Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Jaz pa ne, ker dokler omrežje ni ustrezno je to past katera se počasi a sigurno zapira. Lahko zamahneš z roko, ampak trenutno gre na roko le to, da se še ni toliko EV-jev prodalo, da bi že bil problem. Nismo pa daleč od tega.

 

Že razmišljajo, kako bi se kurilo toplotne črpalke ponoči, čez dan pa kaj dekce, termoforji, vaje za ogrevanje?

 

WWW.ZURNAL24.SI

Izpadi elektrike so zaradi preobremenitev vse pogostejši, in to konec tedna in ob praznikih. Čemu je torej namenjen nov način obračuna...

 

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pravkar je g.Wankel napisal:

 

Težko veš, poglej si namreč rezultate te YT ankete :D

Ja pr vsej tej množici ljudi ki je glasovala res težko 🤣🤣

 

image.jpeg

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 10 urami je skritikrt napisal:

Idokler le ni dojel,za kaj gre,in je tudi on začel greti 24/7 na isto temp....in tudi pri njem-isti efekt.

 

O izračunu minimuma funkcije in o fizikalnih zakonih ki enostavno držijo, o izgubah povezanih z razlikami temperatur in izolativnostjo, tukaj ima Janez007 prav.

 

Fizikalni zakoni veljajo tudi v primeru uporabe toplotnih črpalk. Izkoristek pada z obremenitvijo in to ne linearno.  Po domače, če boš izklapljal, boš porabil precej več štroma, kot da dela s konstantno obremenitvijo 24/7.

 

Meni neumna je ta, da vožnja elektrike čez drn in strn shranjene v 700 kilskih flašah je eko, medtem ko uporaba elektrike v napravah kjer iz 1 kilovata dobiš 5 pa očitno ni tako zelo.

 

EU po demagogiji ni nič boljša od bivše Juge. Na nekaterih področjih jo celo prekaša. T.i.zeleni prehod je samo eden od teh.  

 

 

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

EV vs. ICE :D

 

 

 

  • Všeč 1
  • Haha 4

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Da ne bodo EV fani rekli,da sem striktno proti EVjem,in da samo hejterske linke objavljam...ni čisto tako-nisem proti EVjem...sem pa proti laganju,nategovanju in vsesplošno znanim slabostim vsega,kar je pri EVjih še nerazvito in nezadovoljivo....še najbolj pa kar se požarne varnosti tiče.

 

Tukaj pa sedaj en link kateri bi moral zelo zanimati ravno EV zanesenjake. Gre za Louisa Rossmanna. Tip ima delavnico za popravilo vseh vrst elektronike...od telefonov,PCjev,laptopov...vse živo...predvsem elektroniko...med poznavalci so njegovi videi legendarni....je pa en največjih specialistov ravno za Apple-ove izdelke.

 

In za kaj Louis Rossmann tukaj?

Ker je en največjih borcev za popravljivost izdelkov,in borcev za pravice uporabnikov do popravila....je že večkrat pričal v kongresu in nestetokrat na sodnih obravnavah...ga že dolgo spremljam,in tip je res "iz pravega testa"😃👍

Torej je npr. Apple-ov "sovražnik št.1"😄 

 

Ta video govori o znanem primeru oz. dveh primerih stroška zamenjave baterije pri Ionic-u, in malce bolj podrobno razloži za kaj taka cena,in vso problematiko okoli servisov in odnosu proizvajalca do serviserjev in cele problematike okoli tega...skratka z čem se morajo "boriti" lastniki EVjev,ki imajo minimalno poškodbo na vozilu.

 

Zelo zanimiv kanal-priporočam👍 

 

 

Popravljeno od skritikrt
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Use je to fajn pa krasn, sam men tuki neki ni čist jasn...

 

Testna proga je bila dolga 620 km. Tempomat je nastavil na 180 km/h. Potoval je pa 920. Nekaj ne štima... Razen, če je trikrat stal na počivališču in čakal, da drugi napolni tistega električarja... Ampak tak test samo dokazuje, kako slabi so električarji. Kljub temu, da ga je čakal, je bil na koncu 50 minut hitrejši...

Pa ni mi jasno, kako je lahko nastavil ceno elektrike. Ceno elektrike nastavi ponudnik, ti jo pa plačaš. Ne moreš ti kot kupec določati ceno elektrike... Ali pa jo lahko? Ni mi jasno?

