Skoči na vsebino

Post a recent shot of your car

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano
pred 11 urami je Slivka napisal:

Sm kmet an s hribu doma, pa se na @Z M A Jove bavarce ne zastopm lih tanartabl. Kej mi lohko kdo raztolmači, zakaj ima BMW v garaži čez šipo 'zračno blazino'? Da toča ne razbije šipe?

 

To so airbagi, neka nova tehnologija :D

  • Haha 1
  • Hvala 1

 

 

Napisano
dne 5. 2. 2023 ob 17:26 je Z M A J napisal:

Domače garažno dvojno zimovanje, ker menda prihaja PRAVA ZIMA. :)))

IMG_20230205_161120.jpg

IMG_20230205_161037.jpg

IMG_20230205_160839.jpg

IMG_20230205_160818.jpg

 To pa gre na milimetre 😮 

 

 

Napisano

image.jpeg

 

image.jpeg

  • Všeč 10

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano
pred 2 minutama je dvorjan napisal:

A gre od hiše danes? 😃

 

Pomoje ne... zakaj? Nekje do konca marca bo šla verjetno sicer še parkrat od hiše... ampak se bo vedno tudi vrnila nazaj domov :D ... 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano
Pravkar je NevLado napisal:

Norc, poklopljen špegu :lol:

 

Vedno... ko je zaklenjen :D ... 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano
pred 24 minutami je Boss napisal:

Sej zato pa prodajaš, ker veš da ne bo dolg takole 🤪

 

Sej so ravno frišno menjani mehanizmi :D  ... 

  • Všeč 1
  • Haha 3

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano
pred 29 minutami je Jest napisal:

 

Sej so ravno frišno menjani mehanizmi :D  ... 

Pa misliš, da bo spet treba 😉

33112_1.png

Napisano

Stem vozilom in pownim tankom se daleč pride, verjetno niti Alex ne uspe parirati z rdečima raketama iz Hirošime? :)

IMG_20230207_223222.jpg

  • Všeč 1
  • Haha 4

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano (urejeno)
pred 8 minutami je Z M A J napisal:

Stem vozilom in pownim tankom se daleč pride, verjetno niti Alex ne uspe parirati z rdečima raketama iz Hirošime? :)

IMG_20230207_223222.jpg

zdaj ali imaš porabo 3.89l/100km ali manj ali pa 100l tank rezervoar za diesel:) 

Popravljeno od sportman333
Napisano
pred 25 minutami je sportman333 napisal:

zdaj ali imaš porabo 3.89l/100km ali manj ali pa 100l tank rezervoar za diesel:) 

Dejansko se vozim dobrih 4l na 100km, poudarek na DeSUS tempo vožnjah, le občasno ga pohodom, če je cesta povsem prazna, hehe.

 

Rezervoar nafte je menda 61-litrski. :)

P.S. če delim 61 litrov s temi 1279km domnevnega dometa je 4,76L na 100km, kar je zame celo več kot realno. :)

  • Všeč 2
  • Haha 1

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano
pred 2 urama je Z M A J napisal:

Dejansko se vozim dobrih 4l na 100km, poudarek na DeSUS tempo vožnjah, le občasno ga pohodom, če je cesta povsem prazna, hehe.

 

Rezervoar nafte je menda 61-litrski. :)

P.S. če delim 61 litrov s temi 1279km domnevnega dometa je 4,76L na 100km, kar je zame celo več kot realno. :)

Kantico maš s sabo.....🤔😂

Napisano

Ni potrebe, greš tankat ko vklopi lučko rezerve ali še nekoliko prej in si na varni strani. :)

 

Geckota si pa upam precej bolj v rezervo peljat in powno kantico benza seboj v kufru. :)

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Če maš avto zunaj na mrazu čez noč je priporočljivo imet nekoliko bolj poln tank goriva in da ni na rezervi. Jaz osebno čez zimo nikoli ne grem do lučke in navadno tankam nekje najkasneje pri 150-200km dometa.

  • Všeč 3
  • Ljubim 1
  • Hvala 1

33112_1.png

Napisano
pred 15 minutami je Boss napisal:

Če maš avto zunaj na mrazu čez noč je priporočljivo imet nekoliko bolj poln tank goriva in da ni na rezervi. Jaz osebno čez zimo nikoli ne grem do lučke in navadno tankam nekje najkasneje pri 150-200km dometa.

Enako. Sem imel pol tanka benzina in sem takoj dotankal do polnega. Je pa zanimivo, da so imeli na benzinski, kjer sem tankal le 100 oktansko nafto in benzin. Cena pa, oboje enako in sicer 1.65€. Ne vem, ali je ta benzin  kaj vplival na porabo a do doma je padla poraba na cx30 iz 6,9 na 6,4. Sem pa tudi za domov moral čez prelaz Fedaia (2057 m). 

 

 

Napisano
Pred eno uro je Boss napisal:

Če maš avto zunaj na mrazu čez noč je priporočljivo imet nekoliko bolj poln tank goriva in da ni na rezervi. Jaz osebno čez zimo nikoli ne grem do lučke in navadno tankam nekje najkasneje pri 150-200km dometa.

Mislim,da je celo po nekih zakonih,ki ne vem,če še veljajo danes,da moraš imeti v zimskih razmerah v rezervoarju vedno več kot četrt tanka....🤔

 

Napisano
pred 3 minutami je Bini napisal:

Mislim,da je celo po nekih zakonih,ki ne vem,če še veljajo danes,da moraš imeti v zimskih razmerah v rezervoarju vedno več kot četrt tanka....🤔

 

Ja, verjetno zakon zdrave pameti, ki pa je mišljen bolj v smislu, da te nekje v odročnih krajih (lahko pa tud načeloma na AC) zasneži in obtičiš pa da ne zmrzneš, če ostaneš brez goriva. To se ti načeloma v mestu al pa na obvoznicah nekako ne bo zgodilo tam bo bolj problem izločanje parafina pri nizkih temperaturah pri dizlih pa ti zadeva zamaši filter goriva. Sicer zelo malo verjetno ampak vseeno zakaj bi reskiral, ker pri več goriva v tanku kasneje pride do izločanja in usedanja parafina.

