Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Kot primer lahko povem, da v naših koncih lahko Škodo Superb, ki mislim da je ena izvedba mehki hibrid (pardon, če sem se narobe izrazil), popravlja samo en uradni servis, ker ima certificiranega mehanika. Pa je servisov kar nekaj.

Drug primer. Oče je bil par let lastnik Renault Zoe, pa je bilo znanje na Avtotehniki Celje zelo slabo za kakšna tehnična vprašanja. To je sicer že nekaj časa nazaj, tako da ne vem kako je zdaj.

Da bi pa kakšni fušarji pod kozolci tole delali, bo pa še nekaj časa preteklo pomoje.

Hitrost razvoja in raširitve elektromobilnosti bo definirala infrastruktura. Dokler je ne bo, ne bo širitve, to je zdaj upam da že vsem jasno.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Jaz mislim,da boš dele dobil pri "šverc-komerc" nepooblaščencu kakih 20...30...mogoče celo 50% ceneje...pol pa neseš k pooblaščencu,kjer imajo usposobljenega mehanika,se zmeniš za en orng popust,ker bodo itak veseli,da si k njim prišel dat avto popravljati...k z popravili lepo služijo....

Isto kot z npr. ležaji za elektromotorje...dobiš za vsakim vogalom pr švercerju....

 

Sem že enkrat prilimal ta link,pa če koga zanima,naj pogleda še enkrat.

 

Popravljeno od skritikrt
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ja, tudi izobraževanje mehanikov za EV se je komaj dobro začelo. Imam kolega, ki je bil prej v IT-branži, pa se je sedaj vrgel v avtoelektroniko in ima že polne roke dela. Sem ta teden govoril z njim, pa pravi da 80 % samo VAG-skupino rešuje, Mazde še ni dobil pod roke. Ampak se bojim, da bodo tudi te "mild-hybrid" Mazde po pet in več letih postale njegove stranke ...

  • Všeč 2
  • Hvala 1
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 4 urami je skritikrt napisal:

Jaz mislim,da boš dele dobil pri "šverc-komerc" nepooblaščencu kakih 20...30...mogoče celo 50% ceneje...pol pa neseš k pooblaščencu,kjer imajo usposobljenega mehanika,se zmeniš za en orng popust,ker bodo itak veseli,da si k njim prišel dat avto popravljati...k z popravili lepo služijo....

Seveda ja, komaj čakajo, da prideš s svojo baterijo v vrečki.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Čeprav pooblaščencem bo lažje šraufati EV kot ICE. Električarji so kot Lego kocke. Baterija, e-pogon, polnilec in še malo ostale šare. Itak zenkrat največkrat menjajo kos za kos, se skoraj nihče ne poglablja v to, ali je morebiti samo kako varovalko odneslo ali pa če je kak lot popustil ...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 56 minutami je dvorjan napisal:

Čeprav pooblaščencem bo lažje šraufati EV kot ICE. Električarji so kot Lego kocke. Baterija, e-pogon, polnilec in še malo ostale šare. Itak zenkrat največkrat menjajo kos za kos, se skoraj nihče ne poglablja v to, ali je morebiti samo kako varovalko odneslo ali pa če je kak lot popustil ...

 

Saj pooblaščenci tudi bencinarje in dizle obravnavajo kot lego kocke ... 😀

 

image.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 2 urama je dvorjan napisal:

Čeprav pooblaščencem bo lažje šraufati EV kot ICE. Električarji so kot Lego kocke. Baterija, e-pogon, polnilec in še malo ostale šare. Itak zenkrat največkrat menjajo kos za kos, se skoraj nihče ne poglablja v to, ali je morebiti samo kako varovalko odneslo ali pa če je kak lot popustil ...

Kaj,a se ri norca delaš?

 

Zna biti,da mojih linkov z youtube-a ne odpiraš...taktika-"glava v pesek",in "problema ni".

 

Npr. poglej tazadnji link,ko tip popravlja elektromotor ionic-a.

Prvo,kar pove je:..."sem odklopil cevi in izpustil hladilno tekočino...."

Pa si potem poglej motor z tesnili in vse luknje v statorskem ohišju...vse to mora tesniti!

In vse črpalke,toplotni prenosniki oz. izmenjevalci toplote,hladilniki,ventilatorji,inverterji in podobna elektronika ki mora biti hlajena...in seveda na metre in metre cevi.

In "bog ne daj",da kje spušča!!!

