Skoči na vsebino

DPF filter

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

zakaj bi DPF ven vzel ?e tega ni treba... malo manj ga ti??i pa je vse kul... vedn pa ni treba do podna ;)

 

Saje so saje..?e ga ti??i? ali pa? ne. No mogo?e mal manj, pa vseeno :)

Napisano

Saje so saje..?e ga ti??i? ali pa? ne. No mogo?e mal manj, pa vseeno :)

 

Bol? je ?e ga ga ?ge?, najbolj optimalna regeneracija.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Bol? je ?e ga ga ?ge?, najbolj optimalna regeneracija.

 

Klinca je bol?..bl ga prtiska?..bl se kadi..ve? je saj..prej se filter zapolni :)

Napisano

Klinca je bol?..bl ga prtiska?..bl se kadi..ve? je saj..prej se filter zapolni :)

 

Ampak vi?ja temperatura hitreje in bolj temeljito opravi regeneracijo.

 

Recimo moj katalizator, ?e ga stiskam, ni panike ja takoj na 110 stopinjah, normalmo med 650-800 stopinj.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Ja to je res, ampak velja takrat ko se regeneracija izvaja. To pa dr?i.

 

Navori med normalno vo?njo tud pod vi?jimi obrat skoraj ne kadijo, kadijo samo pri pospe?evanju ali pa ?e ho?e? s konstantno hitrostjio prevozit kak klanec, ali po doma?e kadi pri obremenitvi, kar pa normalna vo?nja ni, ker samo vzdr?uje hitrost.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Ja, ampak trditev v stilu ti ma? DPF ti ga mor? ti??at se mi zdi mimohod. :)

 

Sem ?e probaval to, ti??al po AC lepo 170, 180 in se je lepo regenracija konkretno prej vklopla kot ?e se vozim 130,140, brez naglih pospe?evanj itd :)

Napisano

Lej zakaj ?e pravim da je diesel piece of art, pri nafti"?para" pri vzdr?avenju pa te obere do kosti, ampak ?e vedno se spla?a.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

pr dizlu ?e vidi? ko ti poraba zraste pri isti vo?nji si ga prev? ti?u in je ?el v ?i??enje sistem... ker ko spusti? gas in bremza? z motorjem more bit 0.0 in je pr ?i??enju med 3 in 4 poraba pri zaviranju z motorjem... ne pade pod nulo... pa? dizli z dpf niso zadovoljni z mestno vo?njo zato tut maojo 6 prestavo... iz graza v celje 5.8L po AC... 2.o CDTX... vseeno ?e mal po?tudira? kdaj pohodi? lu?ke za DPF ne vidi?...

 

?e pa se za kakim audijem pele? pa prav vidi? kdaj ga do podna pohod ko zakadi ko krematorij... pa ?e pol ma kak bel audi pol ?to?tange okol auspuha ?rne...

If in doubt, flat out... 

Napisano

Nebi o porabi tlele. ?e nben dizl, pa sem jih imel ?e 5 mi ni tuk pil kot ta pof* CD 120 z DPf.

Have a nice and productive day!

Your future depends on it.

Your LIFE… depends on it.

 

A Klokateer...

Napisano

pr dizlu ?e vidi? ko ti poraba zraste pri isti vo?nji si ga prev? ti?u in je ?el v ?i??enje sistem... ker ko spusti? gas in bremza? z motorjem more bit 0.0 in je pr ?i??enju med 3 in 4 poraba pri zaviranju z motorjem... ne pade pod nulo... pa? dizli z dpf niso zadovoljni z mestno vo?njo zato tut maojo 6 prestavo... iz graza v celje 5.8L po AC... 2.o CDTX... vseeno ?e mal po?tudira? kdaj pohodi? lu?ke za DPF ne vidi?...

 

?e pa se za kakim audijem pele? pa prav vidi? kdaj ga do podna pohod ko zakadi ko krematorij... pa ?e pol ma kak bel audi pol ?to?tange okol auspuha ?rne...

 

Ta novi imajo DPF lahko rines prste v auspuh kot v amerisko pito pa ne bos najdel pikice umazanije . zrejo pa 6....

