Skoči na vsebino

DPF filter

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Si me prehitel, v?eraj sem na hitro naredil eno sliko na hladni M5 DPF.

post-3-1324024209_thumb.jpg

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Si me prehitel, v?eraj sem na hitro naredil eno sliko na hladni M5 DPF.

 

Bi lahko ta senzor uporabil za 'detekcijo' DPFja in vezal na kak rele - led??

V mislih imam, da kupi? nekaj poceni (nejaponsko)

http://www.ebay.de/itm/SENSOR-AUSPUFFTEMPE...#ht_2341wt_1092

 

navrta? not in je kot stikalo na temperaturo....

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Kupi? DH, al pa kak drug gadget, ga kresne? na OBD in mu nastavi? alarm, ali pa opozorilo vezano na temperaturo DPF-a in to je to.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Kupi? DH, al pa kak drug gadget, ga kresne? na OBD in mu nastavi? alarm, ali pa opozorilo vezano na temperaturo DPF-a in to je to.

 

to ?e, mislil sem kak fiksen in-dash light....

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

to ?e, mislil sem kak fiksen in-dash light....

 

Saj js to mam. :hudicek:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

  • 1 mesec kasneje...
  • 2 meseca kasneje...
Napisano

pozdravljeni,

nekaj ?asa sem imel mir, zdaj pa spet. Med vo?njo so se mi pri?gale; utipajo?a DPF lu?ka, lu?ka motorja ter lu?ka proti zdrsavanju koles, ki stalno gorita. Kaj je lahko vzrok? Je mogo?e da je olje preseglo dolo?en nivo?

Napisano

pozdravljeni,

nekaj ?asa sem imel mir, zdaj pa spet. Med vo?njo so se mi pri?gale; utipajo?a DPF lu?ka, lu?ka motorja ter lu?ka proti zdrsavanju koles, ki stalno gorita. Kaj je lahko vzrok? Je mogo?e da je olje preseglo dolo?en nivo?

 

?e DPF utripa pomeni servisni interval, ni nujno DPF - ko gori je jeba - tu ima? navodila kako resetirat. Jaz sem zlahka.

 

ostali 2 sta pa ponavadi povezane z odklopom akomulatorja in senzorji v volanu.

V?gi avto 2 x volan do konca levo in desno na mestu in ugasni avto

 

zopet pri?gi in spelji...

(si kaj odklapljal aku? Avto normalno v?ge?)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

?e bolje pojasnim: kot re?eno, pri?gale so se mi tri lu?ke: DPF, ki je utripala, lu?ka motorja in lu?ka proti zdrsavanju pa sta stalno goreli. Avto mi je vrglo v zasilno delovanje. Ko sem ?tartal iz slu?be, pa mi dpf lu?ka ni ve? utripala, ostali sta pri?gani le ostali dve omenjeni lu?ki. To ni servisni interval, tistega sem resetiral pred 11262 km :)

Napisano

Ni navora ??? <_<

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Ni navora ??? <_<

 

?e ?teje? evre?

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

?e ?teje? evre?

 

Men dela bp sam lajtnge sem zategnu. :harhar:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

ko je meni to delalo, pa nisem imel navora je bla kriva lambda sonda..tko da, mogoce je to...

 

nazadnje mi je samo gorela lucka za DPF in sm na avtocesi mal prtisnu in je ugasnila..

www.trziskisladoled.si

Napisano

Men dela bp sam lajtnge sem zategnu. :harhar:

 

mislu sem njegove ojre :)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Men dela bp sam lajtnge sem zategnu. :harhar:

 

Sam ?e bi prej vedel bi lohka svoj plinski ro?tilj s sabo prpeljal, da bi vsaj kej mel od tistga plina. :blush:

33112_1.png

Napisano

navor ima, samo lu?ki ?e vedno gorita :blush: hehe, vidim da se bolj dajete benzin- diesel kot pa da mi na kaj svetujete. Od kolega sem si sposodil obd; najbolje da prilepim kar sliko..

