Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Kolega je z Volvom V50 1,6d vlekel počitniško proti morju na nek otok daleč v pm. Uglavnem, ko je prišel domov je menjal sklopko in še neke prčkarije.

 

Potem je drugo leto vzel V70 D5 in spet šel na morje. Avto sploh ni čutil, da ima prikolico zadaj. Pa še avtomatik je bil:punk:

N7rRRL1.jpg

Napisano

V50 1,6d je imel 110KM in 240Nm. To je isti motor, ki so ga dajali v Mazde 1,6CD. Skratka čist premal za avto, ki ima sam tono in pol. Pol pa poln avto pa še prikolo gor obest.

33112_1.png

Napisano
dne 15. 1. 2023 ob 22:15 je Boss napisal:

V50 1,6d je imel 110KM in 240Nm. To je isti motor, ki so ga dajali v Mazde 1,6CD. Skratka čist premal za avto, ki ima sam tono in pol. Pol pa poln avto pa še prikolo gor obest.

S80 obstaja tudi nek naftni smeh od motorja. V spominu imam nekaj malega preko 100 Teličkov.

 

A se razumemo kateri avtomobilski segment in koliko velik je S80?

 

(Ne nisem še zatipkal; S80 Volvak)! :)))

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano
dne 15. 1. 2023 ob 18:58 je scania napisal:

Rada se pojavi povecana poraba olja, predvsem pri visjih km, ne pri vseh so pa malenkost bolj podvrzeni porabi olja, drugace brez tezav. 

 

Ta malenkost je bila pri meni 1l na 1000km tik pred generalko 😀

 

 

Napisano
pred 3 urami je Z M A J napisal:

S80 obstaja tudi nek naftni smeh od motorja. V spominu imam nekaj malega preko 100 Teličkov.

 

A se razumemo kateri avtomobilski segment in koliko velik je S80?

 

(Ne nisem še zatipkal; S80 Volvak)! :)))

 

Saj veš da je Volvo za ateje in da je tud v križarki tipa S80 dovolj 1.6 dizelček s 110KM. :hudicek:

33112_1.png

Napisano (urejeno)

Pozdravljeni

 

Zadnji mesec se mi po cerka 70 km dela čiščenje delcev a se mi potrošnja ne dvigne!
V čem je to finta?
Drugače pa pravo pucanje nekje pri 270 km.

Včasih se mi prižge oranžna lučka na armaturi a po dnevu izgine.

A to pove da je slabo izgorevanje v mašini?

lp Tine

Popravljeno od Tine1966
škrat
Napisano

Uf, si pa točno opisal zdele zadevo :)

Najprej kakšna lučka?

Drugič, kaj se ti po 70km zgodi ? Če se čiščenje izvaja, se vidno dvigne tudi potrošnja, torej se ti na 70km dogaja nekaj drugega. Kako veš da gre za čiščenje?

 

Če ti dejansko čisti na 270km, je to sicer  zelo dober podatek, in se ti v zvezi s tem ni treba obremenjevat.

 

Kakšna lučka se ti prikaže ,pa le povej :)

 

Napisano (urejeno)

lučka za motor oranžne barve
i eloop se ugasne luč motorja tako da ni vse zeleno na cerka 70 km

lp

Popravljeno od Tine1966
Napisano
Pravkar je TiEn napisal:

Ko je meni začelo delat na 70km je bil zabasan dpf

in kakšna je najlažja rešitev

Napisano (urejeno)

Čiščenje dpfja pri strajnarju

Popravljeno od TiEn

 

jans2.jpg

 

Napisano

Če maš zabasan DPF, potem ti regeneracije ne dela na 270km. Potem bi ti jih na 70km. Zdej ti si gledal po tej e-loop ikoni, sam kokr vem, je razlogov za to lahko več, ne samo da se izvaja regeneracija. 

 

Če maš OBD  adapter se da hitro videti, kakšna napaka je zalogirana.

Napisano

Hm zanimivo , ker na i eloop se mi ugaša ta lučka a poraba se ne dvigne

bega me ta oranžna lučka motorja , ki se včasih prižge

Napisano
pred 5 minutami je TiEn napisal:

Čiščenje dpfja pri strajnarju

kolko pa kaj pride ta zalogaj

pred 3 minutami je SpEkTr napisal:

Mogoče akumulator?

a ne javi če je akumulator že v slabšem stanju ?

Napisano

Ni rečeno, jaz bi na tvojem mestu preveril tudi to. Sicer bi pa na testerju hitro pomoje videl kje ni problem :)

 

Čiščenje je načeloma okoli 400 eur.

Napisano

delo pri mehaniku, da ga odmontira pošlje na čiščenje in zmontira nazaj okoli 500€

 

jans2.jpg

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • No ja @Jest pa glih ne zgleda kot en shiran Indijec slikan pred 30 leti.
    • Tko k prav @Slivka "fake news". Golob je kriv, gremo dalje.
    • neeeee... a spet. A to bo šlo tko do volitev al kaj? Mislim, ta Golob pa njegovi pocen predvolilni triki. 😜
    • Pogovarjamo se o indeksu 96 in ne 98. Za njegov tip uporabe je to najbolj primeren indeks, ker pač 92 je premalo, čeprav z nekoliko domišljije je znotraj gabaritov. Fak sem šel zdajle prav pogledat na splet in je za Ford Tourneo Connect (sej upam, da sem si zapomnil pravi model, ker pod Fukswagen iskalnik ne najde nič 🤣) homologiran nosilni index 96. Torej ne vem od kod zdaj ta problem, sej pnevmatik s tem indeksom ni malo.   Glede udobja sem pa že napisal, da če pretiravaš z nosilnostjo, se udobje zmanjšuje. Zato ga sam osebno ne bi sral z indeksom višjim od 96, ampak homologacijo pa naj popravijo, ker sigurno ni homologiran za indeks 100.   Še beseda, dve o hitrostnem indeksu. Če iščeš vzporednost z nosilnim indeksom, bi bilo po tvoji logiki dovolj hitrostni indeks H (210km/h), ampak dajo gor pa V (240km/h) ravno zato, da je rezerva, ker po kakem klancu navzdol bi taka Mazda šla lahko tudi 240km/h. In kaj bi se zgodilo z gumami z indeksom do 210km/h pri hitrosti 240km/h? Ja lahko bi gumo tudi raztrgalo, čeprav je to silno malo možnosti, ampak ni za reskirat.   Vzporednica s @Slivka je pa taka, da sem 100% prepričan, da pred vsako vožnjo, ko naloži vse potrebno in celo družino v avto, da ne gre avta doma tehtat. Torej se lahko zgodi, da gre čez zgornjo omejitev nosilnosti. Ni prav, se pa zgod. Zato morajo biti rezerve tako v konstrukciji vozila kot v pnevmatikah.    Tudi izračun 4xnosilnost gume ni pravi, ker 50:50 razdelitve mase maksimalno obteženega vozila ne boš nikoli dosegel.    
    • Cenej bo gorivo.... 😁
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.