrat, ko je obremenjenost najni?ja. V poletnih mesecih ps prepovedst nenujni tranzit ?ez vikende. Prevoz avtov al pa gradbenega materjala res ni nujna zadeva, da ne bi mogla po?akat do ponedeljka.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

jaz uzivam v italiji na AC, vedno.


Ah, no zdaj pa ti pretirava? - v zadnjih nekaj tednih sem kar nekajkrat bil na relaciji LJ-Koper in nazaj med tednom pa sem v vsem tem ?asu naletel samo na enega, ki je visel na prehitevalnem. Bolj problemati?ni so konvoji kamionov, ki prakti?no zasedejo celoten vozni pas po dol?ini, potem pa od tam ska?ejo na prehitevalnega avtobusarji s 100km/h, pa zadnji trenutek kombiji in avti vseh mogo?ih registracij. Ni razlike ali je SLO, I, HR, H, D, RO, UA in ostali. Ampak vseeno je pri nas trenutno najve?ji problem poddimenzionarianost AC-jev za tako koli?ino tranzita in ker AC-jev ?ez no? ne moremo spremeniti bo potrebno verjetno pose?i po drugem re?imo razporejanja prometa. Ne vem, recimo pri tranzitnem kamionskem prometu pove?ati cestnine v obdobju jutranjih in popoldanskih konic oziroma zmanj?ati cestnine takrat, ko je obremenjenost najni?ja. V poletnih mesecih ps prepovedst nenujni tranzit ?ez vikende. Prevoz avtov al pa gradbenega materjala res ni nujna zadeva, da ne bi mogla po?akat do ponedeljka.

Boss a se ti vozis v Sloveniji?

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 3 tedne kasneje...

Pizda materna. Pridem zjutraj mimo xsare , itak novi buski na voznikovi strani , zgleda je radnikom padla neka kovinska palica. Zdaj pa itak "Niko nista nezna, kunem se...."...

 

Ah....

 

?e par mesecev nazaj nekdo pred blokom s klju?em porajsal levo stran... Ok,debil...

 

Potem pod ?marno nek Idiot zapel desen bok in pustil svojo barvo gor , ?tevilke pa ne...

 

Saj razumem ,da si Idiot ali pa da preprosto ruknes avto,ampak da si pokvarjena peezda in kot mala peeckica speezdis pol... Ne,tega ne razumem...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Nejc, ti bi moral iimet enga tazga stroja kot je moj 2001 318 karavanka, ko se ne sekira? niti malo za ki?to, hehe

 

(h?erin podpis s klju?em na blatnik to potrjuje, na mojo pobudo, hohoho). :jupiii:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Nejc, ti bi moral iimet enga tazga stroja kot je moj 2001 318 karavanka, ko se ne sekira? niti malo za ki?to, hehe

 

(h?erin podpis s klju?em na blatnik to potrjuje, na mojo pobudo, hohoho). :jupiii:

Ne sekriam se zaradi avta,sekiram se v kaki posrani dru?bi ?ivim(o).
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Kar se pa dru?be ti?e... Meni so pa? pred dvemi leti rekli, da sem pa? zelo neodgovorna, ker sem rodila pet otrok v svet, kjer odgovornost za svoja dejanja prevzemajo samo teroristi. Bolj kot premi?ljujem, bolj ugotavljam, da so pa? imeli prav...

Sem poročena že petnajst let, poleg tega imam šest otrok. Ne moreš me prestrašiti, niti presenetiti, niti šokirati...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Nejc, ti bi moral iimet enga tazga stroja kot je moj 2001 318 karavanka, ko se ne sekira? niti malo za ki?to, hehe

 

(h?erin podpis s klju?em na blatnik to potrjuje, na mojo pobudo, hohoho). :jupiii:

Ko bo? imel nov avto, bo h?erka glih fino navajena pisanja s klju?em po blatnikih. :P

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pizda materna. Pridem zjutraj mimo xsare , itak novi buski na voznikovi strani , zgleda je radnikom padla neka kovinska palica. Zdaj pa itak "Niko nista nezna, kunem se...."...

