Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

tale superb ima nekaj, kar noben nima (pa mi ni jasno zakaj)

 

izgleda kot limuzina, ampak gepek se odpre na dva dela (samo pokrov, ali pa ce dlje drzis tipko se odpre tudi zanjda sipa, pa je tudi boss happy)

 

sam nazalot volan je brez feelinga, drugace pa kr boljsi od mazde 6 v vseh pogledih

 

pa ne vem zakaj ni 3 kraki volan ?e v osnovi, samo po naro?ilu. ta je fakin ugly.

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

  • Odgovori 683
  • Ustvarjeno
  • Zadnji odgovor

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Napisano

dobr kako zgleda volan ni tok pomembno (je pa res da oz prve mazde6 je bil ful carsko, pri mazdi 6 II pa je ze beden in neergonomicen), sam feeling na njem je pomemben, to ma mazda dobr zrihtan...pa kak ford...vw z izjemo audija pa ne

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

dobr kako zgleda volan ni tok pomembno (je pa res da oz prve mazde6 je bil ful carsko, pri mazdi 6 II pa je ze beden in neergonomicen), sam feeling na njem je pomemben, to ma mazda dobr zrihtan...pa kak ford...vw z izjemo audija pa ne

 

vem kaj misli?, ampak ko je pripriteta plac, feeling ni ve? bistvo :glare:

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

tale superb ima nekaj, kar noben nima (pa mi ni jasno zakaj)

 

izgleda kot limuzina, ampak gepek se odpre na dva dela (samo pokrov, ali pa ce dlje drzis tipko se odpre tudi zanjda sipa, pa je tudi boss happy)

 

Superba vedno dajem kot primer, kako se lahko re?i v enem ?usu tako limuzinsko obliko kot uporabnost petih vrat. ?al pa kljub FL-ju, ki je bolj posre?en kot prej vseeno Superb ostaja precej neeleganten. Kot, da ?kodi ne dovolijo, da bi naredila kak oblikovalski prese?ek. ?e znata KIA in Hyundai zakaj ne bi znali ?ehi... al se pa VW boji, da bo naenkrat ?koda lep?a kot ljudski avto.

 

Ampak vseeno, ko bo treba avto menjat in ?e bo slu?ajno spet kaka nehumano ugodna akcija, kot nazadnje, ko so res lepo opremljenega Superba dajali za 22k? ... hmmm ne vem :ne vem:

33112_1.png

Napisano

caki, superb ti ni lep, kia in hyundai pa ja?

 

sam je res uno beauty is in the eye of the beholder :)

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

caki, superb ti ni lep, kia in hyundai pa ja?

 

Primerjaj Superba, Optimo in i40... ne vem sam men je ?koda en ?iv dolg?as narejen bolj po tistem strumnem Nem?kem ein, zwei, drei sistemu brez ?ustev in ob?utka za ?ivost. Vse skup neka hladna prera?unljivost.

33112_1.png

Napisano

@Boss, se precej strinjam, men so ?kodojci eni najgr?ih proizvajalcev, oba na?teta Korejca (Optma & I40)pa sta mi svetovna. :wub:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

tale superb ima nekaj, kar noben nima (pa mi ni jasno zakaj)

 

izgleda kot limuzina, ampak gepek se odpre na dva dela (samo pokrov, ali pa ce dlje drzis tipko se odpre tudi zanjda sipa, pa je tudi boss happy)

 

sam nazalot volan je brez feelinga, drugace pa kr boljsi od mazde 6 v vseh pogledih

 

Bmw 3,5 GT imata vrata-sipa sistem zadaj

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

ja pa ne limuzine

 

sej je napisal 3 in 5GT.. to sta le 5-vratna tako kot A5 in A7 pri olimpijcih. Jebemu ?e Porsche ve, da je treba imet veliko luknjo - Panamera. :harhar:

33112_1.png

Napisano

dobr, zakaj se morajo napisat klobase za vsako stvar

limuzina ima 4 vrata in superb je edini, ki ima narejeno tako, da se poleg prtljaznih vrat, odpira tudi zadnje steklo...gademit, kaj ni razumljivo :P

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

dobr, zakaj se morajo napisat klobase za vsako stvar

limuzina ima 4 vrata in superb je edini, ki ima narejeno tako, da se poleg prtljaznih vrat, odpira tudi zadnje steklo...gademit, kaj ni razumljivo :P

 

Seveda ni razumljivo, ker ni ni ?ist tko... tudi 5GT ima isti sistem dvojnega odpiranja prtlja?nika tako kot Superb.

33112_1.png

Napisano

Seveda ni razumljivo, ker ni ni ?ist tko... tudi 5GT ima isti sistem dvojnega odpiranja prtlja?nika tako kot Superb.

 

Samo 5GT ni limuzina... Se mi zdi, da Labi ravno to povdarja... Da je edina limuzina, ki ima tak nacin odpiranja... :harhar:

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Ko se ?e pogovarjamo tukaj o M 6 III; a se pri vas vozi po cestah kaj teh avtov?

Tukaj na obali jaz videvam edino ta rde?o testno druge pa ?e nisem videl. :whatever:

 

 

Napisano

Alex, verjetno so jih malo zadr?al s prodajo, ravno zaradi tega E-loopa. :D

 

Je pa zanimivo, ko poudarjate bistvo 5-vratne makine, no pri meni se je zaradi LPG bojlerja (name??enega direkt za zadnjo klop) povsem izgubila ta funkcionalnost 5-vratne izvedbe, tako da bi zlahka kupil 4-vratnega v nadaljevanju. Ob nakupu pralnega stroja bom pa prisiljen kerga fehtat ali pa pla?ati dostav, v kolikor ne bo brezpla?na. :cheers:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano
Napisano

?estitke Mazdi! :cheers:

 

Bolj ko jih hodim gledat, bolj se mi zdi karavan lep?i od limuzie.

