Skoči na vsebino

Prigode v prometu


Jest

Priporočeno sporočilo

To mi je cisto jasno... samo se pac zgodi... in veliko se pri tem ne da pomagati. Tukaj se je zgodilo tako na hitro, da sem jaz dejansko pobremzal sele takrat, ko je bila srna ze mimo ... Sem imel sreco, da ni priskakljala samo sekundo kasneje :) ...

Kaj pa radarski tempomat, oz tisto za pesce?

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Kaj pa radarski tempomat, oz tisto za pesce?

 

 

Tisto za pesce dela pomoje samo takrat, ko sam ne bremzas... Jaz sem tukaj ze rahlo bremzal ... Pa se tisto deluje menda samo do 30 km/h... poleg tega se je tukaj vse zgodilo tako hitro, da je bila "ovira" ze mimo ... :) 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

A pol ne smes cez prehod s 40 na uro

 

 

Zakaj? Ce gredo pesci takrat cez, potem res ni priporocljivo :):P  :jezicek:  ... Sicer pa kot sem ze napisal, se je tole zgodilo prehitro in predalec pred vozilom, da bi asistencni sistemi morali pomagati ... 

 

SCBS (Smart City Brake Support) deluje med 4 km/h in 30 km/h in deluje s pomocjo laserskega merilnika (to je tisto, kar moti policijske laserske merilnike :) ) ... 

 

 

 

SBS (Smart Brake Support) pa deluje pri hitrostih nad 15 km/h in deluje s pomocjo radarskega tipala ...

 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

A pol ne smes cez prehod s 40 na uro

 

:lol: jo?em :hohoho:

 

Sicer pa sem tudi jaz pri svoji opazil, da ?e sam zaviram na rahlo ali pa ?e imam samo nogo naslonjeno na zavoro, ta varnostna funkcija ne deluje saj vozilo misli, da bo? ti prevzel vso kontrolo. Te pa vseeno opozori in piska, ampak ni? sam ne zaustavi.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Vse je to fajn pa krasn,

ampak meni tuki neki ni ?ist jasn...

 

 

Sistem za ve?jo varnost pe?cev mogo?e ne zazna pe?cev in enoslednih vozil? :ne vem:

 

?e na cesti pred menoj stoji avtobus, ga bom ?e opazil. In ko bom tako slabo videl, da stoje?ega avtobusa ne bi opazil, mi bodo najbr? iz zdravstvenih razlogov vzeli vozni?ko...

 

?e pa mi od kdovekod na cesto prileti otrok, bi bilo pa dobro, ?e bi ga kak senzor zaznal in ukrepal ?e pred menoj, ker v takem primeru je pol sekunde reakcijskega ?asa lahko zelo odlo?ilno...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

To so sistemi, ki so namenjeni bolj kot ne nepredvidenim situacijam... in zadeva menda deluje... Amper je enkrat pisal, da je spregledal dve deklici na prehod za pesce... in da je SCBS odlicno resil situacijo ... >> http://www.mazda-si.net/topic/11577-nova-sestica-ima-vgrajen-radar-jammer/?p=309565 ... Meni je zaenkrat edino ene dvakrat doma pred garaznimi vrati zabremzal na polno, ko garazna vrata se niso bila cisto odprta in nisem stal z nogo na bremzi. Je bil pa res polzji tempo ... Enkrat pa mi je na Celovski pri Tivoliju, kmalu po tem, ko so desni pas prekatogirizirali v pas samo za bus/taxi,  en kreten zapeljal iz desnega pasu direkt pred mano in zabremzal... Takrat je tudi Mazda na polno zabremzala... sem se pa bal, da mi bo uni od zadaj pristal v prtljazniku... No na sreco se to ni zgodilo :) ...

