Skoči na vsebino

Rjavenje novih (novejsih) mazd

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Nekdo je pisal, da so mu jo sanirali, ?e se ne motim, je bila mehi?ka in hb. Vrata prtlja?nika za plasti?nim dekorjem po spominu.

Napisano

Meni so sanirali, M3, letnik 2014, limuzina, japonska... In sicer sem imel rjo po dobrih dveh letih, pri prtlja?nih vratih.

Napisano

Ah ne, to se ti je samo zdelo. Mazde ne rjavijo. Vpra?aj Alexa.

Moje ne... rjavijo pa nekatere znamke, ki bi hotele bit kao nemci pa jim nikakor ne uspeva.

Vedno se smatrajo kot vshodnoevropski avti... ob boku daciji.:)

Avte je treba redno. prati in vzdr?evati... voskanje, poliranje skratka razvajanje.

Sej tudi, ?e svojih dragih ne razvajate ne bodo izgledale mlade pa lepe. Z avti je isto...

 

 

Napisano

Avti so nekaterim nadomestek. Zato jih tako drgnejo.

Se strinjam. Zato nekateri kupujejo por?eje in podobne zadeve.

 

 

Napisano

Avte je treba redno. prati in vzdr?evati... voskanje, poliranje skratka razvajanje.

 

Se strinjam! Vsi ti osebki, ki so jim na servisu popravljali rjo so sami krivi! Konec debate!  :rolleyes:  :lol: 

Napisano

Noja za sebe bi rekel da nadpovpre?no skrbim za svoje avte, pa so mi na 1.gen M3 BK po 5letih za?eli rjaveti spodnji robovi vrat! To so mi pol popravljali na servisu pod garancijo ampak dokler nisem menjal vseh vrat z novej?im letnikom ni blo mira.

Pri M6 GH zaenkrat moram potrkat na les, ?e ni nikjer videt rje.

Bi pa pri?akoval od novih letnikov Mazd da ni rje sploh pa pri 2let starem avtu.

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano

Ma ste ?e dosadni s to rjo. ?e si ljudski avto lahko privo??i malo rje, si jo lahko tudi drugi ane. Simple as that

 

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

Napisano

Se strinjam. Zato nekateri kupujejo por?eje in podobne zadeve.

Por?eji so druga stvar. Ampak to, da nekateri kupujejo low cost zadeve, jih kar naprej drgnejo in pri tem sanjajo da imajo buti?ne avte  :blink: .

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Napisano

Noja za sebe bi rekel da nadpovpre?no skrbim za svoje avte, pa so mi na 1.gen M3 BK po 5letih za?eli rjaveti spodnji robovi vrat! To so mi pol popravljali na servisu pod garancijo ampak dokler nisem menjal vseh vrat z novej?im letnikom ni blo mira.

Pri M6 GH zaenkrat moram potrkat na les, ?e ni nikjer videt rje.

Bi pa pri?akoval od novih letnikov Mazd da ni rje sploh pa pri 2let starem avtu.

X2. Tudi sam redno perem, voskam, sesam in to ne zaradi rje, ampak zaradi tega, ker imam rad cist in pospravljen avto. Kljub vsej teli negi sem na prvi generaciji moral zaradi rje sanirati sledece : oba praga, oba blatnika (nova), sprednja in zadnja leva vrata, zadnje obrobe... Sedaj se tudi ze na prtljaznih vratih zacenja. Skratka brez veze ga neki mazes in drgnes, ce avto ze v staru ni zasciten tako, kot bi moral biti. Se pa strinjam, da obstajajo izjeme , ampak naceloma je tako, kot je aless rekel in je s faceliftom situacija boljsa z GH generacijo je pa rja "odpravljena" oz. minimalna. To in pa podhranjenost (1.8) je tudi razlog, da sem prodal prvo generacijo.Tudi sedaj k sem bil na servisu so mojstri rekl, da se ne spomnejo, da bi imeli neke hude probleme z rjo pri drugi generaciji.
Napisano

Por?eji so druga stvar. Ampak to, da nekateri kupujejo low cost zadeve, jih kar naprej drgnejo in pri tem sanjajo da imajo buti?ne avte :blink: .

Res je.. bogi oni,ni jim pomo?i. Mi drugi, ki imamo mazde smo pa upravi?eno ponosni, da imamo tako lepe avte. In to pomisli, za normalen denar dobi? vrhunski avto in ?e najlep?i povrh. ?e pa jih ?e lepo vzdr?uje?, kot vidim, da to po?no mnogi, je meja samo nebo. Ne vem, ?e ste nekateri opazili, da ker smo pa? na mazda forumu smo tudi ljubitelji te znamke. Pa tudi, ?e malo porjavijo(kot vse ostale znamke, itak) so nam ?e vedno ljube. Pa? nekaterim nam ni avto nadomestek za avtobus ali vlak, pa? pa stvar, v kateri se u?ivamo voziti... in to kvalitetno. Nekomu, ki je v?e? ribarjenje si bo kupil ribi?ko palico za 2 jurja in bo sedel 6,5 ure na bregu jezera in lahko ne bo ni? ujel. Pa bo drugi rekel, zakaj si ne kupi trnek za 8,50? in bo rezultat isti?

