Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Če delaš 20.000 km letno, te degradacija baterije nima kaj skrbeti.

 

Seveda je lepše imeti 160 kW kot 96 kW moči in 60 namesto 40 kWh baterijo, ampak to poleg višje nakupne cene pridela kar lep dodatni znesek tudi pri zavarovanju.

Napisano (urejeno)

Zavarovanje je postranski faktor. Če imaš denar za novi avto, boš tudi imel za zavarovanje.

 

Smo forum ljubiteljev vozil in kot takšni pogosto vozimo bolj močne avtomobile.

 

Seveda pa dražja nakupna pomeni višje zavarovanje, druga lestvica pa so kw. Ampak ja, a voziš avto z majn opreme, da bo zavarovanje ugodnejše?

 

V avtu preživim določen del dneva in naj ne bo ta čas muka 😎

Popravljeno od godlike
Napisano
pred 15 minutami je godlike napisal:

Zavarovanje je postranski faktor. Če imaš denar za novi avto, boš tudi imel za zavarovanje.

 

Smo forum ljubiteljev vozil in kot takšni pogosto vozimo bolj močne avtomobile.

 

Seveda pa dražja nakupna pomeni višje zavarovanje, druga lestvica pa so kw. Ampak ja, a voziš avto z majn opreme, da bo zavarovanje ugodnejše?

 

V avtu preživim določen del dneva in naj ne bo za čas muka 😎

zelo podobno je z gumami.....postanem živčen (oz. ne sodelujem v debati), ko se začne, koliko si dal za gume, a bi dal 100€ več za michelinke ali ene druge.....cccc, gume, najbolj pomemben faktor, avto za 30+....pol pa ali bi dal 500 ali 700 za gume....za 4.sezone....torej govorimo o mogoče 10€ na mesec razlike....kr neki....

  • Všeč 4
  • Ljubim 3
Napisano
pred 11 urami je sportman333 napisal:

zelo podobno je z gumami.....postanem živčen (oz. ne sodelujem v debati), ko se začne, koliko si dal za gume, a bi dal 100€ več za michelinke ali ene druge.....cccc, gume, najbolj pomemben faktor, avto za 30+....pol pa ali bi dal 500 ali 700 za gume....za 4.sezone....torej govorimo o mogoče 10€ na mesec razlike....kr neki....

Enako. Ni mi jasno, zakaj folk špara na gumah. Za zavorne diske in ploščice hočejo vsi  le najboljše, gume pa so "postranska" stvar. 

  • Všeč 5
  • Ljubim 1

 

 

Napisano
pred 1 uro je Alex napisal:

Enako. Ni mi jasno, zakaj folk špara na gumah. Za zavorne diske in ploščice hočejo vsi  le najboljše, gume pa so "postranska" stvar. 

 

To pa ti najbolje veš iz prve roke. 😁

  • Haha 1
  • Zmeden 1
Napisano

To bo pri nas na voljo ravno takrat, ko ne boš več mogel voziti več 🤣

  • Všeč 1
  • Haha 1

N7rRRL1.jpg

Napisano
pred 17 minutami je godlike napisal:

Pa res ja. 2 samo menja, sem že pozabil 😆

??? 

 

 

Napisano
Pred eno uro je Alex napisal:

??? 

Nisi ti govoril, da menjaš 2, pa naslednjo leto drugi 2?

 

Tak imam nekje v spominu, lahko da sem se vsekal....

Napisano
pred 2 urama je dvorjan napisal:

Evo, tudi ultra hitro polnjenje je že nared.

 

Spredaj je kot kakšen hitri vlak na kitajskem.... 🧐😉

Napisano (urejeno)
pred 2 urama je Alex napisal:

??? 

Ni mi dalo mira in sem našel:

 

 

dne 2. 2. 2023 ob 8:26 je Alex napisal:

Jaz zamenjam "premijske" gume običajno po treh sezonah. Pač je za moj okus takrat čas za menjavo pa četudi niso gume trde. Tako bom letos zamenjal prednji dve GY na mazdi 6 z novima GY F1 assimetric 6. Ni toliko štos v tem, da divjaš z avtom ampak občutek sigurnosti do izrabljenosti. Pa robovi se na takšnih gumah nikoli ne obrabijo nesorazmerno z sredino. 

 

Popravljeno od godlike
Napisano (urejeno)

Špara na gumah, kar pravi da ne razume. To je tudi @Janez007 verjetno mislil.

 

In noben mi ne bo rekel, da menjava samo dveh gum ni šparanje.

Popravljeno od godlike
Napisano

Če menjaš dve in ostale dobre dve ne, ni to šparanje ampak razuno in skrbno ravnanje.... :prstgor:

Drugače je pa za moje pojme šparanje pri gumah to, da kupiš neke čungalunga gume za pol cene, ki so na testih tam nekje na koncu ali pa jih sploh ni zraven. 😊

Gledam ene prestižne znamke s po 300 in več konj in vozijo gume, ki jih sploh ne poznam in nikoli nisem slišal za njih, to je ŠPARANJE za moje pojme.... 🫤😉

Napisano

Kak lahko trdiš, da 4 enakormerno vožene gume, sta 2 dobri in za menjavo in 2 ne?

