Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Teža pa velik navora in če si konj (mustang), grejo gume k zmešane.

33112_1.png

Napisano (urejeno)

Pri elektromotorju imaš navor (in pospešek) res takoj na razpolago in to trga gume. Je že znano, da je obraba nekje do 25% hitrejša kot pri normalnih ICE-jih.

Popravljeno od Agerg
  • Všeč 2
  • Začuden 1
Napisano
pred 6 urami je Agerg napisal:

Pri elektromotorju imaš navor (in pospešek) res takoj na razpolago in to trga gume. Je že znano, da je obraba nekje do 25% hitrejša kot pri normalnih ICE-jih.

Pa še teža dve toni in več naredita svoje. V bistvu bi morali oni plačevati več za cestno takso, saj uničujejo ceste skoraj kot tovornjaki. 

  • Všeč 5
  • Ljubim 2

 

 

Napisano
pred 23 urami je jures napisal:

Ta ki se pelje z dizlom ali benzom 20-30 na dan tanka enkrat na mesec, mogoce celo vsak drug mesec. 

Ti porabljas energijo pa vsak dan s polnjenjem...

Kake bučke ti vališ? Tudi z EV se pri tej razdalji ne rabi polniti vsak dan. Niti teden. Niti dva tedna. In ko se rabi polniti, gre 10 sekund (za vštekanje in izštekanje kabla).

 

Energijo pa porabljata obe vozili takrat, ko se vozita.

 

Še dobro, da vam je @Jest napisal, da se spogleduje z EV-svetom, boste vse skupaj jemali malo bolj resno. 

  • Všeč 1
  • Haha 1
Napisano (urejeno)

Aha se pravi 420km naredi in pol rabi 10s da se nafila po 14 dneh 

Cool, super. Spet primerjas 1x do 2x na mesec z 1x na 7 do 14 dni. Brez veze res. Ne vem zakaj se sploh....

Popravljeno od jures

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Ja, tudi jaz ne vem, česa ne razumeš.

 

Z vidika uporabnika, ki avto rabi 30 km na dan za na šiht in kak opravek, je uporabniška izkušnja z EV točno taka. Ko mu "zasveti rezerva", ga doma (ali v službi) všteka in, ko se napolni, izšteka. 10 sekud dela in razmišljanja. Pa položnico za elektriko plača, če je nima na trajnik. Pri čemer mu nič ne smrdi doma in na poti, manj onesnažuje itd.

 

Noji pa še kar tlačijo glave v zemljo ...

 

 

  • Všeč 1
  • Zmeden 1
Napisano
pred 5 urami je Alex napisal:

Pa še teža dve toni in več naredita svoje. V bistvu bi morali oni plačevati več za cestno takso, saj uničujejo ceste skoraj kot tovornjaki. 

Ja, gume so dejansko dodatni nevidni problem, z gumami glede osebnih vozil spet bolj onesnažujejo EVji, saj so običajno precej težji kot ICEji (PM delci; se ne vidi, pa je čisto). Bodo morali počasi razviti še specialne gume za EVje, važno da je biznis...

Glede cestnine pa jim spet ni v interesu da udarijo po EVjih (zeleni prehod), čeprav le ti delajo več škode kot ICEji, zaradi teže. Cestnino bi bilo najbolj pravično da spremenijo na težo vozila (so bili predlogi, pa niso upoštevali), ne pa kot sedaj še vedno prastari pravilnik na ccm, pa še EVje so dali po novem v minimalni razred, do sedaj pa EVji celo sploh niso rabili plačevati ... 

 

Napisano
pred 2 urama je dvorjan napisal:

Ja, tudi jaz ne vem, česa ne razumeš.

 

Z vidika uporabnika, ki avto rabi 30 km na dan za na šiht in kak opravek, je uporabniška izkušnja z EV točno taka. Ko mu "zasveti rezerva", ga doma (ali v službi) všteka in, ko se napolni, izšteka. 10 sekud dela in razmišljanja. Pa položnico za elektriko plača, če je nima na trajnik. Pri čemer mu nič ne smrdi doma in na poti, manj onesnažuje itd.

 

Noji pa še kar tlačijo glave v zemljo ...