 

Je pa ocitno tako, kot je napisal sylver... da ce imas nogo ze na bremzi, sistem ne bo bremzal... Jaz sem tako naredil kar zavarovalnici kar nekaj skode, ker se je kolona pred mano na hitro ustavila ... in mi je zmanjkalo ene 10 ali 20 cm prostora za ustavit se :) ... Sem pa sam na polno zaviral... ampak je bilo na cesti prevec nesnage in sem se pridrajsal enemu Pasatu v zadek ... Na videz sicer ni bilo veliko razbitega... Prednjemu se je komaj kaj poznalo... jaz sem imel pa polomljene nosilce za luci... in so menjali oba prednja zarometa, pa odbijac, masko,... skratka cel kup plastike... kar gotovo ni bilo poceni ... 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

To so sistemi, ki so namenjeni bolj kot ne nepredvidenim situacijam... in zadeva menda deluje... Amper je enkrat pisal, da je spregledal dve deklici na prehod za pesce... in da je SCBS odlicno resil situacijo ... >> http://www.mazda-si.net/topic/11577-nova-sestica-ima-vgrajen-radar-jammer/?p=309565 ... Meni je zaenkrat edino ene dvakrat doma pred garaznimi vrati zabremzal na polno, ko garazna vrata se niso bila cisto odprta in nisem stal z nogo na bremzi. Je bil pa res polzji tempo ... Enkrat pa mi je na Celovski pri Tivoliju, kmalu po tem, ko so desni pas prekatogirizirali v pas samo za bus/taxi,  en kreten zapeljal iz desnega pasu direkt pred mano in zabremzal... Takrat je tudi Mazda na polno zabremzala... sem se pa bal, da mi bo uni od zadaj pristal v prtljazniku... No na sreco se to ni zgodilo :) ...

Ej....tudi pri meni deluje ta SCBS sistem ok..samo pri meni ,?e po?asi ,rahlo bremzam in naletim na oviro zavira sistem na polno...blokira.ter piska in gori rde?a lu?ka na ?tevcu..lp

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Se je ?e za?elo ... Ker nekateri vozijo bolj "na pamet" in po ob?utku, se potem dogajao tole na posnetku... V kro?i??u se ustavi in neve, kaj bi naredil... Potem je le po?asi zapeljal ?ez robnike in nadaljeval vo?njo :) 

 

Pred kro?i??em je sedaj ogromna dodatna tabla...

 

Prigode_v_prometu_44_-_YouTube-20160403-

 

Te?ko re?e, da jo je spregledal... edino ?e pa? za volanom po?ne vse tadrugo ... :) 

 

 

 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ej....tudi pri meni deluje ta SCBS sistem ok..samo pri meni ,?e po?asi ,rahlo bremzam in naletim na oviro zavira sistem na polno...blokira.ter piska in gori rde?a lu?ka na ?tevcu..lp

 

Jaz sem zadevo testiral doma na dvoriscu: sem postavil na kup nekaj praznih kartonastih skatel in zapeljal vanje. Moram priznati, da sem cviknil in upocasnil, ker ocitno ta sistem caka do zadnjega trenutka, preden zabremza na polno. Je ustavil in drzal bremze se potem, ko je avto ze stal. Se pa ne spomnim, ce sem zabremzal ali samo spustil gas in pohodil sklopko.

 

Je pa bil profil skatel manjsi kot dvosledno vozilo.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Jaz sem zadevo testiral doma na dvoriscu: sem postavil na kup nekaj praznih kartonastih skatel in zapeljal vanje. Moram priznati, da sem cviknil in upocasnil, ker ocitno ta sistem caka do zadnjega trenutka, preden zabremza na polno. Je ustavil in drzal bremze se potem, ko je avto ze stal. Se pa ne spomnim, ce sem zabremzal ali samo spustil gas in pohodil sklopko.

 

Je pa bil profil skatel manjsi kot dvosledno vozilo.

