Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Glih včeraj opravil nakupe na temu za 3500 eur. Long live China ❤️🇨🇳

  • Začuden 2
  • Ni všeč 1

 

jajcadizlska.jpg

 

Napisano
dne 15. 6. 2025 ob 22:36 je mazdaman napisal:

Kaj tesla S od 2017 naprej ali pa 3 okoli 2020 to je vse potem brez subvencije vem.

Subvencij je baje 'zmanjkalo'. Kljub upadu prodaje....spet je nekdo obogatel. Kot s kuponi. V narobnem poslu smo :)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Nekam protislovno se bere vse skupaj? Če bi si Kitajska tako zelo želela, da Evropa gospodarsko crkne, potem ne bo kupne moči? Potem ne bomo kupovali, saj si ne bomo mogli privoščiti niti kitajskih izdelkov.

 

Pa tudi to, da kitajska vlada subvencionira vse proizvajalce EV, ne drži več. Jih je - do konca leta 2022. Tudi Teslo in VW ter vse druge, ki so imeli tovarne na Kitajskem. In seveda so se našli tudi lumpi, ki so to izkoriščali (pač velika država, se tudi kaj skrije). In so imeli nekaj sto avtomobilskih znamk. Ki pa zdaj, ko je "brezplačen" denar izginil, tudi izginjajo.

 

Zdaj/letos so na Kitajskem aktualne predvsem subvencije za kupce EV, ki nanje preidejo iz ICE - torej naredijo "trade-in" obstoječega ICE in kupijo EV.

 

Ampak zahodni mediji se še vedno obešajo na "subvencije", pri čemer sploh ne vedo, o kakih subvencijah je govora. Oziroma so zanje vse enake. Pri čemer kar lepo spregledamo, da so subvencije za nakup EV tudi po evropskih državah, vključno s Slovenijo. Aha, pri nas dajemo subvencije ljudem in ne proizvajalcem. Hja, če verjamete, da se ne pretočijo direktno k njim. Jaz sem takoj za to, da se subvencije ukinejo, se bodo tudi EV hitro pocenili od sedaj napihnjenih cen (ki jih napihujejo proizvajalci, saj vedo, da "ljudje" dobijo subvencijo). Pač taka psihološka fora.

 

Kar pa se tiče prodaje vozil - EU zakoni veljajo za vse, ki prodajajo tu - pa če so to korejska, ameriška, kitajska ali pa indijska podjetja. In za EV je bistveno lažje zagotavljati poprodajno podporo, kot za ICE. Tistih par delov podvozja, ki so izpostavljeni obrabi, imaš na zalogi, prav tako nekaj karoserijskih delov pa kak polnilec in "tablice" na armaturi. Okvare baterij in elektromotorjev pa so bistveno redkejše kot pri ICE. 

Napisano
pred 53 minutami je dvorjan napisal:

Nekam protislovno se bere vse skupaj? Če bi si Kitajska tako zelo želela, da Evropa gospodarsko crkne, potem ne bo kupne moči? Potem ne bomo kupovali, saj si ne bomo mogli privoščiti niti kitajskih izdelkov.

Potem pa povej, zakaj je Kitajska subvencionirala most na Pelješac?

Napisano

To sigurno enkrat ne bo zastonj. Kot v Afriki. Jih zapufajo, potem pa hočejo nekaj v zameno, da malo poplačevanje kreditov omilijo, dobijo pa neko pristanišče za 100 let v brezplačen najem. Tako se gre danes pridobivanje novih ozemelj, brez izstreljenega metka. Na kontra strani imaš pa bumbarje Ruse, ki še vedno delajo "na ziher" po starem.

Napisano
pred 1 uro je godlike napisal:

Potem pa povej, zakaj je Kitajska subvencionirala most na Pelješac?

Kontejnerski terminal... 

Napisano
pred 3 urami je dvorjan napisal:

Kar pa se tiče prodaje vozil - EU zakoni veljajo za vse, ki prodajajo tu - pa če so to korejska, ameriška, kitajska ali pa indijska podjetja. In za EV je bistveno lažje zagotavljati poprodajno podporo, kot za ICE. Tistih par delov podvozja, ki so izpostavljeni obrabi, imaš na zalogi, prav tako nekaj karoserijskih delov pa kak polnilec in "tablice" na armaturi. Okvare baterij in elektromotorjev pa so bistveno redkejše kot pri ICE. 

