Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Noja... ljudje smo razlicni... Jaz s takim avtom, kot je i20n (ali i30n) nimam kaj poceti... Nisem dirkac... rabim malo vec prostora... mucno mi je vstopanje in izstopanje v prenizke avtomobile ... SUV ali kaksen enoprotorec je idealen zame... In kot kaze nisem med redkimi :P ... zato me pa tudi ne moti, ce je v ponudbi toliko SUV-ov ... :D ... Ce imas pa potrebe po kaksni eksotiki pa si v podobnem zosu, kot je Slivka ... 

  • Všeč 1
  • Ljubim 1

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 6 minutami je dvorjan napisal:

Kaj zdaj dirkališče vlačiš v pogovor? A sem kje omenjal dirkališče? Nisem.

Da boš mirno spal: ja, tudi jaz bi na dirkališče raje šel z i20n. Za vsak dan pa imam veliko raje "Kitajca" z napisom MG4.

Da boš vseeno malo manj mirno spal: MG ima tudi različico MG4 X-Power. 3,4 sekunde do 100 in poštene zavore - ki se lahko še dolgo hladijo, preden z i20n sploh prevoziš razdaljo, za katero te je pustil za seboj. 😃

Pa tudi cena sploh ni huda: 41 jurjev minus subvencija ... Za "everything GTI, RS etc. killerja". 😃

 

Pa še nekaj - MG4 ni SUV, kot si zgoraj zapisal ... Je kar lepo hothatch.

 

Moj predlog - imajo sedaj dovolj prodajalcev po Sloveniji, da ga lahko sprobaš skoraj v vsaki regiji - pojdi na testno vožnjo in potem komentiraj. Jaz sem bil šokiran, ko sem MG4 vrnil po petih dneh in se vsedel v svojo Mazdo z 2,5 bencinarjem, ki ne velja za počasen avto - ampak občutek sem imel, kot da nikamor ne gre ...

Nimam problema s spanjem.  👍

 

Ti si omenjal zlorabo menjalnika s pospeški, jaz pa pravim, da se moreš tusi ustavit. Samo to.

 

Pa moj budget je bil 30k in B segment.

 

Lahko oba sanjava kaj trg nudi od električarjev, pa pridema do Giulie QV in do Tesle S taboljše, al pa celo do Rimaca.

Ampak to je totalno izkrivljeno glede na pogoje, ki sem jih dal.

Vlačiš zraven dosti dražje avtomobile, da zadostiš svojim trditvam. To lepo dokazuje, da nimaš ustreznega protikandidata.

pred 4 minutami je Jest napisal:

Noja... ljudlje smo razlicni... Jaz s takim avtom, kot je i20n (ali i30n) nimam kaj poceti... Nisem dirkac... rabim malo vec prostora... mucno mi je vstopanje in izstopanje v prenizke avtomobile ... SUV ali kaksen enoprotorec je idealen zame... In kot kaze nisem med redkimi :P ... zato me pa tudi ne moti, ce je v ponudbi toliko SUV-ov ... :D ... Ce imas pa potrebe po kaksni eksotiki pa si v podobnem zosu, kot je Slivka ... 

To trdim tudi jaz. Ampak sem zaradi tega dobil etiketo, da iščem 1001 in en razlog, da štrom ni dober.

 

Ga bom vozil, ko bo za moje potrebe boljši od fosilnih goriv. Za to, da bom in ga pa ne bom imel.

Tebi dobro služi hibrid in ne vem zakaj bi trdil kontra. Če se zadovoljen in si, bomba.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 5 minutami je godlike napisal:

Ti si omenjal zlorabo menjalnika s pospeški, jaz pa pravim, da se moreš tusi ustavit. Samo to.

Ja, sem, ker je to edini način, da na ICE z ročnim menjalnikom dosežeš odločen pospešek, ki mogoče ustreza tehničnim podatkom. Pri EV pa le pohodiš stopalko do konca in je to to. 0-160 km/h v primeru dotičnega MG4.

 

In meni je kristalno jasno, da se lahko (res) hitro pelješ le, če imaš dobre zavore. MG4 nima slabih zavor, ne vem, od kje si to pobral. Verjetno res niso na nivoju namenskega i20n, ampak v praksi ti pomaga še zaviranje z elektromotorjem, tako da s pojemki ni težav, še več, pri hitri vožnji te na ta način razveseljuje tudi regeneracija, ki vrača elektriko v baterijo.