 

Za kratkočasenje tistih,ki jih zanima...sem že enkrat prilimal link...samo eni @dvorjan nočejo pogledati...pa dajmo še enkrat pogledati hladilni sistem Ford Mach-e...pol pa izvoli šraufaj...

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pa smo spet pri tej vrsti argumentiranja. Poglej tega ... bla bla bla.

 

Ja, pač, tradicionalni ICE proizvajalec še po stari logiki gradi tudi EV-je, in potem so taka čreva.

 

Tesla ima to veliko bolje rešeno, Hyundai/KIA prav tako, pa Kitajci tudi, npr. MG, BYD ... Tudi v Dacii Spring ni takih kolobocij, pa so jo Francozi in Romuni skupaj zmetali.

 

V splošnem - globalnem tehtanem in še kakršnemkoli drugem povprečju - pa moja trditev drži kot pribita - EV-ji so enostavneje sestavljeni od ICE in bodo posledično tudi lažji za vzdrževanje.

 

Samo poglej, koliko komponent ima EV in koliko ena dizelska mazdina CX-5 ... Res ni treba biti genij, da pogruntaš, kaj bi raje šraufal, če si mehanik. Drugo je, če te je strah elektrike ... Ampak ko enkrat odklopiš HV-baterijo in 12V-akumulator, lahko šariš po avtu po mili volji - kot Mile stari mehanik.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

No kolk? To tudi mene zanima. Samo baterija ima nekaj 1000 elementov. In če je res tako kot praviš, zakaj so EV-ji toliko dražji? Ker bo težko to popravljat se bojo menjali celi kosi in to bo drago zato pa so EV-ji že za manjše trke lahko hitro totalke. Pa niti, kot totalke jih ne boš mogel prodati, da bi vsaj nekaj ven dobil.

 

Xiaomi 7SU se je pa baje tudi fenomenalno izkazal ob manjših trkih. Zakaj to pišem, ker ICE si lahko popravil iz delov iz odpada, tukaj bo pa po moje preveč zahtevno in predrago. Sej pravim, dokler je avto nov ajde rečmo, ko pa bo srednje starosti pa bodo popravila praktično nerentabilna in tko k danes ne moreš z ekonomsko računico popravit 5 let star telefon al pa prenosnik, TV, tako bo verjetno s temi gizmoti n štirih kolesih - NERENTABILNO. Pa tuki ne govorimo o jurčku € ampak o 40-59 jurčkih, kjer ti ne bo vseeno a se da zrihtat ali ne.

 

Folk se zgraža, ko je treba dat 3-4 jurje za kakšno večje popravilo na ICE, a kaj ko bo na EV popravilo recimo 15 jurjev?

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pa začnimo ...

 

Če te res zanima vsak vijak, podložka in čip, potem je razmerje EV:ICE nekako 15.000 kosov proti 30.000 kosov.

"You can expect that there are about 30,000 parts in your ICE car, from the tiniest nuts and bolts to the engine block. EVs have about half that."

 

Če se osredotočimo na tisto, kar je pomembno za uporabo in vzdrževanje, so to gibljivi sistemi/deli, kjer je 20:2000 v prid EV.

"The drivetrain in an ICE vehicle contains 2,000+ moving parts typically, whereas the drivetrain in an EV contains around 20"

 

Je pa zaenkrat vzdrževanje EV po nesrečah še dražje .... dolgoročno pa se utegnejo stvari obrniti.

WWW.JTAPE.COM

Read our guide to discover to differences between collision repairs for ICE and EV vehicles, from the skills required to costs and more.

 

Za ostalo pa malo branja:

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Tako na grobo.. manj vs.več ni zmeraj prednost.

 

Sem Munroju enkrat odgovoril,k je pribijal za vratne panele,zakaj ford še zmeraj uporablja sponke,če pa je mogoče narediti vratni panel komplet iz enega kosa,z sponkami vred,da se samo pripne na vrata...z argumentom manj delov,hitreje in ceneje v proizvodnji...

 

No in sem ga vprašal,zakaj po tem nebi naredili celega avtomobila iz enega kosa...bi bilo ceneje za proizvodnjo,hitreje narejen...

In ga malo rukneš,in je totalka..."zapelješ v graben" in kupiš novega...

 

Čaki,čaki...na kaj me to spominja🤔...aja,na EVje...mal rukneš,in kupi novega😁 

 

Seveda kak "butelj v kravati" zna to idejo celo pograbiti...