No je še druga možnost, ker si menjal dve dobri gumi po nepotrebnem.

 

Razumno je menjat 4 in v drugo me ne boš prepričal.

 

In nismo se menli o čunga lunga gumah in tudi ne mojstrih z močnimi avti in poceni gumah.

Napisano

Pojdite z gumami v drugo temo. Tu je govora o elektromobilnosti.

 

In ja, glede gum in elektromobilnosti: EV bolj obrabljajo gume.

Malo povečana obraba: zaradi višje teže.

Znatno povečana obraba: če izkoriščaš polno moč in navor za "vaaauuuu" pospeške.

Napisano
pred 5 urami je godlike napisal:

Nisi ti govoril, da menjaš 2, pa naslednjo leto drugi 2?

 

Tak imam nekje v spominu, lahko da sem se vsekal....

Ne da bi vedel. Tega nisem še nikoli storil. 

Sem pa nabavil 4 (štiri) nove gume, Good year, F1, Assimetric 6,

245 /40 r 19 za mazdo 6. Marca gredo gor. 

 

 

Napisano
pred 5 minutami je g.Wankel napisal:

Tok debate, pa noben še ni nove 5ke prilimal :(

Nič hudega😁

renault-5-e-tech-electric.jpg

  • Haha 3
  • Ljubim 2

N7rRRL1.jpg

Napisano
pred 2 urama je godlike napisal:

Kak lahko trdiš, da 4 enakormerno vožene gume, sta 2 dobri in za menjavo in 2 ne?

No je še druga možnost, ker si menjal dve dobri gumi po nepotrebnem.

 

Razumno je menjat 4 in v drugo me ne boš prepričal.

 

In nismo se menli o čunga lunga gumah in tudi ne mojstrih z močnimi avti in poceni gumah.

Enostavno, prve dve zližeš v 4 mescih pri 30-40kkm vožnje,kupiš dve novi, zadnje dve pa so ravno prav fuč pri cca 70-80kkm, ko je drugi prednji par zanič.... 👍😊😉

Tako je na službenih, da nebo kake pomote..... 😁

Napisano
pred 13 minutami je Bini napisal:

Enostavno, prve dve zližeš v 4 mescih pri 30-40kkm vožnje,kupiš dve novi, zadnje dve pa so ravno prav fuč pri cca 70-80kkm, ko je drugi prednji par zanič.... 👍😊😉

Tako je na službenih, da nebo kake pomote..... 😁

Dobro no, služben avto (in rent-a-car) je tudi ta, ki najbolj leti po makadamu.

Se lahko prosim vrneva, na bistvo. Torej @Alex primer. Se mi ne zdi, da dela 80k na leto?

 

pred 2 urama je Alex napisal:

Ne da bi vedel. Tega nisem še nikoli storil. 

Sem pa nabavil 4 (štiri) nove gume, Good year, F1, Assimetric 6,

245 /40 r 19 za mazdo 6. Marca gredo gor. 

Rekel si da boš in se potem mislil, da tudi si. Saj si še celo pisal za M6 in ne premium vozilo. Sem našel in zgoraj citiral. Da si si pa potem premislil, pa nisem zasledil. Pa tak mimogrede, februar 2023 je bil in ne 10 let nazaj.

 

 

Pa zadnji moj post tukaj glede na temo gum. Ima @dvorjan prav, sta nadaljevala in se nisem mogel zadržat.

pred 7 minutami je dvorjan napisal:

Realni dosegi električnih vozil so okoli 30 % nižji od uradno deklariranih.

 

Test pri okoli 10C in v dežju:

 

Ma ja, tudi ICE motorji lažejo o porabi. 🙂

Napisano (urejeno)
pred 5 minutami je godlike napisal:

Ma ja, tudi ICE motorji lažejo o porabi. 🙂

Res je. Dvomim, da se kdo od nas z ICE vozi okoli z WLTP številkami. Samo to hejterji EV takoj pozabijo. 😃

 

Recimo Mazda 6 2.2 dizel ima WLTP povprečno porabo pri 5,3-5,9l/100 km (odvisno od modela in menjalnika), pa jaz zelo dobro vem, da je karkoli pod 7l/100km z mešano in ne počasno vožnjo (torej mesto in AC) praktično nedosegljivo.

Popravljeno od dvorjan

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
    • Ufff, living dengerously 😜 A to je zate dovolj zaloge? 10%, če je mal neroden teren si mogoče na 20km dometa. Ja če na prvi polnilnici najdeš plac in deluje je Ok, kaj pa če moraš do naslednje ali pa celo do tretje? Pol pa že mal ritko stiska.   Zame je še vedno preveč kompromisa tole in ko poslušam, kako je treba planirat poti imet postanke se spomnim časov mojega fotra, ko nas je peljal v Pulo v kamp, kjer se je dva dni intenzivno pripravljal na ta "podvig" dolg neverjetnih 200km. Pa kje se bomo ustavili, pa da bo preventivno tankal, pa da smo mel vodo s sabo, če se avto pokvari, pa avtokarte pa ne vem kaj še vse. Dobri stari časi, ki se nekako vračajo.   Aja, sem se preveč vživel in grem zdajle tankat, ker mi kaže domet "samo še" 235km        
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.