Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Normalno.....saj ?e bi gledal en sam smart telefon danes kaj je v njemu, kako to pridobis, kako se izdela bi verjetno dva mrtva hro??a ve? v statistiko dali

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Kar sem ?e sam ugotovil, da so trenutno dizli euro 6 naj?istej?a vozila. Pa ?e kdo ho?e verjeti ali ne. Drugo je ?isto lobiranje in me?anje megle ter interesi korporacij.

 

 

Napisano

Samo tisto, kar je EUR 6d temp norma. Torej CD 2.2 samo s SCR. Skyactiv bencinarji ne rabijo ne scavnice, niti dpf, da dosegajo normo, vsaj dokler je ne zaostrijo ?e bolj.

Napisano

Samo tisto, kar je EUR 6d temp norma. Torej CD 2.2 samo s SCR. Skyactiv bencinarji ne rabijo ne scavnice, niti dpf, da dosegajo normo, vsaj dokler je ne zaostrijo ?e bolj.

Samo, recimo da gre? v hrib.Dizel gre pri 2000 obratih, benzinar v isti hrib z 3500.Kdo proizvaja ve? ?kode,saj mora? ti bolj pritiskati na plin. Benzinarji so bolj ?isti teoreti?no na valjih pri 70 km /uro v 6 brzini(s praznim tezervoarom, nabitimi gumamo na ful, 69 kg te?kim voznikom. In ?e to na ra?un la?jega avta zaradi benzinskega motorja. :)

 

 

Napisano

Samo, recimo da gre? v hrib.Dizel gre pri 2000 obratih, benzinar v isti hrib z 3500.Kdo proizvaja ve? ?kode,saj mora? ti bolj pritiskati na plin.

 

To pa je argument.   :vskalo:

Napisano

Samo, recimo da gre? v hrib.Dizel gre pri 2000 obratih, benzinar v isti hrib z 3500.Kdo proizvaja ve? ?kode,saj mora? ti bolj pritiskati na plin. Benzinarji so bolj ?isti teoreti?no na valjih pri 70 km /uro v 6 brzini(s praznim tezervoarom, nabitimi gumamo na ful, 69 kg te?kim voznikom. In ?e to na ra?un la?jega avta zaradi benzinskega motorja. :)

 

V realnosti G145 bencinar porabi dober liter ve?, kot pa pi?e na papirju (5,6), dizel CD150 pa vsaj dva litra ve? (3,9) - pi?em za EUR 6 normo. Ker dizel na porabljen liter izpusti ve? CO2 kot bencinar (24 vs 27 g), sta si glede CO zelo blizu. Itak pa CO2 ni onesna?evalec zraka, tako da je debata v to smer brezpredmetna.

Napisano

Hja, na nek na?in je, oz. posledi?no ?e ga je preve?, se za?nejo dogajati ?udne re?i. Vsaj tako znanost razlaga. Ravno za ignorirat ni. Je pa ostalih 'snovi' ?e precej ve?, ki so neposredno bolj ?kodljive.

Napisano

To pa je argument.   :vskalo:

Seveda, da je. In to kar na mestu. Benzinarje se kar lepo vrti proti rde?emu polju, da dajo kaj od sebe, zato pa ve?ino ?asa pijejo kar konktetno ve?. In s tem v praksi ve? onesna?ujejo. Razen pri hitrostih 100,110 na avtocestah.Tam benzinarji kar zmagajo,saj jih kar precej to prakticira. Tej so bolj eko osve??eni.

 

 

Napisano
Ne ni. ?e manj pa na mestu. Ocenjevati onesna?evanje na podlagi obratov, pri ?emer niti o prostornini motorjev ne povemo ni?, je nesmiselno.

Poraba goriva v litrih ni direktno povezana z onesna?evanjem. Po doma?e: nek motor lahko proizvede veliko koli?ino vode in ogljikovega dioksida, drugi pa malo manj?o koli?ino, a veliko ve? strupov.

 

Motorji z notranjim zgorevanjem proizvajajo emisije: CO, CO2, HC, H20, PM2,5, PM10, NOx,...

Nekatere izmed njih so bolj ?kodljive, druge manj, tretje so ne?kodljive.

Koli?ina in razmerje teh emisij je odvisno od na?ina vo?nje, energenta, konstrukcije motorja (kompresijsko razmerje, tlak turbine, predv?ig, lambda...).

Merjenje emisij je precej bolj zapleteno od gledanja obratomerja in polo?aja stopalke za plin.

 

Napisano

?e vedno trdim, so benzinarji v klanec v praksi bolj ?kodljivi.

Jebe? teorijo in njihove meritve. Tam so vsi motorji eko super duper. V realnem ?ivljenju pa polom na polni ?rti. :)

 

 

Napisano

Alex ne mores primerjat dveh popolnoma drugacnih izgorevanj z obrati

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

 

Ne ni. ?e manj pa na mestu. Ocenjevati onesna?evanje na podlagi obratov, pri ?emer niti o prostornini motorjev ne povemo ni?, je nesmiselno.

