Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

vrag je vzel ?alo, plo??ice sem menjal, in za?elo je ?e bolj trest, diagnoza torej, da pri slabih 130k km rabim nove diske, ?eprav stari ?e niti po?teno obrabljeni niso...

 

na plano z idejami, kaj je najbolj?e nabavit... :)

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Napisano

vrag je vzel ?alo, plo??ice sem menjal, in za?elo je ?e bolj trest, diagnoza torej, da pri slabih 130k km rabim nove diske, ?eprav stari ?e niti po?teno obrabljeni niso...

 

na plano z idejami, kaj je najbolj?e nabavit... :)

 

?e te zanima OEM iz italije....55?

http://www.red-line.it/result.jsp?lang=4&a...638&cat=%25

 

Labi bo pa kaj o firmah napisal :D

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

vrag je vzel ?alo, plo??ice sem menjal, in za?elo je ?e bolj trest, diagnoza torej, da pri slabih 130k km rabim nove diske, ?eprav stari ?e niti po?teno obrabljeni niso...

 

na plano z idejami, kaj je najbolj?e nabavit... :)

 

Pravi?, da niso hudo obrabljeni. Daj jih kak?nemu strugarju, da jih poravna, ?e je dovolj "mesa". Druga?e pa je 130.000km kar lepa doba za diske. Seveda lahko zdr?ijo tudi dlje, lahko pa tudi manj. Vse je odvisno od na?ina vo?nje in skladja trdote diska ter plo??ic.

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Napisano

Pravi?, da niso hudo obrabljeni. Daj jih kak?nemu strugarju, da jih poravna, ?e je dovolj "mesa". Druga?e pa je 130.000km kar lepa doba za diske. Seveda lahko zdr?ijo tudi dlje, lahko pa tudi manj. Vse je odvisno od na?ina vo?nje in skladja trdote diska ter plo??ic.

 

?e jih je enkrat potegnilo pomeni da so pregreti in ti bo postru?ene ?e prej zvilo to je samo za?asna re?itev, ki ne dr?i dolgo. Tako da nakup novih je definitivno bolj?i.

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

ekola, kaj bomo naredili, ker zadeve stanejo okrog 80 EUR, bom kupil nove, pa mir...

 

ene dve leti bojo ?e dr?ali ?e delam cca 15k km letno :)

 

va?no je da bom lahko zaviral kot se ?ika!

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Napisano

ekola, kaj bomo naredili, ker zadeve stanejo okrog 80 EUR, bom kupil nove, pa mir...

 

ene dve leti bojo ?e dr?ali ?e delam cca 15k km letno :)

 

va?no je da bom lahko zaviral kot se ?ika!

 

Meni jih je zvilo pri 40kKm, pa so jih stru?ili, potem pa menjali pri 60kKm pod garancijo,torej menjat pa n? jezit.. ;)

Problem pa je v plo??icah, ki so original pretrde... :( zato je bolj? vse skupaj zamenjat.

Lp

Napisano

Meni jih je zvilo pri 40kKm, pa so jih stru?ili, potem pa menjali pri 60kKm pod garancijo,torej menjat pa n? jezit.. ;)

Problem pa je v plo??icah, ki so original pretrde... :( zato je bolj? vse skupaj zamenjat.

Lp

 

To?no tukaj je problem;namesto,da bi bile mehke in bi se obrabljale, stru?ijo po disku, ustvarijo nenormalno veliko temperaturo, zapelje? v lu?o in-ekola, re?eno.Diski ple?ejo twist. :P

 

 

Napisano

To?no tukaj je problem;namesto,da bi bile mehke in bi se obrabljale, stru?ijo po disku, ustvarijo nenormalno veliko temperaturo, zapelje? v lu?o in-ekola, re?eno.Diski ple?ejo twist. :P

 

Moji so rokenrol.... :aaaaa:
Napisano

Pravi?, da niso hudo obrabljeni. Daj jih kak?nemu strugarju, da jih poravna, ?e je dovolj "mesa". Druga?e pa je 130.000km kar lepa doba za diske. Seveda lahko zdr?ijo tudi dlje, lahko pa tudi manj. Vse je odvisno od na?ina vo?nje in skladja trdote diska ter plo??ic.