Se mi pa zdi,da pri Fordu vseeno niso tako neumni,ker se pri določenih sklopih držijo starega preverjenega recepta,in ne poslušajo Munroja.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 38 minutami je skritikrt napisal:

e mi pa zdi,da pri Fordu vseeno niso tako neumni

 

@Slivka bi imel kaj za pripomnit na to izjavo, ampak načeloma je verjetno res nekaj na tem.

 

Že nekaj časa razlagamo, kako pri EV-jih lovijo nizko ceno in verjetno je manjšanje delov ena od teh strategij. Dosežejo nizko ceno novega a posledica je potem vidna pri popravilih oziroma menjavah.

 

Sej proizvajalci pralnih strojev recimo počnejo enako. vse se zalije v en kos in tko pri pocenskih modelih pač ne moreš menjat ležaja ampak cel boben recimo. Ki pa je seveda predrag in zato greš v menjavo celega stroja za novega. Da so EV-ji konkurenčni po ceni se to zdaj počenja tud pri avtomobilih pa če so fanboysi še tako navijaški za ekologijo bi to moral biti prvi znak, da gre za ekološki nateg. Namesto, da bi se zagotovilo enostavnost popravila pridemo do situacije, da so EV-ji trenutno bolj podobni poceni pralnim strojem, kot pa visokotehnološkim izdelkom za trajnostno rabo.

 

Verjetno Rent-a-carji ravno tako niso neumni in prodajajo svojo EV floto pa marsikje se službene EV avte spet menja in vrača na ICE. Še 1x, dokler se nič ne zgodi je EV sprejemljiv, ko pa nekoč pride do pizdarije je pa pol trenutek "neprijetne resnice".

 

 

  • Všeč 4
  • Ljubim 1

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Tudi novi motorji pri Audi, BMW, MB so 20.000€+, če ti ga pošteno razgoni. Pa se o tem ne prerekamo.

 

Sicer pa - zakaj je kasko zavarovanje? Za miren spanec, pa če voziš EV ali pa Mazdo ICE za 30 jurjev.

 

In nehajte že dramatizirati okoli EV, čez 10 let boste itak tudi vi to vozili in ugotavljali, kako je fina vožnja. 😃

  • Všeč 1
  • Haha 1
  • Začuden 1
  • Žalosten 1
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 18 minutami je Boss napisal:

so EV-ji trenutno bolj podobni poceni pralnim strojem, kot pa visokotehnološkim izdelkom za trajnostno rabo.

To pa lahko z debelim tiskanim napišeš.

 

pred 4 minutami je dvorjan napisal:

Tudi novi motorji pri Audi, BMW, MB so 20.000€+, če ti ga pošteno razgoni. Pa se o tem ne prerekamo.

Ja normalno,da se ne😄...a si pozabil kateri forum je to?😉

 

pred 6 minutami je dvorjan napisal:

In nehajte že dramatizirati okoli EV, čez 10 let boste itak tudi vi to vozili in ugotavljali, kako je fina vožnja. 😃

C-Maxa imamo že 18 let,in ga bomo še nekaj let imeli...lih planiram tistih nekaj rjastih pikic dati popraviti...dobi nov komplet letnih in zimskih pnevmatik,in zna voziti še kar nekaj let.

Za CX-5 pa enako-dokler ne bo zgnilila....torej tistih 10 let lahko samo sanjaš.

 

 

Imam pa en predlog-daj resnično "kontra"...objavi tudi ti kak video z Youtube-a,kako je npr. poceni EV popraviti...kako je vse "simpl k pasulj" za zamenjati,kako ga vsak mehanik lahko pregleda,analizira,popravi,kako poceni so rezervni deli,k jih za vsakim vogalom prodajajo itd....

To bo prava reklama-ne prazne besede.

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Saj veš kako deluje kasko? Ekonomska totalka? Nerentabilnost popravila?

 

Prvo kot prvo se kasko obračunava na ceno avtomobila in tukaj nimaš nobenih odpustkov glede subvencij. Če je Mazda ICE 30k€, EV pa 45k€ boš kasko plačal za 50% več. Če še nekako rezumem vse to in plačam dražji kasko. Potem pa pride do nesreče, ko je avto star recimo 5 let. Mazda je recimo vredna po Evrotaxu cca 15k€ in nekje zavarovalnice odobrijo popravilo do 60% trenutne cene, kar je 9k€. Če je popravilo dražje je ekonomska totalka. Pri EV-ju to tam nekje pri 13k€, da ti odobrijo.

