Skoči na vsebino

Mazda 3 (2014)

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Kako so pa ostali servisi naklonjeni temu da prinese? svoje olje. Jaz sem imel ta namen, a je mo?ak ki sprejema avte odsvetoval, zavrnil, ?e? da so bili neki problemi pri uveljavljanju garancije s strani uvoznika.

Drugo leto malce pokli?em naokoli za cene servisa. Me pa tola?i to da sem imel ?portni dan z testno CX3.

Napisano

Jaz za Mazdo 3 g120 sem dal 150? za servis - avtoplus Koper

Poslano z mojega C6603 z uporabo Tapatalk

Ej...tudi meni pride podobno prvi servis za mazdurino CX5 2.0 benz 165.k.

Sem se pozanimal na na?em mazda srevis AVTO PLUS Koper.

Tako materjal :olje ,filter olja ,filter zraka ,filter klime..pregled avta PLUS delo in namestitev novej?e verzije 56513..cena 170?...treba malo v?asih...zate?it unim tam na servisu...he he lp

Napisano

To so te pa fajn odrli... Jaz sem dal za prvi servis 120?...letnik 2014 G100.

Ja zanimiva (ugodna) cena. Si kaj od materiala prinesel ali je to vse komplet? Sicer je moja CX 3 G120 ampak kak?ne bistvene razlike pa tudi ne more biti - ali pa?? In ?e ni skrivnost: kje si opravil servis?

Hvala in LP.

Napisano

Ja zanimiva (ugodna) cena. Si kaj od materiala prinesel ali je to vse komplet? Sicer je moja CX 3 G120 ampak kak?ne bistvene razlike pa tudi ne more biti - ali pa?? In ?e ni skrivnost: kje si opravil servis?Hvala in LP.

To je bilo vse komplet. Servis A cosmos BTC. So velike razlike med servisi, oz. najve?ja razlika je v ceni olja. Ko jim pove?, da ga bo? sam prinesel in da ga dobi? po 7?/liter, ti tudi servis ponudi po isti ceni :) Vsaj meni je. Medtem, ko sem se zanimal za servis v Makomi NM, niso niti hoteli sli?ati da bi prinesel svoje olje. Predra?un za prvi servis je bil pa 200? (za menjavo 4,2 litra olja, 15 min dela, ki ga raztegnejo na eno uro oz. celo uro in pol in ?tempelj oz. digitalno knji?ico).

 

Lp

Napisano

?e 1x hvala za odgovor. Tudi meni je BTC najbli?ji in tudi logisti?no najugodnej?i - sicer bo 1.servis ?ele po novem letu, ampak vsaka info. je ?e sedaj dobrodo?la. :vesel:

Napisano

Izgleda je tako, da nimajo zadev normiranih... in je odvisno od tega, kako se znas pogajati ... Bi bilo prav, da se te zadeve normira... in da je na pooblascenihu povsod enaka cena... 

 

Sem pogledal na racun in imam tudi ze zadnje tri servise olje po normalni ceni ...

 

Servis na 80.000 km 22.3.2016

Finder-20160509-085942.jpg

 

Servis na 60.000 km 7.4.2015:

Finder-20160509-090029.jpg

 

Servis na 40.000 km 6.5.2014:

Finder-20160509-090112.jpg

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Pozdrav !

 

Prebiram razne forume in skoraj na vsakem naletim na objave o katastrofalni barvi na M3. Zanima me kaj o tem pravite lastniki in ali je res stanje tako porazno?

 

Hvala in LP

Napisano

porazno v kaksnem smislu, res je da je bolj obcutljiva kot katerikoli avto, ki sem ga do sedaj imel, v 11 mesecih imam ze kar nekaj poskodb na motorvnem pokrovu, vendar ce jih s touch up barvo hitro popravis ni problema.

Napisano

Mazda nikoli ni blestela v barvi, blesti drugje :)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Pozdrav !

 

Prebiram razne forume in skoraj na vsakem naletim na objave o katastrofalni barvi na M3. Zanima me kaj o tem pravite lastniki in ali je res stanje tako porazno?

 

Hvala in LP

Res je zelo zelo ob?utljiva. Sam imam metalik srebrno in po dveh letih uporabe ve? pik od kamenja kot na prej?njem korejcu v 8ih letih, pa tudi na praske je veliko bolj dovzeten. Pa da ne govorim o kak?ni son?ni kremi, ?e prtlja?na vrata zapre? z mastnimi rokami od son?ne kreme se bo poznalo, za?re se v lak in ne gre dol druga?e kot s poliranjem.Lak je res v k... Vsaj tako je na mojem.