 

Po mojih kratkih izku?njah je to povsem jalovo delo, ker po prvem konkretnem zaviranju ob o?e slab?e kot pred stru?enjem.

Treba je vedeti da so sprednje zavore na mazdi 6 konkretno premajhne oziroma pretanke za tako te?o kot jo morajo zaustavljat, jaz lahko samo povem ko sem na svoji prej?nji ?etki imel gor serijske zavore od mazde 6 mps, to je bla prava kombinaciija.

Si sploh no?em predstavljat kak?no sranje so potem na mps-ki, ki je ?e konkretno te?ja kot "navadna" mazda 6.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Prva ?estka je imela slabe diske in je bilo treba menjavat na 40kkm, druga generacija pa ima ob?utno bolj?e - zdele bo 100kkm pa niti najmanj?ega sledu o kakr?nem koli tresenju pri zaviranju.

33112_1.png

Napisano

Prva ?estka je imela slabe diske in je bilo treba menjavat na 40kkm, druga generacija pa ima ob?utno bolj?e - zdele bo 100kkm pa niti najmanj?ega sledu o kakr?nem koli tresenju pri zaviranju.

 

Moja, 1. generacije ima pri 120kkm ?e vedno originalne, ki ni? ne tresejo in so ?e debeli skoraj kot novi.

Tresli so mi zaradi trdih zape?enih original plo??ic. Odkar sem dal gor Ferodo je situacija za 100% bolj?a-bremzanje in ni ve? ni? tresenja.

 

 

Napisano

zakaj se diski zadaj ne svetijo kot spredaj, oz. kot pri ostalih avtomobilih? ?E jih pogleda? od blizu so rjavkasto-modrikasti. ?eljusti so teko?e in ni? rjave.Avto sem kupil pri 120k km, zdaj jih ima 155k km, zato ne vem katere plo??ice mam gor, diski sklepam da so original. Ali so plo??ice pretrde? Kaj svetujete?

Napisano

zakaj se diski zadaj ne svetijo kot spredaj, oz. kot pri ostalih avtomobilih? ?E jih pogleda? od blizu so rjavkasto-modrikasti. ?eljusti so teko?e in ni? rjave.Avto sem kupil pri 120k km, zdaj jih ima 155k km, zato ne vem katere plo??ice mam gor, diski sklepam da so original. Ali so plo??ice pretrde? Kaj svetujete?

 

?e so rjavkasto modrikasti po povr?ini, potem se je ali nekdo peljal z pritegnjeno ro?no, ali ti bat ?eljusti ne gre nazaj...

 

stro?ek zadnjih diskov, plo??ic in tesnil za bate na zavornih ?eljustih je cca 170 EUR...

 

?e so zadnje plo??ice pri kraju, menjaj, pa mir...

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Napisano

?e so rjavkasto modrikasti po povr?ini, potem se je ali nekdo peljal z pritegnjeno ro?no, ali ti bat ?eljusti ne gre nazaj...

 

stro?ek zadnjih diskov, plo??ic in tesnil za bate na zavornih ?eljustih je cca 170 EUR...

 

?e so zadnje plo??ice pri kraju, menjaj, pa mir...

 

ne izgledajo zape?eni, vijoli?asti.. pa tudi ?eljusti te?ejo gladko, sem preveril. Mislim da so plo??ice pretrde, ker so na diskih vidne pikice. Naredim slikico.

  • 7 mesecev kasneje...
Napisano

Da ne odpiram nove teme, bom tu vpra?al za nasvet.