 

Kateri avto od teh dveh misliš, da se bo dalo popravit za take cifre. Verjemi, da ICE za 9k€ veliko veliko prej kot EV za 13k€. Da je zraven malo zadeto dno, kjer je baterija pa res lahko samo v graben zapelješ in posmrkaš, ker ga ni junaka, da bi ta avto spravil spet na cesto brez dodatnih vložkov (pa ne higijenskih).

 

Aja, pa ne pogovarjamo se o vožnji, ampak o vseh stvareh okoli lastništva avtomobila.

  • Všeč 3
  • Ljubim 1

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 49 minutami je skritikrt napisal:

Imam pa en predlog-daj resnično "kontra"...objavi tudi ti kak video z Youtube-a,kako je npr. poceni EV popraviti...kako je vse "simpl k pasulj" za zamenjati,kako ga vsak mehanik lahko pregleda,analizira,popravi,kako poceni so rezervni deli,k jih za vsakim vogalom prodajajo itd....

To bo prava reklama-ne prazne besede.

Že vaša predpostavka, da se EV kvari toliko kot ICE, je močno napačna. Ker se pač ne, kot se tudi tebi bormašina in ostale električne naprave ne kvarijo vsako leto.

 

In je že nekje v tej temi - mislim, da je Nizozemec kak mesec nazaj objavil, da je naredil 200.000 km s Teslo 3 in je za redne in izredne servise odštel manj kot tisoč evrov. Ob "normalni" uporabi ICE in EV je pač ICE veliko dražji za redno vzdrževanje ... In izrednih servisov je prav tako več pri ICE, sploh od kar proizvajalci šparajo na vsakem koraku in se dajejo ven polizdelke.

 

Jaz pred nakupom EV preverim izkušnje uporabnikov in forume glede potencialnih okvar. In to je to. Če se bo začel slišati ležaj v e-pogonu ZOE, kar se lahko zgodi enkrat po 100.000 km, ga bom pač dal preventivno zamenjati - strošek 600€. In to je daleč največji strošek glede vzdrževanja. Ostalo so redne menjave filtra klime (10€, če sam naredim, 75€, če naredi pooblaščeni servis), vsake nekaj let še zavorna tekočina - pa zavore zdržijo bistveno dlje kot pri ICE - ker jih skoraj ne rabiš. Če bi imel smolo in bi crknil OBC (on-board charger), je tudi popravilo ranga nekaj stotakov - ampak ker ga še nisem imel na hitri polnilnici, je to malo verjetno.

 

In vsi ti stotaki bi bili že zdavnaj poplačani iz prihrankov v gorivu. Če avto polnim doma, se vozim za 2-2,5€/100 km, če na javnih polnilnicah pa za 6-8€/100 km (poredko). Zadnjič me je 490 km izlet stal okroglih 10 evrov elektrike (na moje presenečenje sem na Hrvaškem celo polnil zastonj).

 

pred 54 minutami je Boss napisal:

Saj veš kako deluje kasko? Ekonomska totalka? Nerentabilnost popravila?

 

Aja, pa ne pogovarjamo se o vožnji, ampak o vseh stvareh okoli lastništva avtomobila.

Ja, kasko imaš zaradi mirnega spanca.

 

Mislim, da se nihče od nas namerno ne zaletava. Niti ni pogosto udeležen v prometni nesreči. Torej se spet pogovarjamo o robnih primerih. V primeru, da bi doživel nesrečo, v kateri bi bil avto totalka, bi jaz ne razmišljal o izgubi vrednosti, temveč o tem, da sem vesel, da sem živ.

 

In za konec - TCO: ti so prej ali slej na strani EV. Če kupiš rabljenega, pa verjetno že takoj. 😃 #nasvet

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Vprašanje kako bo pa z omenjenimi EV ko bodo stari 10 in več let. 

