Skoči na vsebino

DPF filter

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

...glede reze za kaseto...ze to da je nakazano mi je mal tko, ampak ce je avto dober, bi spregledu... :)

 

Moj re?im vo?nje je med tednom 2x15km na dan regionalne vo?nje + 2x100km konec tedna (avtoceta vkljucena- mesto za teranje :) ) in imam obcutek, da bi ga krajse relacije med tednom lahko zvile...

 

..sam kot sem ze rekel...bencinarje se pa tezko dobi...:(

 

off topic: A kdo se uvaza m6? (npr. bencinarje)

 

Za 2.0 benz bo? tak DMV pahorju dau, da te bo glava zapekla.

Have a nice and productive day!

Your future depends on it.

Your LIFE… depends on it.

 

A Klokateer...

Napisano

Za 2.0 benz bo? tak DMV pahorju dau, da te bo glava zapekla.

 

Raje davk kot pa potem stro?ki in sranje kateremu NI konca. <_<

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

To je za francoze, je povsem drug sistem.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Raje davk kot pa potem stro?ki in sranje kateremu NI konca. <_<

 

27% ?

Have a nice and productive day!

Your future depends on it.

Your LIFE… depends on it.

 

A Klokateer...

Napisano

To je za francoze, je povsem drug sistem.

 

 

Nisem ?isto prepri?an da je to samo za francoze,

 

na njihovui spletni strani govorijo o dveh variantah.

 

Druga je res samo za froncoze, ford, fiat etc.

 

pri prvi pa pravijo da je to dodatek za gorivo ki ?isri PDF filtre ??

 

Se nagibam k poizvedovanju direkto pri njih.

Napisano

Nisem ?isto prepri?an da je to samo za francoze,

 

na njihovui spletni strani govorijo o dveh variantah.

 

Druga je res samo za froncoze, ford, fiat etc.

 

pri prvi pa pravijo da je to dodatek za gorivo ki ?isri PDF filtre ??

 

Se nagibam k poizvedovanju direkto pri njih.

 

TDCI = HDI in tako naprej......HDI ni samo v francozih

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Najbolj simpl, si na benzu in ni jebe ne z DPF in ne z FAP filtrom, nobenih dodatkov, samo tanka? in servis.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Najbolj simpl, si na benzu in ni jebe ne z DPF in ne z FAP filtrom, nobenih dodatkov, samo tanka? in servis.

 

Ti pa nehaj na isto minuto popat poste kot jaz :huh:

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Ti pa nehaj na isto minuto popat poste kot jaz :huh:

 

:P

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

  • 1 mesec kasneje...
Napisano

Motul C1

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Hmmm sicer dvomim, da bi bil problem glede na to kako funkcionira tale DPF filter ampak v praksi zna pa res bit vsemogo?e.

 

Kdo na forumu, ki ima DPF je naredu najve? km? - jaz mam 60.000 pa zaenkrat ?e vse OK (trkam po lesu)

 

Jaz imam trenutno okoli 70.000 ... pa nobenih problemov z DPF ...

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Jaz imam trenutno okoli 70.000 ... pa nobenih problemov z DPF ...

 

Ker ve? da je treba uporabljat ve? kot 1/3 gasa. :D

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

katera olja uporabljate za dieselske motorje z DPF filtrom?

 

Samo olja z naslednjimi specifikacijami so dopustna:

New low SAPS (Sulphated Ash, Phosphorous, Sulphur)

This oil is a recent introduction for diesel engines fitted with a DPF (Diesel particulate filter). This is effectively a filter unit in the exhaust that takes out the microscopic soot particles. If you don't use a proper low SAPS oil, then the additives can block the filter with ash, which is a bit like putting a potato up your exhaust! New filters are pricey - ?1500 isn't unusual.

 

* C1 Low SAPS (0.5% ash) fuel efficient

* C2 Mid SAPS (0.8% ash) fuel efficient, performance

* C3 Mid SAPS (0.8% ash)

 

Many OEM are now using their own specifications to capture this spec. eg. Mercedes 229.31/51, BMW Longlife 04, VW 507 00 etc.

There is also a trend now towards manufacturers requiring their own specifications - in this case the OEM specification is the one that needs to be adhered to. If it says BMW Longlife 04, the oil must say this on the pack to be suitable for use.

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Napisano

Pozna kdo koga oz. ima kdo tester za M5?

 

Kaj te zanima ?

Mam tester-ja, bereta cca95% podatkov.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Kaj te zanima ?

Mam tester-ja, bereta cca95% podatkov.