 

Sicer pa že vidim, da se boš sedaj obešal na B-segment. Megane E-Tech, Smart #1 in #3, Mini Cooper SE, Volvo EX30, kar nekaj pošteno hitrih električarjev se najde ...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 11 minutami je dvorjan napisal:

Sicer pa že vidim, da se boš sedaj obešal na B-segment. Megane E-Tech, Smart #1 in #3, Mini Cooper SE, Volvo EX30, kar nekaj pošteno hitrih električarjev se najde ...

Megane je C segment, Volvo tudi verjetno. Smarti so igračke.

 

Mini je edini v pravem segmentu. Tudi s ceno prideš dokaj blizu. Moram naklikat opremo, pa da vidimo.

Priznam, do sedaj najboljša alternativa.

 

Pa zakaj bi se obešal na B segment. Saj pa sem od začetka povedal kako alternativo iščema 🙂

Popravljeno od godlike
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Vse lepo in prav kot pravite in diskutirate. 

Samo EV in hibridi nikoli ne bodo starodobniki saj ne dočakajo niti 10let. Čedalje več bo ljubiteljev pravih starodobnikov, medtem ko bodo Teslirali in Gretirali samo tisti kateri bodo imeli viška denarja, za reveže pa bodo ostali samo še klasični atmosferci. 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 6 minutami je DonFelipe napisal:

Samo EV in hibridi nikoli ne bodo starodobniki saj ne dočakajo niti 10let.

Zakaj tako misliš?

 

E-motor se skoraj ne pokvari, težava bo baterija oziroma njena popravljivost. Sicer pa bodo EV-ji še dolgo vozili, pač z zmanjšanim dometom. Tudi 10+ let stari Nissan Leafi danes še vozijo, le da jih ljudje uporabljajo bolj za lokalna opravila, saj je domet le še tam med 50-80 kilometri. Ampak Leafi nimajo nobenega termalnega upravljanja (beri: gretja in hlajenja) baterije, ki se zato bolj "stara" in degradira ...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 3 urami je Bini napisal:

Austrijci so imeli pred 15,20 leti ogromno Mazd,😊 zdaj že malo manj.... 😔So pa tako znani kot narod, da so bol preračunljivi in varčni in vsako stvar dvakrat, ne 3X preračunajo kaj je boljše in kaj se bolj izplača.... :whatever:

kaj pa lahko od njih drugega pričakuješ....poglej koliko tunelov moraš pri njih plačati :), pol se pa Slovenceljni hudujejo nad e-vinjeto....

pred 3 urami je dvorjan napisal:

Evo ga: MG4.

 

https://www.avto.net/Ads/details.asp?id=19041793&display=MG MG4

 

Zadnji pogon, ista moč, v praksi te razen v končni hitrosti poje v vsakdanjem prometu. Tudi pretirano težak ni (za EV). Sem ga imel na testu, razjezil (in osramotil) marsikaterega BMW in Audi fahrerja. In seveda dobil kazen za prehitro vožnjo. 😃

 

34.900€ - 6500€ (subvencija)

 

Pa še več placa ima kot i20n.

če izvzameš da je grd kot nek yugo iz 80ih....never, thank you :)

@Tilen5; kokice vabijo :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Predlagam, da tole pristrankso anketo vsi izpolnemo, da bo EU zadovoljna kolk nam gre dobr pri elektrifikaciji. Prav namensko spuščajo vprašanja, ki so najbolj pereča pri (ne)odločitvi za EV.

 

WWW.AMZS.SI

Vabljeni k sodelovanju v raziskavi Evropske komisije o e-mobilnosti.

 

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 39 minutami je Boss napisal:

Predlagam, da tole pristrankso anketo vsi izpolnemo, da bo EU zadovoljna kolk nam gre dobr pri elektrifikaciji. Prav namensko spuščajo vprašanja, ki so najbolj pereča pri (ne)odločitvi za EV.

 

WWW.AMZS.SI

Vabljeni k sodelovanju v raziskavi Evropske komisije o e-mobilnosti.

 

Super, izpolnjeno. 😃

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Mal so res bedaste :D

 

image.png

 

Uf ja, stvarno trpim, ko tankam avto :)

 

image.png

 

Pa da ne bo pomote, podpiram električno energijo (deloma, ker vpliv na okolje pri izdelavi in po uporabi je trenutno še vedno slab, to sem tudi navedel v anketo). Sam anketa je res malo mim :D

Popravljeno od g.Wankel

Podpis.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Mene tako mal spominja na tovrstne strankarske ankete:

 

- ali želite imeti višjo plačo? da/ne

- ali bi radi imeli nižje davke? da/ne

- ali želite imeti bolj varno družbo? da/ne

 

če ste na vsa vprašanja odgovorili z "da" je prava stranka za vas SDS.

