Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Preveri še polosovino na stari 323 nam je polos zvijala diske ker je bila zvita od karambola.

Poslano z mojega SM-G986B z uporabo Tapatalk

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

Jaz sem pa pred enim mesecem zamenjal prednje diske in ploščice (oboje ATE), ker so mi stari cvilili pri nizkih hitrostih kar mi je šlo zelo na živce. Drugače so bili stari diski in ploščice še OK, na cca 50-60%. Po 2-3 tednih mi spet cvili pri nizkih hitrostih :vskalo:. A se še komu to dogaja? 

Sex, V6 and Rock 'N' Roll

Napisano
pred 1 minuto je Sishi napisal:

Jaz sem pa pred enim mesecem zamenjal prednje diske in ploščice (oboje ATE), ker so mi stari cvilili pri nizkih hitrostih kar mi je šlo zelo na živce. Drugače so bili stari diski in ploščice še OK, na cca 50-60%. Po 2-3 tednih mi spet cvili pri nizkih hitrostih :vskalo:. A se še komu to dogaja? 

Čudno. A si jih prav ulaufal? 

Po"asi, brez naglega bremzanju prvih 400-500 km? 

 

 

Napisano

Men se je tud kmalu po menjavi... ampak to je trajalo ene 3000 km pol pa je nehalo tako kot nenadoma kot se je začelo.

33112_1.png

Napisano
Pred eno uro je Boss napisal:

Men se je tud kmalu po menjavi... ampak to je trajalo ene 3000 km pol pa je nehalo tako kot nenadoma kot se je začelo.

Sem na hitro prebral, po 3000 km je nehalo in nenadoma spet začelo. 🤔

 

 

Napisano
19 hours ago, Boss said:

Men se je tud kmalu po menjavi... ampak to je trajalo ene 3000 km pol pa je nehalo tako kot nenadoma kot se je začelo.

No to bi bilo fajn, bom počakal še par 1000...drgač sem pa stare čakal več kot 10.000 pa ni nehalo :angry:

Sex, V6 and Rock 'N' Roll

  • 1 mesec kasneje...
Napisano

Rabim nasvet, pa se mi ne da prebirat celega foruma. Na M6 l 2017 sem dosegel 90k in čas je za menjavo zavor. Imam ponudbo za komplet diski in ploščice Zimmermann 288eur. Zanima me če so te zavore vredu in če je cena vredu ali raje inštaliram originalni set?

Napisano
Pravkar je ignacij napisal:

Rabim nasvet, pa se mi ne da prebirat celega foruma. Na M6 l 2017 sem dosegel 90k in čas je za menjavo zavor. Imam ponudbo za komplet diski in ploščice Zimmermann 288eur. Zanima me če so te zavore vredu in če je cena vredu ali raje inštaliram originalni set?

Zimmerman diske ima scania. Ti bo on več povedal.

Jaz imam gor brembo narezane + ATE ploščice. Lepi na šipo. Kupljeno na Autodoc. 

 

 

Napisano

Tako kot je Alex napisal zimmermanove diske (navrtane) imam jaz, originalne so mi dvakrat menjali ker jih je zvilo, potem sem kupil te in so zakon, nimam vec tezav, sedaj sem menjal ploscice z brembo ampak nebi rabil ker so bile zimmermanove na 60%.

Napisano

@ignacijZimmerman so vredu oz. so kr boljše kot OEM zavore.

Jaz imam na M3 navrtane Zimmerman, pravtako sem že drugim montiral Zimmerman zavore na različne avte in do zdaj še pri nobenemu ni bilo problemov. 

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano

Hvala fantje za pomoč. Ponudbo imam za klasične (nenavrtane), upam, da bo ok, saj nisem divjak.

 

V vednost sem klical na Mazdo koliko bi me stale originalne in menjava....cca. 700eur.

Napisano

Se dve informaciji potrebujem. 

 

1. Ali so TRV zavore dobre, ker imam ugodno ponudbo?

2. Imam 90k km, volan mi pri zaviranju trese. Ali moram menjati sprednje in zadnje diske in ploscice, ali samo spredaj? Sem zmeren voznik

Napisano

Če imaš zvete samo sprednje, zamenjaj samo sprednje. TRW je včasih bil OK sedaj pa en vem, ker jih že dolgo nisem montiral. Nazadnje sem dal na staro 6tko Brembo komplet in je bilo Ok za precej km cca 60.000.

 

Vsekakor, pa ko menjaš je priporočljivo utekanje zavor in tisti ki bo menjaval si mora vzeti čas in temeljito narediti svoje delo.

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano
pred 51 minutami je ignacij napisal:

Se dve informaciji potrebujem. 

 

1. Ali so TRV zavore dobre, ker imam ugodno ponudbo?

2. Imam 90k km, volan mi pri zaviranju trese. Ali moram menjati sprednje in zadnje diske in ploscice, ali samo spredaj? Sem zmeren voznik

Trv so čisto povprečne ploščice in tudi diski. Najmanj, kar bi ti priporočil je ATE ali pa brembo navadne diske + ploščice. Trese ti, ker so diski zviti. Po možnosti kupi diske, ki imajo nanos proti rjavenju. 

 

 

Napisano

Ce trese pri zaviranju imas zvite sprednje, torej menjas sprednje. Gkede trw na moji mazdi so bile prvovgradnja na zadnji osi, pa sem jih menjal. S trw nimam dobrih izkusenj, ce rabis ploscice pa da pasejo od g165 zadnje ti jih dam so trw in se imajo 70-80% mesa.

