Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano
  dne 16. 6. 2021 ob 6:00 je Janez007 napisal:

Prve 3 intervale sem vozil jaz, zadnjega pa druga 2 šoferja 😉

Spremljati sem začel tudi porabo (zadnjih 2.000 km). Po števcu 5,9, po izračunih pa dobrih 6,1

Razširi  

To je že bolje. Kako pa si vozil ta zadnji interval? Avtocesta? Koliko je bila povprečna hitrost in obrati? Namreč, tej motorji ne marajo preveč počasne, konstantne vožnje okoli 1500obr. /min v kaki šesti brzini. A si ga kaj  "spucal" kot sem ti predlagal?🤗

 

 

Napisano

Definitivno to pucanje, če bi to konstantno delal,  ne bi imel takega dosega med regeneracijami. Kaj pa to pomeni, pa vemo. Večkrat ko so regenracije, več možnosti je za kontaminacijo olja, hitreje se v DPF filtru nabira pepel, ki ne in ne more zgoreti in na dolgi rok zmanjšuje uporaben volumen filtra.

 

Po drugi strani, pa vožnja s prenizkimi obrati na dolgi rok maši še vse ostalo. :) 

 

Težko je bit pameten. Jaz običajno naredim tako, da vsake toliko ga spucam, pač z 2, ali 3 mal zahodim in je. Najbrž premalo, ampak bolje kot nič. Idelne bi bile res kake daljše vožnje po ac da se res vse dobro pregreje takrat.

Napisano
  dne 16. 6. 2021 ob 8:12 je SpEkTr napisal:

Definitivno to pucanje, če bi to konstantno delal,  ne bi imel takega dosega med regeneracijami. Kaj pa to pomeni, pa vemo. Večkrat ko so regenracije, več možnosti je za kontaminacijo olja, hitreje se v DPF filtru nabira pepel, ki ne in ne more zgoreti in na dolgi rok zmanjšuje uporaben volumen filtra.

 

Po drugi strani, pa vožnja s prenizkimi obrati na dolgi rok maši še vse ostalo. :) 

 

Težko je bit pameten. Jaz običajno naredim tako, da vsake toliko ga spucam, pač z 2, ali 3 mal zahodim in je. Najbrž premalo, ampak bolje kot nič. Idelne bi bile res kake daljše vožnje po ac da se res vse dobro pregreje takrat.

Razširi  

Res je. Sem opazil, da, ko se  recimo voziš neke res dolge relacije(1000 km in več) pri hitrostih nekje 140-150 km/ uro, se regeneracija vedno podaljšuje. Recimo, da imaš standardno regeneracijo  vsakih 200 km(kar je nekje standard za skayactiv dizle) je na koncu vsakih 240-250.Izgleda,da je res pri takšni konstantni, hitrejši vožnji teh saj vedno manj in posledično daljši intervali. Gledati moramo tudi nivo olja, to je zelo pomembno, da nam ne zbeži preko max proti oznaki X na merilni palčki. Jaz sem ravno včeraj gledal in nivo olja ni zrasel po 10Kkm niti mm. Še vedno je na tričetrt med sredino in max. 

 

  dne 16. 6. 2021 ob 7:57 je Janez007 napisal:

Zadnje relacije v 2 dneh: 8 x 30 km, od tega 95% po avtocesti in LJ obvoznici, tam med 100-130 km/h v šesti. Bolj natančno ne vem, povem kolikor poznam šoferjeve navade. :) Pucal ga ni nobeden od teh 2 šoferjev, sem prepričan, ker je pri njih vsaj za pol litra nižja poraba, kot pri meni. 😁

 

Vprašanje tudi je, ali to "pucanje" morda ne maši saj bolj kot pri mirni vožnji. Namreč ko gledam avte pred seboj, se največkrat za njimi črno kadi, ko avti preveč pospešujejo in očitno takrat ni popolnega izgorevanja 🤔

Razširi  

Pa kaj imate to mazdo za, službeno vozilo? 🤔

 

 

Napisano
  dne 16. 6. 2021 ob 8:32 je Alex napisal:

 Recimo, da imaš standardno regeneracijo  vsakih 200 km(kar je nekje standard za skayactiv dizle) je na koncu vsakih 240-250.

Razširi  

 

Težko sprejmem, da je 200 km standard za opravljanje regeneracije pri skyactive dizlu. Sam imam enak avto od 4k km dalje in regeneracije mi ves čas dela na 250 km, s 5 % odstopanji navzgor ali navzdol. Pa sem čisto običajen voznik.

