J.J. Napisano 12. junij, 2013 Prijavi Deli Napisano 12. junij, 2013 hm, pa ne vem, kaj mate s temi diski take problemem. Mel na prejsnji 6ki diske od 112tkm pa do 230tkm pa jih nism kdo ve kako ?paral pa k sm jo prodal, so komentiral na servisu, da bojo ?e za 50tkm dobri pa to sm naredu km v 2 letih, ve?inoma na prehitevalnem pasu, tko da je blo dost padalcev iz 160-180 na 90 Citiraj Povezava do vsebine Deli na druge strani Več načinov deljenja...
Mednar Napisano 24. julij, 2013 Prijavi Deli Napisano 24. julij, 2013 No tale tema "DPF filter" ma 27 strani in sem jih preletel na hitro. Imam pa naslednjo situacijo in bi vpra?al, ?e se je komu ?e zgodilo kej podobnega. Imam mazdo karavan disel 2006 in cca 160.000 km. Pa mi je pred pol leta za?ela svetit lu?ka za DPF in ni hotela ugasnit (ne glede na vse toriranje in gnanje po avtocesti) in sem dal na primorskem(400?) zamenjat DPF filter. Potem so mi naredili regeneracijo in zamenjali olje. No pred enim mesecem pa se peljem polno natovorjen(dopust) po avtocesti in imam v 6 prestavi "avtomatsko nastavljeno hitrost" 130 km/h in cca 2100 obratov. Pa je bil en klanec navzdol, obrati gredo pod 2000 in za?ne utripad lu?ka DPF in gre v safemode (max 80 km/h) Pa ?ez 10 km ustavim in malo preklinjam in ?ez 15 minut v?gem avto in dela normalno, nobenih lu?k, lepo 130/140 km/h in 3000 obratov v 5 prestavi. In potem cel mesec vse ok. Ko pa sem ?el te dni spet polno natovorjen in dal v 6 prestavo pri 130 km/h in so obrati padli pod 2000, se je spet zasvetila lu?ka, a sem dal hitro v 5 prestavo(preden je ?la v safe mode) in jo gnal na 3200 obratih in nobene lu?ke ve?. Nivo olja je normalen. Tale dpf lu?ka me spravlja v slabo voljo in ob denar. Ne predstavljam si, da mi za?ne blinkat in zares crkne vse skupaj. Citiraj Povezava do vsebine Deli na druge strani Več načinov deljenja...
dpicul Napisano 24. julij, 2013 Prijavi Deli Napisano 24. julij, 2013 No tale tema "DPF filter" ma 27 strani in sem jih preletel na hitro. Imam pa naslednjo situacijo in bi vpra?al, ?e se je komu ?e zgodilo kej podobnega. Imam mazdo karavan disel 2006 in cca 160.000 km. Pa mi je pred pol leta za?ela svetit lu?ka za DPF in ni hotela ugasnit (ne glede na vse toriranje in gnanje po avtocesti) in sem dal na primorskem(400?) zamenjat DPF filter. Potem so mi naredili regeneracijo in zamenjali olje. No pred enim mesecem pa se peljem polno natovorjen(dopust) po avtocesti in imam v 6 prestavi "avtomatsko nastavljeno hitrost" 130 km/h in cca 2100 obratov.Pa je bil en klanec navzdol, obrati gredo pod 2000 in za?ne utripad lu?ka DPF in gre v safemode (max 80 km/h) Pa ?ez 10 km ustavim in malo preklinjam in ?ez 15 minut v?gem avto in dela normalno, nobenih lu?k, lepo 130/140 km/h in 3000 obratov v 5 prestavi. In potem cel mesec vse ok. Ko pa sem ?el te dni spet polno natovorjen in dal v 6 prestavo pri 130 km/h in so obrati padli pod 2000, se je spet zasvetila lu?ka, a sem dal hitro v 5 prestavo(preden je ?la v safe mode) in jo gnal na 3200 obratih in nobene lu?ke ve?.Nivo olja je normalen.Tale dpf lu?ka me spravlja v slabo voljo in ob denar. Ne predstavljam si, da mi za?ne blinkat in zares crkne vse skupaj. priklopi na tester in poglej kaj ga maltra. Najverjetneje je EGR ventil za spucat. Imel enak problem?ek. Za vsako minimalno napako vr?e v safe mode, tako da ni nujno da je kaj huj?ega Citiraj Povezava do vsebine Deli na druge strani Več načinov deljenja...
YavarYe X6V6 Napisano 24. julij, 2013 Prijavi Deli Napisano 24. julij, 2013 Znebi se DPF filtra in hkrati vseh te?av. Citiraj Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS. "Life is too short, to drive slow-shitty cars." Povezava do vsebine Deli na druge strani Več načinov deljenja...