In razlika 50 minut se človeku zdi zanemarljiva. Pa ta človek ni normalen... Ali pa nikoli ni v avtu vozil majhnih otrok. Drugače bi vedel, da je 50 minut ogromna razlika... S tem, da, kot sem že omenil, mislim, da so izpustili čas polnjenja baterije... Ker drugače so vozili blazno počasi. Mislim, jaz z BTjko in počitniško prikolico sem 100 km krajšo razdaljo (okolica Nove Gorice - Podersdorf am See - 540 km) prevozil v sedmih urah skupaj s postankoma - pa še ta dva postanka sta bila zaradi otrok. Ker Mazda zmore tako razdaljo (kljub vleki kamp prikolice) brez da bi vmes moral dotočit gorivo, meni pa tudi ni problem vozit 540 km brez postanka. 

 

Tko da, use je to fajn pa krasn, ampak men tuki mrski ni jasn. Mogoče, k sm kmet an s hribu doma...

 

 

  • Všeč 2
  • Ljubim 1
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 47 minutami je Slivka napisal:

Use je to fajn pa krasn, sam men tuki neki ni čist jasn...

 

Testna proga je bila dolga 620 km. Tempomat je nastavil na 180 km/h. Potoval je pa 920. Nekaj ne štima... Razen, če je trikrat stal na počivališču in čakal, da drugi napolni tistega električarja... Ampak tak test samo dokazuje, kako slabi so električarji. Kljub temu, da ga je čakal, je bil na koncu 50 minut hitrejši...

Pa ni mi jasno, kako je lahko nastavil ceno elektrike. Ceno elektrike nastavi ponudnik, ti jo pa plačaš. Ne moreš ti kot kupec določati ceno elektrike... Ali pa jo lahko? Ni mi jasno?

In razlika 50 minut se človeku zdi zanemarljiva. Pa ta človek ni normalen... Ali pa nikoli ni v avtu vozil majhnih otrok. Drugače bi vedel, da je 50 minut ogromna razlika... S tem, da, kot sem že omenil, mislim, da so izpustili čas polnjenja baterije... Ker drugače so vozili blazno počasi. Mislim, jaz z BTjko in počitniško prikolico sem 100 km krajšo razdaljo (okolica Nove Gorice - Podersdorf am See - 540 km) prevozil v sedmih urah skupaj s postankoma - pa še ta dva postanka sta bila zaradi otrok. Ker Mazda zmore tako razdaljo (kljub vleki kamp prikolice) brez da bi vmes moral dotočit gorivo, meni pa tudi ni problem vozit 540 km brez postanka. 

 

Tko da, use je to fajn pa krasn, ampak men tuki mrski ni jasn. Mogoče, k sm kmet an s hribu doma...

 

 

 

Vse skupaj je zelo zavajujoče. Mogl bi vsaj napisat koliko je bilo samo potovanja + polnjenje/tankanje.
Zraven napiše tudi da je izračunov da proizvodnja baterije da 1.9kg co2 na 100km, kako je do tega pršu, to je tudi verjetno ob predpostavki, da bo ta baterija imela isto življensko dobo kot mazda. Takoj ko pridemo do menjave baterije, se CO2 podvoji, pa ni več tako optimalno vse skupaj. Zraven pa napiše da je ceno elektrike nastavu na 0.28, ampak da večini uporabnikov tolk nizke cene ne bo uspelo dosečt, se prav, bojo polnili po isti ceni kot nekdo tanka dizel. 
Če pa računamo hitrost vožnje, je un pri 180 pot prevozu v 3h 24min, ta drugi, pa če računamo da je skoz vozu 150, čeprov piše v članku da je mogu upočasnit, da je sploh pršu do polnilnce, oz. do naslednje postaje, je pa vozu 4h in 7min, je že tukaj razlika 43min. Končna razlika 50min, je pa glede na potovalni čas to prbilžino 25% poti, se pravi, bi v tem času un z mazdo prevozu še dodatnih 150km.

Pa rečemo da je polnu med "sestanki", če vračunamo še to v pot normalnega človeka, ti gre pa cajta še pa još.

No zj, pa še ena realna od ne dolgo nazaj. V avgustu sem na srbsko-hrvaški meji čakov 4.5h, pri 40 stopinj, brez kakršnekoli sence, jest sem sedel v avtu s klimo, in glede na pogoje, priznam, nobena klima ne ohladi lepo avta v takih primerih, ampak, je bilo znosno. Zraven mene, je čakala ena družina s teslo, okna so mel odprta, švical so tko kt da bi plaval, pa redno so se s hladno vodo zalival, da jih ni fršlok udaru.

