Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano (urejeno)

Sicer pa tudi zamenjava jermena ni bila poceni, pred 20-timi leti je to stalo med 500 in 1.000 DEM.

Popravljeno od Janez007
Napisano

Ja jermen pri 120kkm, ketno pa pri 150kkm. Ni glih neka razlika, strošek menjave pa zelo podoben.

33112_1.png

Napisano

Vidim da na veliko govorite o ketni .

Mehanik , ki mi je svetoval menjavo dela samo na mazdinih motorjih . 
Sam je kupil 2016 letnik ki je imel samo 123000km in je takoj zamenjal kompletno vse .
Pravi da so imeli primere , da je šla ketnica k vragu in mašina fuč .
Te nove ketnice so bol kvalitetne , saj je bila izboljšava v letu 2019 in tiste mašine kolk on ve niso imele še nobene težave .
Če delaš mesečno več kot 2000km in voziš po klancih je priporočljivo menjat pri 150k .

Sam bom menjal , ker sem z kredo kupo avto in nočem imet še enega sranja kot sem imel pri KIA ko mi je plin skuro 2 bata .

Pa lep pozdrav Tine

  • Všeč 4
  • Začuden 1
  • Ljubim 1
Napisano

To je to fantje,ne se igrat s ketnicami na dizlaših,da boste lahko prišli na srečanje 15.5.2021....:bravo:

Drugače pa se zobati jermeni menjajo na novih avtih pri cc180-200k km,odvisno od znamke. To je potem isto kot ketnca,žal pa ne moremo vplivati na to za kar se tovarna odloči......😁

  • Všeč 2
  • Haha 1
Napisano
pred 5 minutami je Bini napisal:

To je to fantje,ne se igrat s ketnicami na dizlaših,da boste lahko prišli na srečanje 15.5.2021....:bravo:

Drugače pa se zobati jermeni menjajo na novih avtih pri cc180-200k km,odvisno od znamke. To je potem isto kot ketnca,žal pa ne moremo vplivati na to za kar se tovarna odloči......😁

Kaj pa, če delaš recimo samo 20Kkm na leto? Ne boš čakal na 200Kkm,ker bo imel takrat jermen deset let. Kolikor je meni znano je priporočljivo menjati jermen na vsakih pet let ali pa 120Kkm,kar pride prej. Vsekakor pa ne odlaša z menjavo, ker jermen lahko preperi  in je rezultat enak kot pri strani letni. 🤔

 

 

Napisano
pred 21 minutami je Alex napisal:

Kaj pa, če delaš recimo samo 20Kkm na leto? Ne boš čakal na 200Kkm,ker bo imel takrat jermen deset let. Kolikor je meni znano je priporočljivo menjati jermen na vsakih pet let ali pa 120Kkm,kar pride prej. Vsekakor pa ne odlaša z menjavo, ker jermen lahko preperi  in je rezultat enak kot pri strani letni. 🤔

Časovno je seveda omejen na 5 let. 👍

Napisano
Pred eno uro je Alex napisal:

Kaj pa, če delaš recimo samo 20Kkm na leto? Ne boš čakal na 200Kkm,ker bo imel takrat jermen deset let. Kolikor je meni znano je priporočljivo menjati jermen na vsakih pet let ali pa 120Kkm,kar pride prej. Vsekakor pa ne odlaša z menjavo, ker jermen lahko preperi  in je rezultat enak kot pri strani letni. 🤔

 

To se je zdej mal spremenilo, ker so tut materiali za jermena dosti boljsi kot pred leti... 

Intervali so zdej cca. 200kkm ali 10 let, kar pac pride prej. 

 

Se spomnim se moje M3 1.6 CD110, je pisal interval 250kkm, js sm pa iz preventive na 240kkm menju 🙂

Napisano
Pred eno uro je Alex napisal:

Kaj pa, če delaš recimo samo 20Kkm na leto? Ne boš čakal na 200Kkm,ker bo imel takrat jermen deset let. Kolikor je meni znano je priporočljivo menjati jermen na vsakih pet let ali pa 120Kkm,kar pride prej. Vsekakor pa ne odlaša z menjavo, ker jermen lahko preperi  in je rezultat enak kot pri strani letni. 🤔

 

Če ti po strojniško povem, je največja napaka mehanikov, da preventivno menjajo jermene, napenjalcev in ležajev pa ne. Jermen v bistvu nič ne trpi. Jermen trpi samo tedaj, če ležaji ne tečejo lepo in napenjalci ne funkcionirajo. Zato je bolje preventivno menjati ležaje in napenjalce, pustiti pa star jermen, kot delati obratno.

