Skoči na vsebino

DPF filter


froc

Priporočeno sporočilo

  • 3 tedne kasneje...

Zdravo

 

Mene pa zanima ena zadeva. Imam Mazdo 6 140 diesel. ?ez teden se vozim v slu?bo cca 3 km v eno smer. Najmanj 2-3 krat na teden pa po pribli?no 100km. Vmes pa ?e kak?ne slu?bene poti, tak da mese?no nardim prbli?n 2-3000 km. Vmes seveda ?e kdaj v trgovino, kar je pa redkokdaj 20 km. Ali mislite da lahko pri?akujem te?ave z filtrom trdih delcev? Letno tko nardim prbli?ni 30.000 km. In kolikokrat lahko prbli?n spucajo filter na servisu, ker sm zvedel da stane nov 4500 eur. Pa ne vem kdaj lahko pri?akujem ( z grozo) kak tak stro?ek.

 

Lp

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Zdravo

 

Mene pa zanima ena zadeva. Imam Mazdo 6 140 diesel. ?ez teden se vozim v slu?bo cca 3 km v eno smer. Najmanj 2-3 krat na teden pa po pribli?no 100km. Vmes pa ?e kak?ne slu?bene poti, tak da mese?no nardim prbli?n 2-3000 km. Vmes seveda ?e kdaj v trgovino, kar je pa redkokdaj 20 km. Ali mislite da lahko pri?akujem te?ave z filtrom trdih delcev? Letno tko nardim prbli?ni 30.000 km. In kolikokrat lahko prbli?n spucajo filter na servisu, ker sm zvedel da stane nov 4500 eur. Pa ne vem kdaj lahko pri?akujem ( z grozo) kak tak stro?ek.

 

Lp

 

s takimi relacijami tedensko se nimas kaj bati, pa na relaciji ne se bat dat gas - spucaj avto :)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Zdej smo pa spet tam: ?e se filter ne puca pasivno (se pravi sam od sebe ko da? gas), je popolnoma vseeno koliko ga goni?. Ali ne?

Turbinca ma?inca, gremo na vinca!

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Zdej smo pa spet tam: ?e se filter ne puca pasivno (se pravi sam od sebe ko da? gas), je popolnoma vseeno koliko ga goni?. Ali ne?

 

Pri Mazdi je tako, Jures ma pa tedija in tam je verjetno druga?e.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pri Mazdi je tako, Jures ma pa tedija in tam je verjetno druga?e.

 

Ne vem ?e jeh glih res obrati v MAzdi so priporo?eni.....pri tediju pa se lahko vozim tudi samo po mestu pa par minutk....

 

Za M5 ko se mi je DPF prizgal so mi rekli - MAzda Pula, ne ga ?parat, bolj ko se vrti bolje je!

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ja, pomoje je vseeno koliko da? gasa. Ok, eno je ali vozi? krepko pod optimalnimi obrati, saj ?e v osnovi motor bolj pokadi, kot ?e vozi? okoli ne vem 2000 obratov.

 

Ampak, dokler regeneracije ni, je na?eloma vseeno. Oziroma, bolj ga bo? ti??al (govorim za Mazdo), prej se ti bo regenracija vklopila, saj s ti??anjem gre pa? ve? saj ven..logi?no :-).

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Jaz govorim o pospe?evanju in ne da ti?i?, kdor vozi picajzlasto do 2000rpm in pazi na vsak deci porabe prej ?koduje kot koristi

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ja, pomoje je vseeno koliko da? gasa. Ok, eno je ali vozi? krepko pod optimalnimi obrati, saj ?e v osnovi motor bolj pokadi, kot ?e vozi? okoli ne vem 2000 obratov.

 

Ampak, dokler regeneracije ni, je na?eloma vseeno. Oziroma, bolj ga bo? ti??al (govorim za Mazdo), prej se ti bo regenracija vklopila, saj s ti??anjem gre pa? ve? saj ven..logi?no :-).

 

Sej lih zato: pri < 1500 RPM se kadi in ti ba?e filter, ko pa ga vozi? optimalno (2-4 kPRM) pa se ne. Pri visokih obratih pa spet kadi. Edina logika je potem, da motor, ko ga stiska? oz. bolje re?eno vozi? optimalno, bolj optimalno zgoreva, temperatura je tudi optimalna in manj kadi, posledi?no dela manj saj in zato ne rabi regeneracije.

Turbinca ma?inca, gremo na vinca!