33112_1.png

Napisano
pred 5 minutami je Boss napisal:

 

Ja, verjetno zakon zdrave pameti, ki pa je mišljen bolj v smislu, da te nekje v odročnih krajih (lahko pa tud načeloma na AC) zasneži in obtičiš pa da ne zmrzneš, če ostaneš brez goriva. To se ti načeloma v mestu al pa na obvoznicah nekako ne bo zgodilo tam bo bolj problem izločanje parafina pri nizkih temperaturah pri dizlih pa ti zadeva zamaši filter goriva. Sicer zelo malo verjetno ampak vseeno zakaj bi reskiral, ker pri več goriva v tanku kasneje pride do izločanja in usedanja parafina.

Ja to je bilo pri prejšnjih generacijah avtov zelo pomembno,ker ni bilo dodatkov dizlu in se je to dogajalo kot si napisal👍 Danes do -20 ni nikakršnih problemov....😉 Problemi so bolj z vodo v filtru goriva pri dizlih...☹️

Napisano

Še vedno je problem, ko gredo temperature globoko pod nulo oziroma pri tistih, ki se malo vozijo in jim gorivo dolgo zdrži. Samo od srede novembra do konca februarja, dajejo v nafto dodtek proti kristalizaciji parafina, da ta zdrži -20°C. Če bi šlo nižje bi bilo treba dodajati dodatek ročno v tank za avte, ki so zunaj parkirani čez noč. Jeseni od oktobra do sredine novembra je ta dodatek do  -10°C in ravno tako od začetka marca do srede aprila.

 

OK -20°C bo sila redko ni pa nemogoče. Večji problem nastane pri takih, ki imajo en tank goriva za mesec in pol pa natanka enkrat v prvi polovici novembra pa ima gorivo not še do začetka januarja, ko gredo temperature že lahko globoko pod nulo. Pol je pa panika, ko se filter zamaši.

 

V glavnem je res, da nas temperature zadnjih let nekako razvajajo, ampak vseeno vozit do rezerve vsaj pozimi ni priporočljivo. Pa sej s tem ne prišparaš nič, če voziš do rezerve sam sranje lahko narediš. Pri dizlih pa vsi vemo kolk je zajebancije, če ti goriva slučajno celo zmanjka.

33112_1.png

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Ma, "na smrt zagovarjam" glih ne, tudi on jih je pobiksal - ampak ne toliko, kot so ga obsojali. In takrat sem ga zagovarjal.   Da bi @Boss Janšo obkrožil? Seveda bi ga, pa še z veseljem - s štrikom okoli vratu... 
    • Sem gledal 26 literske pa je bil evoc lažji     
    • Vsaj zame zelo zanimiv kanal...tukaj zelo veliko dobrih priporočil.     Od 26:20 naprej pa predstavitev "Wiha Sistem-6" izvijačev (obstaja tudi Sistem 4). Te izvijače oz dolge dvostranske bite tip skoz uporablja pri popravilih v kombinaciji z vrtalnim vijačnikom...vrhunska kvaliteta in genialni sistem.   Jaz sem ta sistem tudi že dolgo gledal,ker z klasičnimi imbusi in torx-i pri majhnih velikostih holitro naletiš na omejitev pri dolžini in nedostopnosti. Sem pa gledal še en drugi sistem,kateri pa se je na koncu za moje potrebe izkazal za boljso kombinacijo in hkrati ugodnejši nakup. Gre za sistem "Felo Smart"   V Bauhausu malce manj kot 60€...nora cena...nikjer ni ceneje😲 Zelo podoben Wiha Sistem 6 (ali Sistrm 4,ki pa je majhen-za manjše vijake). Wiha sistem ima ročaj,ki omogoča bit-klino poriniti stopenjsko v ročaj...ta Felo sistem "Smart" pa ima ročaj ki se pretvori v T-ročaj. Wiha je najmanj 20€ dražji,in ima dva bita manj v setu...ta Felo pa ima točno to kar rabim...poleg vseh klasičnih tudi bolj "majčkeni" imbusi" in Torx-i...lih to,kar bom potreboval pri menjavi motorja pri sesalcu Dyson V11...k rabiš zelooo dolge in majčkene Torx-e...z klasičnimi niti ne prideš zraven...pol pa "čaraj"😟...raketa za cvenk.😃👍 Predvsem je pa tak sistem bit-ov nooora kombinacija z vrtalnim vijačnikom...je brihten ta Dean Doherty🧐 Aja...sistem bit zagrabi na krogljico,in res dobro drži...ročaj pa res noro robustem-,mi je všeč...seveda nora Felo "Made in Germany" kvaliteta.   Aja...še druga Makita 9005B je prispela😃 VID_20251020_090426.mp4
    • To boš pa ti vedel najbolje. Je bolj redko, bolje oz. prej namaže, ko je mrzel, slabše maže, ko je segret. Verjetno nekako tako. Sta pa oba OK, važno da se redno menja na cca 15.000 km ali 1 leto in da se vmes preverja nivo.  
    • Zelo vzpodbudno da ena regija pade, pa grejo vse globalne storitve v maloro. To zelo velik pove o vseh teh storitvah, k ne znajo splanirat
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.