Skoči na vsebino

Mazda 3 (2014)

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

O, hvala :) Mene v bistvu moti obratno, da se v slabem vremenu (de?, megla) ne pri?gejo zadnje LED lu?i, kar je na avtocesti v?asih mal problem :/


Vsak ima svoje preference in finance, ter koliko je ?e pripravljen dati za nujno zlo na?ega ?asa. V kolikor z avtom ne slu?imo denarja je itak ?ista zguba (nakup, registracije in zavarovanje, gorivo, redno vzdr?evanje, popravila, cestnine, zavarovanje, amortizacija ..). Tudi sam sem po 16 letih v nabavi novega. Od opreme mi je poleg standardnih asisten?nih funkcij, ki jih ima ?e vsako vozilo najbolj zanimiv radarski tempomat, ki za sabo potegne tudi funkcijo samodejnega zaviranja v sili (SBS). Ne potrebujem gretja sede?ev, elektri?nega nastavljivega sede?a, usnja in ?e ?esa, vendar bom o?itno moral vzeti revo top opremo, ?e bom hotel imeti SBS. To pa za sabo potegne denar, za katerega ne vem ali sem pripravljen dati. Govorim o Mazdi 3 CD150 revolution top. Poleg tega bodo potrebne ?e zimske gume, 16" felge, kasko. Pri tak?nem multi displeju bi ?e bil greh ne imeti navigacije in smo ?e pri 28k evrov. Iz to?ke A v B se pripelje? z vsakim je pa razlika v udobju .. Po drugi strani se pa samo enkrat ?ivi. Dileme, dileme ..

 

Ko sem jaz za?el govoriti o Revolution Top opremi, so meni kar takoj prakti?no vsi ponudili 16" feltne z zimskimi gumami gratis. Po malo dreganja sem v MS dobil gratis ?e navigacijo in barvo, tako da je cena avta kon?ala pri 25.000. Se ti spla?a malo iti pogledat.

 

Kar se pa ti?e opreme - ogrevanje sede?ev je zelo kul pozimi, MRCC vreden vsakega centa, SBS se pa kar pozna :) So pa tudi usnjeni sede?i nekoliko bolj udobni, tako da se ti ni treba sekirati preve? da bo? brezveze denar dal :)

 

Je pa Mazda 3 verjetno ?e vedno najcenej?i avto s spodobno opremo in radarskim tempomatom. VAG grupa je bila z opremo ekvivalentno Revolution + MRCC okoli 28-30k, Peugeotov (308) radarski tempomat je crap, drugi pa niti opcije nimajo.

Napisano

Fulda SportControl 225/40/18, zelo zadovoljen.. tihe in lepo se dr?ijo ceste.

Kak poseben razlog, da si zbral to dimenzijo in ne recimo 225/45R18? Ne spoznam se pretirano na montazo nestandardnih gum in homologacijske postopke. 225/40R18 odstopa za 2.3%, 225/45R18 pa samo 1.1% v drugo smer.

Napisano
Je pa Mazda 3 verjetno ?e vedno najcenej?i avto s spodobno opremo in radarskim tempomatom. VAG grupa je bila z opremo ekvivalentno Revolution + MRCC okoli 28-30k, Peugeotov (308) radarski tempomat je crap, drugi pa niti opcije nimajo.

Dr?i, vsaj v tem segmentu kot sem videl Mazda ponuja najve?.

?e grdo gledam pomeni, da mi ni v?e? tisto kar vidim ..

Napisano

Kak poseben razlog, da si zbral to dimenzijo in ne recimo 225/45R18? Ne spoznam se pretirano na montazo nestandardnih gum in homologacijske postopke. 225/40R18 odstopa za 2.3%, 225/45R18 pa samo 1.1% v drugo smer.

Razlog je razpolo?ljivost gum v tej dimenziji in seveda cena. Odstopanja pa so v mejah normale. ?tevec mi la?e proti GPSu cca 4%..

Napisano

Evo tako, ?e nekaj vpra?anj se je na?lo (?e mogo?e kdo ve):

-ali ?tevec v REV oz. njegov potovalni ra?unalnik prikazuje ve? funkcij kot v ATT?

-ali je CD150 v M3 res twin turbo setup (na?el sem "me?ane" informacije)?

