Skoči na vsebino

DPF filter

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

To je koda te sonde.

 

Napaka je skoraj zagotovo na o?i?enju. Dej pregledat malo ?ice in konektor.

 

Najla?je je zamenjat cel senzor, pa najve?krat sploh ni fu?.

lp

 

 

Kje to?no se pa nahaja sonda?

**********************************************************************

Enkrat sem nekje prebral: ?e nima? Japonca je bol?, da si bos

Napisano

Na izpuhu je skupaj 5 sond.

 

Ena je takoj na cevi izpuha pred DPF. Potem so tri temperaturne sonde v samem DPF. Nato pa ?e ena na cevi za DPF-jem. Vse sonde pa so preko konektorjev povezane z avtom.

Konektorji pa so locirani zraven filtra DPF.

 

Lp,

Napisano

?e kr mam problem s sondo! Zanima me kje je locirana prva lambda? Lambda, ki je na izpu?ni cevi ima 4 ?ilni kabel in je vezan v konektor. Na filtu so potem res ?e neke tri sonde (baje temparaturne). Prve pa ne najdem!

 

Predvidevam, da so prva in druga sonda razli?ne med sabo! Ali od drugih modelov Mazde 6, recimo 136 ali pa 121 kojnske, sonde pa?ejo na mojo Mazdo 6 CD143/ 06 letnik?

post-5666-1299945588_thumb.jpg

post-5666-1299945635_thumb.jpg

**********************************************************************

Enkrat sem nekje prebral: ?e nima? Japonca je bol?, da si bos

Napisano

?e kr mam problem s sondo! Zanima me kje je locirana prva lambda? Lambda, ki je na izpu?ni cevi ima 4 ?ilni kabel in je vezan v konektor. Na filtu so potem res ?e neke tri sonde (baje temparaturne). Prve pa ne najdem!

 

Predvidevam, da so prva in druga sonda razli?ne med sabo! Ali od drugih modelov Mazde 6, recimo 136 ali pa 121 kojnske, sonde pa?ejo na mojo Mazdo 6 CD143/ 06 letnik?

 

Mazde pred DPF faceliftom sploh NIMAJO teh sond !

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Sej sem, sam fora je v ceni! 600?!

**********************************************************************

Enkrat sem nekje prebral: ?e nima? Japonca je bol?, da si bos

  • 4 meseci kasneje...
Napisano

Pozdravljeni, :punk:

ker sem nov na tem forumu sem tudi prej kar nekaj odgovorov prebral tukaj v zvezi z dpf filtrom.

 

NO, zanima me slede?e, imam mazdo 5 2.0 dizel 143KM letnik 06,prevo?eno 180.000km.

Ve?ino je vo?ena tam do max 3000rpm.

v?gala se mi je lu?ka za dpf filter, res pa je da imam tudi za naredit mali servis.

Na koliko se ponavadi delajo mali servisi, jaz ponavadi jih delam na 10-12.000km.

Lu?ka utripa in sem tudi ?e poiskusil voziti na 4.000rpm cca 10km. je to premalo ali je kaj drugega narobe.

Zakaj je vedno potrebno peljati na servis ugasniti lu?ko dpf-ja , ?e ti dela servis drugi mehanik in ne poobla??eni serviser. Re?eno mi je bilo da je potrebno resetirati vse skupaj ko se servis opravi.

 

Lep pozdrav in hvala na odgovoru.

Napisano

Preveri koli?ino olja v motorju, ?e je na X pol ga je potrebno zamnjat.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

ali se pa v?e po 20k kilometrih ?e je ne resetirajo na servisu..

 

ja na servisu ti jo morajo resetirat drugac pa zacne utripat. za vsak slucaj preveri se nivo olja.

www.trziskisladoled.si

Napisano

Kaj pa olje , kaj predlagate, pri mazdah nisem kaj preve? doma, saj prej sem imel alfo in renoja??

Motul bo ok?? al je bolj?e kaj drugega glede na to da delam servise na 12.000?

Kako se opazi kdaj za?ne regeneracija dpf filtra?

Napisano

Kaj pa olje , kaj predlagate, pri mazdah nisem kaj preve? doma, saj prej sem imel alfo in renoja??

Motul bo ok?? al je bolj?e kaj drugega glede na to da delam servise na 12.000?

Kako se opazi kdaj za?ne regeneracija dpf filtra?

 

olje sm js dal kr original dexelia. regeneracija se opazi tako da ti naraste trenutna poraba. sam ce vozis relacijetu ni treba skrbet prevec.

www.trziskisladoled.si

Napisano

Lahko proba? z Motul 8100 eco clean C1, je narejen extra za DPF.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

olje sm js dal kr original dexelia. regeneracija se opazi tako da ti naraste trenutna poraba. sam ce vozis relacijetu ni treba skrbet prevec.

