Jump to content

Recommended Posts

Preden zapravis denar mogo?e za brezveze...

Spucaj z carburator cleanerjem du?ilno loputo.

Z namenskim sprejem pa spucaj senzor pretoka zraka.

S testerjem je treba pred ciscenjem pogledat long in short fuel trim. Stro?ek mogo?e 20? za oba spreja, narest bo pa to treba sigurno. Z carb sprejom o?isti ?e pcv ventil.

 

Zdravo,

- na testerju je javilo napako,

- lu?ka za motor se je nekaj ?asa pri?igala za par dni, zdaj se ve? ne pri?iga.

- avto cuka, ne pospe?uje lepo - na za?etku najprej po?epne, potem ?ele pospe?i kljub konstantnemu dr?anju gasa

- v stand gasu ful nihajo obrati dostikrat, pri ?emer pride do kriti?ne stopnje nizkih obratov in potem po?ene motor na vi?je obrate

- na tehni?nem plini niso bili ?ist ok, me je pogojno spustil

 

Montirali smo dva distan?nika na obe lambdi in je pomagalo, da se nekaj ?asa ni pri?igala lu?ka za motor. Ampak se je potem spet za?ela pri?igat.

 

In morda ?e kak simptom, ki se ga zdaj ne spomnim.

 

lp ,Nejc

Link to post
Share on other sites
  • Replies 1.7k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Kaj že vemo kaj je bilo?  Se mi zdi da je vedno več novih članov ko samo nekaj rabi potem pa jih več ni. Če smo bili toliko dobri da smo si vzeli čas in premislili, bi bilo vsaj toliko pošteno da

Tem novim zvanim ketnam se reče verižica. Drugače pa bencinar skyactiv G nima problemov z verižico ker tudi navora nima nič v primerjavi z dizlom. Saj če boš dizla vozil ko po jajcih in nikoli pohodil

Vidim da na veliko govorite o ketni . Mehanik , ki mi je svetoval menjavo dela samo na mazdinih motorjih .  Sam je kupil 2016 letnik ki je imel samo 123000km in je takoj zamenjal kompletno vse

Posted Images

Pozdravljeni, no?em odpirat nove teme zato bom tukaj napiso in sicer me zanima ?e je mo?no zamenjat sprednje komplet lu?i iz novej?e mazde 3 katera ima namesto bi-xenon led ?aromete, s tem mislim kratke in dolge?? Gre pa se za Mazdo 3 limuzina letnik 2016 z revolution opremo?

Link to post
Share on other sites

Mo?no je predelat vse samo vpra?anje denarja, ?e bi hotel predelat tko kot je treba z vsemi oem deli bi pri?lo dooosti ???.

Verjetno je elektronika krmiljenja lu?i druga, kablovje, mogo?e ?e regulacija...

Same lu?i premontirat je ?e najla?je, vse ostalo pa te?avno in predrago.

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Link to post
Share on other sites

?ivjo, danes se mi je pojavil en problem, seveda je to en dan pred tehni?nim... :vskalo:

In sicer so mi prenehali delovati smerniki, tako na ro?ici kot tudi na stikalu za vse ?tiri, varovalke so vse ok, naj pa bi bila prava pod ?tevilko 14, pod pokrovom motorja, ?e se ne motim.

Sedaj imam dve teoriji:

 

1. Da je crknil rele, mislim da gre za del po katalo?ki ?t. GJ6A-66-830, ampak ne najdem tega releja na avtu.

2. Da sploh ni releja in je zadeva speljana direktno iz ra?unalnika, ki je nad pedalom sklopke

 

Mazda 6 1.gen

 

Kakr?enkoli nasvet ali pomo? bosta zelo dobrodo?la.

Hvala, LP

Podpis

Link to post
Share on other sites

Res je bilo temu tako. :rolleyes:

Hvala! In kar je najbolj?e, sploh ga nisem rabil menjat, samo prelotal sem vse kontakte ?e enkrat in deluje.

  • Like 3

Podpis

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

Zdravo,

 

na servisu so priporo?ili menjavo verige za pogon olja, zraven tudi menjavo sita za olje. Prosi Pelka za okvirno ceno tega postopka in ali se zraven menja tudi veriga za odmi?ne?

 

baje se to menja tudi na facelift modelih.

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

33254_1.png 28251_1.png  

Link to post
Share on other sites

Zdravo.Da se jaz vprasam za problem.Avto mi v 3 prestavi pri hitrosti 50-60 cuka.Ne morem konstantno voziti 50 na uro.Skoz moram imeti nogo na sklopki da ne cuka.Na testerju ne javi nobene napake.Spucal egr,sesalni kolektor,loputo turbine in se vedno isto.Danes spucal se Maf sondo in se vedno isti problem.Kako mnenje?Avto 2.2 150hp diesel 2014 196500 prevozenih

Link to post
Share on other sites

Tale motor se, tam nekje pri 1900 obratih pri konstantni hitrosti v nizkih prestavah, ne po?uti najbolje. Pri pospe?evanju ne bi smel cukat pri konstantni hitrosti pa je bolje, da pri tej hitrosti da? ?e v ?etrto ali celo peto.

33112_1.png

Link to post
Share on other sites

Tale motor se, tam nekje pri 1900 obratih pri konstantni hitrosti v nizkih prestavah, ne po?uti najbolje. Pri pospe?evanju ne bi smel cukat pri konstantni hitrosti pa je bolje, da pri tej hitrosti da? ?e v ?etrto ali celo peto.