 

 

Ko bos dejansko primerjal 1:1 in ko boš nehal žaliti ljudi se pa pogovarjajmo. Očitno rabiš tudi drugačno kulturo da si zaslužiš EV. Do takrat pa zadnji post tebi od mene.

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Kdo žali koga? In zakaj si užaljen?

 

Ker ti človek, ki si že tri leta lasti EV pove, kakšna je dejanska uporabniška izkušnja?

In ti pove, da si ti le in zgolj teoretik, ko je govora o EV - in to črnogled.

 

Sem ti že lepo napisal - za tvoj (zelo zelo redek) primer uporabe, kjer se dnevno seliš po par sto kilometrov, mogoče EV še ni najboljša izbira, ampak zato še ne pomeni, da večina drugih uporabnikov/voznikov ne bi povsem lepo shajala z EV.

 

Pa tudi tega, da ICE znatno več onesnažuje od EV, si nočeš priznati.

 

Tukaj v tej temi pač vem bistveno več stvari od tebe, imam tudi ogromno prakse. Ko pa bo beseda nanesla na podatkovne centre, boš pa pač v prednosti ti. Ampak v temi o računalništvu, jaz tebi ne solim pameti, čeprav tudi sam veliko vem o njem.

Napisano

Malo vroče krvi ne škodi, da se sprosti ventil, pri Mazdi so menda dino drossel ventili?😁 Ne glede na vse, kot navedeno na zadnjih nekaj straneh te teme, mislim da je bilo podanih kar nekaj koristnih podatkov, vsak si pa naj sam ustvari svoje mnenje. Malo kritičnega mišljenja pa je vedno dobrodošlo. Strogo vztrajati na eni ali drugi strani in prepričevati druge tudi nikamor ne vodi, bo upam da predvsem razvoj in na koncu kupci povedali kaj si mislijo...:whatever:

Napisano

Če potegnemo črto pod vse to pisanje, nihče ni nikogar prepričal. Mislim, da tudi nihče od mazdašev  ne bo preklopil na "zeleno". Celo zelo je verjetno, da tudi tisti, ki so mogoče še kaj malega razmišljali ", mogoče pa" jih je minilo. 

 

 

Napisano

EV ne more biti edino vozilo pri hiši...pika. Lahko je prvo ali drugo ali tretje.

  • Všeč 2
  • Zmeden 1
Napisano

Vsak mora vedet zakaj bo EV uporabljal in se bo z njim z veseljem vozil ne pa, da se mu bo prilagajal. Če ni tako še EV ni za njega, pika..... :nevem:

Napisano
pred 12 urami je Alex napisal:

Če potegnemo črto pod vse to pisanje, nihče ni nikogar prepričal. Mislim, da tudi nihče od mazdašev  ne bo preklopil na "zeleno". Celo zelo je verjetno, da tudi tisti, ki so mogoče še kaj malega razmišljali ", mogoče pa" jih je minilo. 

 

 

Saj forum oz. tema ni namenjena prepricevanju... ampak izmenjavi mnenj... In tudi trditev, da nihce od mazdasev ne bo preklopil na "zeleno" ni cisto pravilna ... Zase recimo vem, da je ob naslednji menjavi EV precej visoko na lestvici :) ... 

 

 

 

pred 11 urami je Shrek napisal:

EV ne more biti edino vozilo pri hiši...pika. Lahko je prvo ali drugo ali tretje.

 

Komot je lahko tudi edino vozilo pri hiši ... Seveda je vse odvisno od potreb in moznosti ... Nekdo, ki zivi v bloku, kjer ni moznosti polnjenja, verjetno ne bo pogledoval proti EV... Kot ze napisano... pri nas doma je samo en avto pri hisi... in nimam pomislekov, da ta ne bi bil EV ... 

 

 

 

 

pred 23 minutami je Bini napisal:

Vsak mora vedet zakaj bo EV uporabljal in se bo z njim z veseljem vozil ne pa, da se mu bo prilagajal. Če ni tako še EV ni za njega, pika..... :nevem:

 

Normalno, da se mora vsak sam odlociti, kaj bo vozil... in toplo priporočam, da pred nabavo tudi proba, kaj mu ustreza... to slednje velja za vsak avto, ki ga ima namen nabaviti ... Zato je lahko tudi problem pri nas, ker je dokaj rezko dobiti testni avto za kaj vnc kot pol urce ali urco ... Sploh ce nimas VIP (veze in poznanstva) :D ... 