 

Med drugim opa?am kraj?e intervale med regeneracijami..

post-6207-1333389214_thumb.png

Napisano

navor ima, samo lu?ki ?e vedno gorita :blush: hehe, vidim da se bolj dajete benzin- diesel kot pa da mi na kaj svetujete. Od kolega sem si sposodil obd; najbolje da prilepim kar sliko..

 

Med drugim opa?am kraj?e intervale med regeneracijami..

 

v bistvu je v tej debati tudi ?e odgovor...:) zgleda da ti res lambda serje (hvala bogu in ne dpf)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Se ne strinjam popolnoma.

 

Nekatar merijo mV druge pa mA, tako da NISO enake, verjemte smo ?e probal - zrihtal sva?ta.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Eno vpra?anje ki ga sigurno veste:) nameravam menjat lambda senzor. V avtu imam montiranega 4 ?ilnega ( Denso), 2x ?rna, modra in bela je barva ?i?k. ?e bi kupil univerzalen senzor prav tako od Denso, brez konektorja, ali je va?no kam pove?em katero izmed ?rnih ?i?k? Obe sta namre? namenjeni grelcu, eden je + drugi - ?

  • 10 mesecev kasneje...
Napisano

Pozdravljeni,

 

T resetiranje deluje tudi na 6 l.2006 143 konjev. Sprememba je v tem, da sem moral najprej povezati ?i?ko s negativni polom , ?ele nato pa dati kontakt s klju?em in pritisniti pedal za gas. Vmes mi je avto odgovoril tako, da mi je utripala lu?ka za ogrevanje goriva (narisana ?pirala desno zgoraj).

 

Sedaj mi ne DPF ne utripa ve?.

 

Je pa to utripanje pomenilo opozarjanje na servisni interval.

 

Upam, da bo ?e komu to pomagalo.

 

Lp,

Igor

 

Mazda tips and tricks

 

Tudi jaz sem probal sam 1. resetirati utripanje DPF lu?ke, ki je pomenilo v mojem primeru opozarjanje na servisni interval.

Strinjam se z zgoraj omenjenim postopkom. Sem pa preko znanca pri?el do informacije glede pomena DPF lu?ke na diezel motorjih MAZDA 6.

 

DPF lu?ka se zasveti (kratkotrajno) --> regeneracija v teku

DPF lu?ka sveti (konstantno - ne utripa) --> zama?en DPF filter

DPF lu?ka utripa (po zagonu avta v roku 2-3min, pred tem ne utripa) --> previsok nivo OLJA (pri?el je do oznake X)

DPF lu?ka utripa (?e ko da? kontakt v roku 5 sek) --> servisni interval 20.000 km je potekel

 

Resetiral sem interval po slede?em principu.

 

Imate LINK Mazda tips and tricks kjer boste dobili informacije kam se morate spojiti. Omenjena slika se nahaja v prostoru z varovalkami.

 

Resetiranje DPF lu?ke (servisni interval) pa sem opravil po slede?em na?inu.

 

1. spojil sem pin (zgoraj desno) na maso avtomobila

2. dal sem kontakt (da se zasvetijo lu?ke na armaturki) in TAKOJ (ne ?akati da pri?ne utripati DPF, sicer ste prepozni) 5x pritisnil do konca na plin in spustil

3. po 5 pritiskih je ZASVETILA (prej mi ni) lu?ka za GRELNE SVE?KE in utripnila 1x

4. odvzel sem kontakt

5. spet sem dal kontakt, da so se lu?ke zasvetile in sem po?akal cca. 10 sek in preveril, da je DPF lu?ka ugasnila in ni ve? hotela utripati -> potrditev, da je operacija USPELA (to sem napisal ker sem porabil 2 poskusa, da sem ugotovil da mora? takoj pritisniti na plin, 2x pred tem sem predolgo ?akal, da mi je prvo zasvetila in utripala DPF lu?ka, pa zato ni bilo U?INKA)

6. odspojil sem ?ico z mase od pina (zgoraj desno)

 

?e informacija: od prej?njega resetiranja intevala je preteklo 20.100 km, ker sem imel napisane kilometre kdaj sem bil prej?nji? na servisu.