Na moji 6-ki se tudi pojavlja tresenje ob zaviranju, ki pa je ob?utnej?e ob dalj?i vo?nji. Avto sem imel na poobla??encu, kjer so mi po opravljeni vo?nji povedali, da avto res malenkostno trese ob zaviranju in da priporo?ajo, da se diske postru?i. Sam nisem navdu?en nad stru?enjem, ker pa sem prebral na forumu, da imate nekateri tudi na novih 6-kah ?e menjane diske, me zanima, kako ste to re?evali. Ali so vam priznali garancijo ali je ?lo iz va?ega ?epa. Avto je druga?e ?e v garanciji in ima 53k km prevo?enih.

 

Za va?e odgovore, lahko tudi na ZS, bom izredno hvale?en.

Mazda6 Sport CD 129 TE Plus-ex

Mazda6 SPC CD 150 Revolution

Napisano

Da ne odpiram nove teme, bom tu vpra?al za nasvet.

Na moji 6-ki se tudi pojavlja tresenje ob zaviranju, ki pa je ob?utnej?e ob dalj?i vo?nji. Avto sem imel na poobla??encu, kjer so mi po opravljeni vo?nji povedali, da avto res malenkostno trese ob zaviranju in da priporo?ajo, da se diske postru?i. Sam nisem navdu?en nad stru?enjem, ker pa sem prebral na forumu, da imate nekateri tudi na novih 6-kah ?e menjane diske, me zanima, kako ste to re?evali. Ali so vam priznali garancijo ali je ?lo iz va?ega ?epa. Avto je druga?e ?e v garanciji in ima 53k km prevo?enih.

 

Za va?e odgovore, lahko tudi na ZS, bom izredno hvale?en.

 

Ja FAK no kateri servis (upam da ne spet mo?nik) je lahko to izjavil!

 

Te?iti in uveljaviti garancijo brez 1? stro?ka! Priporo?am pa da da? obenem ne-mazdine plo??ice, saj je v njih problem - so pretrde.

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Priporo?am pa da da? obenem ne-mazdine plo??ice, saj je v njih problem - so pretrde.

 

A misli?, da je to vzrok? Ne vem sam jaz sem zadovoljen z diski pri novi ?estki. Imam 115kkm pa ni? ne trese in tud plo??ice se mi zdijo v redu trdote saj kr dobr s prahom "svinjajo" feltne je pa res, da s tudi ?e ta prve gor :hohoho: - zdej al znam vozit brez odve?nega zaviranja al so pa res plo??ice tolk trde? :ne vem:

33112_1.png

Napisano

A misli?, da je to vzrok? Ne vem sam jaz sem zadovoljen z diski pri novi ?estki. Imam 115kkm pa ni? ne trese in tud plo??ice se mi zdijo v redu trdote saj kr dobr s prahom "svinjajo" feltne je pa res, da s tudi ?e ta prve gor :hohoho: - zdej al znam vozit brez odve?nega zaviranja al so pa res plo??ice tolk trde? :ne vem:

 

Se pardoniram - verjetno je to vzrok, vsaj bil je na CX7, ki je imela enake diske....

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

A misli?, da je to vzrok? Ne vem sam jaz sem zadovoljen z diski pri novi ?estki. Imam 115kkm pa ni? ne trese in tud plo??ice se mi zdijo v redu trdote saj kr dobr s prahom "svinjajo" feltne je pa res, da s tudi ?e ta prve gor :hohoho: - zdej al znam vozit brez odve?nega zaviranja al so pa res plo??ice tolk trde? :ne vem:

 

super da ti to rata..

 

js mamtretje ploscice gor in novi diski..govorim za spredaj..aja mam pa ATE diske in TRW ploscice..

 

z oroginalnimi mi je zacelo trest priblizno pri 40000 km.. :D

www.trziskisladoled.si

Napisano

A misli?, da je to vzrok? Ne vem sam jaz sem zadovoljen z diski pri novi ?estki. Imam 115kkm pa ni? ne trese in tud plo??ice se mi zdijo v redu trdote saj kr dobr s prahom "svinjajo" feltne je pa res, da s tudi ?e ta prve gor :hohoho: - zdej al znam vozit brez odve?nega zaviranja al so pa res plo??ice tolk trde? :ne vem:

 