Mazda6 Sport CD 129 TE Plus-ex

Mazda6 SPC CD 150 Revolution

Napisano
  dne 16. 6. 2021 ob 8:49 je jacques33 napisal:

 

Težko sprejmem, da je 200 km standard za opravljanje regeneracije pri skyactive dizlu. Sam imam enak avto od 4k km dalje in regeneracije mi ves čas dela na 250 km, s 5 % odstopanji navzgor ali navzdol. Pa sem čisto običajen voznik.

Razširi  

Kaj imaš preFL ali že FL? Ker pri modelih pred FL je bilo normalno na vsakih 250km, po FL naj bi zmanjšali interval na vsakih 200 km(+-5%).To pa prav zardadi tega, da se ne bi preveč zabasal filter in preventivno raje prej spuca. 

 

 

Napisano

Jaz imam po FL, se pravi 2017 in je nekje med 200 in 250. Povprečje je nekje okoli 230.

 

Ni mi pa jasno, res mi ni, zakaj hudiča ne morejo tega intervala povečat, kot konkurenca. Mislim, bi pač kuril 2 minuti dlje, in 1-2x manj na tank goriva recimo.

Napisano
  dne 16. 6. 2021 ob 9:11 je SpEkTr napisal:

Jaz imam po FL, se pravi 2017 in je nekje med 200 in 250. Povprečje je nekje okoli 230.

 

Ni mi pa jasno, res mi ni, zakaj hudiča ne morejo tega intervala povečat, kot konkurenca. Mislim, bi pač kuril 2 minuti dlje, in 1-2x manj na tank goriva recimo.

Razširi  

Mene to ne moti, ker itak mi sama poraba ne pomeni kaj dosti. Liter gor ali dol ni neke panike. Bolj mi je pomembno, da se dpf ne zabaše. 🤗

  • Všeč 2
  • Zmeden 1

 

 

Napisano (urejeno)

Nisem še slišal, da bi se še kdo, ki vozi druge znamke dieslov, s tem ubadal, pa jih poznam kar nekaj. A smo mi čudni, ali Mazde? 🤪

Popravljeno od Janez007
Napisano

Ubadal s čim, zabasanim filtrom? Jaz jih poznam nekaj, pa tudi po forumih je tega precej. Ne morem pa rečt, ali je Mazda sedaj v zadnjih letih kaj boljša / slabša. 

Napisano
  dne 16. 6. 2021 ob 10:06 je Janez007 napisal:

To bi v prvi vrsti moral poskrbeti proizvajalec, ne pa de voznik ubada še s tem. 🙃

Nisem še slišal, da bi se še kdo, ki vozi druge znamke dieslov, s tem ubadal, pa jih poznam kar nekaj. A smo mi čudni, ali Mazde? 🤪

Razširi  

Ojoj. Pojdi na druge avto forume. To je glavna tema povsod in pri skoraj vseh znamkah. Zato pa je glavna nelegalna dejavnost odstranitev dpf filtra. 😊

  dne 16. 6. 2021 ob 10:14 je SpEkTr napisal:

Ubadal s čim, zabasanim filtrom? Jaz jih poznam nekaj, pa tudi po forumih je tega precej. Ne morem pa rečt, ali je Mazda sedaj v zadnjih letih kaj boljša / slabša. 

Razširi  

Res je. V bistvu tega niti ni dosti tu pri nas. Mislim, da pri teh novejših avtih in letnikih ne bo to nek velik problem. Če pa se že zamaši, ga lepo daš očistiti (stane nekje 250-300€) in imaš mir. Dajo ga v peč pri visoki temperaturi,  kjer zgorijo vse saje in imaš potem zopet mir. Ni to nek konec sveta. Mislim celo, da je overrated problem. 😉

 

 

Napisano
  dne 16. 6. 2021 ob 9:04 je Alex napisal:

Kaj imaš preFL ali že FL? Ker pri modelih pred FL je bilo normalno na vsakih 250km, po FL naj bi zmanjšali interval na vsakih 200 km(+-5%).To pa prav zardadi tega, da se ne bi preveč zabasal filter in preventivno raje prej spuca. 

Razširi  

Predzadnji FL 2017-2018.

Mazda6 Sport CD 129 TE Plus-ex

Mazda6 SPC CD 150 Revolution

Napisano

Mja sem že gledal da bi nesel Strajnarju sam kolikor štekam je zafrknjeno ga dat dol? 