-pridejo z mo?nej?imi motorji tudi ve?ji zavorni koluti?

 

Hvala  :notworth:

Napisano

-ali je CD150 v M3 res twin turbo setup (na?el sem "me?ane" informacije)?

Eden turbo polnilnik z dva re?ima delovanja (pri ni?jih in vi?jih obratih motorja)

?e grdo gledam pomeni, da mi ni v?e? tisto kar vidim ..

Napisano

Eden turbo polnilnik z dva re?ima delovanja (pri ni?jih in vi?jih obratih motorja)

Torej na nek na?in variabilen re?im delovanja?

Evo dva linka, ki sta izvor mojih vpa?anj:

http://www.caranddriver.com/news/mazda-skyactiv-g-and-skyactiv-d-engines-news

https://www.youtube.com/watch?v=FzTnP-DQX48

 

Verjetno gre za napa?no navajanje/imenovanje, jaz si pod "twin turbo" predstavljam nekaj drugega :)

Napisano

Torej na nek na?in variabilen re?im delovanja?

Evo dva linka, ki sta izvor mojih vpa?anj:

http://www.caranddriver.com/news/mazda-skyactiv-g-and-skyactiv-d-engines-news

https://www.youtube.com/watch?v=FzTnP-DQX48

 

Verjetno gre za napa?no navajanje/imenovanje, jaz si pod "twin turbo" predstavljam nekaj drugega :)

 

Tudi v wikipediji imajo narobe naslov in pravilno navajanje dejstev v nadaljevanju:

https://en.wikipedia.org/wiki/Mazda_Diesel_engine#Next_generation_2.2_MZR-CD_twin_turbo_called_SKYACTIV-D

?e grdo gledam pomeni, da mi ni v?e? tisto kar vidim ..

Napisano

?e video animacija Mazda Skyactive diesel delovanje turbo polnilnika..

https://www.youtube.com/watch?v=ojhRVMnFRXU

Po tem videu bi jaz reke, da ima dve turbini torej twin turbo

 

post-24-0-85997500-1467817393_thumb.jpg

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

V?eraj sem vpla?al aro in podpisal pogodbo za nakup Mazde 3 Sport CD150 Revolution Top v rde?i barvi. Juhuu ..

?e grdo gledam pomeni, da mi ni v?e? tisto kar vidim ..

Napisano

V?eraj sem vpla?al aro in podpisal pogodbo za nakup Mazde 3 Sport CD150 Revolution Top v rde?i barvi. Juhuu ..

?estitke, dobra izbira. Se pa strinjam z uporabnikom @mazdaman, meni to deluje kot da ima dve turbini, OK ne delujeta sicer nikoli hkrati ampak ni va?no, fizi?no sta v motorju o?itno dve.

Napisano

?estitke, dobra izbira. Se pa strinjam z uporabnikom @mazdaman, meni to deluje kot da ima dve turbini, OK ne delujeta sicer nikoli hkrati ampak ni va?no, fizi?no sta v motorju o?itno dve.

1 kompresor (modro) in 2 pogon turbine (rde?e) - oziroma: hladni del turbine (stiska hladen zrak v motor) in vro?i del turbine (izpu?ni plini, ki poganjajo turbino).

 

?estitke. Priporo?am prozorno folijo takoj na novo havbo.. :)

:P

?e grdo gledam pomeni, da mi ni v?e? tisto kar vidim ..

Napisano

The SKYACTIV-D also uses a two-stage turbocharger, in which one small and one large turbo are selectively operated, according to driving conditions.

 

Sent from my SM-G920F using Tapatalk

Napisano

The SKYACTIV-D also uses a two-stage turbocharger, in which one small and one large turbo are selectively operated, according to driving conditions.

 

Sent from my SM-G920F using Tapatalk

Dr?i, za dvostopenjski turbopolnilnik logi?no potrebuje? dva razli?na kompresorja. Je pa to druga?na zasnova kot klasi?ni twin-turbo (pri kateri dva enaka turbopolnilnika hkrati polnita motor). :P

?e grdo gledam pomeni, da mi ni v?e? tisto kar vidim ..

Napisano

To so ?e 20 let nazaj pri RX7 uporabili, kjer je prva turbina do 4-4,5k, potem pa preklopi na ve?jo, da se na koncu iz 1.3 motorja dobi 280 konji?ev :bravo:

miataviperfinal.png

"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."