Ne, ker on v temu u?iva. :)

X2. Tudi sam redno perem, voskam, sesam in to ne zaradi rje, ampak zaradi tega, ker imam rad cist in pospravljen avto. Kljub vsej teli negi sem na prvi generaciji moral zaradi rje sanirati sledece : oba praga, oba blatnika (nova), sprednja in zadnja leva vrata, zadnje obrobe... Sedaj se tudi ze na prtljaznih vratih zacenja. Skratka brez veze ga neki mazes in drgnes, ce avto ze v staru ni zasciten tako, kot bi moral biti. Se pa strinjam, da obstajajo izjeme , ampak naceloma je tako, kot je aless rekel in je s faceliftom situacija boljsa z GH generacijo je pa rja "odpravljena" oz. minimalna. To in pa podhranjenost (1.8) je tudi razlog, da sem prodal prvo generacijo.Tudi sedaj k sem bil na servisu so mojstri rekl, da se ne spomnejo, da bi imeli neke hude probleme z rjo pri drugi generaciji.

Ne vem no, moja 6-ka 1.gen.je stara to?no 15 let in nima pikice rje nikjer, mogo?e malo na podvozju.Res je,da smo ob morju, pa vseeno bi po toliko letih kaj bilo.

 

 

Napisano

Hja meni nobena znamka do sedaj ni rjavela...samo jaz drugace vzdrzujem letno pri licarju preko parkinga :)

 

Pardon Yugo je

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Tale clanek dobro povzame vse vpoklice povezane z rjo. Ocitno se je kar nekaj avtov odpeljalo s parkinga zaradi rje na rocni.

 

https://www.thetruthaboutcars.com/2017/07/mazda-seems-rust-never-sleeps/

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

  • 5 mesecev kasneje...
Napisano

Ko je bila pri vulkanizerju. Trenutno stanje. l.2014. Sem slikal spredaj in zadaj na hitrco.

img20191116095210.jpgimg20191116095201.jpg

 

jans2.jpg

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Vsaj zame zelo zanimiv kanal...tukaj zelo veliko dobrih priporočil.     Od 26:20 naprej pa predstavitev "Wiha Sistem-6" izvijačev (obstaja tudi Sistem 4). Te izvijače oz dolge dvostranske bite tip skoz uporablja pri popravilih v kombinaciji z vrtalnim vijačnikom...vrhunska kvaliteta in genialni sistem.   Jaz sem ta sistem tudi že dolgo gledal,ker z klasičnimi imbusi in torx-i pri majhnih velikostih holitro naletiš na omejitev pri dolžini in nedostopnosti. Sem pa gledal še en drugi sistem,kateri pa se je na koncu za moje potrebe izkazal za boljso kombinacijo in hkrati ugodnejši nakup. Gre za sistem "Felo Smart"   V Bauhausu malce manj kot 60€...nora cena...nikjer ni ceneje😲 Zelo podoben Wiha Sistem 6 (ali Sistrm 4,ki pa je majhen-za majnlhne vijake). Wiha sistem ima ročaj,ki omogoča bit-klino poriniti stopenjsko v ročaj...ta Felo sistem "Smart" pa ima ročaj ki se pretvori v T-rocaj. Wiha je najmanj 20€ dražji,in ima dva bita manj v setu...ta Felo pa ima točno to kar rabim...poleg vseh klasičnih tudi bolj "majčkeni" imbusi" in Torx-i...lih to,kar bom potreboval pri menjavi motorja pri sesalcu Dyson V11...k rabiš zelooo dolge in majčkene Torx-e...z klasičnimi niti ne prideš zraven...pol pa "čaraj"😟...raketa za cvenk.😃👍 Predvsem je pa tak sistem bit-ov nooora kombinacija z vrtalnim vijačnikom...je brihten ta Dean Doherty🧐 Aja...sistem bit zagrabi na krogljico,in res dobro drži...rocaj pa res noro robustem-,mi je všeč...seveda nora Felo "Made in Germany" kvaliteta.   Aja...še druga Makita 9005B je prispela😃 VID_20251020_090426.mp4
    • To boš pa ti vedel najbolje. Je bolj redko, bolje oz. prej namaže, ko je mrzel, slabše maže, ko je segret. Verjetno nekako tako. Sta pa oba OK, važno da se redno menja na cca 15.000 km ali 1 leto in da se vmes preverja nivo.  
    • Zelo vzpodbudno da ena regija pade, pa grejo vse globalne storitve v maloro. To zelo velik pove o vseh teh storitvah, k ne znajo splanirat
    • Neumno vprašanje, do sedaj sem imel v Mazdi 2, Skyactive bencinar olje 5W30, po novem 0W20 Castrol. Je bistvena razlika (menjam na 1 leto oz. 5-10.000km)?
    • mam evoc ma je težek, kar mi ni ravno všeč
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.