Skoči na vsebino

Mazda 3 (2014)

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Ni panike ga vsak dan tudi stisnem do rde?ega :) meni se zdi ?e ?ist fajn posko?en :) pa glede na valjare, ki jih mam gor me res presene?a poraba. Kaj bi ?ele bilo z 205/16 :)

Ej....super treba prepiha ventile vsake toliko..jaz tudi mojo mazdurino...stisnem,poraba solidna lp

Napisano

govorim za povpre?je, od kar sem kupil avto (cca 11 mesecev nazaj in 31k prevo?enih).... pa ne vozim vedno 160+ km/h, ko imam dalj?e relacije, (npr Munchen) se dr?im omejetive, sploh v tujini...

ok pri max hitrosti je kar po?re?en, ampak ?e vedno manj kot prej?ni avto :P

 

Hehe, res je. To je sicer ?e vedno kakih 5L/100km manj kot pa G120 kuri tam okoli :)

 

(A niso trojke elektronsko omejene na 190km/h? :) )

Napisano

Hehe, res je. To je sicer ?e vedno kakih 5L/100km manj kot pa G120 kuri tam okoli :)

 

(A niso trojke elektronsko omejene na 190km/h? :) )

V knjigi pise 213 km/h za dizla. Spravil sem ga ze na 222 km/h... pa treba je racunat, da mal stevec laze, tko da po moje je kar realno 213 km/h :)

IMG_1241.jpg

Napisano

Jebena japanska kvaliteta.. danes mi v roki ostala plastika za ?telanje naslona zica. Pa ga sploh nisem ?telal.. ko sem sesal avto je kar le?al plastik fantasik del zraven. Ne vem kaj si naj ?e mislim.. :)

Napisano

Upam, da ni nic narobe, ce potegnem ven starejso temo tega threada.

 

?al se ne da. Z veseljem bi imel zadnje lu?i vedno vklopljene, da svetijo. Ve?ina novih vozil ima zadnje lu?i ugasnjene, ker "ni potrebe" po temu, da bi svetile, ?eprav je v praksi povsem druga?e.

 

Tudi na servisu ne morejo tega naredit. Lahko ti pa to uredi kak?en dober avto-elektri?ar, vendar zadeva verjetno ne bo poceni.

 

In jaz sem hotel predlagati, da vklopis parkirne, ker itak spredaj gorijo iste LEDice, pa se zadnje rdece ti vzge.

 

Potem pa sem sel prebirat spodnji link:

 

 

... in prebral, da, ce nastavis luci na tisto tretjo pozicijo (1:off, 2:auto, 3:parkirne, 4:full lightspeed), sprednje svetijo slabse. :vskalo:

 

Kar pomeni, da ce hoces postati bolje viden zadaj, v dezju recimo, ko senzor se ne vzge xenonk, postanes spredaj prakticno neopazen.

 

Ce kdo kdaj ugotovi nacin, kako to popraviti, tako da ze na "off" svetijo zadnje, ali pa da na 3 ne svetijo sprednje nic slabse, ga/jo lepo prosim, da to objavi. Dvomim, da je treba tu nekaj posebnega zvezati. Najverjetneje je vse krmiljeno racunalnisko in bi bilo treba samo popraviti softver. Razen, ce bi obsel krmilnik in zadnje ledice zvezal direktno na Vcc.

Napisano

Pri VW grupi se da vse lepo nastavit s pomocjo PC in programa (lahko celo uporabnik sam nastavi svoje nastavitve).

Pri japanezarjih pa temu zal ni tako in ne mores cisto nic nastavit. Tako kot je je in tudi na servisu ne morejo nastavit drugace.

Izjema je takrat, ko ti bo kaksen elektricar nastavil po "analognem" nacinu ampak s tem posega v samo vozilo in spremeni razne racunalniske nastavitve. Vprasanje je tudi kako je z garancijo po takem posegu.