  • Všeč 3
  • Haha 1

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Ampak EVji pa res zmanjšujejo izpuste ogljikovega dioksida!

 

Najprej, da si pridemo na čisto: nafta je ogljikovodik. Pri zgorevanju se ogljik veže s kisikom in tvori ogljikov dioksid, vodik pa tvori vodo oz. vodno paro. In več kot skurimo nafte, več izpustimo vodne pare in ogljikovega dioksida. In obratno, manj kot skurimo nafte, manj izpustimo vodne pare in ogljikovega dioksida.

 

Torej, spet smo morali na pot. Deset oseb. In spet dve vozili: električni Golf in naš FucksWagen. V Golfu štiri osebe, v FucksWagnu nas je bilo šest. Potovali smo skupaj, en za drugim. Na cilju je voznik (in lastnik) električnega Golfa najprej razvlekel kable in se priklopil na štrom (mislim, na štrom je priklopil Golfa, ne sebe), jaz pa sem najprej vzel mobitel in se priklopil na Mazdin forum. Ker tako porabo se bolj malokrat vidi...

 

IMG_20250331_100540309.jpg

 

Če bi tudi jaz imel Golfa in štiri osebe noter, bi bila poraba še manjša, ampak, to morate priznat, za sedemsedežnega enoprostorca s štirikolesnim pogonom je poraba prav navdušujoča. 

 

 

In to vse zahvaljujoc EVju!

  • Všeč 3
  • Ljubim 1

Od kar imam Forda, sem postal pešec...

serviser.gif

Napisano
dne 28. 3. 2025 ob 9:23 je GoB napisal:

Kot glavni razlog na 1.mestu (nas hočejo prepričati), da bi naj električna vozila ne proizvajala CO2 in so čista (npr. reklame in napisi Zero emission). Na prvi pogled res drži, saj ni direktnih izpustov in ljudje je potem enostavno prepričati (gledajo pač kar vidijo), a problem je v "drobnem tisku". Priložen en članek. V glavnem, ko postavijo novo električno vozilo na cesto (0 kilometrov), je povzročenih že toliko CO2 izpustov pri sami proizvodnji (glavni delež proizvodnja baterij...), ki ga skupno doseže fosilno vozilo šele nekje po 100.000 prevoženih kilometrih. V kolikor pa se polni električno vozilo z elektriko pridobljeno iz fosilnih goriv (kar žal še vedno prevladuje), pa se še poslabša in se električno povprečno izenači s fosilci šele po 160.000 km prevoženih. Tako se dejansko zaenkrat še samo povečujejo CO2 😡, toliko o okolju in tega nočejo povedati... Upamo pa, da bo razvoj novih tehnologij kaj spremenil...

 

 
AVTO-MAGAZIN.METROPOLITAN.SI

Baterijski električni avtomobili v kompaktnem razredu so podnebju prijaznejši od avtomobilov z motorji z notranjim zgorevanjem šele po 90.000 prevoženih kilometrih.

 

Jaz bi tukaj "zabil še zadnji žebelj v krsto",z pripombo,da se večina EVjev že zelo kmalu proda. Jaz imam v žlahti enega,k je Golf-E (prva generacija) prodal po cca. dveh letih,in sodelavca,k je Nisana Leaf prodal po približno enakem obdobju...kako je z temi avti v nadeljevanju "bog ve"...🙄...dvomim,da bodo dosegli kilometrino,kjer bi "šišnili" ICEje...pa tiste "reklamne" o EVjih,kjer so menjali že ničkoliko motorjev in baterij...en od koliko tisočih!!!?

Tisti z žlahte je kupil Cupro...ne vem,kako se ji reče...klasa VW Polo...bolj majhen se mi zdi...je v dobrih dveh letih "odgovoren" za toliko CO2,kot ga meni z ICEjem najbrž do smrti (če bom še kakih 20-30 let preživel) ne bo ratalo "narediti".

 

Pa mene ne moti CO2,k je "hrana za rastline"...je pa res,da so mesta svoj problem,a tu spet ni rešitev EV (ker je zaradi drobnih delcev enak ali še slabši kot ICE-ji),ampak dober javni promet...kar pojdi v Ljubljano gledati,koliko tovornjakov (gradbišča),kombijev (dostave itd.) se vse okoli vozi...