Napisano

Meni je pri zaviranju treslo cel avto. Na koncu se je izkazalo,da so bili zadnji diski kaput. Tako,da se tresenje lahko res neverjetno prenaša.  

  • 3 meseci kasneje...
Napisano

živ,

res da nimam umirjene vožnje in kar nekaj hudih ovinkov do doma, ampak sem TRW diske skrivl v pičlih 3h mesecih...
se mi zdi da je tut batek malo zanič, ampak ne spet tok da bi diske tko skrivil, se pa res ne merkam :D

torej po vseh pogovorih:

 

Zimmermann luknjasti diski so sedaj vredu? ( na nekih forumih sm brav da radi počijo, vendar to so pisali že 10+ let nazaj..

 

tko da zej mislm vzet tako zimmerman diske in ploščice. bo to vredu ?

al predlagate kj drugega..

 

lp in hvala:D

Napisano

Je pa res, da moreš prvih 1000km bolj umirjeno bremzat, da se ulavfajo, če ne jih 100% zviješ, bilo kiro firmo

Napisano
pred 43 minutami je Deeyan napisal:

Je pa res, da moreš prvih 1000km bolj umirjeno bremzat, da se ulavfajo, če ne jih 100% zviješ, bilo kiro firmo

Mislim, da bo do 300 km tudi v redu za ulaufanje, kolikor predlagajo pri brembotu. Seveda brez naglih in dolgotrajnih zaviranj tudi malo pozneje. Je pa zelo malo tega zvijanja diskov pri aftermarket športnih firmah diskov. Bolj je problem v cviljenje ploščic. 😬

 

 

Napisano (urejeno)
pred 20 minutami je Alex napisal:

Mislim, da bo do 300 km tudi v redu za ulaufanje

 

rajši več kot manj, ta špas lih ni poceni... že poznam primer, ki so bli Ate diski 3 dni na avto dani zviti zaradi močnega zaviranja

Popravljeno od Deeyan
Napisano
pred 5 urami je Deeyan napisal:

 

rajši več kot manj, ta špas lih ni poceni... že poznam primer, ki so bli Ate diski 3 dni na avto dani zviti zaradi močnega zaviranja

Ja, verjamem. Daš nove diske gor, paziš, da ne boš močno bremzal, pa pride kak pacient, ki naredi neumnost in bremzaš na polno. Če je to res močno in po šele par dnevih, se znajk res zvit. 

 

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • ne razmišljaj o Kitajcu iz evropskega načina razmišljanja. Kitajci so med azijci največji prevaranti in verjetno največji kapitalisti, ki samo razmišljajo kaj se splača. Kvaliteta je le na takem nivoju kot je minimalno finančno še sprejemljivo. Presežkov ni nobenih in naj kupce ne zavede blinkblink efekt, ker ta služi le temu, da prevara kupca, da gre za izdelek višje kvalitete.   Kitajska družbe ne skrbi ekologija niti trajnostni razvoj. Zato dolgoživost izdelkov sploh ni na njihovi listi nujnih stvari, ki jih mora imeti vsak izdelek. Kitajc v EU prpelje izdelek in ga boli ku***c a se ga bo dalo poservisirat. To mu je nujno zlo in vse bo počel v tej smeri, da več kot 10 let ne bo zagotavljal servisa.    Kdor bo kupil kitajca, ga bo vozil do konca, dokler bo šel al ga bo pa praktično šenkal, ko se ga bo naveličal. Ja tega v Evropi ne poznamo, deluje pa tako celoten avtomobilski trg na Kitajskem. Praktično se tam rabljene stvari sploh ne prodajajo. Avto enostavno ratuje bela tehnika... ko se dokončno pokvar al pa je popravilo predlago greš pač v štacuno po novega, tega pa v graben oziroma k dobavitelju na dvorišče.
    • Katerga avta? A ni to SUV al nek crossover?    @tommzy tole moraš razumet v kontekstu, saj se je pred nekaj časa ravno v tej temi našel en uporabnik, ki je dejansko iskal dlako v jajcu in bil hud na vse, ki niso našli enakih napak na svojih CX-30 kah. Ja, gledalo se je med drugim a so plastične obrobe na kolotekih dovolj ravne in iskalo kot pod katerim sej e mogoče celo videla kaka mikroskopska nepravilnost. Ja pa ta uporabnik je bil dejasnko hud na vse, ki se niso strinajli z njim, kot da so slabovidni če tega ne opazijo in si ni dal dopovedat, da je možno, da samo to on opazi ali pa celo, da je mogoče res ampak le na kakšni CX-30.   Ja blo je res naporno z njim, tako da tole kar ti pišejo je samo ohranitveni manever, da kdo ne popizdi, ker mu je dojadilo poslušat jamranje in blatenje čez CX-30. Pri tem roko na srce imaš tudi ti določene "napake", ki to sploh tudi niso, ampak so zgolj pomanjkanje vedenja o tem kako določene stvari delujejo - recimo primer dometa, ki se spreminja.
    • Sem gledal en video na YouTube kako so (mislim da BYD)en avto naklučno izbrali in ga popolnoma razstavili in ugotovili da je bolje in kvalitetneje sestavljen kot marsikateri od zvenečih EU znamk s tem, da je pri tem tudi 20-30%cenejši.... 🤔 Vse Kitajci, ki sem jih do sedaj vozil so po domače za hrbteničarje.... 
    • Se ti takoj opravičim, ko te vidim na sliki poleg tega škart avta.... 
    • Se pravi ukinit vojsko, policijo, sodišča, šolstvo, zdravstvo in vse ostalo kar je potrebno za to, da država funkcionira... pa gremo po principu "tko jači taj tlači" 
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.