 

Oziroma ga je treba odrezat in potem zašvasta na novo - ali se pač motim?

Napisano
  dne 16. 6. 2021 ob 13:29 je Brane napisal:

Novak-izpušni sistemi- jih očisti brez rezanja , švasanja in kurjenja v peči

Razširi  

Kako pa? Tako, da verjetno naredi luknjico v dpf filter in vanj našprica čistilno sredstvo? 🤔 To je bolj kratkoročna in polovična rešitev. Jaz ne bi nikoli tako dal delati. Edina prava opcija je odrezati, v pečico z njim in nazaj navariti. 🤗

 

 

Napisano

Ali pa odrezati dat notr drug vložek - bolj prepusten in zavarit nazaj. Cena se mi zdi je na koncu nekje blizu :D

Napisano
  dne 16. 6. 2021 ob 13:58 je SpEkTr napisal:

Ali pa odrezati dat notr drug vložek - bolj prepusten in zavarit nazaj. Cena se mi zdi je na koncu nekje blizu :D

Razširi  

Ja, odvisno, koliko pride nov dpf filter. V angliji sicer stane okoli 370 funtov nov, a je sedaj zraven še carina. 🤔

 

 

Napisano
  dne 16. 6. 2021 ob 12:41 je Hixxy napisal:

Mja sem že gledal da bi nesel Strajnarju sam kolikor štekam je zafrknjeno ga dat dol? 

 

Oziroma ga je treba odrezat in potem zašvasta na novo - ali se pač motim?

Razširi  

Tako je. Ampak ni nek problem, naredijo tako, da se niti ne vidi, da je bil zamenjan. Prav tako ti ga tudi odstranijo, kar pa ni legalno. 

 

  dne 16. 6. 2021 ob 14:12 je SpEkTr napisal:

Odgovor je od g. Strajnarja 3 leta nazaj :D

 

image.png.4507f3d52300c7fbce3ac0621d907fc0.png

Razširi  

To je to. Pa daš še športni filter in imaš takoj več konjev. 👍

 

 

Napisano

En dan se zapeljem do njih da povprašam, še prej bom pa ERG spucal, mogoče je to krivo.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Zadnja sporočila

    • Drugače tudi ves pleh ni enak. Imaš tisto kar je kot Trimo varianta in izpeljanke, ki gre od kapa do slemena in če ni v redu in pravilno pritrjeno, potem vse potrga - največkrat so to šole, vrtci. Drugo so pa kovinske kritine tipa Gerard, Metrotile, Dekra, ki je pa iz manjših kosov in je vsak pribit v letev v smeri naklona kritine - tam ko je za 1 cm zakrivljena, tako da ujameš spodnji in zgornji komad.
    • Pred kakšnim desetletjem sem videl na kakšen način je olupilo streho s Cojzove koče na Kokrskem sedlu. Pleh je potgalo po kvadratnih decimetrih, samo če bi bil priliman po celi površini, bi ostal. Takrat je podrlo tudi stolpič za ventilator, ki je bil konkretno sidran z zajlami.  Ko je sila, je ni sile ki bi to silo zadržala. 
    • https://forbes.n1info.si/posel/odkrili-enega-najvecjih-evropskih-nahajalisc-nafte-v-zadnjem-desetletju/https://forbes.n1info.si/posel/odkrili-enega-najvecjih-evropskih-nahajalisc-nafte-v-zadnjem-desetletju/  
    • Pločevina je odlična in trpežna kritina, če je primerno privijačena - in en vijak na kvadratni meter NI primerno privijačena.   Težava je samo, da ko preživi določeno število viharjev in nekaj vijakov malo popusti, jo sname pa celo v kompletu... Verjemite mi, vem, kaj pišem. Pri nas na vrhu hriba, kjer burja jemlje zalet za Vipavsko dolino, je streha držala več kot 20 let in nikoli ni bilo čisto nič. Tudi žled in toča je nista prebila. Ko je bilo pa enkrat preveč, je snelo pa eno stran komplet od slemena do žleba po celi širini hiše in jo celo odneslo na tla pred garažo...
    • A to so samo trenirali al so hoteli lastnici dat kakšen namig?     Zamaskirani mladi razbili stekla vhodnih vrat stanovanjske hiše v Ajdovščini, prižgali baklo in se razbežali - Robin WWW.ROBIN.SI Z novogoriške Policijske uprave danes poročajo o nenavadnem dejanju vandalizma, ki ga obravnavajo ajdovski policisti. Pet, zaenkrat še neznanih fantov, z rdečim  
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.