I had a terrible education. I attended a school for emotionally disturbed teachers. (Woody Allen)

Napisano

Ja, ?estitke. ?eprav meni na fotografijah ni ni? posebnega, v ?ivo zgleda pravi stroj.

 

Se strinjam, v ?ivo izgleda precej bolje.

I had a terrible education. I attended a school for emotionally disturbed teachers. (Woody Allen)

Napisano

Se strinjam, v ?ivo izgleda precej bolje.

 

V vo?nji pa sploh. :wub::rozico:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

Zadnji? sprobal osnovni model M6 III - bencinsko 2.0i Challenge (145 KM).

 

Zdi se mi, da ji spodaj mal manjka, vendar bi se dalo tudi s takim motorjem pre?iveti. Ker vozim na izi, je bila povpre?na poraba po ra?unalniku cirka 6,5 l/100 km. Vendar se je na za?etku, ko sem ?el takoj na odprto cesto in avtocesto, pri neki normalni vo?nji, ki ni presegala 140/150 km/h in je velikokrat bila okoli 130 km/h, poraba dvigovala nad 7, tja do 7,7 l/100 km.

 

No, zdaj ?akam ?e na dizla, itak se bom zaljubil ... :-/

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Pravijo da, če ti preveč piska voznik ne zna vozit....😂 😇😉
    • Na prevoženih 26.9 km.... 🫣😉
    • Evo, takole... en teden se že vozim z Hyundai Lipicancem (Kona). Prvi vtisi so zmerni - tipičen EV SUV. Je seveda boljši od vseh teh malih jajčkov tipa, Smart, Twingo, Pugi 208 in 2008, Zoe, edino Cupra Born EV mi je bila še nekoliko boljša.   V mestni vožnji je suveren, lepo pospešuje z mesta in če je treba skočit kar gre, kar seveda se pričakuje od 220KM. Tukaj pa pridejo tud težave, saj je masa dokaj velika, čeprav 1850kg ni neki ekstremnega in dokler gre naravnost je super, k pa je treba it v ovinke pa se hec zelo hitro neha. Še prečne delitacije na AC mu delajo probleme, boh ne dej kaka neravnina v ovinku. Tako čudno se zvali čez, k pijanc čez klopco v travo. Mazda 6 je dirkalnik proti temu in svetlobna leta bolje leži na cesti. Tako da kljub precej nižji konjaži se pelje fenomenalno in sploh v ovinkih bolj suvereno.   Ok, sem mal eksperimetiral in ga dal v racing program in je po eni strani precej otrdel volan, kar je bilo odlično, ampak pol nastanejo pa drugi problemi. Odzivnost pedala je hitrejša, meja med pospeševanjem in rekuperacijo tako ozka, da zgleda kot, da ne znaš vozit. Sem moral dat rekuperacijo na 0 ali pa 1, da je bilo relativno OK, ampak pol je za pozabit vožnjo z enim pedalom, kar je odlika EV-jev. Nastavitve 2 sploh pa trojka te pa nalima na šipo, ker tolk zavira na rekuperaciji. Mogoče teoretično uporabno pri kakem hudem spustu. So pa vsaj lepo to nastavitev vkomponirali v uhlja, ki sta pri drugih avtih namenjena za prestavljanje. Priročno ni kaj.   Sedi se solidno dobro, placa je veliko, ne pa tudi v prtljažniku, ampak 4 konkretni dedci smo se peljali udobno.   Poraba pri okoli 100km/h zglednih 15kWh, kolikor pa se pelješ normalno kot se šika za AC pa seveda gre proti 22kWh. Z malo igranja in nekaj pospeški pa med 140 in 150 in smo pa pri 30kWh.   Elektronike in raznoraznih nastavitev je sicer miljavžent, ampak to so vse stvari, ki jih enkrat nastaviš ali pa nikoli in pustiš. 3/4 stvari sploh ne veš kaj so in čemu so namenjene, neka pol samodejna vožnja je čist brez veze, ker skos zahteva obe roki na volanu. Piska kot zmešan, da ti gre na špure in po vožnji mal več kot 50km sem ga mel poln kurac od tega piskanja in sem se počutil utrujeno, kot bi naredil 200km. Kater vol kronan si je spomnil to piskarijo. Po iskanju v menijih nisem našel kje se izklopi - bom probal, ko bom imel čas, ampak kakor vem se vedno nazaj vklopi. V glavnem beda od bede.   Aja praktično takoj je hotel updejte SW-ja delat in ker sem se bal ga nisem sprožil med vožnjo, ampak je v 10 minutah vse oddalel in uspešno zaključil. App na telefonu s katerim ga povežeš mi je v neki fazi se deaktiviral in bom moral spet nares uparjanje.   Ma kaj pa vem, občutek je na eni strani Ok in dober, na drugi pa precej meeeh, do celo bruh. Teli avti so ratali čist preveč vsiljivi in nekako nimaš več občutka, da si ti njegov lastnik, ampak da je on tvoj. Čist preveč je vmešan v uporabniško izkušnjo. Pa ne zato, ker je EV, ampak zato, ker ima cel kup stvari, ki se vidijo, da so dodane na silo, tako kot recimo povezava pomivalnega in pralnega stroja na internet. Brez veze in nepotrebno.
    • Jaz sem na precej manjši kolikor toliko okrogli cifri.       ps: cifra ni tolk pomembna, bolj se hvalim z nizko porabo. 😜
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.