To bo ja,saj ma? porabo okoli 5 pa nekaj, men pa ?ge 7 pa ?e drugi diski gor.. :o

@jacques33 men so stru?ili diske ?e v garanciji(60kKM), pa je pomagalo le 10kKM, pol so pa jih v garanciji zamenjali, org.plo??ice so pa res bile krive,da je zvilo diske(pretrde)... :closedeyes:

Napisano

Ni noben problem postru?it diske, ?e ?e imajo primerno debelino, max. stru?enja je do -2,5 mm od debeline novih,ki so cca.20,5mm.Na ve?ini diskov je minimum napisan.servisi pa stru?ijo diske tudi v?asih ?e po prvi menjavi (pretrdih) plo??ic, zaradi deformirane nale?ne povr?ine,takrat se postru?ijo nekje na vsaki strani cca.0,2mm(do izravnave) in malokdo to sploh opazi,ni pa zaradi tega nih?e ogro?en, pa tudi zavore bodo prijele v kombinaciji z trw plo??icami odli?no.Tudi jaz poravnam diske pri menjavah plo??ic, ?e so deformirani in ?e imajo dovolj debeline.

Napisano

Vse, sam struzit ne.....

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Vse, sam struzit ne.....

 

?al se moram strinjat, nekaj 1000 km mi je zdr?alo, zdej pa (ni sicer taka jebada kot pred stru?enjem), ampak glih idealno pa ni ve?. :blush:

 

Boss je to ?e davno nazaj napovedal, jebiga. :prstgor:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Ja FAK no kateri servis (upam da ne spet mo?nik) je lahko to izjavil!

 

Te?iti in uveljaviti garancijo brez 1? stro?ka! Priporo?am pa da da? obenem ne-mazdine plo??ice, saj je v njih problem - so pretrde.

 

Ni bil Mo?nik, da pa ne bom delal komu krivice, ga ne bom objavil (lahko ZS), gre pa za servis, ki je na tem forumu precej bolje zapisan, vendar po pravici povedano, je mene pustil hladnega. Da ne omenjam, da sem jih tri mesece prosil, da mi po po?ti po?ljejo dokumentacijo za podalj?ano garancijo in je nisem dobil, dokler se nisem osebno zglasil tam. Rabili pa so 5 min dela, da so mi to uredili. Verjetno bom ?el ?e na drug servis se malo pozanimat.

Zdaj ?e mi menjajo diske na poobla??encu, sploh ?e bi mi uspel garancijski zahtevek, bodo verjetno dali spet original plo??ice gor, potem pa sem lahko ?ez nekaj ?asa spet na istem.

Mazda6 Sport CD 129 TE Plus-ex

Mazda6 SPC CD 150 Revolution

Napisano

Ni bil Mo?nik, da pa ne bom delal komu krivice, ga ne bom objavil (lahko ZS), gre pa za servis, ki je na tem forumu precej bolje zapisan, vendar po pravici povedano, je mene pustil hladnega. Da ne omenjam, da sem jih tri mesece prosil, da mi po po?ti po?ljejo dokumentacijo za podalj?ano garancijo in je nisem dobil, dokler se nisem osebno zglasil tam. Rabili pa so 5 min dela, da so mi to uredili. Verjetno bom ?el ?e na drug servis se malo pozanimat.

Zdaj ?e mi menjajo diske na poobla??encu, sploh ?e bi mi uspel garancijski zahtevek, bodo verjetno dali spet original plo??ice gor, potem pa sem lahko ?ez nekaj ?asa spet na istem.

 

pa? naslednji dan da? svoje a ne, une pa pri?para?

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni, imam M6 2.5 at z 86k km in kakšen krat med vožnjo pri nizkih obratih 1,5k začne malo trest kot, da bi sklopka spodrsavala. Če dam gas, ali pa spustim gas izgine. Menjalnik dela super drugače, lepo menjuje v rikverc gre tudi brez problema. Olje in filter olja v menjalniku sta bila zamenjana (drain and fill). Mogoče bi kdo vedel kaj bi blo? Hvala in lep pozdrav!
    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.