Ej....super ,da tudi tebi deluje ta sistem dobro...jaz zmerja probam to ko grem iz Parkirnega .P.ven so dve rampe...res zavira v zadnjem trenutku...vendar zmeraj varno ustavi...lp:-):-):-):-)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ko sem dobil prvi? Mazdo s SCBS sistemom (takrat je to bila CX-5)... sem rekel ?eni, naj se postavi sredi dvori??a, da probamo... pa ni bila za stvar  :ph34r:  :jezicek:  :hudicek:  Kot ka?e ne zaupa tem sistemom... "?enske pa?"  :hohoho:  :aaaaa:  :rozico:

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ej, pa ne na ?eni to preizku?at, no! Zakaj ima? pa ta??o?

Je ze nekaj casa pokojna... pa nisem jaz nic testiral.... ;)

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ta si je gotovo prepeval tisto Smolarjevo: "Dva metra globoki, en meter ?iroki, pravilni robovi, so na?i grobovi,..."

 

 https://youtu.be/RTWJoNJmidw

 

Na posnetku se ne vidi dobro, a jaz sem za seboj vlekel prikolico, tisti avto nasproti je pa kar krepko zaviral.

 

In ta, ki je prehiteval, je nato ?ez pribli?no 700 metrov zavil v kri?i??u na stransko cesto...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 4 tedne kasneje...

Malo cudna voznja v prenovljenem kroziscu ... Ne ta pred menoj... ampakt tisti s sivim Audijem pred njim... V krozisce pripelje pravilno po notranjem pasu... potem v tistem delu, kjer ni robnika zamenja pas in gre na zunanjega  :vskalo:

 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Imel je sre?o, da nih?e ni "uletel" iz desne strani kro?nega, ker bi lahko bil KRA?H!

 

Enako kro?i??e je v Kopru in folk po?ne popolnoma isto! Kar sredi kro?i??a se prestavi na zunanji ali notranji pas - seveda tam, ko ni robnika, da ja ne bi po?kodovali svojega konji?ka.

 

Jaz mislim, da bi veliko naredili ?e s tem, da bi pred vsakim takim kro?nim, ki "deluje" na tak princip (torej z robniki), postavili take slike (slika bi seveda bila prilagojena glede na kro?no, v katerega vstopa?):

 

1.jpg

 

2.jpg

 

3.jpg

 

4.jpg

 

 

Torej pred VSAKIM TAKIM kro?nim, se naj postavi tabla - na prvem kro?nem bi bila prva slika, na drugem druga itd.... in te table naj pustijo 1 leto. Mislim, da bi se veliko voznikom nau?ilo pravilno peljati skozi taka kro?i??a.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pa da se folk ustavlja in studira table???? Ce si na cesti moras to imeti v glavi.

Vidis druga slika ne velja za Medvoski rondo. Kajti iz notranjega se zavija ven na Zbilje za tiste kinpridejo iz druge strani. Nas rondo ima na dveh vhodih dvopasovnico, in na drugih enopasovnico. Ce gres iz enopasovnice ven na drugo stran na enopasovnico moras po notranjem, drugace te robnik vodi ven na prvem dvopasovnem.

 

Zato morata OBA avtomobila cakati, slika je narobe

Prav tako ne velja zadnja slika. Ker v medvodah ne smes sekati iz notranjega na zunanji da zapustis rondo. V nasem primeru bi nabil robnike....notranji ima svoj izvoz, zunanji svojega, vmes pa robniki

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Kot prvo bi morali uzakoniti, da kro?no kri?i??e ne sme imeti premer manj?i od 24 metrov.

 

Ko ti na sredo postavijo teglc za ro?e in se vozijo okoli, sploh ne vidi?, kdo je dal desni smernik in zavija dol, ker avto vidi? samo v levi bok... Ko pa se v takem kro?nem najde avtobus, ki ima velik previs ?ez sprednjo osovino, pa "pomete" ?e vse pe?ce s plo?nika. In je nevarno tudi, da ti "sname" kljun tvojega avta, ?e se ustavi? samo pol metra pred ?rto...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Kot prvo bi morali uzakoniti, da kro?no kri?i??e ne sme imeti premer manj?i od 24 metrov.