 

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 14 urami je g.Wankel napisal:

Mal so res bedaste :D

 

image.png

 

Uf ja, stvarno trpim, ko tankam avto :)

 

image.png

 

Pa da ne bo pomote, podpiram električno energijo (deloma, ker vpliv na okolje pri izdelavi in po uporabi je trenutno še vedno slab, to sem tudi navedel v anketo). Sam anketa je res malo mim :D

Verjetno vsi poznate jutuberja mkbhd? No on je meni vedno bil kvaliteten človek za reviewanje novih telefonov. Potem se je pa malo bolj vrgel v tech in delal reviewe za teslo. V enem izmed videjev je kot dober argument za teslo povedal (citiram prevedeno) "če navaden avto pozabim ugasnit na parkingu moram do njega, ga dat v P in ugasnit motor.... pri električarju se s tem ne obremenjujem, avto ugasnem remote iz hotela in stvar rešena" :rispekt: MISLM HALO, KAKO POZABŠ UGASNT AVTO :aaaaa:

 

No vglavnem od takrat ga ne gledam več, ker je pri meni izgubil vso kredibilnost,...

  • Všeč 1
  • Haha 1
  • Zmeden 1
  • Ljubim 1
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pusti te influencerje in ostala jajca ter okusi realen svet z vonjanjem bencinskih in dizelskih hlapov. 

Nikoli ne bom razumel kako se lahko voziš v tišini ter s pametnim telefonom. 

A ni bolje imeti autoradio z izbrano radijsko postajo ter komunicirati po CB postaji kot da te ubija tišina ?

 

A boste sedaj ta jajca nabavljali : 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 3 urami je DonFelipe napisal:

Pusti te influencerje in ostala jajca ter okusi realen svet z vonjanjem bencinskih in dizelskih hlapov. 

Nikoli ne bom razumel kako se lahko voziš v tišini ter s pametnim telefonom. 

A ni bolje imeti autoradio z izbrano radijsko postajo ter komunicirati po CB postaji kot da te ubija tišina ?

 

A boste sedaj ta jajca nabavljali : 

 

Že imam naročenga... 😁😉

IMG_20231017_070155.jpg

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

dne 8. 12. 2023 ob 16:47 je Jest napisal:

Ampak dejstvo je tudi, da tisti, ki so proti elektrifikaciji, bodo nasli tisoc in eno stvar, ki je slaba... tisti, ki pa ze vozijo EV, pa ze vedo, zakaj ... :) ... Meni osebno je voznja na elektriko veliko bolj elegantna, mirna... vseeno pa lahko tudi dinamicna ... Pospesevanje je zvezno in navor je na voljo prakticno iz nule ... 

Lahko je tebi,k imaš še šestvaljnika z polnim tankom "na rezervi"...brez zamere,a komentar je irelevanten...vsaj za debato o "čistih" EVjih.

 

Bom pa podal informacijo,k sem se včeraj z enim sodelavcem (Ljubljanski prometnik) pogovarjal...tip je prej imel Forda avtomatika,in sva padla v debato...in pravi,da ga je prodal,in da ima BMW-i3...in to REX verzijo-po moje najboljša verzija,čeprav še zmeraj💩

In vprašam,kako je z pnevmatikami....pravi,da z letno-zimskimi eno leto in so fuč...še posebaj zadnje,k je zadnji pogon...zadaj so komaj-komaj za eno leto.

600€ set😲...in samo trije proizvajalci delajo take k gor pašejo...super računica😃👍 (sarkastično mišljeno😉).

In pravi-za na morje-ni šanse,tudi če je REX.

 

Ta link mi je pa en drugi kolega preposlal...berite sami.

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 20 minutami je skritikrt napisal:

Lahko je tebi,k imaš še šestvaljnika z polnim tankom "na rezervi"...brez zamere,a komentar je irelevanten...vsaj za debato o "čistih" EVjih.


Nimam sestvaljnika… bencinski motor je prakticno tak, kot v tvoji Mazdi… le postavljen je vzdolzno in pogon je primarno zadaj… pa menjalnik je osemstopenjski…

 

Drugace pa to, kar sem opisoval, je takrat, ko vozim v EV nacinu… torej brez pomoci bencinskega motorja… Ko vozim kombinirano, je ze prisotna bolj nemirna voznja… ;) … Je pa res, da takrat, ko rabis vso moc in zelis “radirati” gume, sta v akciji oba motorja… 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.