Res je bedno to, ko si kot voznik omejen in ne mores cisto nic nastavit. Imajo prevec "zaprte" avtomobile.

Ce naredim primerjavo:
- EU vozila so kot Android telefoni, kjer lahko nastavljas skoraj vse kar ti srce pozeli
- Japonska vozila so kot Apple, kjer ne mores nastavljati nic (no razen ce naredis JB, ampak to ni to)

Vsi se pa kvarijo (tudi Japonci nimajo vec take kvalitete kot morda nekdaj).

roberto664 - se niti malo ne cudim tvojemu zlomu. Meni se je pri nekje 37.000 km prav vdrla noter sredinska kontrolna konzola, s katero upravljas MZD (ta ki je pri naslonjalu za roke). Pritisnil sem na NAV in se je celoten "komplet" gumbov vdrl. Seveda so popravili pod garancijo, ampak to lahko ze veliko pove.

Dejstvo je, da se spara na kvaliteti povsod in pri vseh znamkah. Posledica tega pa je ta, da bomo kupci in uporabniki takih avtomobilov vedno bolj razocarani in posledicno bo vedno vec slabe volje in pritozb. Prej ko se sprijaznemo s tem, lazje NAM bo.

Napisano

Jebena japanska kvaliteta.. danes mi v roki ostala plastika za ?telanje naslona zica. Pa ga sploh nisem ?telal.. ko sem sesal avto je kar le?al plastik fantasik del zraven. Ne vem kaj si naj ?e mislim.. :)

Ej...kaj,,,,,zdaj si popravil to plastiko ali bo treba garancijo uveljavit???? Lp

Napisano

ne gre popravit, sploh ne dr?i na svojem mestu ?e jo sku?am popravit, sploh ne vem kak?en je sistem za pritrditi.. drug teden grem na servis :( saj ni ni? stra?nega, samo me spominja na moj testni fiat punto grande, ki sem ga cel vikend namesto, da bi ga vozil, ?raufal skupaj, ker je vsepovsod nekaj odpadalo :)

Napisano

Na?a 3-jka G120 ima povpre?no porabo 6l/100km....kar se mi zdi super za 2.0 motor.

Napisano

Pri meni je poraba na G120 kar nekako se ustalila na 6.8....mam relacije k je dobrih 5, sam ?e vedno precej avtocest furam in to naredi svoje...

 

Sem pa nad avtomobilom ?e vedno navdu?en.

Napisano

To si se pa moral dol po hribu peljat :)

:D Sej ni povedal kako je peljal po AC.

 

Meni excel pravi, da je povprecna poraba 6,56. Zdaj, ko se manj vozim po AC je okoli 7, ce pa se drzim AC, jo lahko spravim na 6,drobiz. 2 l bencinar, po omejitvah.

 

Najbrz se da tudi na 5 l prit, ce bi vozil 90 v sesti po ravnem, brez spreminjanja hitrosti.

Napisano

Da pohvalim moj servis, polomljeno ro?ko za ?telanje naslona sede?a bodo garancijsko menjali. Hkrati so mi naro?ili protector za eibach vzmeti in po pregledu kaj je potrebno ?e po moji vin ?tevilki zamenjat, bodo ?e menjali nek le?aj zgoraj na amortizerju in ?e eno stvar (ko menjajo, povem kaj je bilo ). Vse zastonj, ?eprav nisem kupil original mazda vzmeti (  so isto eibachke). Zadovoljen..  pa naro?il sem ono malo fla?ko z original barvo, da popravim pikice od kamen?kov na pokrovu motorja.. 7,50?

Napisano

Da pohvalim moj servis, polomljeno ro?ko za ?telanje naslona sede?a bodo garancijsko menjali. Hkrati so mi naro?ili protector za eibach vzmeti in po pregledu kaj je potrebno ?e po moji vin ?tevilki zamenjat, bodo ?e menjali nek le?aj zgoraj na amortizerju in ?e eno stvar (ko menjajo, povem kaj je bilo ). Vse zastonj, ?eprav nisem kupil original mazda vzmeti (  so isto eibachke). Zadovoljen..  pa naro?il sem ono malo fla?ko z original barvo, da popravim pikice od kamen?kov na pokrovu motorja.. 7,50?