 

Ko ti na sredo postavijo teglc za ro?e in se vozijo okoli, sploh ne vidi?, kdo je dal desni smernik in zavija dol, ker avto vidi? samo v levi bok... Ko pa se v takem kro?nem najde avtobus, ki ima velik previs ?ez sprednjo osovino, pa "pomete" ?e vse pe?ce s plo?nika. In je nevarno tudi, da ti "sname" kljun tvojega avta, ?e se ustavi? samo pol metra pred ?rto...

So v Umagu v centru postavili majhno "umetno" kro?i??e (ubistvu na koncu ene ulice). Z mojim avtom ne morem direktno zapeljat okrog ker je premajhno! Moram vmes popravit - mal rikverc in spet naprej.  :vskalo:  :vskalo:  :vskalo:

 

post-563-0-46933400-1462520782_thumb.jpg

28811_2.png

l.jpg.png28811_2.png

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pa da se folk ustavlja in studira table???? Ce si na cesti moras to imeti v glavi.

Vidis druga slika ne velja za Medvoski rondo. Kajti iz notranjega se zavija ven na Zbilje za tiste kinpridejo iz druge strani. Nas rondo ima na dveh vhodih dvopasovnico, in na drugih enopasovnico. Ce gres iz enopasovnice ven na drugo stran na enopasovnico moras po notranjem, drugace te robnik vodi ven na prvem dvopasovnem.

 

Zato morata OBA avtomobila cakati, slika je narobe

Prav tako ne velja zadnja slika. Ker v medvodah ne smes sekati iz notranjega na zunanji da zapustis rondo. V nasem primeru bi nabil robnike....notranji ima svoj izvoz, zunanji svojega, vmes pa robniki

 

To je bil samo kot primer, kak?ne slikce bi lahko dali pred kro?nimi (seveda bi se slika na tabli prilagodila kro?nemu, v katerega vstopa?).

 

Sicer pa ja - morda bi se nekateri ustavili pred kro?nim in gledali sliko na tabli, ampak bi pa vsaj vedeli, kako morajo ravnati naprej. Tako pa gredo nekateri kar pogumno z glavo skozi zid. Saj to tablo bi recimo dal pred kro?nim, ko tako ali tako upo?asni? vo?njo.

 

No, ideja ni slaba, ima pa vsekakor tudi slabe strani (recimo ta, kot si jo omenil, da bi se ustavili, ?eprav bi kro?no bilo prazno).

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 1 mesec kasneje...

Ne morem verjeti, da so lahko ljudje taki kreteni ...  :ph34r:

 

https://www.youtube.com/watch?v=X1yHUiNeLYk

 

http://avtomanija.com/default.asp?rb=3&id=15713

 

Privoscil bi mu, da se bo enkrat znasel v situaciji, ko bo cakal na resilca in da bi ga cimdlje moral cakati ...    sramezljiv

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ne morem verjeti, da so lahko ljudje taki kreteni ... :ph34r:

 

https://www.youtube.com/watch?v=X1yHUiNeLYk

 

http://avtomanija.com/default.asp?rb=3&id=15713

 

Privoscil bi mu, da se bo enkrat znasel v situaciji, ko bo cakal na resilca in da bi ga cimdlje moral cakati ... sramezljiv

Ta je samo "utiral pot re?evalnemu vozilu", tako kot nekdaj minister Vla?i?