 

Je pa en pozitiven efekt dogajanja na trgu avtomobilov na ekologijo-vedno več ljudi ICE-avto dlje vzdržuje,in ga izrabi do konca,oz. vedno manj neizrabljenih avtomobilov se izvozi-pohvalno!

 

Če pogledam svoj dosedanji vozni park in kilometrine...prvi avto letnik 94 sem prodal pri cca.125.000km,drugega letnik 2006 C.Maxa še imamo-ima 220.00km in ga bomo imeli,dokler ne bo zgnilil...,Mazda 2022 pa ima 30.000km.

Večina drugih,ki jih poznam,pa delajo "adijo pamet" kilometre,ker se radi šparavno vozijo,in k so šle cene "v nebo" tako rabljenim kot novin...njihovi "stari" avti pa imajo tudi po 300.000km in več....

Pa bi Dvorjan rekel,da bi za take bilo bolje EV...samo EVja ne boš toliko let vozil...z takimi nizkimi stroški za vzdrževanja pa sploh ne...

 

Ma to ekologijo pr EVjih si lahko nekam "v rit"...jaz bom rožice "futral"😄

 

Napisano
dne 30. 3. 2025 ob 8:43 je dvorjan napisal:

Še dobro, da vam je @Jest napisal, da se spogleduje z EV-svetom, boste vse skupaj jemali malo bolj resno. 

Njega ni resno za jemati😄...ajde-resno-koliko let staro CX-5 je prodal?

In ima praktično novo CX-60,in že gleda....🙄

 

@dvorjan slabo podporo imaš😂...mene prepričaj,pa se bomo naprej pogovarjali😉

Napisano

@skritikrt Namesto Forda za po Ljubljani si lahko omisliš katerokoli EV. Polniš ga ponoči 00-06 na 6A-16A (3,7 kW do 11 kW), da ti ne bo nič v gospodinjstvu trpelo. Ker so ti vozne lastnosti pomembne, bi verjetno užival v MG4 z zadnjim pogonom. Malo rabljene dobiš že za 15-20 tisoč evrov, odvisno od opreme in baterije.

Napisano
pred 8 minutami je dvorjan napisal:

@skritikrt Namesto Forda za po Ljubljani si lahko omisliš katerokoli EV. Polniš ga ponoči 00-06 na 6A-16A (3,7 kW do 11 kW), da ti ne bo nič v gospodinjstvu trpelo. Ker so ti vozne lastnosti pomembne, bi verjetno užival v MG4 z zadnjim pogonom. Malo rabljene dobiš že za 15-20 tisoč evrov, odvisno od opreme in baterije.

Imaš prav...a zaradi ekologije🤥 bom raje Forda izrabil do konca😄...in futral rožice😉

  • Všeč 2
  • Ljubim 1
Napisano
pred 2 urama je etcho napisal:

Golf prvi? 😄

 

Zato je pa bila tako majhna poraba - ker sem vozil v zaveterju...

 

😛

Od kar imam Forda, sem postal pešec...

serviser.gif

Napisano (urejeno)
pred 3 urami je dvorjan napisal:

Pa glede na to, da je govora o Fordu, tudi ta ne bo večno trajal. =P

Še par let ziher...letos po vsej verjetnosti gre k ličarju tistih par rjavic popraviti...bo še fural in fural po Lj.....je že sedaj "orng polnoleten" -Avgust 2026😃💪.....polnoleten EV...ja,ja-vic desetletja...