Napisano

?e je ?e eno bilondonsedaj te?ko dobiti oz obnoviti bo sedaj lahko double trouble :)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

To je pa redundanturbo :)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • @Alex Malo bolj prečekiral-dejansko so te v zgornjem linku še najprimernejše oz. najbližje odščipnejo...pač edine take Knipexove t.i."flush cut" ščipalke. Ostale so praktično vse bolj za elektroniko,ali za plastiko.   Ampak-PAZI!!! Kot sem že napisal-"do not cut steel"-torej le za mehke kovine-baker do fi-6mm! Če pa rabiš za jeklo ipd. pa kakšne od tistih zgoraj predstavljenih. Meni se najbolj dopadejo 61 01 200,a kakor za koga-vsake imajo svoje prednosti in slabosti.   Je pa tudi res,da vsake ščipalke v bistvu ne "režejo",ampak na koncu "odtrgajo" oz. "raztrgajo"...zmogljivejše imajo za to na rezilih celo nabrušeno vdrtino,da tako lahko zagrabijo večji fi....a seveda je tu spet problem pri ščipanju tanjših žic itd...pač-idealne ščipalke ne obstajajo.... Kaj mislim z tem povedati-vem,kako kitara izgleda (sem iz glasbene družine,in nekaj let sem tudi jaz igral kitaro-klasično),in kako te prečke morajo biti na koncu obdelane,da ne režejo v dlan...v vsakem primeru boš moraj konec še obdelati,ker mora biti "perfektno"...ok-komu to govorim😄😉...gre za to,oz.,kaj bi rad povedal-po moje,če boš hotel prečko "poravnati" z vratom,boš v vsakem primeru moral ščipnjen konec prečke še na fino zbrusiti. Z takim "flush cut" bi se nekaj brušenja rešil,a ne povsem...pač kitara oz. vrat mora biti res v nulo izdelan-brez ostrih koncev prečk....po drugi strani pa prečke tudi ne smejo biti prekratke...bi najbrž grdo izgledalo🙄 Jaz bi na tvojem mestu vzel 20-stopinj "upognjene" CoBolt,ki nimajo simetričnih rezil (glej piktogram zraven navedbe 20-stopinj),in že "bližje" odščipnejo... Npr. tele Just a moment... WWW.KNIPEX.COM   Te so brez "udrtine" v rezilih in z "enostavnimi" plastificiranimi ročaji....obstajajo tudi varijante z komfortnimi ročaji itd...pač izberi po osebnih preferencah. Ali pa tiste TwinForce,ki sem jih lih predstavil...a kot rečeno-niso FlushCut. Meni npr. so bolj všeč enostavni ročaji,ker pri montaži lažje vtaknem v globok žep (vtaknem zmeraj le eno ročico),in tudi lažje izvlečem...in pri izvleku ni problemov z zatikanjem,če imam "v žepu" dve,tri ali več klešč.   Še enkrat-če pa res potrebuješ zgolj za mehke kovine,pa tiste z zgornjega linka.   Pri odločitvi,pa je fino,če lahko vidiš v živo-priporočam Žabjek v Ljubljani-imajo res veliko klešč na zalogi...a spet ne čisto vsega. Seveda so malce dražji,kot npr. najugodnejši online,a da lahko "primeš v roko"...saj veš...nič ni zastonj.   Upam,da sem ti bil v pomoč.   L.P.
    • Kako taki majstri obdržijo posel mi je res misterija.....a folk nič ne preveri preden da tako zadevo servisirati?!?
    • Zakaj si pa te ti tako gužvo delal v službi in se grenek, da dobiš Zoe?🤪
    • Ja tudi v Mariboru se je od časa ko je @godlike kupoval zamenjalo prodajalce. Branko je v penziji in sta sedaj Gorazd in Dejan.
    • Kot že napisano ob nakupu...   Jaz sem bil zadovoljen z nakupovalno izkušnjo, prodajalcem v Ferk-MB.   Na 3K popusta od Mazde sem dobil še 500€, ostali prodajalci, ki sem jih kontaktirali, niso dali več.   Morda bi še kje bila kakšna majhna razlika, dvomim da večja...
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.