  • Všeč 1
  • Zmeden 2
Napisano

Damijan evo to je meni mehanik in prodajalec svetoval in sem polek novega jermena(za alternator) vzel še zraven kolešček napenjalca, sicer piše nekje na forumu da naj bi se pri 150k menjalo cel napenjalec ampak po posvetovanju sploh ni treba.

 

jajcadizlska.jpg

 

Napisano

Spet jaz

 

Dokl servis Mazde v MS bi računal za komplet menjavo 1700 evrov. 

 

Cene imajo približno enako odvisno kolko popusta dobiš. 

Jutri vam poskeniram predračun. 

Napisano
pred 2 urama je Damijani napisal:

 

Če ti po strojniško povem, je največja napaka mehanikov, da preventivno menjajo jermene, napenjalcev in ležajev pa ne. Jermen v bistvu nič ne trpi. Jermen trpi samo tedaj, če ležaji ne tečejo lepo in napenjalci ne funkcionirajo. Zato je bolje preventivno menjati ležaje in napenjalce, pustiti pa star jermen, kot delati obratno.

Jermen se menja v kompletu z napenjalci, vijaki in vodno črpalko  če jo ima gnano na zobat jermen ali če je nameščena pod zobati jermen.Prvič pa čujem se menja preventivno samo ležaje in napenjalce brez jermena, to lahko delaš sebi drugim pa bog ne daj

Napisano
pred 56 minutami je Brane napisal:

Jermen se menja v kompletu z napenjalci, vijaki in vodno črpalko  če jo ima gnano na zobat jermen ali če je nameščena pod zobati jermen.Prvič pa čujem se menja preventivno samo ležaje in napenjalce brez jermena, to lahko delaš sebi drugim pa bog ne daj

Itak. Jermen pride ves zlizan in obrabljen. Lahko, da ne bo počil dolgo, lahko pa se zgodi,da takrat, ko je najmanj treba. 😬

 

 

Napisano (urejeno)

Ko je enkrat jermen gor se tiste nitke nasponajo in se istega jermena nikoli ne daje vec nazaj gor pa tut, ce ma sam 2km za sabo! 

Ko pa se menja, se pa itak menja vse v kompletu! 

Popravljeno od Deeyan
Napisano (urejeno)

Prva generacija 1.8 370k km ne duha ne sluha o "raztegnjeni" ketni, kaj sele menjavi. Vse je se OEM (ketna, vsi sponarji, vodna pumpa itd.). Druga generacija 2.5 pri 240k km ista zgoda. Aja so pa vsi (brez navora) bencinarji. Clovek bi mislil, da imate neko 4.0 pošast pod haubo, katero se skos tera do blokade, da vam tako ketnce pokajo. Ne pa da se peljete 140km/h po obvoznici. Pac slab material in tuki je end of story.

Popravljeno od Scr3am
Napisano

Govorim za primer, v nakupu rabljenega vozila in ker je garnitura "predraga", se novi srečni uporabniki novega-starega avta odločajo za menjavo jermenov brez napenjalcev in ležajev.

 

pred 3 urami je Alex napisal:

Jermen pride ves zlizan in obrabljen

V tem primeru je nekaj narobe:

- ali je jermen prenapet

- ali so ležaji in napenjalci na koncu življenjske dobe.

Ker, če omenim samo trenutno japonko, je že nekaj časa in km od menjave jermenov pa so vsi napisi na jermenih čisto lepo čitljivi in nič poškodovani. Ergo, je bil servis opravljen kot se zagre. Že cviljenje jermenov ob zagonu signalizira težave. Vendar imajo mehaniki nek čudežni sprej, ki odpravlja cviljenje. Torej, eliminirajo nekako posledico, vzrok pa ostaja. (slika spodaj je od moje italijanke in jermen po okrog 140k km in upam ,da vam slika kaj pove)

 

@Deeyan pa si, ali pa kdorkoli drug, kdaj meril razliko v dolžini novega jermena in jermena, ki ima "končano življenjsko dobo"? Ve kdo povedati razliko?