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ja zdej bi lahko debatirali, kaj je to optimalno. 4000 obratov definitivno ni :) Tam od 1800-2800 recimo..od oka ) :D

 

Ok rde?e polje ni optimalna vo?nja :huh:

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Mislim, da ne. Po moje tam, kjer ima motor najve?jo mo?, se pravi okrog 3500.

 

nope... tam kjer ima najve?ji navor in to je okrog 2-2,5k obratov

 

Motor bo pa vsaki? zakadil, ko ga bo? pretirano pritisnil in bo zaradi preve? nafte in premalo zraka (beri kisika) pri?lo do slabega izgorevanja nafte in nastanka ve?je koli?ine saj (kajenja)

 

Obrati s tem nimajo kej dosti veze ampak so v ve?ini primerov problemati?na pospe?evanja, je pa res, da ?e ga zahodi? pri premalo obratih je to ?e bolj o?itno, ker motor dolgo ne da ni? ali pa zelo malo od sebe in samo kadi.

 

Kar se pa ti?e pacanja filtra pa tudi, ?e se vozi? enakomerno se dolo?ena koli?ina saj vedno ustvarja. In ta koli?ina je povezana le in samo od koli?ine skurjenega goriva. Se pravi, ?e se enakomerno vozi? z malo obrati pri 2.000 obratih brez ekstremnih pospe?evanj bo? naredil manj saj kot tisti, ki bo vrtel motor pri 3.000 obratih pri isti hitrosti.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

nope... tam kjer ima najve?ji navor in to je okrog 2-2,5k obratov

 

Motor bo pa vsaki? zakadil, ko ga bo? pretirano pritisnil in bo zaradi preve? nafte in premalo zraka (beri kisika) pri?lo do slabega izgorevanja nafte in nastanka ve?je koli?ine saj (kajenja)

 

Obrati s tem nimajo kej dosti veze ampak so v ve?ini primerov problemati?na pospe?evanja, je pa res, da ?e ga zahodi? pri premalo obratih je to ?e bolj o?itno, ker motor dolgo ne da ni? ali pa zelo malo od sebe in samo kadi.

 

Kar se pa ti?e pacanja filtra pa tudi, ?e se vozi? enakomerno se dolo?ena koli?ina saj vedno ustvarja. In ta koli?ina je povezana le in samo od koli?ine skurjenega goriva. Se pravi, ?e se enakomerno vozi? z malo obrati pri 2.000 obratih brez ekstremnih pospe?evanj bo? naredil manj saj kot tisti, ki bo vrtel motor pri 3.000 obratih pri isti hitrosti.

 

Evo s tem se pa v celoti strinjam. Sploh o delu, kjer si napisal glede hitrih pospe?evanj.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Sej lih zato: pri < 1500 RPM se kadi in ti ba?e filter, ko pa ga vozi? optimalno (2-4 kPRM) pa se ne. Pri visokih obratih pa spet kadi. Edina logika je potem, da motor, ko ga stiska? oz. bolje re?eno vozi? optimalno, bolj optimalno zgoreva, temperatura je tudi optimalna in manj kadi, posledi?no dela manj saj in zato ne rabi regeneracije.

 

My point exactly - predvsem pri pospe?evanju, da se ne ?alta ?e tam pod 2.000

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 1 mesec kasneje...

Prej?nji dan sem dobil zanimivo idejo serviserja nem?kih avtov, ki imajo ravno tako DPF-je.

Svetoval mi je, da naj naredim luknjo skozi satovje filtra in senzorja za tlak ne bosta zaznala razlike in sistem regeneracije sploh ne bo deloval. Tko, da je to bolje kot odstranit DPF, ker te potem senzorji zafrkavajo.

Mogo?e bo to kdo poskusil.

 

lp

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Prej?nji dan sem dobil zanimivo idejo serviserja nem?kih avtov, ki imajo ravno tako DPF-je.

Svetoval mi je, da naj naredim luknjo skozi satovje filtra in senzorja za tlak ne bosta zaznala razlike in sistem regeneracije sploh ne bo deloval. Tko, da je to bolje kot odstranit DPF, ker te potem senzorji zafrkavajo.

Mogo?e bo to kdo poskusil.

 

lp

 

 

No tole mo?no dvomim, da je tako simpl. SIcer so v?asih simpl re?itve najbolj? pa vseeno. In potem se ti bo kadilo spredaj izpod avtomobila namesto zadaj?

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

No sej to ni tko majhen poseg..Da vzame? dol dpf, ga odpre?, umakne? satovje..

