Ok DSG zna zmanjšat porabo, ampak a zdej si pa 4motion našel. V kerih brehig pa živite? Če bi na škodilaku imel 2kolesni pogon, bi žrl liter manj.
Služben kodiak - letošnji letnik DSG 200 kojnov dizl, krava ima velik čelen presek. Pa vozijo ga različni ljudje ki se jim jebe za porabo (avtocesta 160-180). Poraba med 6 in 6,5.
Pri počasni vožnji opisani v prispevku Pasat ne bi smel iti čez 5.
Edino, da to ni zeleno, čeprav zapakirano v zelen celafan. Tudi 6,1 poraba je lažen podatek, ker bi zraven rabili še vračunat energijo na elektropolnilnici. Če je polnjen predno je bilo sonce v zenitu, potem je od sončnih celic dobil malo zelene energije. Ali pa da je takrat neka gospodinja to zeleno energijo porabila za kuhanje makaronov, pa je potem on polnil na termoelektrarno.
Pa to da če recimo zaradi ekstremnih klancev sprazniš baterijo, potem ta kitajski jajc ne gre nikamor.
Kaj hudiča je narobe z enim varčnim dizlom ko imaš ves navor na voljo ves čas dokler je župa v rezervoarju.
Mislim da je fora v tem:
"Če vozimo le na električno energijo, je doseg 145 kilometrov (WLTP), pri čemer je energija shranjena v 28,4 kWh bateriji."
Se pravi ko hibrid, samo da potem ko zmanjka baterije motor fila baterijo in ni preklapljanja, ampak je skos v štrom pogonu.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Priporočeno sporočilo
Pridružite se pogovoru
Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.