Skoči na vsebino

Mazda 3 (2014)

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Res je ja :) Ena je crknjot :)

najbolje bi bilo dati pod odbija? kar eno tako lampo kot je za DRL.....

Pi?uka ful ti dobr svet..pr men je kot da bi mel petrolejko zraven :)

je pa tudi ob?utljivost kamere pomembna, ker rikverc lampe na mazdi 5 so visoko zgoraj, sploh ne svetijo na tla v bistvu

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Ja, dalo bi se marsikaj, za za?etek mogo?e ledico zamenjam, nisem ?e gledal kak je. Aje ledica al je w5w?

Napisano

Ja, dalo bi se marsikaj, za za?etek mogo?e ledico zamenjam, nisem ?e gledal kak je. Aje ledica al je w5w?

power led 10W z napajalnikom/usmernikom pri rezervi (to so te kabli). ampak kakor je LED zunaj na vremenskih vpolivih je to en velik drek

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Torej ?e prav razumem imate nekateri za "rikverc" lu?i LED-ice?

 

Pa se to da zamenjat brez te?av? Je sploh kaj efekta oziroma razlike med navadnimi belimi in LED belimi "rikverc" ?arnicami?

 

Je menjal ?e kdo lu?i za tablice? Razmi?ljam o temu, da bi zamenjal s kakimi bolj belimi, saj je sedaj bolj "rumena" svetloba.

 

Gledal sem od Osram Cool Blue Intense w5w - bolj bela svetloba (to niso LED-ice, ampak navadne lu?i, tako da ne rabi? ?e upora zraven).

Napisano

?estitke za pameten nakup...zdaj pa sre?no in veliko varnih kilometrov...

Napisano

Ej....?estitke za nakup nove Mazdurine...lp

Napisano

Nekaj me zanima. Po nekaj ve? kot 100km prevo?enih sem opazil, da je menjalnik  trd in da v?asih, sploh ko je ma?ina hladna, ne pretakne v dolo?eno prestavo zlahka. Najve? te?av imam sam pri menjavanju v tretjo, ?etrto in peto. Ali se s ?asom kaj zmeh?a zadeva? Je kdo opazil podobno?

Napisano

Bo se zrihtalo po?asi :) Jz zaenkrat nimam ve? te?av s tem. Prej na za?etku sem jih mel potem pa vse manj. Zdej mam 30 000 km prevo?enih. Pa ?e ne gre prvi? lepo v prestavo pa po?asi z ob?utkom prestavi ne mo?no rint :)

:zoom-zoom:

Napisano

Pri meni je obratno in sicer ne morem v prvo, drugo in tretjo ter obratno - se dogaja kar pogosto :)

 

So mi na servisu ?e urejali to zadevo, ampak ni ni? bolje. Sedaj imam prevo?enih 32.000km.

 

Bom naslednji? na rednem servisu ponovno izpostavil te?avo, naj ponovno preverijo zadevo in odpravijo te?ave.

Napisano

uff hja bral sem po tujih forumih da majo probleme s tem prestavljanjem sam takrat so mel ?e melo kilometrino. Jz v?asih nisem mogo prestavt v drugo al pa v tretjo sem bolj ne?no pretikal pa je ?lo. ?e pa ?e ne pol pa v ler pa spustit sklopko pa ponovi vajo:)

:zoom-zoom:

Napisano

?udno, a zdej so pa ?e menjalnike pokvarli :) Pa Mazda je znana po tem da so menjalniki top, ampak res top :)

Napisano

uff hja bral sem po tujih forumih da majo probleme s tem prestavljanjem sam takrat so mel ?e melo kilometrino. Jz v?asih nisem mogo prestavt v drugo al pa v tretjo sem bolj ne?no pretikal pa je ?lo. ?e pa ?e ne pol pa v ler pa spustit sklopko pa ponovi vajo:)

A te smem vpra?ati zakaj ima? garancijo? Pojdi na servis in prijavi te?avo, da ti na?telajo menjalnik. Normalno ogret menjalnik se mora ?altat ko po putr?ku pa ne glede al ima 10kkm al pa 200kkm.

33112_1.png

Napisano

Jaz bom ?e nekoliko po?akal, da vidim, ali se zadeva zmeh?a, ker imam res samo 100km na ?tevcu. ?e pa po par tiso? ne bo spremembe pa se bom kr oglasil pri poobla??enem... Tnx za info...

Napisano

A te smem vpra?ati zakaj ima? garancijo? Pojdi na servis in prijavi te?avo, da ti na?telajo menjalnik. Normalno ogret menjalnik se mora ?altat ko po putr?ku pa ne glede al ima 10kkm al pa 200kkm.

Sme? vpra?at :) nisem delal iz muhe slona ker ni bila to taka vlka re?. ?e je kdaj pa kdaj za?tekal se mi je zdelo normalno ker je pa? novo. Pri ogretem motorju in menjalniku je laufalo tak kot mora. Zdej pa tud ko zjutraj ?tartam tega ve? ne opa?am pri teh kilometrih ki sem jih naredil. Pa? ne letim za vsak drek k servisu da mi ne ?arajo po avtu ker v?asih nardi? ?e slab?e kot pa bolj?e.