Ej...super ,da ti bojo to ro?ko,menjali pod garancijo in ostalo...dober mazdin,servis lp

Napisano

Kupujem nov avto in ena od opcij je tudi nova mazda 3. Avto mora biti diesel (40 000 km letno). Zasledil sem, da so v preteklih generacijah diesel mazde imele tezave z DPF filtri trdih delcev, elek. kabli do senzorjev pred in za DPF filtrom, podlozkami injektorjev, EGR ventili, slabo kvaliteto pleha (letniki 2006 - 2013). Sprasujem lastnike novih mazd ali se zgoraj omenjene napake se vedno pojavljajo pri novih mazdah s skyactiv-d diesel motorji? Zaenkrat sem zasledil samo elek. te?ave s MZD Connect sistemom in HUD zaslonom.

?e grdo gledam pomeni, da mi ni v?e? tisto kar vidim ..

Napisano

Mimogrede, pri kateri znamki pa te?av z DPF filtrom ni?!? 

 

Sicer pa te te?ave kot jih omenja? na?eloma ni. Ne vem kaj bi bilo s plehom sicer narobe, razen to da je lak bolj 'organski' in posledi?no manj odporen na kamen?ke.  Dobro, pa japoni imajo ?e v osnovi mal mehkej?i pleh, kar je spet druga tema.

 

Druga?e so pa motorji kolikor berem tukaj od uporabnikov kar trpe?ni. Jaz imam ?e eno verzijo starej?ega, ko 2.2. diesel ?e ni dobil zna?ke skyactive in laufa b.p.

Napisano

Ne bi rad ?el iz de?ja pod kap. 16 let ?e imam passata in mi je dovolj vode in vlage v kabini, pokvarjenih v?igalnih tuljav in ostalega. Nova Mazda 3 mi je lepa, ima odli?en motor (CD150), lepo se vozi, preden zamenjam znamko se pa? ?elim informirati pri lastnikih. Da imajo vsi avtomobili svoje specifi?ne te?ave pa tako vemo. Zaradi spremenjene lokacije slu?be bom tudi zamenjal bencin za diesel.

?e grdo gledam pomeni, da mi ni v?e? tisto kar vidim ..

Napisano

Glej, ?e vozi? diesel tako kot je namenjeno za tak avto oz. motor, potem tudi z DPFjem ni te?av. Jaz se trenutno sicer vozim 13km v eno smer, pa te?av s samim filtrom zaenkrat nimam, je pa res da zna malce olje narasti, ker ve?krat pride do prekinjene regeneracije. ?e se bo? pa vozil na dalj?e relacije pa sploh ni te?av.

Pustimo to, ?e kak senzor odleti, to je itak potro?na roba, pa mislim da tudi tukaj ni nekih te?av.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Pomagalo bi ce bi konkretno napisal ime firme, saj ta vas tudi ni tako majhna da bi imela samo enega majstra?..... Jaz sem na zadnje menjal kompresor klime za oceta pri BEJA (zavhr pod smarno goro, pa ne vem ali so to ze pirnice)...odnos malo bolj kmečki🤣, ampak so mu pa zrihtali dobro in zadeva dela bp....(zdaj bo že eno leto)
    • Pozdravljeni, imam M6 2.5 at z 86k km in kakšen krat med vožnjo pri nizkih obratih 1,5k začne malo trest kot, da bi sklopka spodrsavala. Če dam gas, ali pa spustim gas izgine. Menjalnik dela super drugače, lepo menjuje v rikverc gre tudi brez problema. Olje in filter olja v menjalniku sta bila zamenjana (drain and fill). Mogoče bi kdo vedel kaj bi blo? Hvala in lep pozdrav!
    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.