Skoči na vsebino

DPF filter


froc

Priporočeno sporočilo

Mazda 3 letnik 2004 bencin 1.6 motor

 

V?asih, ko peljem pribli?no  kak?nih 5 do 6 km se ob?asno za?ne, da mi motor malo cukne, mo? se mu zmanj?a, lu?ka engine utripa kak?nih 5 ali 6 krat se pri?ge nato takoj ugasne, motor dobi nazaj mo? in te?e kot da se ni ni? zgodilo.

To se mi jezgodilo v ?asu treh mesecev ze 2x. Na servisu so ga dali na tester ta pa ni? ne poka?e.

Ima mogo?e kdo kak?no idejo kaj bi naj to bilo?

Obstaja velika verjetnost, da bi to te?avo odpravil aditiv za bencin Metabond megalene (starej?i), ali pa varianta + (novej?i).

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 1 mesec kasneje...
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 3 leta kasneje...

Bom kar to temo obudil.

 

Ker je zadnje case ves guzve na AC, se mi ocitno filter ni dobro spucal. Med voznjo domov se je prizgala DPF lucka (in svetila). Cca 5km sem vozil nad 2k RPM in lucka je ugasnila. Sedaj grem na malo daljso voznjo (Ziri -> Kranj) pa bom vozil malo bolj v obratih in upam da se spuca do konca.

 

Ker pa ima avto 295.000 km vem da bo DPF pocasi za na odpad. Ali ste ga vsi odstrani ali se je kdo odlocil za kako drugo opcijo:

1. Ciscenje obstojecega

2. Menjavo za original

3. Menjavo za nov tipski filter

4. Menjavo za kak sporten filter (to kar ima strajnar)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Danes sem bil ravno v Mazda BTC in sem povprasal koliko pride menjava DPF. Menja se DPF filter (1500 eur) ter zraven se 3 senzorje (600 eur vsak). Se pravi 3300 eur + delo ....  :o

...ali pa 350 ? in dve uri po?aka? pred delavnico. :rolleyes:

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

En nasvet; preden odstranite filter, dajte najprej preverit injektorje, ker so ti najve?ji povzro?itelji saj, ?e kateri izmed njih "curlja", pri veliko kilometrih je to kar normalno, posledi?no se  izvajajo pogostej?e regeneracije, ker pa? ni optimalno izgorevanje in motor povzro?a saje.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 5 tednov kasneje...

Blizam se 300.000km (297.500) in ocitno se moj DPF poslavlja. Sedaj se mi je DPF lucka ze drugic prizgala  :vskalo:

 

Trenutno se najbol nagibam k desjtvu, da bi ga lepo odstranil in bi imel mir. Konec koncev, ce se cez nekaj let odlocijo izvajat meritve se vedno lahko zamenjam satovje z univerzalnim (stajnar). Samo ne vem kako je v tem primeru z programiranjem racunalnika.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ja ce ga zdaj das ven se mora tudi software racunalnika spremenit da ne bo iskal dpfa in ce bos cez par let dal dpf nazaj bi moral takrat dat spet soft racunalnika na originalno stanje.

Kako pa ves da je zanic dpf??

Na kolk km ti dela regeneracije??

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Po pravici nimam pojma koliko pogosto dela regeneracije.

 

Saj ni nujno da je zanic, samo ocitno gre proti koncu ker je ze drugic lucka posvetila in je rabil nekaj casa, da se je regeneriral. Kakorkoli.....3k nekako ne bi dal, za popravilo (nekako je to skoraj 50% vrednosti avta).

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Kaj pa nivo olja si kaj prekontroliral, ?e je v olju preve? nafte se tudi pri?ge lu?ka za DPF. Morm poiskat na kompu sem mel eno sliko o razmerju nivoja olja v povezavi z dpf lu?ko, bom probal poiskat.

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Kaj pa nivo olja si kaj prekontroliral, ?e je v olju preve? nafte se tudi pri?ge lu?ka za DPF. Morm poiskat na kompu sem mel eno sliko o razmerju nivoja olja v povezavi z dpf lu?ko, bom probal poiskat.

To ke samo standardni postopek oz opozorilo za servisni interval vsakih 20k

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Državni proračun, policaje sem imel v mislih, ker se bo malo hitreje peljal s tem RS-om.... 👍😉
    • Verjetno držijo cesto kot pes ježa. 😊 Mehke so pa  najbrž kot prvi dan. 
    • Mogoce res ni, ce zelis z njim dirkat (legalno ali ilegalno)… za normalno, niti ne toliko “desusovsko” voznjo pa je cisto OK?.. Sem zadnjic imel nadomestno Mazdo 2 (skoraj novo) od Interclass-a… in v prometni pise, da ima bogih 66 kW…. Pa sem se zacuda tudi lahko cisto spodobno peljal  … Res pa je, da ko bi rad malo bolj na hitro speljal, ne da kaj dosti od sebe  …
    • O tablicah...en moj sodelavec,je kupil S-Maxa...in se je hvalil,da je žena hotela imeti na tablici vrtnico...čisti Ljubljančan,in sta posebaj šla v Gorico po tablico🙄    Sem mislil,da se zajebava...pol pa vidim da je res... Ma enim pa res manjka kak kolešček😂....po drugi strani pa...še vedno boljše kot KP🙄😊😂😉
    • Sem malo pogledal pri C-Maxu...so letne že 6 let stare🧐...prej ko je bil edini avto,sem menjaval na 3 leta,sedaj pa k ga samo žena vozi... Naročil Dunlop Sport Maxx RT 205/55 R16 91Y pr. Grošu...72€/kom-lepa cena😃👍  Da bo žena lahko varno vozila. Če bodo tudi te zdržale 6 let...pol bo pa avto (2006 letnik) tudi počasi za odpis....ali pa tudi ne...bomo videli🙄  Naslednji teden dobijo,pa da vidim,k prvič kupujem pri Grošu.   Bo treba tudi zimske...septembra bodo tudi že 6 let stare🧐
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.