  • Všeč 3
  • Ljubim 1
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 2 urama je Matick napisal:

 

Vse skupaj je zelo zavajujoče. Mogl bi vsaj napisat koliko je bilo samo potovanja + polnjenje/tankanje.
Zraven napiše tudi da je izračunov da proizvodnja baterije da 1.9kg co2 na 100km, kako je do tega pršu, to je tudi verjetno ob predpostavki, da bo ta baterija imela isto življensko dobo kot mazda. Takoj ko pridemo do menjave baterije, se CO2 podvoji, pa ni več tako optimalno vse skupaj. Zraven pa napiše da je ceno elektrike nastavu na 0.28, ampak da večini uporabnikov tolk nizke cene ne bo uspelo dosečt, se prav, bojo polnili po isti ceni kot nekdo tanka dizel. 
Če pa računamo hitrost vožnje, je un pri 180 pot prevozu v 3h 24min, ta drugi, pa če računamo da je skoz vozu 150, čeprov piše v članku da je mogu upočasnit, da je sploh pršu do polnilnce, oz. do naslednje postaje, je pa vozu 4h in 7min, je že tukaj razlika 43min. Končna razlika 50min, je pa glede na potovalni čas to prbilžino 25% poti, se pravi, bi v tem času un z mazdo prevozu še dodatnih 150km.

Pa rečemo da je polnu med "sestanki", če vračunamo še to v pot normalnega človeka, ti gre pa cajta še pa još.

No zj, pa še ena realna od ne dolgo nazaj. V avgustu sem na srbsko-hrvaški meji čakov 4.5h, pri 40 stopinj, brez kakršnekoli sence, jest sem sedel v avtu s klimo, in glede na pogoje, priznam, nobena klima ne ohladi lepo avta v takih primerih, ampak, je bilo znosno. Zraven mene, je čakala ena družina s teslo, okna so mel odprta, švical so tko kt da bi plaval, pa redno so se s hladno vodo zalival, da jih ni fršlok udaru.

Ja to bo kmalu nova realnost... 😔🫣

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Tam, kjer sem kupil FucksWagna, imajo tudi Ford Mustang Mach E. 

 

Parkiranega nekje zadaj, ker jih je sram, da morajo to ponujat ljudem. Mustang je Mustang v celoti, z zvokom in sliko. In zvok mora biti vsaj iz V4 motorja, še raje iz 4,8 litrskega V6... Električni mustang je nekaj podobnega kot bi naredil Mazdo MX5 na nafto. Saj bi šlo, samo to ni to...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 22 minutami je Slivka napisal:

Tam, kjer sem kupil FucksWagna, imajo tudi Ford Mustang Mach E. 

 

Parkiranega nekje zadaj, ker jih je sram, da morajo to ponujat ljudem. Mustang je Mustang v celoti, z zvokom in sliko. In zvok mora biti vsaj iz V4 motorja, še raje iz 4,8 litrskega V6... Električni mustang je nekaj podobnega kot bi naredil Mazdo MX5 na nafto. Saj bi šlo, samo to ni to...

To se pa popolnoma strinjam.

 

Naj pustijo Mustanga takega kot je.

 

Za električnega športnika pa naj izberejo novo ime.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Tisti ki nekaj tako sovraži kot Slivka Forda, je do stvari nespoštljiv, ga obrekuje, ... ali si res zasluži njegovo zvestobo? Če obstaja Bog , ki naj bi vse to videl in je vsemogočen, kaj bi on naredil? Mogoče pa že ukrepa ... bom še začel zares verjeti v Boga. 🙂

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 7 minutami je FuManchu napisal:

Mogoče pa bog vozi forda:bravo:

 

A zato nikol ne more nobenmu pomagat, ker skoz avtovleko čaka 🤣

Popravljeno od Matick
  • Všeč 1
  • Haha 1
  • Začuden 1
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pred eno uro je Slivka napisal:

Tam, kjer sem kupil FucksWagna, imajo tudi Ford Mustang Mach E. 

 

Parkiranega nekje zadaj, ker jih je sram, da morajo to ponujat ljudem. Mustang je Mustang v celoti, z zvokom in sliko. In zvok mora biti vsaj iz V4 motorja, še raje iz 4,8 litrskega V6... Električni mustang je nekaj podobnega kot bi naredil Mazdo MX5 na nafto. Saj bi šlo, samo to ni to...

 

To se strinjam, komot bi imel kak drug ime, kot Mustang. Tudi ne vem, ali je res marketinško tako dobra poteza to?

Podpis.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 35 minutami je ignacij napisal:

Predvsem to, da folk ne mara in noče EV vozil.