Ni pa spet to nekaj da bi se kar barva lupila, pa ne vem kaj ?e... Tako kot je damci napisal, malo popravi?, enkrat na leto spolira? in to je to. Sam na to ne polagam neke hude pozornosti, tudi vsaka nova pikica me ne razjezi... Vglavnem ni to nekaj zaradi ?esar bi se sekiral, pa rekel da je zaradi tega nebi ve? kupil avta.

 

Lp

Napisano

Pa ravno ta motor najbolje pa?e v Mazdo3 in tudi verjamem da bi bilo trojka najbolj prodajana v kombinaciji z 1.5 diesel motorjem... Res malo zgre?ena politika...marsikateri novi kupec bo razo?aran in bo raje pogledal h konkurenci (tako kot ?e sedaj, ker marsikdo bi ?elel imeti pod havbo ?vojnej?ega dizla, ker mu je 2.2 premo?an/predrag, bencinarja pa no?e)...

Napisano

Zanima me podatek koliko je bilo v SI prodanih M3 Top Revolution G165 5 vratna izvedba, oziroma ?e je kdo na forumu s to Mazdo ter kak?ne

ima izku?nje z njo.

Napisano

Pa ravno ta motor najbolje pa?e v Mazdo3 in tudi verjamem da bi bilo trojka najbolj prodajana v kombinaciji z 1.5 diesel motorjem... Res malo zgre?ena politika...marsikateri novi kupec bo razo?aran in bo raje pogledal h konkurenci (tako kot ?e sedaj, ker marsikdo bi ?elel imeti pod havbo ?vojnej?ega dizla, ker mu je 2.2 premo?an/predrag, bencinarja pa no?e)...

Mislim, da je pri Mazdi 3 bencinski motor 2.0 s 120km optimalna izbira....poraba cca 6l/100km, vozi se kot diesel,

nima? pa DPF-a, turbine,....skratka skoraj nima kaj crkniti....:)...priporo?am iz prve roke.... :rolleyes: 

...?e ho?e? malo ve? ?ivljenja, pa vzame? turbo bencinarja s 150km....vendar je tudi atmosferski ?e ?isto dovolj posko?en.

Napisano

Mislim, da je pri Mazdi 3 bencinski motor 2.0 s 120km optimalna izbira....poraba cca 6l/100km, vozi se kot diesel,

nima? pa DPF-a, turbine,....skratka skoraj nima kaj crkniti.... :)...priporo?am iz prve roke.... :rolleyes:

...?e ho?e? malo ve? ?ivljenja, pa vzame? turbo bencinarja s 150km....vendar je tudi atmosferski ?e ?isto dovolj posko?en.

 

S tem se zelooo strinjam! Zato imam tudi sam bencinarja.

Vendar "mokre sanje" velikih slovencev je diesel :)

 

Lp

Napisano

Zanima me podatek koliko je bilo v SI prodanih M3 Top Revolution G165 5 vratna izvedba, oziroma ?e je kdo na forumu s to Mazdo ter kak?ne

ima izku?nje z njo.

 

Rekel bi da ne prav veliko, na cestah nisem ?e nobene trojke s top opremo sre?al. A te kaj konkretnej?ega zanima (jaz mam sicer G120 4-vrata)?

Napisano

Mislim, da je pri Mazdi 3 bencinski motor 2.0 s 120km optimalna izbira....poraba cca 6l/100km, vozi se kot diesel,

nima? pa DPF-a, turbine,....skratka skoraj nima kaj crkniti.... :)...priporo?am iz prve roke.... :rolleyes:

...?e ho?e? malo ve? ?ivljenja, pa vzame? turbo bencinarja s 150km....vendar je tudi atmosferski ?e ?isto dovolj posko?en.

sem jaz kaj zamudil? kje je turbo bencinar pri mazdi? s 150km?

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Pomagalo bi ce bi konkretno napisal ime firme, saj ta vas tudi ni tako majhna da bi imela samo enega majstra?..... Jaz sem na zadnje menjal kompresor klime za oceta pri BEJA (zavhr pod smarno goro, pa ne vem ali so to ze pirnice)...odnos malo bolj kmečki🤣, ampak so mu pa zrihtali dobro in zadeva dela bp....(zdaj bo že eno leto)
    • Pozdravljeni, imam M6 2.5 at z 86k km in kakšen krat med vožnjo pri nizkih obratih 1,5k začne malo trest kot, da bi sklopka spodrsavala. Če dam gas, ali pa spustim gas izgine. Menjalnik dela super drugače, lepo menjuje v rikverc gre tudi brez problema. Olje in filter olja v menjalniku sta bila zamenjana (drain and fill). Mogoče bi kdo vedel kaj bi blo? Hvala in lep pozdrav!
    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.