Skoči na vsebino

DPF filter


froc

Priporočeno sporočilo

...glede reze za kaseto...ze to da je nakazano mi je mal tko, ampak ce je avto dober, bi spregledu... :)

 

Moj re?im vo?nje je med tednom 2x15km na dan regionalne vo?nje + 2x100km konec tedna (avtoceta vkljucena- mesto za teranje :) ) in imam obcutek, da bi ga krajse relacije med tednom lahko zvile...

 

..sam kot sem ze rekel...bencinarje se pa tezko dobi...:(

 

off topic: A kdo se uvaza m6? (npr. bencinarje)

 

Za 2.0 benz bo? tak DMV pahorju dau, da te bo glava zapekla.

Have a nice and productive day!

Your future depends on it.

Your LIFE… depends on it.

 

A Klokateer...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Za 2.0 benz bo? tak DMV pahorju dau, da te bo glava zapekla.

 

Raje davk kot pa potem stro?ki in sranje kateremu NI konca. <_<

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

To je za francoze, je povsem drug sistem.

 

 

Nisem ?isto prepri?an da je to samo za francoze,

 

na njihovui spletni strani govorijo o dveh variantah.

 

Druga je res samo za froncoze, ford, fiat etc.

 

pri prvi pa pravijo da je to dodatek za gorivo ki ?isri PDF filtre ??

 

Se nagibam k poizvedovanju direkto pri njih.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Nisem ?isto prepri?an da je to samo za francoze,

 

na njihovui spletni strani govorijo o dveh variantah.

 

Druga je res samo za froncoze, ford, fiat etc.

 

pri prvi pa pravijo da je to dodatek za gorivo ki ?isri PDF filtre ??

 

Se nagibam k poizvedovanju direkto pri njih.

 

TDCI = HDI in tako naprej......HDI ni samo v francozih

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Najbolj simpl, si na benzu in ni jebe ne z DPF in ne z FAP filtrom, nobenih dodatkov, samo tanka? in servis.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Najbolj simpl, si na benzu in ni jebe ne z DPF in ne z FAP filtrom, nobenih dodatkov, samo tanka? in servis.

 

Ti pa nehaj na isto minuto popat poste kot jaz :huh:

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 1 mesec kasneje...

Hmmm sicer dvomim, da bi bil problem glede na to kako funkcionira tale DPF filter ampak v praksi zna pa res bit vsemogo?e.

 

Kdo na forumu, ki ima DPF je naredu najve? km? - jaz mam 60.000 pa zaenkrat ?e vse OK (trkam po lesu)

 

Jaz imam trenutno okoli 70.000 ... pa nobenih problemov z DPF ...

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Jaz imam trenutno okoli 70.000 ... pa nobenih problemov z DPF ...

 

Ker ve? da je treba uporabljat ve? kot 1/3 gasa. :D

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

katera olja uporabljate za dieselske motorje z DPF filtrom?

 

Samo olja z naslednjimi specifikacijami so dopustna:

New low SAPS (Sulphated Ash, Phosphorous, Sulphur)

This oil is a recent introduction for diesel engines fitted with a DPF (Diesel particulate filter). This is effectively a filter unit in the exhaust that takes out the microscopic soot particles. If you don't use a proper low SAPS oil, then the additives can block the filter with ash, which is a bit like putting a potato up your exhaust! New filters are pricey - ?1500 isn't unusual.

 

* C1 Low SAPS (0.5% ash) fuel efficient

* C2 Mid SAPS (0.8% ash) fuel efficient, performance

* C3 Mid SAPS (0.8% ash)

 

Many OEM are now using their own specifications to capture this spec. eg. Mercedes 229.31/51, BMW Longlife 04, VW 507 00 etc.

There is also a trend now towards manufacturers requiring their own specifications - in this case the OEM specification is the one that needs to be adhered to. If it says BMW Longlife 04, the oil must say this on the pack to be suitable for use.

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pozna kdo koga oz. ima kdo tester za M5?

 

Kaj te zanima ?

Mam tester-ja, bereta cca95% podatkov.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

zanima me, ?e je potrebno pri vsakem servisu (mazda5, diesel) res avto priklopiti in nastaviti nov servisni interval, da se ti ne za?ne pri?igati DPF lu?ka oz. kako je s tem?!

 

Treba je samo resetirat servisni interval,ker drugace zacne utripat DPF.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ampak tisto cedilo je carsko - jaz bi ga zamenjal kar z unim kuhinjskim za ?aj?ke delat - po izgledu sta enaki :hudicek:

 

post-2637-1295870105_thumb.jpg

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Mogoče si se res nagaral, ampak si vsaj vozil "varčnega" bencinarja.
    • Tako je to...vsak ima "svoj" predalček😄
    • Enake znamke vozilo, enak model vozila, enak letnik vozila, enako veliko vozilo, še barve je enake, enkrat štirikolesni pogon in dvolitrski turbo dizel (poraba 6,7), drugič 1,5 litrski ne-dizel s sprednjim pogonom (poraba 8,8).    Zame ni več dileme, kakšen motor je edina prava izbira.
    • DANES SEM PA SPREMENIL VERO IN TRDIM, DA JE AVTOMATIK NEKAJ NAJBOLJŠEGA NA TEM SVETU!   Sem danes dobil kot nadomestno vozilo enakega, kot je naš dvolitrski dizelaš, le da nima štirikolesnega pogona in da je 1,5 litrski bbeeee eeenn eeennn ciiii narr brrr (me trese že če moram samo napisat). Se pravi težko vozilo z majhnim motorčkom.  Dragi moji, to pa je "trajben getriben"... Saj po avtocesti od Kopra mimo Trsta in do Monfalcona je lepo šlo, nič posebnega. Itak je pol poti omejitev 80 in s tujim avtom sem se omejitve držal kot klop. Ko se je omejitev dvignila, je bilo pa zmerno do pretežno vodoravno in je tudi kar šlo. Od Monfalcona do Solkana je pa polovico poti skozi naselja (50), ostalo pa 70. Nato sem v Solkanu počakal, da so trije otroci končali s športnim plezanjem in en otrok z avtošolo, pa še sosed me je prosil za prevoz, ker se je skregal s punco in dobil čevelj... In tako sen štartal s polnim, že tako velikim in težkim, vozilom v te naše hribe. Sem prekladal tisti menjalnik, da me zdaj bolita noga in roka. In že na pol poti do doma sem si zaželel, da bi bil avtomatik...    Zdaj razumem, kaj so nekateri tu razlagali. Dokler sem vozil dvolitrskega dizla, tega nisem razumel.
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.