 

Ah....

 

?e par mesecev nazaj nekdo pred blokom s klju?em porajsal levo stran... Ok,debil...

 

Potem pod ?marno nek Idiot zapel desen bok in pustil svojo barvo gor , ?tevilke pa ne...

 

Saj razumem ,da si Idiot ali pa da preprosto ruknes avto,ampak da si pokvarjena peezda in kot mala peeckica speezdis pol... Ne,tega ne razumem...

 

Za take stvari imajo zavarovalnice opcijo parkiri??e

Slovenec sem. Ne jamram. Vozim Mazdo.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Za take stvari imajo zavarovalnice opcijo parkiri??e

Ja,vem.... Ampak avto je ?e precej v letih...

 

Pa? ni drugega kot se ne sekirati... Itak se ljudje preve? sekiramo zaradi pleha in premalo zaradi kak?nih drugih stvari.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Opcija parkiri??e je ratala peklensko draga, ker je cel kup folka preko tega okol prina?al zavarovalnice... Pri avtu za 30kEUR je to nekje v rangu 500 EUR na leto. Tako, da ?al, ve? sre?e prihodnji?.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Ampak, tista proslava vsako leto na štadionih je bila za tiste čase kar paša z oči in meni kot mulcu takrat je bla všeč. Mislim, bla je vsaj veliko bolj normalna kot Eurovizija dan danes.
    • Te usmeritve je izdala Grška vlada na osnovi pobude trajektnih prevoznikov. Močno dvomim, da bi si prevozniki pljunili v lastno skledo, če ne bi bilo nekaj na tem, da na trajektih so EV-ji pač potencialna nevarnost, ki ni zanemarljiva.   pa še seznam omejitev: Prevod ukrepov, ki se nanašajo na električna in hibridna vozila pri prevozu s trajekti v Grčiji Med nakladanjem vozil z alternativnimi viri energije (AFV) je potrebno: Evidentiranje: Zabeležiti tip vozila in njegovo lokacijo na ladji ter namestiti ustrezne oznake na vidno mesto na vozilu. Preverjanje temperature baterije: Pri vseh električnih in priključnih hibridnih vozilih je treba preveriti temperaturo baterije. Obveščanje posadke: Vozniki/potniki morajo nemudoma obvestiti posadko, če prejmejo kakršno koli opozorilo ali alarm iz vozila. Omejitve pri nakladanju AFV: Električna in priključna hibridna vozila: Raven napolnjenosti baterij ne sme preseči 40 % njihove skupne zmogljivosti. Vozila z drugimi alternativnimi gorivi (UNP, zemeljski plin): Rezervoarji za gorivo ne smejo biti napolnjeni več kot 50 % njihove skupne zmogljivosti. Poškodovani sistemi napajanja, rezervoarji ali baterije: Vozila z poškodovanimi sistemi napajanja, rezervoarji ali baterijami se ne smejo nalagati, razen če so ti deli odstranjeni. Vozila, pri katerih ni jasno, ali so baterije poškodovane, se prav tako ne smejo nalagati in prevažati. Odgovornost lastnika: Odgovornost za zagotovitev, da ni poškodb na sistemu napajanja, rezervoarjih ali baterijah vozila, je izključno na strani lastnika vozila. Dodatni varnostni ukrepi: Upoštevanje teže pri zlaganju: Pri zlaganju vozil je treba upoštevati njihovo težo, zlasti pri električnih vozilih, ki so v povprečju 25 % težja od običajnih vozil. CCTV nadzor: Vozila AFV je treba nalagati na območjih z neoviranim CCTV nadzorom. Prezračevanje: Med nakladanjem/razkladanjem in med plovbo je treba zagotoviti delovanje sistema umetnega prezračevanja nakladalnega prostora (če gre za zaprt prostor za tovor ro-ro ali posebno kategorijo, kot je določeno v Direktivi 2009/4/ES). Prednostno nalaganje na odprtih prostorih: Vozila je treba prednostno nalagati na odprtih prostorih, če so taki prostori na voljo in je to praktično in izvedljivo.