 

Bo ajvar kaj povedal na to temo :)

 

Ni tolk simpl, ?e bi blo bi to vsak delal.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Nisem jeze,ker tudi kdo drug bere moje prispevke,in mu lahko pride prav.   Vidim pa,da ne veš,da raglje niso niti za zategovanje,kaj šele za odtegovanje....nobene!-bilokatere! Seveda "domači mojstri" veselo "samo dal"...in kasneje pljuvajo proizvajalca,ko pobere mehanizem raglje....   Raglje so samo za hitrejše vijačenje pri nedostopnosti ipd.!!! Za zategovanje so namenjeni moment ključi!!! Za odtegovanje pa udarni vijačniki ali t.i."braker bar-i"   https://www.amazon.de/Gelenkgriff-Steck-Drehgriff-Schiebegriff-Belastbar-Bruchfest/dp/B010FVT86U/ref=pb_allspark_dp_sims_pao_desktop_session_based_d_sccl_3_5/260-8320235-7813804?pd_rd_w=3HbOK&content-id=amzn1.sym.cdb3cd5b-5b29-4346-8344-90969a97eb77&pf_rd_p=cdb3cd5b-5b29-4346-8344-90969a97eb77&pf_rd_r=VV9X2DCM6FWJJT1CDJKX&pd_rd_wg=i4bXm&pd_rd_r=72dc5606-32c3-4073-b7fa-6c1fdcf86e0e&pd_rd_i=B010FVT86U&psc=1   Just a moment... WWW.AUTODOC.SI  
    • Evo k že glih prosiš   - Alternative avtomobilom so zgolj velika strenjena naselja, kar pri nas še Ljubljana ni. Recimo moj primer iz enwga konca Lj (Rožna dolina) na drug konec Lj v Jarše imam po obvoznici 15min z avtom z avtobusom in potrebnim prestopanjem pa 45min. Dnevno dodatno izgubljena 1. ura, ki mi jo nihče ne plača in gre  na rovaš mojega prostega časa. - Lažje je vrtce povećat na ciljni lokaciji v bljižini delovnega mesta. Še boljša varianta pa da se enemu od starđev prizna 6 urni delovnik, do otrokovega 8 leta. - Delitev na naše in tuje ti bo takoj preprečila EU, tako da lahko pozabiš na rešitev vinjet samo za tujce - Vinjetni sistem je spodbuda, da se uporablja AC namesto lokalnih cest. Ac tudi ne moreš na ta način sploh kasirat, ker se ne ve kdaj bo gorivo bilo trošeno na AC in kdaj lokalno. Tudi izpadi zaradi tankanja v tujini bi bili lahko veliki, saj takrat ta denar ne gre za Slo ceste. Tudi teorija, kdor vel vozi več uničuje za osebni promet ne zdrži, ker to velja zgolj za težki promet in ta je cestninjen drugače. Vedeti je namreč treba, da AC je treba zgradit do konca pa ali se gor pelje en avto ali 10.000 avtov. Zato ne glede ali greš enkrat ali večkrat je to povšal, kot je pri elektriki recimo omrežnina. Ampak, ker gre pri elektriki tudi za dejansko porabo imaš posebej pač obračunano tudi to, kot pri gorivu že danes plačuješ trošarino, ki je nadomestek za pokrivanje stroškov, ki niso vezani zgolj za golo ceno goriva.     Drugač pa, da bomo vsi veseli, se pripravlja v EU dodatno obdavčevanje goriv kot CO2 agenda, ki bo prineselo med 20-40 centi višjo ceno goriva na liter. nekje po letu 2027 je tole predvideno pa ne glede al bo takrat gor Taubi al pa Jajo al pa kdorkoli drug. Tako, da EU se obrača stran od ljudi in nam na vsak način želi otežiti in podražiti življenje.
    • Upam, da ne boš jezn na mene. Potrudil si se ful. Ene izmed najboljših razlag.   Ampak obstaja možnost, da kupim to: Dolga pogonska raglja MILWAUKEE - Žabjek d.o.o. WWW.ORODJE-ZABJEK.SI - zasnova s 90 zobmi in 4° ločnega nihanja za ozke delovne prostore - glava s tankim...   Felne bom odtegnil s tem zlahka. Če sem se na avtu (amortizerji, španerji, ...) s kratko mantral, bo ta zmlela.   Pa še koga lahko mahnem z njo, kot Slivka z lopato. 457mm je že poštena štanga.
    • Lahko me popravite ampak, a ni dimenzija 205/60R16 res več ali manj samo za kombije. Za avtomobile je namreč 205/55R16.
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.