 

Predvsem tistih 3 do 4K ljudi, ki obiskujejo stran, od koder je anketa in so glasovali v njej ;) … Tezko temu recemo splosno mnenje… sploh ker ne vemo, od kod je screenshot…

  • Všeč 1
  • Haha 1

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Nisem jeze,ker tudi kdo drug bere moje prispevke,in mu lahko pride prav.   Vidim pa,da ne veš,da raglje niso niti za zategovanje,kaj šele za odtegovanje....nobene!-bilokatere! Seveda "domači mojstri" veselo "samo dal"...in kasneje pljuvajo proizvajalca,ko pobere mehanizem raglje....   Raglje so samo za hitrejše vijačenje pri nedostopnosti ipd.!!! Za zategovanje so namenjeni moment ključi!!! Za odtegovanje pa udarni vijačniki ali t.i."braker bar-i"   https://www.amazon.de/Gelenkgriff-Steck-Drehgriff-Schiebegriff-Belastbar-Bruchfest/dp/B010FVT86U/ref=pb_allspark_dp_sims_pao_desktop_session_based_d_sccl_3_5/260-8320235-7813804?pd_rd_w=3HbOK&content-id=amzn1.sym.cdb3cd5b-5b29-4346-8344-90969a97eb77&pf_rd_p=cdb3cd5b-5b29-4346-8344-90969a97eb77&pf_rd_r=VV9X2DCM6FWJJT1CDJKX&pd_rd_wg=i4bXm&pd_rd_r=72dc5606-32c3-4073-b7fa-6c1fdcf86e0e&pd_rd_i=B010FVT86U&psc=1   Just a moment... WWW.AUTODOC.SI  
    • Evo k že glih prosiš   - Alternative avtomobilom so zgolj velika strenjena naselja, kar pri nas še Ljubljana ni. Recimo moj primer iz enwga konca Lj (Rožna dolina) na drug konec Lj v Jarše imam po obvoznici 15min z avtom z avtobusom in potrebnim prestopanjem pa 45min. Dnevno dodatno izgubljena 1. ura, ki mi jo nihče ne plača in gre  na rovaš mojega prostega časa. - Lažje je vrtce povećat na ciljni lokaciji v bljižini delovnega mesta. Še boljša varianta pa da se enemu od starđev prizna 6 urni delovnik, do otrokovega 8 leta. - Delitev na naše in tuje ti bo takoj preprečila EU, tako da lahko pozabiš na rešitev vinjet samo za tujce - Vinjetni sistem je spodbuda, da se uporablja AC namesto lokalnih cest. Ac tudi ne moreš na ta način sploh kasirat, ker se ne ve kdaj bo gorivo bilo trošeno na AC in kdaj lokalno. Tudi izpadi zaradi tankanja v tujini bi bili lahko veliki, saj takrat ta denar ne gre za Slo ceste. Tudi teorija, kdor vel vozi več uničuje za osebni promet ne zdrži, ker to velja zgolj za težki promet in ta je cestninjen drugače. Vedeti je namreč treba, da AC je treba zgradit do konca pa ali se gor pelje en avto ali 10.000 avtov. Zato ne glede ali greš enkrat ali večkrat je to povšal, kot je pri elektriki recimo omrežnina. Ampak, ker gre pri elektriki tudi za dejansko porabo imaš posebej pač obračunano tudi to, kot pri gorivu že danes plačuješ trošarino, ki je nadomestek za pokrivanje stroškov, ki niso vezani zgolj za golo ceno goriva.     Drugač pa, da bomo vsi veseli, se pripravlja v EU dodatno obdavčevanje goriv kot CO2 agenda, ki bo prineselo med 20-40 centi višjo ceno goriva na liter. nekje po letu 2027 je tole predvideno pa ne glede al bo takrat gor Taubi al pa Jajo al pa kdorkoli drug. Tako, da EU se obrača stran od ljudi in nam na vsak način želi otežiti in podražiti življenje.
    • Upam, da ne boš jezn na mene. Potrudil si se ful. Ene izmed najboljših razlag.   Ampak obstaja možnost, da kupim to: Dolga pogonska raglja MILWAUKEE - Žabjek d.o.o. WWW.ORODJE-ZABJEK.SI - zasnova s 90 zobmi in 4° ločnega nihanja za ozke delovne prostore - glava s tankim...   Felne bom odtegnil s tem zlahka. Če sem se na avtu (amortizerji, španerji, ...) s kratko mantral, bo ta zmlela.   Pa še koga lahko mahnem z njo, kot Slivka z lopato. 457mm je že poštena štanga.
    • Lahko me popravite ampak, a ni dimenzija 205/60R16 res več ali manj samo za kombije. Za avtomobile je namreč 205/55R16.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.