Mednar Napisano 24. julij, 2013 Prijavi Deli Napisano 24. julij, 2013 priklopi na tester in poglej kaj ga maltra. Najverjetneje je EGR ventil za spucat. Imel enak problem?ek. Za vsako minimalno napako vr?e v safe mode, tako da ni nujno da je kaj huj?ega Hvala. A ima? kak nasvet kam peljat, da ga priklopijo na tester? Sem iz Ljubljane Citiraj Povezava do vsebine Deli na druge strani Več načinov deljenja...
dpicul Napisano 24. julij, 2013 Prijavi Deli Napisano 24. julij, 2013 Hvala. A ima? kak nasvet kam peljat, da ga priklopijo na tester? Sem iz Ljubljane Avto Pelko d.o.o. ( Medvode) Citiraj Povezava do vsebine Deli na druge strani Več načinov deljenja...
Mednar Napisano 24. julij, 2013 Prijavi Deli Napisano 24. julij, 2013 Avto Pelko d.o.o. ( Medvode) Ok. Hvala. Citiraj Povezava do vsebine Deli na druge strani Več načinov deljenja...
Boss Napisano 24. julij, 2013 Prijavi Deli Napisano 24. julij, 2013 priklopi na tester in poglej kaj ga maltra. Najverjetneje je EGR ventil za spucat. Imel enak problem?ek. Za vsako minimalno napako vr?e v safe mode, tako da ni nujno da je kaj huj?ega Zna bit EGR lahko pa je tudi eden izmed senzorjev na DPF filtru. Citiraj Povezava do vsebine Deli na druge strani Več načinov deljenja...
Mednar Napisano 24. julij, 2013 Prijavi Deli Napisano 24. julij, 2013 Zna bit EGR lahko pa je tudi eden izmed senzorjev na DPF filtru. Ja upam, da ne. to so menda kar visoki stro?ki. Najbolj zoprn je, k za?ne utripat in ne ve? al bo 100e al 500? al bo? sploh pr?ou do cilja.....za zakurt! Citiraj Povezava do vsebine Deli na druge strani Več načinov deljenja...
Z M A J Napisano 24. julij, 2013 Prijavi Deli Napisano 24. julij, 2013 Ti bo Pelko to fajn po?timal, po potrebi odstranil DPF. Citiraj Lepa kot slika, na sliki pa traktor Povezava do vsebine Deli na druge strani Več načinov deljenja...
dpicul Napisano 24. julij, 2013 Prijavi Deli Napisano 24. julij, 2013 ?koda, ker bi za 400? imel odstranjen filter, adijo vse te?ave + manj?a poraba Citiraj Povezava do vsebine Deli na druge strani Več načinov deljenja...
cimbalca Napisano 25. julij, 2013 Prijavi Deli Napisano 25. julij, 2013 Pelko je verjetno res stru?ko za DPF filter. Nimam izku?enj s to zadevo. Mi je pa razlo?il kaj on naredi pri te?avah z filtrom. Sem bil pa orng prestra?en ko sem pred petimi leti kupil nov avto. Tri leta sem se vozil stalno z o?esom na lu?ki za DPF. Res pa je, da sem bol navit voznik kot pa ne. Jest mojo mazdo vozim med 2000 in 3000 obrati. Porabo ima moja ?estica kar visoko. 7,6l/100KM (povpre?je bilo narejeno na 30000KM). Na zadnje pred potjo na dopust sem resetiral povpre?no porabo. Na 3000KM vo?nje po prete?no Italijanskih avtocestah pri hitrosti 120 - 140 KM/h je bila povpre?na poraba 7,1l/100KM. Je pa res da se ?i??enje DPF filtra vklopi kar zelo pogosto (150KM) in s tem enormno naraste poraba. Citiraj Povezava do vsebine Deli na druge strani Več načinov deljenja...
SpEkTr Napisano 25. julij, 2013 Prijavi Deli Napisano 25. julij, 2013 Poskusi hoferjevo nafto, pa porocaj na koliko km ti bo potem delal regeneracije :-) Citiraj Povezava do vsebine Deli na druge strani Več načinov deljenja...
cimbalca Napisano 25. julij, 2013 Prijavi Deli Napisano 25. julij, 2013 Poskusi hoferjevo nafto, pa porocaj na koliko km ti bo potem delal regeneracije :-) Ne poznam Hoferjeve nafte. Je po tvoje bolj?a ali slab?a? Resno mislim. Citiraj Povezava do vsebine Deli na druge strani Več načinov deljenja...
iceman22 Napisano 25. julij, 2013 Prijavi Deli Napisano 25. julij, 2013 Ne poznam Hoferjeve nafte. Je po tvoje bolj?a ali slab?a? Resno mislim. Sm slisal da naj bi bila boljsa nafta..nism pa probal... Citiraj www.trziskisladoled.si Povezava do vsebine Deli na druge strani Več načinov deljenja...
jures Napisano 25. julij, 2013 Prijavi Deli Napisano 25. julij, 2013 Glede odstranitve dpf, dabes sem vozil za poljsko Mazdo 5, ocitno odstranjen dpf ker sem sredi dneva skorajda meglenke rabil....ne vem kako to gre naprej skozi... Citiraj Live your dreams, don't dream your life! Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico Povezava do vsebine Deli na druge strani Več načinov deljenja...
