Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Pred eno uro je Jest napisal:

Potem si ratal pa izbircen, ker je bilo toliko izbire 😛 😆 ... zato pa sedaj nic vec ne najdes zase ... 

 

Ja, lahko se je norca delat, sploh ker te kr dobro perejo, da moraš bit zadovoljen z vsakim 💩 , ki ga ponudijo

 

Drugač pa ja... takole je res najbolj izi - don't think just drive

 

 

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 11 urami je Jest napisal:

Mazda 3 je ze taka, da ustreza tem kriterijem… Samo bos rekel, da je premajhna ali pa kaj drugega…

Definitivno premajhna. Ni za 4 odrasle. 

Pustimo zdaj to, da ne smetimo teme... 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Da se vrnemo na temo.

 

Rusi imajo en pregovor: ne glede na to, kaj nevesta govori, na poročno noč bo fu**la.

 

Torej, ne glede na to, kaj govorite, po letu 2035 ne bo več novih ICE motorjev. In boste slej ko prej vozili na štrom - razen, če vas prej "Matilda" pobere...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 4 urami je Slivka napisal:

Da se vrnemo na temo.

 

Rusi imajo en pregovor: ne glede na to, kaj nevesta govori, na poročno noč bo fu**la.

 

Torej, ne glede na to, kaj govorite, po letu 2035 ne bo več novih ICE motorjev. In boste slej ko prej vozili na štrom - razen, če vas prej "Matilda" pobere...

 

Še veliko vode bo do takrat preteklo. Sploh pa bodo najprej morali bit pogoji, ker danes jih niti v sanjah ni za množično elektromobilnost. Če bodo pogoji ustrezni, sam nimam zadržkov, danes jih pa pač imam, ker pogoji niso OK.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Če bodo sprejeli zakon, boš vozil na štrom po levi strani brez gum in brez zavor, pa če bodo pogoji ali pa ne...

 

Zakon je zakon. Pravo je pravo. In pravo nima nobene veze s pravičnostjo. In zakon nima nobene veze z zdravo pametjo. To je demokracija! V demokraciji dva bedaka preglasujeta enega pametnega. In če dovolj velikemu številu evropskih poslancev ponudiš dovolj zanimiv "sestanek", bodo sprejeli, da se lahko voziš samo z motorjem na koruzo, s kokicam se bo pa ribe futralo...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Vedno sem bil zagovornik EU, ampak že nekaj let kar obupujem nad to združbo in če bi bil danes referendum bi bil oreng v precepu al EU da al EU ne.

 

To je ratalo interesno območje raznih takšnih in drugačnih skupin, kjer se ne gleda več kaj je skupno dobro ampak le še parcialni interesi, ki so odličen poligon za lobiranja v večini na škodo nas, ki bi le radi imeli normalno nerepresivno družbo. Tole pa ratuje počasi neka milejša oblika fašizacije.

  • Všeč 2
  • Haha 1

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Nimam nic proti EV, tud kupil bi ga za normalno ceno, samo ne verjamem, da 2035 v saoloni ne bo več ICE. Že sedaj proizvajalci in prodajalci iščejo rešitve ker se EV slabo prodaja in težko se bo trend v tako kratkem času obrnil, edino če bo tehnologija in support toliko napredoval, da bo nakup ICE nesmiselen nakup. Dokler pa nakup EV večini ni smiseln se ne bo nič spremenilo. Porabnika zanima samo kaj dobi za svoj denar, ostale zgodbe zraven so zgolj bombončki.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Kar se požarne varnosti tiče...vsaj eni delajo na tem,da bi problematiko EVjev bolje razumeli. Za začetek da se dobi osnovo oz. podatke za primerjavo,"zažgali" ICE Kono.

 

 

Popravljeno od skritikrt
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Kot razumem članek gre samo za prepoved vozil z neposrednim Co2 izpusti.

Se pravi e-goriva so še vedno dovoljena, kar je za moje pojme najboljša sredina od vseh opcij.

Ne zatiskajmo si pa oči, gre še vedno za onesnaževanje, kot pri izdelavi električnih vozil.

Podpis.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 6 minutami je g.Wankel napisal:

Kot razumem članek gre samo za prepoved vozil z neposrednim Co2 izpusti.

Se pravi e-goriva so še vedno dovoljena, kar je za moje pojme najboljša sredina od vseh opcij.

Ne zatiskajmo si pa oči, gre še vedno za onesnaževanje, kot pri izdelavi električnih vozil.

Pa a mogoče veš, koliko CO2 bo posredno izpuščeno v zrak na račun proizvodnje e-goriv?

Dovoljena E goriva v "zeleni" prihodnosti Evrope so izumljena izključno zato, da bodo avtorji te budalaštine lahko še vedno vozili ferarije. Narod pa peš. 

 

T

  • Všeč 2
  • Ljubim 1

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 2 urama je skritikrt napisal:

Kar se požarne varnosti tiče...vsaj eni delajo na tem,da bi problematiko EVjev bolje razumeli. Za začetek da se dobi osnovo oz. podatke za primerjavo,"zažgali" ICE Kono.

 

 

Ja, kje je pa zdaj EV posnetek

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 4 urami je Boss napisal:

Vedno sem bil zagovornik EU, ampak že nekaj let kar obupujem nad to združbo in če bi bil danes referendum bi bil oreng v precepu al EU da al EU ne.

