Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Ja meni deluješ šolski primer.

 

V stroške boš verjetno mogu vključiti še polnilnico. Če imaš vozilo v garaži malo razmisli tudi v smeri ali zaradi požarne varnosti upaš imeti EV v garaži. Pa tako kot sem rekel, EV je trenutno zelo težko prodati, no mogoče bo to čez leta drugače, vendar obstaja verjetnost, da boš zadnji lastnik vozila.

 

 

Napisano

Men je pa smešno to kakšne porabe in domete obljubljajo... k da bi na tržnici kupovali te podatke. Men s Smart for two ni uspelo niti blizu pridet oglaševani porabi za tega, ki je 2x težji. Tolk BS-a pa res sam pri EV-jih vidiš.

33112_1.png

Napisano

A ni pri ICE isto?

So mogli način merjenja spremenit, ker so tak nategovali.

Napisano

Pa ne tolk k pri EV-jih, kjer je notri še mali miljon faktorjev, ki dodatno spremenijo domet in porabo. Pozimi recimo verjetno celo na polovico obljubljene, ki je tudi za najbolj ugodne razmere že tako ali tako pretirana. Drži tudi da ICE radi pretiravajo ampak, kej več kot kakšni 30% razlike navadno ni.

33112_1.png

Napisano
pred 6 minutami je godlike napisal:

Za to pa sem rekel, da gre to mimo, ne glede na tip pogona.

Pa si tudi celo življenje na klasičnih vozilih in pogonu?

Si kaj razmišljal da bi imel EV kot drugo vozilo?

Napisano (urejeno)

Nimam sončnice, nimam 3-faze, ...

 

Vse življenje sem na bencinu, tudi dizla se izogibam.

 

Drugo vozilo je za užitek. Žal so električarji še pretežki, da bi lahko pričarali užitek, ki ga premore turbo raketa. Seveda v omejenem cenovnem spektru.

 

Če pa vklopim ekologijo, pa sem na bencinu ekološki, bolj kot z EV. 😎

Drugo vozilo dela 70 000km letno. In vem kak smeti "ekološki" električar, do kilometra 0. Dalje je pa čist....

Popravljeno od godlike
Napisano
pred 16 urami je FuManchu napisal:

Tudi tukaj ne...

 

 

FB_IMG_1728063103256.jpg

FB_IMG_1728063105976.jpg

 

 

Ampak tukaj avto ni nic kriv ... Saj se vidi, da je spodnji del, kjer je baterija, cel ... in nic ozgan... 

 

Menda je krivec bila polnilnica... verjetno kaksna poceni kitajska, ki nima zaspite pred pregretjem ... 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Zanimivo… da objavijo tudi, če zagori avto, ki ni EV ;)

 

DOMZALEC.SI

Danes, 3. oktobra 2024, so bili poklicni gasilci Centra za zaščito in reševanje Domžale obveščeni o požarih cestnega prometa v Lukovici. Jani Jeraj vodja intervencije CZR...

 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano
pred 22 urami je Jest napisal:

verjetno kaksna poceni kitajska, ki nima zaspite pred pregretjem ... 

"Nagradno vprašanje"

 

Kaj pri tej izjavi ne štima?😄😂🤣...in -ne-ni mišljen "tipkarski škrat"😉

 

 

In za nagrado je (kot zmeraj🙄) "prst v ritko"😂🤪

Napisano

Narod komaj čaka, da začnejo pocenski kitajski polizdelki prihajat na naš trg😁

N7rRRL1.jpg

Napisano
pred 5 urami je FuManchu napisal:

Narod komaj čaka, da začnejo pocenski kitajski polizdelki prihajat na naš trg😁

Bomo praznovali z "ognjemeti"😂🤣 

 

Še ena z realnosti😆 

 

Napisano
pred 10 urami je Jest napisal:

Zanimivo… da objavijo tudi, če zagori avto, ki ni EV ;)

 

DOMZALEC.SI

Danes, 3. oktobra 2024, so bili poklicni gasilci Centra za zaščito in reševanje Domžale obveščeni o požarih cestnega prometa v Lukovici. Jani Jeraj vodja intervencije CZR...

 

 

Ampak, a vidiš eno bistveno razliko?

33112_1.png

Napisano

 

Nekak mi je strel v prazno. Bencinska 5ka bi bila zanimiva, za nekoga, ki se vozi samo po mestu.

Podpis.png

 

Napisano
Pred eno uro je g.Wankel napisal:

 

Nekak mi je strel v prazno. Bencinska 5ka bi bila zanimiva, za nekoga, ki se vozi samo po mestu.

to liči veliko bolj na minija kot na katrco. Tudi meni strel v prazno...cena bo pa vsaj 20k

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Saj ni fora v tem, komu je vsec ali komu ni vsec ... Dejstvo je, da "baby dino" ni tako slab, kot ga nekateri zelijo prikazati... in je po mojem mnenju, trenutno boljsa izbira... predvsem je bolj "future proof" ... Ker X motor izgleda, da je na koncu svoje razvojne poti... in ga bo verjetno doletela podobna usoda, kot Wankel motor... Sama tehnologija je OK... ima pa svoje hibe ...   
    • No, končno en realen zapis. Vzrok za to, da ga ne bodo več proizvajali je- predraga proizvodnja. In, ker vsi proizvajalci samo še seštevajo dobiček, so se pač odločili, da bo proizvodnja čim cenejša in so izbrali dinota, saj je dobiček na koncu večji.  Poglej, občutek med vožnjo pri treh ljudeh ne more bit napačen.  Saj smo napisali prednosti enega in drugega. Ni vse slabo pri dinotu.  A če se odločiš za enega, ki nekomu drugemu ni všeč, kaj je s tem narobe? 
    • Zanimive razlike v barih,, jat vozim moje Mezcal-ke na 1,8bar(po posvetovanju). Sem tudi na 2bar testiral pa je človek počasnejši na makadamu
    • In vsi trije popolnoma nepristranski - imajo sami avto z X motorjem. Točno tako, kot se je zgodilo z Mitsibushijevim GDI motorjem, se je zgodilo z Mazdinim X motorjem. Obda dokaj v redu motorja, a kompliciranost in posledično višji stroški izdelave in vzdrževanja ni bilo ekonomsko vzdržno - ne za proizvajalca kot tudi ne za kupca. In GDI je dobro vlekel že pri nižjih obratih medtem ko X motor šele pri visokih, ki jih vsaj jaz uporabljam zelo redko. 99,9% časa vozim pod 4.000 obratov. Zakaj bi pri zdravi pameti danes nekdo doplačeval 2.000€ za navit, kompliciran X motor z GPF filtrom, motor, ki zahteva še enkrat pogostejše menjavanjem svečk (si mislim zakaj) - z dražjim vzdrževanjem, ko je na razpolago cenejši klasičen G140, ki ima pri najbolj uporabljenih obratih opazno boljši navor? Razumljivo, da ste revolucionarne X motorje kupovali nekaj let nazaj - Mazda je v njihovo reklamo vlagala skoraj toliko, kot v reklamo vlaga CocaCola. 😃     https://siol.net/avtomoto/testi/mazda-cx-30-se-vedno-odlicen-vsaj-malo-tudi-premijski-in-po-meri-voznikov-stare-sole-669097  
    • Tezko je realno ocenit avto, ki ga imas na testni voznji  nekaj ur. Dejstvo pa je, da ce si ze v startu nenaklonjen nekemu izdelku, je se vezje realno oceniti dejansko stanje. Seveda pa imas lahko svoje mnenje ... ki pa ni nujno enako kot mnenje drugih...     
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.