 

Res, a si probal? Stari, razbiješ luč pa je ne moreš dobit za nekaj let starega kitajca. Kje so še vetrobranska stekla, raznorazni karoserijski deli. Govorimo o stvareh, ki so specifične za vsak model. Verjetno standardne stvari, kot so deli podvozja pa elektromotorji, baterije se ne izdelujejo specifično za vsak model unikatno. Te stvari boš dobil, brez delujoče nepoškodovane luči pa ne smeš v javni promet. 

 

Sicer pa poskusi - kdo ti brani. Jaz osebno reskiram za izdelek, ki stane mogoče nekaj 100€, za 25k€ bom pa krepko premislil a se bom šel živčno vojno, ko gre nekaj narobe in narobe gre slej kot prej.

33112_1.png

Napisano
pred 4 urami je dvorjan napisal:

Nekam protislovno se bere vse skupaj? Če bi si Kitajska tako zelo želela, da Evropa gospodarsko crkne, potem ne bo kupne moči? Potem ne bomo kupovali, saj si ne bomo mogli privoščiti niti kitajskih izdelkov.

 

Pa tudi to, da kitajska vlada subvencionira vse proizvajalce EV, ne drži več. Jih je - do konca leta 2022. Tudi Teslo in VW ter vse druge, ki so imeli tovarne na Kitajskem. In seveda so se našli tudi lumpi, ki so to izkoriščali (pač velika država, se tudi kaj skrije). In so imeli nekaj sto avtomobilskih znamk. Ki pa zdaj, ko je "brezplačen" denar izginil, tudi izginjajo.

 

Zdaj/letos so na Kitajskem aktualne predvsem subvencije za kupce EV, ki nanje preidejo iz ICE - torej naredijo "trade-in" obstoječega ICE in kupijo EV.

 

Ampak zahodni mediji se še vedno obešajo na "subvencije", pri čemer sploh ne vedo, o kakih subvencijah je govora. Oziroma so zanje vse enake. Pri čemer kar lepo spregledamo, da so subvencije za nakup EV tudi po evropskih državah, vključno s Slovenijo. Aha, pri nas dajemo subvencije ljudem in ne proizvajalcem. Hja, če verjamete, da se ne pretočijo direktno k njim. Jaz sem takoj za to, da se subvencije ukinejo, se bodo tudi EV hitro pocenili od sedaj napihnjenih cen (ki jih napihujejo proizvajalci, saj vedo, da "ljudje" dobijo subvencijo). Pač taka psihološka fora.

 

Kitajcem je vseeno, če Evropa crkne... oni ne razmišljajo tako, da mora trg delovati dolgoročno. Če bo živela prodaja nekaj let bo za njih dovolj.

 

Še vedno jih subvencionira in to tiste, ki gredo v napad na EU.Toliko denarja jim bodo šenkali, da vzpostavijo obrate v EU in bodo tu izdelovali/sestavljali kitajske avte brez carin. Brez pomoči kitajske vlade jim tega ne bi uspelo. 

 

Edina sreča je ta, da cenovno vojno bijejo tudi sami med sabo in kar nekaj žrtev je že padlo. Tole spominja na 20 leta prejšnjega stoletja, ko je bilo v ameriki krepko čez 100 proizvajalcev vozil in kar nekaj let je trajalo, da se je trg uredil in da so obstale najbolj stabilne firme.

 

Kar se pa subvencij tiče pa itak, to je kraja skupnega denarja in to za izdelke, ki niso neophodno potrebni za preživetje človeka. To kar delajo tako v EU kot naša pernata druščina je pač kriminal in upam, da jih bo kmalu srečala pamet, da subvencioniraš lahko, le stvari, ki so nujno potrebne za preživetje države: hrana, stanovanja zdravstvena oskrba, šolanje itd, ne pa nakup luksuznega izdelka kot je avto.

  • Všeč 2
  • Zmeden 1

33112_1.png

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.