Poraba goriva v litrih ni direktno povezana z onesna?evanjem. Po doma?e: nek motor lahko proizvede veliko koli?ino vode in ogljikovega dioksida, drugi pa malo manj?o koli?ino, a veliko ve? strupov.

 

Motorji z notranjim zgorevanjem proizvajajo emisije: CO, CO2, HC, H20, PM2,5, PM10, NOx,...

Nekatere izmed njih so bolj ?kodljive, druge manj, tretje so ne?kodljive.

Koli?ina in razmerje teh emisij je odvisno od na?ina vo?nje, energenta, konstrukcije motorja (kompresijsko razmerje, tlak turbine, predv?ig, lambda...).

Merjenje emisij je precej bolj zapleteno od gledanja obratomerja in polo?aja stopalke za plin.

X2

Napisano

Mladeni?i, preve? se zadr?ujete na fejzbuku in posledi?no so take teze tu... e pur je tako, kot sem napisal jaz. :)

 

 

Napisano

Sem imel priliko vozit Opel Adam bencinar s trivaljnim eno-litrskim bencinskim motorjem. Se je pa zgodilo, da je bil res polno nalo?en. Krenili smo iz Kr?kega, peljali smo se v ?empeter pri Gorici.

 

?e bi takrat za svojega 2,5 literskega turbo dizla pripel prikolico in nalo?il Opela na prikolico, bi bila manj?a poraba. Za pot od Kr?kega do ?empetra smo namre? pokurili dva deci manj kot 25 litrov. Pa je bila vo?nja po avtocesti, ne po nekih planotah in hribih. Zdaj me boste pa prepri?evali, da so ti bencinski motor?ki za kosilnice okolju prijazni? Prepri?ujete lahko, ma prepri?ali me ne boste.

Napisano

Evo, ?e en, ki misli s svojo glavo in na svojih izku?njah podaja mnenje.Tudi ne poslu?a raje. :)

Benzinarji so za kosilnice in ?kropilnice in hipsterje dizli so za resne uomote.

 

 

Napisano

Alex, ti si res postal pravi bencino-FOB, jebomast! :hohoho:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Zaenkrat Alex, kr dobro dr?i dizel fronto. ?e ga boste benzarji stisnili v kot, mu pridem pomagat. :harhar:

33112_1.png

Napisano

Verjetno vsi poznamo prednosti enega in drugega,so pa na novo ene razlike ki so minimalne glede na pogoje uporabe. Jaz bi rekel,da plin pohodi oba glede ?istosti! Lp

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Hehe, nisem tolk občutljiv, kaj vozim, ker bi drugače imel Audija al pa Mečko al pa kaj drugega prestižnega. Opažam edino to, da 10 let nazakj nisem imsel takega občutka, da bi se kvaliteta avtov močno razlikovala med seboj.   Od kar pa so tukaj EV-ji in se zaradi dragih baterij lovijo evrčki pri uporabi crapy materialov pa nas pelje nazaj v 90-a, ker je bila razlika med Mercedesom in KIA še ogromna.   Bom še 1x ponovil, po moje, še ni čas za EV-ja, ker dokler ne bo na cenovnem nivoju in kvalitetnim interjerjem bo pač treba počakat. Lahko se vsi fani EV-jev zaletavajo s hvaljenjem, ampak EV-ji so še v fazi veliko denarja za malo kvalitete. Ko pridejo v fazo za malo denarja, malo kvalitete in kontra za veliko denarja veliko kvalitete se bomo pa spet pogovarjali kaj kupiti in ne ali sploh kupiti.   Ja, jebat ga Mazda 6 me je pač razvadila.
    • Za kratke razdalje je čist OK, kot sem napisal. Se pa čudim, da @dvorjan tole vozi na roadtripe dolžine 750km. Ok mogoče sem narobe zastopil pa je to naredil v treh ali štirih dneh vožnje in ne v enem.   Aja še vedno ne vem kako se spusti voznikov sedež.
    • Sej veš kje je glavni problem? Kupuje rabljen avto in tam se ne ve kaj je počel prejšnji lastnik. Načeloma z zadnjim FL od leta 2018 ne bi smelo biti nekih večjih težav saj so odpravljene večinoma vse porodne in tudi zamenjali so način čiščenja NOX, ki je zdaj preko AdBlue ssistema, kar zmanjšuje nabiranje saj v sesalnem kolektorju.   V glavnem servisna "knjižica", pregled kilometrov pri menjavi in da je opravljeno po navodilih proizvajalca. Testna vožnja pa bi moralo biti OK.
    • Tole me je fejst nasmejalo... ampak ok, go on.   Dejmo bit realni, če bo 2 litra razlike v povprečju bo kr v redu rezultat.
    • Ne težava je bila že pred manjavo olja in filtra. Avto v mirovanju na 1500 obratih ne trese, samo med vožnjo. In samo na 1500 obratih. Če vozim pod 1500 obratih ne trese.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.