 

Upam, da omenjeni postopek, komu pride PRAV.

Napisano

"DPF lu?ka utripa (?e ko da? kontakt v roku 5 sek) --> servisni interval 20.000 km je potekel"

 

?e to bi dodal: meni se je lu?ka pri?gala sredi trojanskega klanca. To pomeni, pri?ge se lahko kadarkoli. :harhar:

Turbinca ma?inca, gremo na vinca!

Napisano

Mazda tips and tricks

 

Tudi jaz sem probal sam 1. resetirati utripanje DPF lu?ke, ki je pomenilo v mojem primeru opozarjanje na servisni interval.

Strinjam se z zgoraj omenjenim postopkom. Sem pa preko znanca pri?el do informacije glede pomena DPF lu?ke na diezel motorjih MAZDA 6.

 

DPF lu?ka se zasveti (kratkotrajno) --> regeneracija v teku

DPF lu?ka sveti (konstantno - ne utripa) --> zama?en DPF filter

DPF lu?ka utripa (po zagonu avta v roku 2-3min, pred tem ne utripa) --> previsok nivo OLJA (pri?el je do oznake X)

DPF lu?ka utripa (?e ko da? kontakt v roku 5 sek) --> servisni interval 20.000 km je potekel

 

Resetiral sem interval po slede?em principu.

 

Imate LINK Mazda tips and tricks kjer boste dobili informacije kam se morate spojiti. Omenjena slika se nahaja v prostoru z varovalkami.

 

Resetiranje DPF lu?ke (servisni interval) pa sem opravil po slede?em na?inu.

 

1. spojil sem pin (zgoraj desno) na maso avtomobila

2. dal sem kontakt (da se zasvetijo lu?ke na armaturki) in TAKOJ (ne ?akati da pri?ne utripati DPF, sicer ste prepozni) 5x pritisnil do konca na plin in spustil

3. po 5 pritiskih je ZASVETILA (prej mi ni) lu?ka za GRELNE SVE?KE in utripnila 1x

4. odvzel sem kontakt

5. spet sem dal kontakt, da so se lu?ke zasvetile in sem po?akal cca. 10 sek in preveril, da je DPF lu?ka ugasnila in ni ve? hotela utripati -> potrditev, da je operacija USPELA (to sem napisal ker sem porabil 2 poskusa, da sem ugotovil da mora? takoj pritisniti na plin, 2x pred tem sem predolgo ?akal, da mi je prvo zasvetila in utripala DPF lu?ka, pa zato ni bilo U?INKA)

6. odspojil sem ?ico z mase od pina (zgoraj desno)

 

?e informacija: od prej?njega resetiranja intevala je preteklo 20.100 km, ker sem imel napisane kilometre kdaj sem bil prej?nji? na servisu.

 

Upam, da omenjeni postopek, komu pride PRAV.

 

