Skoči na vsebino

Mazda6 2013


g.Wankel

Priporočeno sporočilo

Se slike nove sestice v karavanski izvedbi ...

 

Objavljena slika

 

Objavljena slika

 

Objavljena slika

 

Objavljena slika

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • Odgovori 683
  • Ustvarjeno
  • Zadnji odgovor

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Veliko lep?a kot limuzina!!

 

ma pa jade - karavan izgleda kot, da so limuzini na prtlja?nik za?vasal kufer in je zdaj karavan. Tisti "brk" med lu?mi pa tudi sodi v kategorijo "kar nekaj" in pri karavanu sploh ne pa?e, pri limuzini pa mogo?e pogojno.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

ma pa jade - karavan izgleda kot, da so limuzini na prtlja?nik za?vasal kufer in je zdaj karavan. Tisti "brk" med lu?mi pa tudi sodi v kategorijo "kar nekaj" in pri karavanu sploh ne pa?e, pri limuzini pa mogo?e pogojno.

 

lep?a je, pa ?e se joka? ?e naprej :hudicek:

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

lep?a je, pa ?e se joka? ?e naprej :hudicek:

 

ah dej no karavan pa res ni za nikamor.

Karavani so za tiste ki v ?ivljenju itak zmeri preve? robe vla?ijo s sabo in pol hvalijo kok je karavan zakon,ker ne znajo zbrati re?i ki jih res potrebujejo :jezicek::jezicek: no sj ne re?em da kdaj pa pride prav ;)

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

ah dej no karavan pa res ni za nikamor.

Karavani so za tiste ki v ?ivljenju itak zmeri preve? robe vla?ijo s sabo in pol hvalijo kok je karavan zakon,ker ne znajo zbrati re?i ki jih res potrebujejo :jezicek::jezicek: no sj ne re?em da kdaj pa pride prav ;)

 

Pozabu si se na trugo. Mam :bravo:

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ampak Jures vseeno pa nisi presegel enga nemca, ki sem ga opazil na AC. Ford Galaxy, dva kolesa na strehi, zraven truga, zadi ta velika bivalna prikolica, na prikolici pa ?e skuter. :aaaaa:

 

jaz opa?am v kampu nemce, ni va?no kako prikolo imajo - kolesa so na strehi? :ne vem: :ne vem:

A je pri njih prepovedano voziti kolesa v / na prikolici????

 

P.S. A pol rabim tole?

http://www.avto.net/_TOVORNA/ad.asp?ID=6398479

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Upam da bo kmalu vidt ?e kako drugo barvo, ne sam tole rde?o. <_<:D

 

tale barva se imenuje "soul red" :D

 

ah dej no karavan pa res ni za nikamor.

 

za flikat je pa majka :harhar:

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pa da ne re?em ker bedak je ?arkija prlimal na karavana... ma halo, ta ki? je za na bimmerje ne pa za na Mazdo.

 

Se pa strinjam z Alexom, da tole zglede vse kot en fotoshop in to tak, ki mu je tudi licenca ?e potekla.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ne, bolj ko jo gledam in primerjam s sedanjo, manj mi je v?e?. Pa naj si bo to zunanja oblika, ki zgleda kot da bi bil avto ?e par let na trgu (res ?koda, da si niso drznili dati ven Takerija) ali pa znotraj z armaturko, ki je preve? konvencionalne oblike, najbolj pa v o?i bode tisti radio/navigacija.

 

Najve?ji kiks je pa itak ta, da ne bo 5-vratne, ki mi osebno predstavlja odli?en kompromis med uporabnostjo in ?e vedno dinami?no ter nasploh li?no zunanjostjo. Obe M6 (sedanja in prej?nja) sta bili pri meni 5-vratni ravno iz zgoraj zapisanega razloga. Saj bi se mogo?e ?e odlo?il za karavana - sedanji mi je zelo v?e?en, oblikovan v neko zaklju?eno celoto ter kot tak ?e vedno ?portno eleganten, do?im pri tej novi je pa zadek kar nekaj in je oblikovno bli?je zadnji karavanski Mazdi 626 kot pa sedanji M6 II.

 

Sicer bo treba vse skupaj videt v ?ivo, ampak kot je nekdo ?e omenil, ni ve? tistega "VAaUUU" efekta kot je bil pri prej?njih dveh modelih M6, ko sta pri?li na trg. Toliko o obliki... <_<

12360_1.png
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

zanimiva je preklana linija na zadnjih vratih, me zanima kako se vstopa....zgleda kot da bo? ?el naokoli zica....

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Meni ni jasno, da jim ve? ni jasno (mazdinim tr?nim gurujem), da prisegajo ponavadi kupci Mazd 6 na nekaj "ve?", se pravi na v?e?no,?portno in ne kot so vsi ostali konfekcijsko-ukrojene avtomobile.

Potem se bodo pa ?udili, da jim kupci uhajajo k ostalim znamkam.Res mi ni jasno, zakaj so spreminjali prototip, ki je bil res bomba.Tako pa bodo ?e ?ez leto dni delali restayling.

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Hotel sem samo pohvalit Zmaja da je opravil podvig, za katerega elektrobicikli zaenkrat še niso dovolj zmogljivi.
    • 200KM je v redu, če je turbo, ker je teh 200KM na voljo na sredini obratov in navadno v daljšem razponu. Pri N/A motorjih je pa ta max moč na koncu vrtljajev tam, kjer se začne rdeče polje in je razpon vrtljajev, ko je to na voljo žel precej ozek. Zato ta podatek izredno zavaja in ja zato se 2,5 turbo Mazde izven EU peljejo precej bolj suvereno pa ne zaradi 50KM več ampak zato, ker so moči na voljo bistveno prej.   Zato je tudi MPS bila res super za uživancijo, če te ni skrbela poraba 10+l/100km.
    • Zato, ker plešejo v Nemčiji, kjer se jim sesuva avto industrija v kateri smo kot podizvajalci za določene dele. Jebat ga tko to gre, ko se igrajo monopoly in se sprejemajo napačne odločitve. Drugače pa se ne gleda mesečnih rezultatov ampak letne in v EU je padec kar konkreten. EU oblast žal že nekaj let ne dela za Evropejce in prvi računi so izstavljeni. Žal.
    • To se pa bere skoraj tako kot mantra LGBTIQ....+++ zakaj hočte bit 100% hetero, če ste pa lahko vsaj mal homo?
    • Ah, daj no, kot da je to kak poseben in zapleten proces...   Prevrneš zadnjo klop, vzameš ven dvigalko, podložiš pod amortizer in kmalu je guma v zraku. Dvomim, da traja pet minut... V bistvu je dlje trajalo, da sem prišel k sebi, ko sem videl, kaj je z ležajem, kot je pa trajalo, da sem avto dvignil... Če bi imel ustrezno podporo (kak klocen ali zidak prave dimenzije) bi bilo še hitreje, ker bi dvigalko postavil kar pod "šusplato" in dvignil cel sprednji del.   Ja, veš, BTjka je avto, ne pa načičkan zabaviščni park na štirih kolesih z bluetooth povezavo in plazmo sredi armature...
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.