Slovenec sem. Ne jamram. Vozim Mazdo.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Vsa bodo?a kro?i??a bodo tako imenova turbo kro?i??a (vsaj ve?ina), kjer imamo desni pas direktni izvoz desno, levi pa za druge izvoze. Dvopasovnih se je potrebno izzogibati, saj omogo?ajo preve? prepletanj, to pa pomeni ve? mo?nosti za nesre?e. Poleg tega turbo omogo?a vsaj jasno nakazovanje desnih zavijalcev, da zavijajo desno. Dandanes da vsak 9 voznik verjetno smernik v kro?i??u.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • A si kupu La Sportiva, al pa Scarpa, La Scarpa pa sigurno ne 😁 Je pa oboje pro liga in nisi mogu nič zajebat.     Vibram je kar v vrhu, če ne vodilni kar se tiče te scene, imaš pa različne Vibram podplate, glede na lastnosti oz. potrebe uporabnika. Sam imam dvoje La Sportiva plezalke in ene imajo Vibram Grip, to je zelo mehak podplat, ki se hitro obrabi, se precej upogiba in je bolj primeren za kake gladke skale, plate, medtem, ko imam druge plezalke z Vibram Edge podplatom, ki je precej trši in posledično tud cela plezalka je tko narjena, da ma trdi in oster rob in je precej neudobna, to maš pa potem za stopat na mikro špičke, robove in reže v skali. Pojasnilo Alpine glede degradacije ali hidrolize materiala je ubistvu na nek način zelo na mestu, to se dogaja tudi drugje. Ne poznam pa Alpininega načina/kvalitete proizvodnje. To je vse na nek način performance obutev in da vam bo držala 15 let nikol ni bil njen glavni namen. Ni problem v podplatu, pač pa materialu ''midsole-a'', tistga dela med podplatom in samim čevljem in pa tudi vrste lepila. Kot ljubitelj in zbiratelj, sem to vidu tut pri supergah, ko ima nekdo v kolekciji kak starejši nenošen par, na polički ali v vitrini, po možnosti še mal sonček gor posije dnevno... Na pogled zgleda čist ok superga, ampak midsole rata kot biskvit in razpade, če začneš karkol prčkati po njem, ali nosit. Zgleda pa nekako tkole. Jordan 4 Crumbling | Just enjoy your sneakers! 📸 by IG:... WWW.FACEBOOK.COM Just enjoy your sneakers! 📸 by IG: paging_dr.sole Isto je z vašimi pohodnimi čevlji, če jih ne nosite in ležijo nekje v kaki rahlo vlažni garaži, kleti 10 let... Tuki podplat ni kriv nič, konc koncev podplat ne razpade, ampak odpade.
    • Itak. Za vse kar gre na slabše je kriv Robi, za vse, kar gre na boljše je zaslužen Ivan. Ali je mogoče kaj vmes?   Moje mnenje je, da je velika težava tudi in predvsem v nas samih, naši balkanski mentaliteti, dvojnih merilih. Kdo od "normalnih" bi recimo kljub jasnim pravilom odrezal DPF filter in zaradi nekaj 100 € koristi ogrožal zdravje drugih udeležencev v prometu? Danec, Šved, ... ?   Mimogrede, v četrtek sem v Sevnici videl premijsko rdečo Mazdo s KP tablico ...
    • Aja, pa tudi inflacijo imamo trenutno med najvišjimi v evro območju. Slučaj? Ne - golobnjakova druščina  na delu oziroma nedelu. 😉
    • Ne razumem...  V čem je poanta, da mora met avto 200 konjev in več? Zakaj jih rabiš? Za normalno vožnjo iz Hrastnika čez Litijo v Ljubljano? Za 130 po AC? Oziroma za vožnjo v koloni in v zastojih? Za prehitevanje? Koga boš prehitel? Kolesarja? Kosilnico? Tipičen primer nestrpnosti. Za vožnjo po omejitvah imajo vsi avti dovolj konjev. Kaj bi pol lahko rekli vozniki tovornjakov? Od 410 do 780 konjev za isto skupno težo... Zakaj že? Zaradi prestiža... Ja... Imam toliko konjev, pa čeprav je samo napis gor.  To je MOJE mnenje. 
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.