Js mam lazji sistem,priklopim na mojega Liuncha,zberem mazdo,letnik,pocakam in v meniju zberem oil interval reset id to je to. :punk:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Indukcijsko polnjenje skozi gumo.
    • Resno? Kako razlagaš 14 prostih metov za švabe v zadnjih 3 in pol minutah? Tukaj skoraj ni reprezentance, ki bi lahko odnesla zmago. Predlagam, da si še 1x pogledaš lepo v miru tekmo pa bodi pozoren na sojenje.   Pa nekaj iztočnic: - v 5 minutah izpolnjen bonus 5 osebnih Slovenije, Nemci dobijo svojo prvo osebno šele 3 minute pred koncem četrtine. Pri fizični obrambi enih in drugih je pač to nemogoče. - Luka v minuti dobi tehnično, ki je milo rečeno nenavadna za prvega zvezdnika prvenstva in takoj še eno osebno. Ta druga bi se lahko štela v kategorijo dosejenih z veliko domišljije. Wagner se je dobesedno vrgel in obstajajo sodniki, ki bi temu rekli flop. - tudi tretje osebne napake 3/4 sodnikov ne bi sodilo, sploh, ker se je Lo najprej zaletel pri vodenju direktno z ramo v Lukov trebuh. Da našli bi se sodniki, ki bi celo sodili napadalni favel, saj z ramenom ne smeš igrati v nasprotnikov trebuh. - najbolj neverjeten je bil pa 4. Dončičev favel v napadu. Shroder je priletel s strani v blok in v trenutku trka sploh ni bil na miru in še vedno v gibanju. To je tipičen blocking favel in nikoli napadalni. Obrambni igralec mora namreč obstati na miru z obema nogama trdno na tleh brez kakršnega koli gibanja. Najbolj smešno pa je, da s challangom sploh ne moreš ovreči sodniško napačno odločitev. FIBA že ve zakaj. - To se je zgodilo skoraj na začetku drugega polčasa in zdaj Luka enostavno ne more igrati resne obrabe in prodorov, sploh, ko gre za tak kriterij sojenja.   - Ko so Luko onesposobili so sodniki izravnali kriterij v upanju, da so dali Švabom dovolj manevrskega prostora, da povozijo Slovenijo. - Do polovice zadnje četrtine so videli, da zna biti tesno in da ni za reskirat, ker Nemci ne morejo streti Slovenije. Tako so Nikoliču dosodili 5. osebno čist nepotrebno. Sodnik kaže udarec po roki, ki ga sploh ni bilo. Luka ostane sam na organizaciji igre. - 3:45 do konca pri skoraj izenačenem rezultatu 88:87 Omić skače Theis ga zaklene in drži za roko, ter potegne navzdol. Vsi mislijo osebna Theisu, kar bi bila 5. Ker je sodnik piskal si je izmislil najbolj nemogočo osebno, kar si jih lahko izmisliš. Omić, ki je bil nedvoumno favliran dobi sam osebno, Theis, ki je pa naredil favel pa dobi za nagrado 2 prosta meta. To je blo enostavno noro, s tako potezo se naredi 4 pike prednosti za Nemčijo. - Takoj v naslednjem napadu Omić dobi 5. osebno in spet v borbi s Theisom. Po fair sojenju bi moral biti Theis takrat na klopi s petimi, tako pa so samo v dveh napadih spravil z dvema osebnima Omića iz igre.   Od tu naprej gre pa vse nizbrdo, dveh ključnih igralcev ni več v igri: - Hrovatova osebna pol sekunde pred koncem napada nad Lo-jem se v 95% ne piska, ker kontakta komaj da je kaj sploh bilo. V takih končnicah večina sodnikov tega ne piska. - Theis v napadu minuto pred koncem dobesedno ruši Muriča z odrivanjem. Če že ne prej bi moral zdaj imeti 5. osebno... sodniki so tiho.  Nemci zadanejo, čeprav bi morala biti žoga za naše Thais pa na klopi.   Sicer pa zadnjih 5 minut tekme je za v učbeniks sodnikov, kako zmanipulirati tekmo v prid ene ekipe.   Še enkrat in pri polni zavesti, ker košarko spremljam že vsaj 45 let aktivno, ob normalnem enakovrednem sojenju bi Slovenija tole tekmo dobila brez večjih težav. Shroder je bil k kozliček, Wagnerja so čuvali kot sveto kravo, da se je ja ne bi kdo dotaknil, Theis je pa tekmo zaključil le s pomočjo velike naklonjenosti sodnikov. V glavnem sramotno sojenje za tak nivo tekmovanja.    
    • Danes fotografiral ob Mečkator centru pri Šiški.   Avdi je najnaprednejši inovator novih tehnologij  na področju hitrega polnjenja EV. Da bi izboljšali uporabniško izkušnjo, so razvili način, da za polnjenje vozila ne potrebuješ več zamudnega in nadležnega vtikanja polnilnega kabla v vtičnico avta. Dovolj je že da samo z zadnjo gumo zapelješ na kabel.        
    • @Bosstvoj prijatelj (pokvarjenec)legendarni trener Zmago Sagadin bo danes zvečer na tv1 pri Odmevih.... 
    • Pa si ga povprašal če ve pri kateri starosti je bil Jezus krščen.   Modus operandi: vzbujanje občutka krivde. Brez tega RKC ne zna. 
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.