Popravljeno od skritikrt

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Precej debate je v smislu avtomobilisti proti motoristom. Obstaja Priporočilo za avtomobiliste, ki bi ga vsi vozniki morali imeti ves čas nalepljenega v vozilu in ga prebrati pred vsako vožnjo. Ker smo skupina dinamičnih, odgovornih ljudi in so vaše škatle na štirih kolesih ovire na cesti, je treba določiti osnovna pravila na cesti za boljše razumevanje med motoristi in avtomobilisti: Prvič: Cesta je za motoriste. Avtomobilisti si jo lahko izposodijo v zimskem času in v zelo slabih vremenskih razmerah - takoj, ko se vreme izboljša, pripada cesta motoristom. To izhaja iz preprostega in razumljivega vidika: - To je motoristična sezona. Zato izraz "sezona" - Za motoriste je cesta namenjena svojemu prvotnemu namenu: da se peljejo. Avtomobilisti želijo priti le od A do B. Kdor vozi izključno avto, mora pred vožnjo vsaj enkrat prebrati in vsaj desetkrat ponoviti: "Na cesti sem ovira." Te vrstice so zato tudi namenjene avtomobilistom. Drugič: Motorist nikoli ne vozi prehitro, ampak vedno hitrost prilagodi prometni situaciji. Ko se nenadoma pojavi motorist, je to samo zaradi preprostega dejstva, ker ste počasna ovira, zato ne zavirajte nenadoma in ne delajte nenadnih sunkovitih premikov z vozilom. Vozite skrajno desno in poslušajte svojo priljubljeno radijsko postajo, si zraven prepevajte, samo ne bodite nam na poti, z vašimi 120 km/h... Tretjič: Če se vam motorist pripelje nasproti po vašem voznem pasu, ni bil lahkomiseln - iskal je idealno linijo. Bodite pripravljeni in poskusite tudi vi predvideti idealno linijo iz nasprotne smeri in ne vozite po njej. Naredite prostor. Če se zgodi nesreča, je v bistvu kriv avtomobilist. To je motoristična sezona - še enkrat, da se spomnite... Četrtič: Če želite, da se vaša hči vozi z nami, morate poskrbeti za ustrezno prehrano. Na zadnji sedež ne spada vse. Ne sme imeti več kakor 1,80 m in ne več kot 50 kg, mora pa imeti čvrste prsi, ki se jih čuti skozi kombinezon ob zaviranju. Če vaša hči ne izpolnjujejo teh zahtev, ste sami krivi, da nima dostopa do raja. Kljub temu ji morate po 18. letu plačati vozniški izpit za avto in za motorno kolo. Petič: Kdor v zastoju stoji na sredini vozišča, ovira napredovanje reševalnih vozil in motoristov. Kdor odpira vrata ali vozi cikcak, pravi glasno: "Imam malega." Pomislite na to izjavo in se držite desno – izpraznite sredino. Zastoj je tekoč promet s hitrostjo, ki je manjša od 120 km/h. Šestič: Zavorna pot! Če se motorist zravna, je to, kot če vi z vso silo stopite na pedal zavore svoje škatle. Če zagledate zavorne luči motorista, morate vi že stati! Sedmič: Če slučajno vidite našega tovariša na cesti zraven gorečega stroja, potem obvestite 112, označite mesto nesreče in poglejte, ali je stroj možno rešiti, ne da bi ga bolj poškodovali. Če imate pa neustavljivo željo, da bi tovarišu pomagali, NIKOLI ne snemajte čelade. Osmič: Če morate ustaviti pred rdečo lučjo, se držite desno, tako, da lahko tudi motorist pride v prvo vrsto. Iz vljudnosti, saj, ko boste vi prestavili v 2. prestavo, motorista ne bo več videti in zato ni razloga, da stojite sami v prvi vrsti. Devetič: Srečanje motoristov je vedno v slikovitih in čudovitih krajih. Tam lahko vedno pričakujete zelo hitre motorje iz vseh smeri. Če vas to moti, ostanite na lep in sončen dan preprosto  doma. Če tega ne želite, ampak želite vseeno priti od A do B, uporabite avtocesto. Že ime pove, da je ta za avtomobile. Ostanite tam. Vozite kamorkoli želite, vendar ostanite na avtocesti.  Ampak tudi tam vozite kolikor morete desno - vedno računajte na motorje s hitrostjo blizu 300 km/h - ne dirkamo, samo čim prej želimo videti čudovite kraje zraven avtocest. Dragi avtomobilisti, poskusite se držati zgoraj navedenih pravil oziroma prijateljskih predlogov, pa nam bo vsem lepše.
    • Imaš pa dopusta 40dni menda😁
    • Ena izmed mnogih na dopustu.. 🤗😊😉
    • Ne , ker polovica šoferjev že tako pije😁
    • V javnem prometu to nebi šlo.... 
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.