 

pred 32 minutami je Alex napisal:

V bistvu meni ne deluje glih "ketnica". 

Včasih so bile dvoredne :)

 

 

090220181322.jpg

Napisano

Ima kdo knjižico z navodili, da vidimo kaj pravi proizvajalec glede menjave ketne in vseh ostalih stvari? Jaz imam M3 G120, 2017, lastnik sem komaj 1 mesec. In ja, knjižice nisem dobil zraven. Imam pa verigo.

Napisano (urejeno)
pred 50 minutami je Jaka32 napisal:

Ima kdo knjižico z navodili, da vidimo kaj pravi proizvajalec glede menjave ketne in vseh ostalih stvari? Jaz imam M3 G120, 2017, lastnik sem komaj 1 mesec. In ja, knjižice nisem dobil zraven. Imam pa verigo.

2016-mazda-3-hatchback-103886 navodila.pdf

 

Najdeš jih tudi tukaj:

WWW.MAZDA.SI

Potrebujete pomoč z informacijami o vaši Mazdi? Preberite pogosta zastavljena vprašanja, napotke za uporabo in izobraževalne video...

 

Popravljeno od Janez007
Napisano

Jermen se ne kontrolira po napisih na jermenu.Bili so primeri ko je imel jermen 500000 km pa je bil vsa popocan od starosti, napisi pa kot novi-zato se gleda tudi starost jermena npr.120000 km ali 72 mesecev.Ponavadi cvilijo ob zagonu micro jermeni  in ne zobati. Cvilijo pa vglavnem tisti ki nimajo avtomatskega napenjalca in ga moraš naknadno nastavit ker se jermen raztegne.Razlika v dolžini novega in starega jermena je zanemarljiva zato pa ima avtomatski napenjalec, saj se vsaka stvar ki je v uporabi raztegne

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Letos bom delal frcado in s tem pridobil dve dodatni sobi (2x 25m2) in imam namen v vsako sobo zmontirati tudi klimo. Pogoj je da ima wifi modul, ter  opcijo hlajenje/gretje (naceloma imajo to sedaj ze vse). Gledam pa predvsem neko cenovno ugodno opcijo v rangu 400-500€, ker ne mislim dajati +1k za eno sobo. Vem da je mitsubishi bog in batina med klimami in jo imam v dnevni sobi, vendar je najcenejsi model takoj cez jurja. Nekako mi je v uci padel kitajc hisense pa me zanima ali ima kdo od vas kaksne izkusnje s to znamko :). Vox, tesla, gree sem bolj kot ne slisal samo negativne komentarje.   Tale Hisense komplet (nov) dobim recimo za 400€ (3.5 KW)    
    • Ja, oba sta OK, razlika od 4.000 obratov naprej (pri G165 moč ni zablokirana) ... 
    • Nafta, benz je v Slo vec ali manj iz istega rezervoarja oz skladisca to je jasno. Super q, max, ne vem se kaj vse je isto sranje samo eni majo bolj kreativen marketing...   Tankam pa samo na petrolu, prej nafto pol benz zdej lpg iz enega samega razloga - njihove aplikacije. Prides slikas natankas gres! Nobenih vrst, nobenih cakanj ljudi ki izpolnjujejo loto, poloznice, cike...   Se posebej na mopedu, noti rokavic ni treba dol dat, niti z motorja iti... To je res svetovna zadeva, enako za pralnico, tud kavo notri...   Majo pa zaenkrat se velik minus....qr koda za benz, kavo. Pranje, marsikaj ampak ko je treba scat hocejo met pa plasticno petrol kartico, ki je nihce vec ne uporablja.....pa skocis cez rampo...jbg. sem petrol klub clan, mam zastonj, pa ne morem not. Samo za skret bi rabil fizicno kartico medtem ko imajo celotno poslovanje brezžično
    • Ti si bil v prejšnjem življenju totengrobar?
    • Glede na merjenje lulčkov določenih egoistov na tem svetu bo zelo verjetno naftica zelo poskočila... Una ameriška opica ne ve več kako bi se kratkočasila, izraelski hitler bo se v kako drzavico poslal ognjemet, iran bo pa presekal nafto....nafte ne bo, cena gor.   Vazno da se orozje prodaja...   Se malo pa bomo spet prjatli z Rusi
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.