Kot prvo nihče ne bo dočakal starosti starodobnika, drugo pa bo potrebno vzpostaviti servisno mrežo, saj recimo pri nas v Kočevju ne dobiš nikogar kateri bi ti bil pripravljen previti ali popraviti katero od električnih oziroma elektronskih komponent ; znanec je moral pred kratkim peljati svoj avto na previjanje alternatorja do Kogovška, medtem ko je v Kočevju brez težav nabavil samo akumulator. Pod črto : 

Kaj ti pomaga imeti EV če nimaš servisne mreže na vsakem koraku ter ga nimaš nikjer polniti? Najbližja polnilna postaja je skoraj v centru Ribnice ; kako boš potem prispel do doma in kje boš prespal? Pred kratkim sem tudi v eni od gostiln doživel kako je stranka želela polniti vozilo, a so jo lepo odslovili ; po pravici povedano bi izgledalo čudno da polni vozilo preko kabla kateri je potegnjen skozi ograjo oziroma letni vrt, a o tem kako pridejo do zapornic prosjačiti za polnjenje in podkupujejo varnostnike ne govorimo. 

Je pa zanimivo in me sploh ni šokiral podatek da imajo na AMZS dnevno cca. 120 intervencij zaradi izpraznjenih baterij.

 

Pod črto : totalno nepraktično ter hkrati vozilo katero še bolj onesnažuje okolje ter je zelo moteče za ostale udeležence v prometu. 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Intervencije so tudi zaradi hibridov, ki so za bruhat.

Jaz imam 65A AGM akumulator. i20 n-Line mild hibrid pa samo 45A, ker ima seveda dodatni Li-ion ....

 

In na 2.5 leta starem, ker se vozi res malo, se je pozimi sesul AGM in to tak, da ga polnilec niti polnit ni htel.

Je moral prit AMZS in ga vžgat....

Popravljeno od godlike
  • Všeč 2
  • Začuden 1
  • Žalosten 1
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 55 minutami je godlike napisal:

Intervencije so tudi zaradi hibridov, ki so za bruhat.

Jaz imam 65A AGM akumulator. i20 n-Line mild hibrid pa samo 45A, ker ima seveda dodatni Li-ion ....

 

In na 2.5 leta starem, ker se vozi res malo, se je pozimi sesul AGM in to tak, da ga polnilec niti polnit ni htel.

Je moral prit AMZS in ga vžgat....

Aja?

Kako pa da si se malo vozil?

Koliko ti je pa zaračunal za omenjeno uslugo?

 

Vse kar niso klasični motorji so povsem nepraktični in namenjeni šminkiranju.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Lastnica je v penziji. In se manj vozi.

 

V sklopu asistence je bilo.

Akumulator so potem dali noter 65A Rocket, ker ima dovolj močen alternator.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

dne 21. 4. 2024 ob 10:07 je godlike napisal:

Lastnica je v penziji. In se manj vozi.

 

V sklopu asistence je bilo.

Akumulator so potem dali noter 65A Rocket, ker ima dovolj močen alternator.

Razumem.

 

Akumulator in alternator sta najbolj obremenjena ter odpovesta v kolikor je bilo vozilo voženo na kratkih relacijah izpod 20km dnevno.

Enako je v kolikor je v vozilu akumulator z malo amper urami.

Tak primer sem imel v Citroenu XM ko sem imel notri akumulator z 65Ah kateri mi je odpovedal po treh letih, čeprav sem dnevno vozil relacijo Ljubljana-Maribor. Ko sem pa kasneje vgradil novejšega z večjo kapaciteto in sicer 90Ah je zadevala delovala brez težav ter zdržala naslednjih 5let. Problem pri današnjih manjših vozilih je premajhna kapaciteta ; Smart in Honda CR-V prve generacije imata samo 45Ah, močnejšega žal ni možno vgraditi. 

 

Kar se pa tiče EV in Hibridov pa je problem v razvajenosti lastnikov ter nepoznavanju sklopov in njihovega upravljanja. 

Tudi zaradi zahtevnosti strank prihaja do zamujanja in slabe volje ; odkar je leta 2005 prvič pri nas začel obratovati hibridni taksi z Toyota Prius je prišlo do revolucije katera pa žal ni zaživela. Enako je z električnimi in plinskimi avtobusi kateri so goreli kot po tekočem traku.

Za omenjene usluge je potrebno predhodno naročilo, kar je razumljivo zaradi pomanjkanja časa katerega odžira polnjenje. Kje je logika da vozilo polnim na taxi/avtobusnem postajališču ter s tem izgubljam tako potnike oziroma stranke ter imam s tem izgubo? Najbolj smešen mi je pa bil primer ko je avtobus št.5 iz smeri Podutika oziroma Tivolija peljal proti Centru ter mu je v križišču Celovške in Tivolske izpraznilo baterijo s čimer je povzročil zastoj in nejevoljo ostalih udeležencev v prometu, potniki pa so zamujali.