Jest Napisano 25. julij, 2013 Prijavi Deli Napisano 25. julij, 2013 Glede odstranitve dpf, dabes sem vozil za poljsko Mazdo 5, ocitno odstranjen dpf ker sem sredi dneva skorajda meglenke rabil....ne vem kako to gre naprej skozi... Nekako tako, kot pred tem, ko so zaceli vgrajevati DPF ... Citiraj lp Thomas mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura Povezava do vsebine Deli na druge strani Več načinov deljenja...
jures Napisano 25. julij, 2013 Prijavi Deli Napisano 25. julij, 2013 Nekako tako, kot pred tem, ko so zaceli vgrajevati DPF ... Ja samo pogoji so se zaostrili, ampak ja sve se moze Joze. Citiraj Live your dreams, don't dream your life! Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico Povezava do vsebine Deli na druge strani Več načinov deljenja...
dpicul Napisano 25. julij, 2013 Prijavi Deli Napisano 25. julij, 2013 Potem ni za odstranit filtra? Menjava, ko bo ?el? Citiraj Povezava do vsebine Deli na druge strani Več načinov deljenja...
Mednar Napisano 25. julij, 2013 Prijavi Deli Napisano 25. julij, 2013 Potem ni za odstranit filtra? Menjava, ko bo ?el? Jest sm ga zamenjal na primorskem ampak po menjavi je potrebna ?e prva regeneracija in menjava olja....to je blo cca 400 ojrov. No na koncu pa mi g ?trajnar pove, da lahko zdaj crkne ?a kak od treh senzorjev( ene tri elektronske zadeve okrog dpf filtra je omenil), kjer je cena spet par 100 ojrov... Citiraj Povezava do vsebine Deli na druge strani Več načinov deljenja...
Sirius Napisano 25. julij, 2013 Prijavi Deli Napisano 25. julij, 2013 Potem ni za odstranit filtra? Menjava, ko bo ?el? Saj DPF ni taka tragedija. Nekje okoli Celja je servis, ki DPF- ?isti. V skrajnjem slu?aju zvrta v njega 4 12 mm luknje in avto zadiha. Citiraj Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il. Povezava do vsebine Deli na druge strani Več načinov deljenja...
Mednar Napisano 25. julij, 2013 Prijavi Deli Napisano 25. julij, 2013 Saj DPF ni taka tragedija. Nekje okoli Celja je servis, ki DPF- ?isti. V skrajnjem slu?aju zvrta v njega 4 12 mm luknje in avto zadiha. Menda kemi?no ?i??enje dolgoro?no ne pride v po?tev. Tale ideja z luknjami pa je res enkratna. Potem je treba samo ?e lu?ko ugasnit in je to to? Citiraj Povezava do vsebine Deli na druge strani Več načinov deljenja...
Z M A J Napisano 25. julij, 2013 Prijavi Deli Napisano 25. julij, 2013 Pelko mi je pred ?asom rekel, da vsa ta vozila, ki jim je odstranil DPF, naj kljub temu ne bi imela te?av na tehni?nem. Citiraj Lepa kot slika, na sliki pa traktor Povezava do vsebine Deli na druge strani Več načinov deljenja...
dpicul Napisano 25. julij, 2013 Prijavi Deli Napisano 25. julij, 2013 Pelko mi je pred ?asom rekel, da vsa ta vozila, ki jim je odstranil DPF, naj kljub temu ne bi imela te?av na tehni?nem. Vse je res, samo nekaj postov nazaj je Jures napisal da baje spu??ajo dimno zaveso..Mednar: Ne vem za kaj bi tla?il spet noter filter ko ga enkrat poberem dol, samo dim me skrbi, da ne bo tako o?itno. Ma sej prej?nje ?estice ne kadijo, kar sem opazoval?? Citiraj Povezava do vsebine Deli na druge strani Več načinov deljenja...
Jest Napisano 25. julij, 2013 Prijavi Deli Napisano 25. julij, 2013 Ja samo pogoji so se zaostrili, ampak ja sve se moze Joze. Kolikor vem, se trdih delcev v izpuhu ne meri na tehnicnem... Sicer bi pogrnili vsi dizli, ki so starejsi od 10 let ... Ma sej prej?nje ?estice ne kadijo, kar sem opazoval?? Vec ali manj vsi dizli brez DPF "pokadijo", ko pohodis pedal za gas... ali pa se peljes navkreber ... Tudi prva generacije sestice je malo "pokadila" v takih pogojih... sploh ko je motor imel za sabo ze malo vec kilometrov ... Citiraj lp Thomas mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura Povezava do vsebine Deli na druge strani Več načinov deljenja...
Priporočeno sporočilo
Pridružite se pogovoru
Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.