 

To je ratalo interesno območje raznih takšnih in drugačnih skupin, kjer se ne gleda več kaj je skupno dobro ampak le še parcialni interesi, ki so odličen poligon za lobiranja v večini na škodo nas, ki bi le radi imeli normalno nerepresivno družbo. Tole pa ratuje počasi neka milejša oblika fašizacije.

 

V prvem obdobju 20.stoletja je živel pisatelj, Ivan po imenu, ki je sanjal o tem, da "Narod si bo pisal sodbo sam"

 

In prvič, ko smo imeli proti koncu 20. stoletja res priložnost, da bi tako bilo, so se od nekod pojavili Ivani po imenu Janezi. 

In od vsega je ostalo le "Za hlapce rojeni, za hlapce vzgojeni, ustvarjeni za hlapčevanje. Gospodar se menja, bič pa ostane, in bo ostal za vekomaj; zato, ker je hrbet skrivljen, biča vajen in željan!"

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 21 minutami je g.Wankel napisal:

Ne zatiskajmo si pa oči, gre še vedno za onesnaževanje, kot pri izdelavi električnih vozil.

 

CO2 ni onesneževalec - to je plin, ki nastane s prehajanjem spojin iz ene oblike v drugo. Po tej logiki si tudi ti, ki dihaš zrak in izpuščaš CO2 pri izdihu tudi onesnaževalec? Recimo žveplov doksid je zame onesneževalec.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 13 minutami je Boss napisal:

 

 Recimo žveplov doksid je zame onesneževalec.

 

Stavim, da tvoj brez vonja barve in okusa metanski izpust včasih zadiši po H2S-u. Aja to ni žveplov oksid. 

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 4 urami je NevLado napisal:

Ja, kje je pa zdaj EV posnetek

Aha...ti,ti porednež...nisi vsega pozorno pogledal...

 

Pravi,da naslednje leto...pač je že konec leta,in priprave tudi niso mačji kašelj za take raziskave.🙄

Vsaj jaz bom spremljal ta kanal,in k bodo električarja zažgali se bom veselo "naslajal"🤣

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ma ja, to je avtohiša hotela nategniti mulca. Pol bi pa dobro baterijo prodali naprej ...

 

Je pa res, da je vedno več proizvajalcev postalo povsem nategunskih - tudi Hyundai. Sem klical uvoznika, kako je z garancijo za avte, če ni bil "pravočasno" opravljen servis. Tolerira se +1 mesec in/ali +1.000 km. Kar je več od tega, avto izgubi garancijo. In to kljub temu, da je npr. avto v letu dni naredil samo 4.000 km od servisa, ker pač stoji na parkirišču avtohiše ali leasing hiše, ki ga je dala na dražbo. Čista neumnost.

 

Na drugi strani pa imaš proizvajalcev, npr. kitajski Aiways, ki ima prvi servis predviden pri 100.000 km.

 

Ali pa ko gledam servisne izpiske Tesel na dražbah - večini se do 100.000 km menja samo gume in brisalce. 😃

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Kakšni Toyotini hibridi pa vas ne zanimajo?

Meni se zdi boljša rešitev kot električna vozila. Sploh za te vsakodnevne vožnje v službo in domov, ko ne narediš več kot 50-80 km. Na morje greš pa pač z bencinom.

Glede na to koliko se jih proda po svetu in da je Toyota vodilna znamka, verjetno tudi niso "švoh" sestavljeni. Zna kdo kaj več povedati o sami kvaliteti, pogonu itd.?

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Moje dosedanje izkušnje s Toyotinimi hibridi so zelo dobre. Prve Priuse sem vozil okrog leta 2000 in nato občasno še kar nekaj njihovih hibridov. Trenutno si žena lasti hibridno Yarisko, kolega ima Corollo, nečakinja ima naročeno Corollo Cross 🙃, sodelavec ima Priusa Plug-in ... tako, da sem kar v stiku s temi hibridi.
Njihov hibridni sklop je res smiselno narejen, ni vse podvojeno kot pri nekaterih znamkah (grobo rečeno: ni turbine, ni alternatorja, ni jermena, ni menjalnika, seveda tudi DPFja ne 😉 ...). Umirjena vožnja je zelo podobna vožnji z električnim avtom. Tisti pa, ki bolj agresivno vozijo, pa slišijo čudne motorne zvoke. Ampak, ko se človek navadi, da gre samo za čuden zvok, avto pa vseeno (dobro) pospešuje, ni panike. Vseeno pa so Toyotini hibridi predvsem za umirjene voznike. Tam je res zelo podobno EVjem.
Kakovost pri Toyoti ni vprašljiva, imajo pa - kot vse znamke - tudi svoje slabe rešitve. Takole na hitro: slaba zvočna izolacija, povprečna lega (izjema je čisto novi Prius, ki je fantastičen), infotainment je soliden nivo dosegel šele v zadnjih letih (pa še to ni nič posebnega), ročica menjalnika je pri nekaterih nenormalno neelegantno premakljiva (recimo stari hibridni Auris ali stari Prius sta imela res elegantno, (skoraj premijski) RAV4, Yaris ... pa nekako trdo prestavljivo ročico) ... in še kaj bi se našlo.
No, pri kakovosti je vsekakor treba dopisati, da v zadnjih letih precej varčujejo pri materialih, sploh v notranjosti so korak za Mazdo, ki je v notranjosti že skoraj premijska. Recimo Lexus je bolj na nivoju Mazde. V splošnem pa ne gre za slaba vozila in pravih težav z njimi je zelo malo.
Če te kaj zanima, kar vprašaj.
 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.