 

zanima me, ?e je potrebno pri vsakem servisu (mazda5, diesel) res avto priklopiti in nastaviti nov servisni interval, da se ti ne za?ne pri?igati DPF lu?ka oz. kako je s tem?!

Napisano

zanima me, ?e je potrebno pri vsakem servisu (mazda5, diesel) res avto priklopiti in nastaviti nov servisni interval, da se ti ne za?ne pri?igati DPF lu?ka oz. kako je s tem?!

 

Treba je samo resetirat servisni interval,ker drugace zacne utripat DPF.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

?e ve?krat.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Ampak tisto cedilo je carsko - jaz bi ga zamenjal kar z unim kuhinjskim za ?aj?ke delat - po izgledu sta enaki :hudicek:

33112_1.png

Napisano

Ampak tisto cedilo je carsko - jaz bi ga zamenjal kar z unim kuhinjskim za ?aj?ke delat - po izgledu sta enaki :hudicek:

 

post-2637-1295870105_thumb.jpg

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • VID-20251005-WA0000.mp4     Saj bi bilo blazno smešno, če ne bi bilo tako prekleto resnično...
    • Za foro se bom pa res lotil. Pa kdo naj še preveri, če sem se prav lotil.   Najprej sem vprašal strica Googla. Sem dobil odgovor, da porabi manj kot 3 litre na osebo na 100 km...   Nato sem se lotil poenostavljenega postopka:  A-380 ima domet 15.700 km. A-380 ima 323.546 litrov velik rezervoar. To pomeni, da pokuri 2.060 litrov na 100 km. Praviš, da gre notri 800 potnikov. Torej pokuri 2,5 litra na 100 km na potnika.   Naš FucksWagen je do zdaj prevozil 64.675 km in pokuril 4.107,91 litrov goriva, kar pomeni 6,3 litra na 100 km.  Pelje pa 7 potnikov. Torej pokuri 0,91 liter na 100 km na potnika.     Poskusimo zdaj z bolj zakompliciranim načinom:   A-380 pokuri 190 kg/min.   A-380 uporablja posebno gorivo, v Evropi se ga dobi pod oznako JET A-1. Teža goriva je 0,84 kg na liter.   To pomeni, da A-380 pokuri 226,19 litra na minuto.   Če se do sem nisem zmotil, to pomeni, da na uro pokuri 13.571 litra goriva.   Potovalna hitrost tega letala je 903 km/h.    Torej moram litre deliti s kilometri in množiti s 100, da dobim porabo v litrih na 100 km. Se pravi: 13.571 moram deliti s 903 in množiti s 100. Dobim 1.502 litra na 100 km. Ampak to je v letu na potovalni višini. Pri vzletu pokuri krepko več. Pa zanemarimo to...   A-380 ima tri različne razporeditve in število sedežev od 525 do 853 (en model ima 525 sedežev, en model ima 644 sedežev, en model ima 853 sedežev).    Torej ima porabo med 1,7 in 2,8 litra na 100 km na osebo. Kot omenjeno, naš FucksWagen pokuri 0,91 liter na 100 km na osebo...             Zdaj pa poglejmo še v drugo smer. Avto te vozi tja, kamor moraš iti: v službo, v trgovino, pelješ otroke v vrtec,... Letalo praviloma vozi turiste na počitnice. Torej nekam, kamor ni nujno, kajti na počitnice greš načeloma lahko tudi kam bližje... Kar se tega tiče, imam eno precej zanimivo "anekdoto"... Ko sem še delal v bolnici, smo enkrat klepetali o dopustih in kje je kdo bil. Eden je bil na Jamajki, eden je bil v Avstraliji in eden je bil na Bahamih. In je vsak opisoval kje je bil in kako je bilo. Na koncu vprašajo še mene in začnem opisovat, da smo bili po Prlekiji in Prekmurju in da smo šli z brodom čez Muro. Pa en model vpraša kje je ta brod. Se začnem smejat, da če je brod čez Muro da najbrž ni na Dravi. Pa možakar malo užaljen malo drugače vpraša: Sava teče po diagonali čez Slovenijo. Soča teče tu, skozi Gorico. Kolpa je na meji med Slovenijo in Hrvaško. Drava teče skozi Maribor. Kje pa teče Mura? Kje izvira in kam se izliva? Na koncu ugotovim, da vsi trije možakarji tega niso vedeli. Potovali po Jamajki, po Avstraliji, po Bahamih, a ne poznajo pa Slovenije... 
    • POGI...Bravoooo  čestitkeeee top 👌👍👌👌👌👌👍😉😄
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.