:zoom-zoom:

Napisano

Meni se tudi tu pa tam zgodi, da ne gre v 3. ali 4., kot da bi bila prisotna neka mehanska prepreka. Na tujih forumih pravijo, da se morajo na?telati vzvodi do menjalnika..

Ampak ?e to dela nekdo ki nima pojma, lahko zjebe ?e ostale brzine :) Tak da bom kar pustil do prvega servisa tako kot je..

Napisano

Kako pa imate kaj porabo? Jaz imam kar nekaj mestne vo?nje in imam pri G120 motorju porabo 7,2. Prej sem imel Opel Astro 1.6 in sem nisem pri?el pod 7,9... 

6.5 brez ?paranja G100

:zoom-zoom:

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Tole so različni renderji verjetno celo narejeni z AI. Zakaj bi se o tem pogovarjali, ker tole je pač zgolj nabijanje kaj bi bilo, če bi bilo. 
    • Fak, a ti razumeš razliko, kitajska vlada jim plačuje za vsak prodan avto... tudi za tistega, ki gre v izvoz al pa obtiči na ogromnem parkirišču. Za besedo nelojalna konkurenca še nisi slišal? Še ne dolgo nazaj je bil prehod na EV-je označen za ekološko dejasnje, a zdaj ko jih pa kopičijo na parkiriščih, kjer se večina sploh ne bo prodala se pa o ekologiji ne pogovarjamo več. Neverjetno kako so EV fani tako hipokritski glede tega. Izjavljo samo stvari, ki jim gredo v njihov prid pa samo toliko časa kot jim ustreza. Dvolično do konca.   Kitajci so vso začetno znanje enostavno pokradli, skopirali, sicer veliko po neumnosti in pohlepu zahoda. Ampak vseeno, to so amoralna bitja. Zdaj pa vse viške denarja, ki ga na začetku niso porabili za razvoj lahko uporabijo v nadgradnjo obstoječih tehnologij in v trgovski vojni proti tistim, ki so jim omogočili tak razcvet. Lepo se vidi kako capljajo pri ICE motorjih za zahodnimi izdelki, a pri EV-jih pa so seveda spredaj, ker tukaj je bilo najlažje zahod prehitet, ker smo praktično vsi štartali skoraj iz istega izhodišča a kitajci so imeli veliko prednost saj imajo rude, litij, redke zemlje na razpolago v takih količinah, da lahko enostavno zajebejo vse.    Seveda gorijo tudi Evropski hibridi in EV-ji, ker so ... pazi zdaj to... večinoma baterije narejene kje?    Pa še nekaj - kitajski avti so narejeni za življensko dobo 5-7 let.  Tako kot vse ostale kitajske stvari. Ne zanima jih servisna mreža, ne zanima jih aftersale usluga. Izdelke tako hitro menjajo, da rezervnih delov po nekaj letih praktično ni za dobit.    Sicer pa... probaj pa ne pozabit poročat kako je šlo po 5 letih lastništva kitajca.    
    • Če bo res takšna potem začnem redno igrati loto....  ali pa se bo moja boljša polovica začela prodajati, HE HE HE
    • Jah, Boss, tole "politično" jamranje v stilu "Kitajci so grdi", pa spet ne bo pilo vode. So vseh sort, tako kot tudi Američani, Slovenci, Evropejci.   Bom komentiral samo avtomobilsko industrijo. Kitajci so naredili načrt delati najboljše EV za dosego svetovne prevlade. In jim prekleto dobro kaže. Evropska avtomobilska industrija se bo morala pa zamisliti in krepko pljuniti v roke, ker tole precenjeno plastiko in pokvarljive avte, ki jih delajo po tekočem traku, tudi ne bodo mogli več vsakemu Janezku prodati. Jaz zase ne morem več 100 % reči, da kitajskega avtomobila pa nikoli ne bom kupil. Če bi izbiral ta hip, bi verjetno izbral kitajski avto, vsi očitki gor ali dol.   Prav zjutraj sem se spomnil na zgornji video, ko sem se peljal po gorenjski avtocesti v Ljubljano. In je bila kolona, ker se je en mojster z VW ID.7 zagozdil v prikolico tovornjaka. Pol havbe harmonike ... Zdaj ne vem, ali je računal na "vsemogočnega" avtopilota, tudi zračne blazine ne vem, če so bile odprte ... Skratka, stvari, ki so opisane v videu, se dogajajo dobesedno vsem proizvajalcem vozil.   Gorijo tudi evropski EV, ICE in še posebej hibridi. Na parkiriščih po Evropi se tudi kopičijo EU-avti. Neregistrirani in registrirani. Finte z eno- ali nekajdnevnimi registracijami pa so Kitajci pobrali prav od Evrope, ki je začela s to prakso. Še pri nas najdeš znamke, ki so delale več kot tretjino prodaje na tak način - enodnevna registracija, potem pa izvoz rabljenega s popustom iz države.   Imamo Slovenci lep pregovor - le čevlje sodi naj kopitar.
    • zakaj mi ni glih vseeno, ko @Slivka omenja lopato, ki bi jo rad sprobal na meni    
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.