 

ja,?eprav tudi ?e vozi? relacije je regeneracija nadlezna zadeva. Sploh ?e traja tako dolgo kot traja pri stari m6. Meni se dostikrat zgodi, da se vkluci regeneracija ravno po kaki relaciji. Na primer, zadnja dva obiska v Pore?u. Pridem dol in se vklopi regeneracija. Jajca. In pol sm se 2 dni vozil na tiste kratke relacije, nafta pa kapljala v olje. Meni bi bilo ful fajn, ?e bi lahko s kakim gumbom vkloil regeneracijo ...

Napisano

kaj pa menjalnik, na koliko ?asa ali km se kaj menja olje??

zdej pa ?e nekaj drugega, ali so nardili navigacijo za slovenijo in hr, al jo ?e zmeraj ni??

 

Kaj pa 5 letna garancija, meni letos konec leta pote?e, ima kdo kaj isku?enj s tem ?e avto kupi? v italiji, ali vseeno velja garancija. Nimam kaj preve? dosti za po?telat samo nekaj lu?k na armaturki, in en ?uden zvok se loteva, ko zavijam v levo. Ali le?aj ali diferencijal.

Zato me zanima garancija, more? za garancijo vedno servisirati na uradnih servisih??

Napisano

1, NO, zanima me slede?e, imam mazdo 5 2.0 dizel 143KM letnik 06,prevo?eno 180.000km.

BRAVO!

 

2. Ve?ino je vo?ena tam do max 3000rpm.

?koda, od 3-4 je ta bolj? vo?nja.

 

3.v?gala se mi je lu?ka za dpf filter, res pa je da imam tudi za naredit mali servis.

torej?

 

4. Na koliko se ponavadi delajo mali servisi, jaz ponavadi jih delam na 10-12.000km.

Servis ima na 20 kkm, ne vem zakaj bi delal bolj pogosto.

 

5. Lu?ka utripa in sem tudi ?e poiskusil voziti na 4.000rpm cca 10km. je to premalo ali je kaj drugega narobe.

Reset kompjuterja

 

6. Zakaj je vedno potrebno peljati na servis ugasniti lu?ko dpf-ja , ?e ti dela servis drugi mehanik in ne poobla??eni serviser.

Ker ta o?itno NE ZNA!

 

7. Re?eno mi je bilo da je potrebno resetirati vse skupaj ko se servis opravi.

To majster ?e ve, ?e ne ve, potem ni masjter.

Turbinca ma?inca, gremo na vinca!

Napisano

zdej pa ?e nekaj drugega, ali so nardili navigacijo za slovenijo in hr, al jo ?e zmeraj ni??

 

 

Navigacija oz. karte za vzhodno evropo so za tiste, ki imajo touchscreen... se mi zdi, da nekje od letnika 2005/2006 dalje ...

 

Vec pa v tejle temi >> http://www.mazda-si.net/index.php?showtopi...p;hl=navigacija

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Pozdrav!

Sem lastnik mazde 5 l.2006(110 tx).Do sedaj mi je laufala zadeva brez problema v?eraj pa mi je za?ela utripat lu?ka DPF(prevo?enih imam 83000).Servis je bil narejen pred 500km.Kaj je treba resetirat comp ali naredit kaj drugega?Avtu ne zmanjkuje mo?i in deluje isto kot prej.

Hvala za pomo?

 

A so pozabli? :closedeyes:

 

ja od kar jo imam 2009,smo natovkli ?e krepkih 60.000.

Kak?no oje pa naj dam od dexelie?? to ,MAZDA DEXELIA 5W30 ULTRA ??

 

 

Mobil 5W30 DPF

Turbinca ma?inca, gremo na vinca!

Napisano

1, NO, zanima me slede?e, imam mazdo 5 2.0 dizel 143KM letnik 06,prevo?eno 180.000km.

BRAVO!

 

2. Ve?ino je vo?ena tam do max 3000rpm.

?koda, od 3-4 je ta bolj? vo?nja.

ja kaj ?mo dolge relacije in tempomat pa smo na max 3000rpm in 140km/h.

 

3.v?gala se mi je lu?ka za dpf filter, res pa je da imam tudi za naredit mali servis.

torej? samo vpra?am ker pri mazdah nisem doma

4. Na koliko se ponavadi delajo mali servisi, jaz ponavadi jih delam na 10-12.000km.

Servis ima na 20 kkm, ne vem zakaj bi delal bolj pogosto.

Na vseh avtih sem delal prej zaradi fri?nega ojla in nikoli ni blo problemov olje pa ni tako drago da nebi tega avtu privo??u, no bom delal na 20 za probat.

 

5. Lu?ka utripa in sem tudi ?e poiskusil voziti na 4.000rpm cca 10km. je to premalo ali je kaj drugega narobe.

Reset kompjuterja, aha se mi je kar zdelo

 

6. Zakaj je vedno potrebno peljati na servis ugasniti lu?ko dpf-ja , ?e ti dela servis drugi mehanik in ne poobla??eni serviser.

Ker ta o?itno NE ZNA! torej morem najti drugega mehanika!!

 

7. Re?eno mi je bilo da je potrebno resetirati vse skupaj ko se servis opravi.

To majster ?e ve, ?e ne ve, potem ni masjter. N

No,potem pa mi lahko kdo svetuje za takega mojstra ki ve na obali??