    • Poglej tam od 37:30 pa sploh ni govora o bateriji ampak nek pretvornik in to na letniku 2016 in kasnejših. Zadeva zagori in del stane preko 4 jurje, če pa oni zrihtajo pa 1800€.   Ker tako rad naštevaš je popravljanje je servis EV motorja 1500€, baterije 1500€, tega konverterja 1800€. Pa to so popravila z rabljenimi komponentami, ker če se gre na novo je cena krat 3. Vse našteto pri dizlu se popravlja z novimi deli pa prideš tam nekje v območje popravil komponent EV-jev z rabljenimi deli.   Ampak kaj je pa najbolj pomembno. ZA ICE imaš servisov veliko , tudi specializiranih za DPF pa turbine, injektorje itd. Tukaj pa model pove, da so v Evropi samo trije taki, ki se s tem ukvarjajo. Se pravi ni ne tradicije ne razpršenosti znanja. Enostavno si ali prisiljen na uradnem servisu menjat po astronomskih cenah ali pa iskat med temi tremi ali boš lahko poservisiral svojo težavo.   Bom povedal še 1x - za lastništvo EV-ja je tko kot praviš, čim manj moraš razmišljat in verjet v srečo, da bo vse OK. Enostavno moraš biti zelo velik optimista (eni bi sicer rekli nekaj drugega) in računat na to, da boš šel lepo brez pretresov skozi lastništvo EV-ja. A bo kdaj bolje? Verjetno da ja, ampak zdaj se še vedno orje ledino, ker EV zgodba pri večini proizvajalcev sploh še nima tradicije oziroma pri novih firmah je nikoli sploh še ni imela.
    • Samo pazi, da bo baterija dovolj prazna, preden bos sel na trajekt   Grški trajekti: sprejeli so veliko omejitev za baterijske avtomobile SIOL.NET Grki so na svojih trajektih sprejeli omejitev, da bodo na krov sprejeli električne avtomobile in priključne hibride le takrat, ko bodo njihove baterije napolnjene kvečjemu 40-odstotno...  
    • @bini in @skritikrt Sem videl jaz ta video v četrtek. In tudi vse omenjeno že dolgo vem. Tudi pred povsem racionalnim nakupom in izbiro dotičnega EV.   Ker ravno omenja(te) ZOE, pa vseeno nekaj pozabljate. ZOE so na trgu že od 2012, vmes večkrat prenovljeni in je pač razlika med tistimi 2012-2015 in mojim 12/2021. Ja, ima "pouch" vrsto celice v bateriji, ampak isti tip LGX E78, kot se vgrajujejo v številna druga vozila, med drugim Audi Q4 e-tron. Verjela ali ne, tudi tehnologija pouch celic je v desetletju znatno napredovala, LG jim je uspel znižati temperature za več kot 10C, kar še dodatno zmanjša tveganje "thermal runaway".   Ležaji pa so problem pri Renaultovih (in še marsikaterih drugih) elektromotorjih. Ampak, kot sem že enkrat napisal - ta strošek (600€) vzamem v zakup na 100.000 km, v tej kilometrini se bo že zdavnaj prišparal. V bistvu grem še letos do Grčije z ZOE pa je razlika 600€ v gorivu že noter prinešena ... Tako da, jaz glede tega avta povsem mirno spim. Enako mirno kot odkar vozim Mazdinega 2.5 dinozavra. 😃   Dvomim, da katerikoli lastnik Mazdinega 2.2 dizla pred nakupom vračuna strošek čiščenja kolektorjev, zamenjave injektorjev, turbine, DPF itd., sicer je verjetno nihče ne bi kupil.
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.