Danes mi je pa povedal znanec kateri deluje kot viličarist-skladiščnik da ne more normalno delovati ter da jim morajo zaradi slabih baterij viličarje in delovno opremo ostalo opremo dostavljati. Baterijski viličar je po treh letih samo še za odpad saj je zamenjava baterije dražja kot je vreden kompleten stroj, njena kapaciteta pa tudi po celonočnem polnjenju ne drži naslednji delovni dan ; največ porabi pri zagonu in dvigovanju bremen ter obračanju na mestu. Da o temperaturnih spremembah in vožnji skozi grbine ne govorimo. Dobra baterija oziroma akumulator naj bi opešala po dobrih 500-1000 polnjenjih. 

Popravljeno od DonFelipe
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Se strinjam. Samo na mild oz. mehki hibrid nimamo vpliva. To se ne da polniti.

 

Viličarji v industriji (poznam osebno iz ene fabrike) so že več kot 30 let na akumulatorje. Ampak tam se je zamenjalo baterijo in vozlo naprej.

Tista ven vzeta, pa se je polnila. To se sploh ni dalo polniti na viličarju direktno. Tu je viličar delal ruski turnus in da bi stal ko se polni, je neracionalno.

Če se teh ne da več ven vzet, so dejansko šli s časom nazaj. Kar je zelo žalostno.

 

Zakaj pa misliš, da imam i20n? Vsaj ostala alternativa v tej velikost je neka inačica hibrida, zdaj pa pač imam gokart.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 8 minutami je godlike napisal:

Se strinjam. Samo na mild oz. mehki hibrid nimamo vpliva. To se ne da polniti.

 

Viličarji v industriji (poznam osebno iz ene fabrike) so že več kot 30 let na akumulatorje. Ampak tam se je zamenjalo baterijo in vozlo naprej.

Tista ven vzeta, pa se je polnila. To se sploh ni dalo polniti na viličarju direktno. Tu je viličar delal ruski turnus in da bi stal ko se polni, je neracionalno.

Če se teh ne da več ven vzet, so dejansko šli s časom nazaj. Kar je zelo žalostno.

 

Zakaj pa misliš, da imam i20n? Vsaj ostala alternativa v tej velikost je neka inačica hibrida, zdaj pa pač imam gokart.

Ja, žal gredo vsi s časom nazaj oziroma nemoreš polniti baterije, da o menjavi žarnic, pnevmatik in ostalem potrošnem materialu ne govoriva.

Pa greš kdaj z omenjenim Hyundai i20N na daljšo relacijo?

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Za 1x je za vse daljše Ford.

 

V četrtek sem ca. 100km naredil v enem dnevu. Ampak to je do Brezna po Dravski in na drugi konec MB-ja parkrat...

 

Mogoče parkrat do Lipnice....

 

Tudi vinjete nima. No trenutno je nima noben 😆

Popravljeno od godlike
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 2 minutama je godlike napisal:

Za 1x je za vse daljše Ford.

 

V četrtek sem ca. 100km naredil v enem dnevu. Ampak to je so Brezna po Dravski in na drugi konec MB-ja parkrat...

 

Mogoče parkrat so Lipnice....

 

Tudi vinjete nima. No trenutno je nima noben 😆

Aha.

Te EV, Hibridi in na splošno mestna vozil(c)a niso za daljše relacije.  Da o vožnji po obvoznici oziroma vključevanju na avtocesto ne govoriva.

Lahko povem da sem enkrat peljal Smart-a iz Ljubljane v Rijeko in nazaj ter sem bil po enem dnevu bolj utrujen kot če bi se peljal kot potnik z avtobusom, da o tem kako sem bil prepihan ne govorim. 

Ne predstavljam si pa da bi moral z recimo Toyota Prius prve generacije s katerim sem taksiral ali pa z današnjim recimo do Zagreba ali kam dlje, saj vprašanje če bi omenjena zadeva bila kos naporu. 

Kot mi je povedal eden od voznikov pri LPP je pred kratkim peljal linijo 3G in je komaj zdržala do Grosuplja, saj je največ energije porabila na klancih, dostikrat pa pravi da morajo preusmerjati linije ker nimajo bližnjih polnilnic. Enako je pri dostavi hrane, saj največji strošek predstavljajo polnilne postaje pri podjetjih ; HaloKatra ima svojo, ampak več kot dve vozili hkrati žal ne more polniti tako da morajo ostali čakati ter oddajati naročila drugim. 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.