Se strinjam. Meni se je to tudi zadnji? dogajalo,ko se je izvajala medtem regeneracija. Ko sem dal v vi?jo brzino je cukanje nehalo.In, ?e si prej spu??al ?e po klancu navzdol brez gasa je to toliko bolj verjetno. Je pa zoprno, ko je omejitev 50/uro in majhen klan?ek navzdol in ne more? dati v ?etrto, ker si takoj prehiter.

Če imaš doktorja v bližini se ti ni bolezni treba bati. 

Link to post
Share on other sites

Ej...super ...kak?ne znamke si dal zavorne diske in plo??ice ..?zoom zoom lp

Link to post
Share on other sites

Hotel sem textar, pa mi je ?vaba napa?ne plo??ice poslal. Tako da diski zadaj so textar, plo??ice pa Voking. Spredaj pa plo??ice kavo se mi zdi.

Link to post
Share on other sites

Zdravo,

 

 imam ?e vpra?anje glede velikega servisa kdaj se opravlja glede na to da ima avto ketno.Avto je 2.2  150hp 2014 prevo?enih imam pa 196300km?

Sem poslal Pelku vpra?anje in ko dobim, tule prilepim njegov odgovor.

  • Like 1

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Link to post
Share on other sites

Jest sem pa pri fotru dal vse textar. Spredaj in zadaj :). Za ploscice imas pri firmi textar dvojne razlicne za drugo generacijo. Je treba mal merkat :)

Link to post
Share on other sites

Pelko porihtal bremze spred in zadaj. Za nekaj ?asa bo mir.

Koliko km ima tvoj avto. Kaj ni nekam prekmalu? Kaj so to za ene plo??ice kava?

Če imaš doktorja v bližini se ti ni bolezni treba bati. 

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...

  • Posts

    • To trdim tudi sam, da v osnovi Mazdine zavore niso glih neka top zadeva. Primejo za normalno vožnjo, za kaj več pa ne. Kot si napisal, res ni vse v velikosti diskov. Zato pa obstajajo različni tipi ploščic (recimo EBC firma jih ima 5, od OEM kvitete  do visoko zmogljivih race). Podobno je pri brembo in ferodo, če naštejemo samo nekatere.  Seveda je potrebno ob zamenjavi ploščic za bolj "race" variante montirati tudi ustrezne diske. 
    • Malo za info 320mm diski grejo lepo gor na 17col platišča (glej spodnjo sliko) 😉 Ker sem bil navajen da so bile na Accordu zavore dobre (kljub enakem premeru 300mm diskov) , sem pol na Mazdi 6 bil malo razočaran.  Nato sem dobil dobro ponudbo za MPS zavore in jih namontiral na svojo M6, in lahko rečem da je to bil odličen upgrade, zdaj vsaj prime kot mora. 😎 Z platišči pa je tak da je na 320mm mps zavorah minimum 17col, samo pri meni ni blo panike ker sem itak imel 17tke za zimo in 18tke za leto.    Btw.: Ni vse v velikosti (diskov) 😁, je tudi v površini zavornih ploščic, koeficientu trenja zavornih ploščic, samih zavornih kleščah in tudi samem servo ojačevalcu zavor.  Na 2.gen M6 sama zasnova klešč in ploščic ne izkorišča cele površine 300mm diska, na notranjem robu diska ostaja cca. 1,5cm neizkoriščene površine.  Pri MPS zavorah pa zavorna ploščica pokrije skoraj celotno površino diska. 
    • Jaguar-land rover? 🤔
    • Res je. Od indijcev nimaš kaj posebnega za pričakovati razen ugodne nabavne cene.  
    • Tile različni pristopi so vsi OK, dokler se obe strani strinjata (mehanik in lastnik).   Nekateri mehaniki se temu (uporabi prinešenega blaga) izogibajo oz. tega načina sploh ne omogočajo, verjetno zaradi možnih komplikacij v primeru težav (diski so zviti, lastnik, ki jih je kupil na autodoc trdi, da je prinesel brezhibne in so se zvili zaradi neustrezne montaže, mehanik pa trdi obratno}, mehanik uporablja materiale, ki jih je navajen in vanje zaupa, in nekateri seveda tudi iz finančnih razlogov oz. posledično manjšega zaslužka.   Nazadnje sem očetu peljal avto na servis, kjer so mu vgradili vzmeti za 87 € (dobil je račun o nakupu vzmeti), ki jih dobiš na autodocu že za okoli 30 in naprej. Mehanik je za delo zamenjave 2 vzmeti računal 28€, skupaj je prišlo 115 €, dobil je 120 € 😉. Povedal je, da vgrajuje le materiale, ki so kakovostni, da potem ni težav z reklamacijami.    Pred mnogimi leti mi je moj vodovodar povedal, da strankam noče več montirati poceni elementov iz Bauhausa, ker je za montažo porabil 3x več časa, se fino zafrkaval, na koncu pa je imel še sranje z reklamacijami.    Tako da jaz razumem mehanike in druge obrtnike, ki se prinešenemu materialu izogibajo oz. tega načina ne omogočajo. Tudi sam sem to že prakticiral, vendar se vedno ni obneslo, na primer sem prinesel napačno robo oz. se kasneje izkazalo, da je treba zamenjati nekaj drugega, kot je kazalo sprva.   
  • Topics

  • Latest Images

  • Today's Birthdays

    1. Bosti
      Bosti
      (38 years old)
    2. HoracioGis
      HoracioGis
      (31 years old)
    3. VonGarrett
      VonGarrett
      (37 years old)
  • Who's Online (See full list)

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.