 

Napisano

Kaj si hotu zgoraj povedat ? ?zmeden?

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Kaj si hotu zgoraj povedat ? ?zmeden?

 

On je ?e nametal odgovore, ki pa bi jih morda lahko pobarval, da bi to razumeli vsi. PO naklju?ju sem bral samo vpra?anja nekje prej sicver neb vedu....

Have a nice and productive day!

Your future depends on it.

Your LIFE… depends on it.

 

A Klokateer...

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Jaz bi tak avto takoj prodal 🤓🤣🥸, ali pa se nehal sekirat, ker boš očitno doživel živčni zlom zaradi vseh malenkosti in nebuloz na avtu, ki te motijo....(kot je bilo zapisano že večkrat, nobena znamka ne dela več na kvaliteti kot pred 10 ali 20 leti....in Mazda tukaj ni izjema, in na koncu ti bodo rekli da je delovanje v mejah tolerance.....kdor je delal hišo in imel opravke z razno raznimi mojstri ve kaj sem s tem želel povedati....ti daš 30k za nov avto ali 200k za bajto, potem pa x delov dela folk ki ima osnovnošolsko izobrazbo in ni vse narejeno na milimeter natančno, istega odtenka, ti pa seveda pričakuješ da bo vse kot iz zlata🤣.....na koncu pa nadzornik ob pregledu reče, da je narejeno v mejah tolerance (moja izkušnja ko so polagali parket za katerega sem plačal 100eur/m2 in so mi ga takega ki je imel najvec belih lis (sam parket je bil bp, samo so imele dolocene deske bolj intenzivne kontraste) polozili direkt v dnevni (pa bi jih lahko v shrambo ali v kuhinjo kjer je pult, hladilnik...in sploh ne bi nihce videl tega....) pa sem protestiral in se kregal in so ga 10m2 vrgli ven in naredili / položili na novo....).....pod črto malo moraš imeti srečo, pa za vsako malenkost se ni treba sekirat v življenju 😉 pa lažje prideš skozi, ne glede na to da nimaš porabe 6,5 ampak samo 7.5 🤓🤔😂 in namesto čričkov malo bolj na glas poslušaš radio....
    • Zato ker se mi ni dalo letat po servisu. 😁 Ampak se bom zmenil ja. Vsaj za dve stvari. Vem, da "jamranje" po forumih ne bo rešilo ničesar.    In ne ne delam reklame oplu. Morda bi moral ostati na oplu ja. 😁Ampak tudi opel ni več opel sedaj ko je pod Stellantis grupo.   Jaz omenjam pomanjkljivosti, napake ravno zaradi tega, da vidim če je kdo že imel tukaj podobno...   Za matrične luči objavim posnetek. Moram v avto po kartico dashcama. Pa pol uredit video.  Ker to je ena stvar ki ne dela dobro. Pri Astri K v 8 letih in skoraj 200.000 prevoženih je redkokdaj odpovedal auto način luči.  Ali je bilo zarošeno pred kamero in je potem izklopilo auto naćin (matrični del) ali pa sem ročno izklopil.  Če je bila kamera zarošena je izpisalo opozorilo.  Tukaj pa mi na vsake toliko samo izklopi auto način. Včasih na pol minute vklaplja izklaplja. Brez opozoril...   Mogoče je pa ponedeljkov ali petkov avto. 
    • Kot sem že enkrat zapisal, očitno bi moral ostati na Astri... Čudno, da smo ostali večinoma zadovoljni. Ali si res imel tako smolo, pa zakaj že enkrat ne greš na servis (jamranje na forumu ne bo pomagalo), ali mogoče delaš reklamo za Opel 😁 ?
    • Getz 1.6 105KM je pil 7.5l pa je vožen bil mešano. Izredno poskočna žvad.   Renault 4 GTL mi je pil 10l, ko sem ga podedoval. S teranjem in servisi, sem ga spravil na 9l.   Jaz se držim ZKP-ja. Torej večja kot je kobikatura, bolj je poraba enakomerna. Če je pri istih konjih turbah, je pri nežni nogi nižja, pri preganjanju višja. Seveda tudi krepko bolj leti.   Torej, ker ni odgovora, na servisu še nisi bil? Kaj pa z @NevLado si se dobil na kavi in šel na en krog z njim?   Ker je polno nejevolje nad avtom in porabo. Reševat pa še nisi začel. Za to pa normalno, da se uporablja sarkazem. Jaz sem bil na i20n 3x na tedn na telefonu, pa vsaki teden tam, dokler niso garancijsko uredili.
    • Seveda ima lahko tudi nov avto kakšno pomanjkljivost ali napako. Če in ko jo odkriješ, se pelješ na servis, saj je avto v garanciji, da serviserji avto pregledajo in napako odpravijo. Pisarjenje po forumu problema ne bo rešilo, zato se poraja misel, da je izmišljeno in ima nek drug namen … Skratka, @tommzy, že imaš termin pri serviserju in če ga nimaš, zakaj še ne?
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.