 

Isto moj

 

gre pa ko ?us

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Kar se ti?e elegantne vo?nje in DPFja vo?nja na morje s bicikli na strehi konstantnih 130km/h na uro v 6 brzini cca 300km...drugi dan vklop avta in glej gri lu?ka DPF ?ez 1km ?e utripa, ?ez ?e en kilometer pa ?e varni na?in vo?nje. Odgovor poobla??enega serviserja...premalo si ga teral..hmmm kaj pa bicikli pa omejitve???ah naj kadi kolk ho?e sam da DPF-a nima!!!

Napisano

v@igor mm: tole neki ni v redu, ?e se ti je omenjeno zgodilo po 300km vo?nje pri 130km/h. V takih primerih bi morali na servisu pregledat senzorje na DPF-ju.

 

 

 

Druga? pa poraba do Monze in nazaj je bila pri meni 6,25l/100km pri tem, da je bila povpre?na hitrost kar 101km/h (bi bila ?e bistveno ve?, ?e ne bi bilo kar nekaj stanja pred cestninami in v gostem prometu v sami Monzi).

33112_1.png

Napisano

Nebi o porabi tlele. ?e nben dizl, pa sem jih imel ?e 5 mi ni tuk pil kot ta pof* CD 120 z DPf.

 

Zakaj misli? da sem "?para" dal v narekovaje ?

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Zakaj misli? da sem "?para" dal v narekovaje ?

 

Sam res ja... zakaj nismo ?li s tvojo MPS-ko v Monzo... baje je full ?parov?ek :aaaaa::jezicek:

33112_1.png

Napisano

Sam res ja... zakaj nismo ?li s tvojo MPS-ko v Monzo... baje je full ?parov?ek :aaaaa::jezicek:

 

Men ni blo panike.

 

Primerjal sem z in brez DPF, da nau pomote.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Men ni blo panike.

 

Primerjal sem z in brez DPF, da nau pomote.

 

 

Aja, a 6,2 porabe se ti zdi veliko s tem, da smo vozili kar konkretno hitro :ne vem: DPF se je men vklopu 2x na tej poti 960km.

33112_1.png

Napisano

Aja, a 6,2 porabe se ti zdi veliko s tem, da smo vozili kar konkretno hitro :ne vem: DPF se je men vklopu 2x na tej poti 960km.

 

Ma ne razumeva se, ?e bi bla brez dpf, bi porabla ?e manj.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Saj ravno o tem govorim. Vsak ti nazaj prbije, 'premalo si ga teral'. Ma teram jaz njih nekam...Sej nismo kupl formule 1 pismo rosno. In valda je vsega voznik kriv, prej kot vse drugo :)

Napisano

Fantje samo ?e nekaj bom povedal, direktno utripanje DPF(brez da prej konstantno sveti) je lahko tud opozorilo za servis na 20kkm, tako imajo nekatere M5 iz nem?ije.

Tako da ne takoj pani?art, zapelte se na servis in vpra?ajte.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

A je kdo slu?ajno kje zasledil, prebral da ima DPF omejeno garancijo pri mazdi in sicer do 100k km ali ?e manj - se pravi ne glede na standardno garancijo velja posebna za DPF :huh:

 

A ni tut fora, ?e gre nivo olja previsoko oz. zgubi viskoznost?

 

Igor katero olje je notri, to je res - vsaj moja DPF M5 je imela tudi to - poglej tudi ce ni preko full

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Pomagalo bi ce bi konkretno napisal ime firme, saj ta vas tudi ni tako majhna da bi imela samo enega majstra?..... Jaz sem na zadnje menjal kompresor klime za oceta pri BEJA (zavhr pod smarno goro, pa ne vem ali so to ze pirnice)...odnos malo bolj kmečki🤣, ampak so mu pa zrihtali dobro in zadeva dela bp....(zdaj bo že eno leto)
    • Pozdravljeni, imam M6 2.5 at z 86k km in kakšen krat med vožnjo pri nizkih obratih 1,5k začne malo trest kot, da bi sklopka spodrsavala. Če dam gas, ali pa spustim gas izgine. Menjalnik dela super drugače, lepo menjuje v rikverc gre tudi brez problema. Olje in filter olja v menjalniku sta bila zamenjana (drain and fill). Mogoče bi kdo vedel kaj bi blo? Hvala in lep pozdrav!
    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.