Skoči na vsebino

Mazda 3 (2014)

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Zato ker nekateri gledajo zgolj na porabo, nekateri pa predvsem u?ivajo v vo?nji. Bistvena razlika.

Seveda poleg 1532 ostalih variabl, ki vplivajo na porabo.

Tako pa? je.

Ne sekiraj se in vozi :)

 

Kako vam lahko avto tako malo kuri?

Meni mazda 3 2.0 bencinski motor pri 6000 prevo?enih km ?e nikoli ni padla pod 6.5 l/100 km, razen na poti od Celja do Vodic(HR). Giblje se od 6.9 do 7.3 L/100 km.

Dnevno sicer imam kraj?e relacije v slu?bo do 15km v eno stran same ravnine.

Prestavljam ga pri pribli?no 2500-3000 obrati in ga pretirano ne ti?im, je pa res da imam 18 colske felne.

Napisano

M6 145 meni v povpre?ju nikoli porabila ve? kot 7 8povpre?ja taknov so bil med 6,3 in 6,8, niti prva (2013), niti druga (2016). AC praviloma tempomat na 130, redko na 120, z ob?asnimi preizkusi top speeda oz. 4. do redline (200 km/h) in nekajkrat tedensko do rde?ega polja v 2 in 3. prestavi ob ogretem motorju, kar precej hitrih cest s 100 ali 110 km/h in precej mestne vo?nje (mrzel motor do vrtca 1 km, ugasnit, nato 4 km do slu?be in popoldan enako).

 

Sam pred tem ?e nisem imel bencinarja, ki bi porabil tako malo. Morda pomembno: gume sem imel vedno napumpane na 2,6, pa ne zaradi porabe, ampak zaradi boj?ega ob?utka na volanu.

Napisano

Kako vam lahko avto tako malo kuri?

Meni mazda 3 2.0 bencinski motor pri 6000 prevo?enih km ?e nikoli ni padla pod 6.5 l/100 km, razen na poti od Celja do Vodic(HR). Giblje se od 6.9 do 7.3 L/100 km.

Dnevno sicer imam kraj?e relacije v slu?bo do 15km v eno stran same ravnine.

Prestavljam ga pri pribli?no 2500-3000 obrati in ga pretirano ne ti?im, je pa res da imam 18 colske felne.

 

 

Jest delam dnevno >100km od tega je 90% avtoceste, imam tempomat na 130, pa mi ni problem tudi vec peljat ce je treba. Povprecna poraba je pa 6.5

Ne skrbet, tudi tebi bo padla, na zacetku sem jest tudi imel okrog 7 porabo, pa je pol po nekih 8000km padla na 6.5

Napisano

Tudi meni pije nekje do 6.5 me?ano (18 colske,zimske 16 vsaj 0,3 do 0,5 manj) pa ga ravno ne ?param, ga pa tudi skos ne ti?im :) ...v glavnem sem med hitrimi...enako po AC nekje 135 tempomat, veliko se pa peljem nekje 145-150...poraba cca. 6.8 do Lj naprimer...super zadovoljen

Napisano

Tudi meni pije nekje do 6.5 me?ano (18 colske,zimske 16 vsaj 0,3 do 0,5 manj) pa ga ravno ne ?param, ga pa tudi skos ne ti?im :) ...v glavnem sem med hitrimi...enako po AC nekje 135 tempomat, veliko se pa peljem nekje 145-150...poraba cca. 6.8 do Lj naprimer...super zadovoljen

To je ?isto realno kot si napisal,6.porabe je bila na dolge relacije,ker sem delal po 100 in ve? kilometrov skupaj. Druga?e pa mo pije nekje 6,5,?ez 7 ?e nikoli nisem pri?el,ampak ve?ina 6,5.imam pa komaj7500kil.ker se bolj malo vozim s tem avtom. Lp

Po moje vsaka pije isto samo od na?ina vo?nje in pogojev je odvisno koliko komu pije. V vsakem primeru je to malo za tak avto. Lp

Napisano

U madona kva to ene boli :) gremo na test? Ampak po mosko....

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

A ni za bencin Sky motorje malo druga?no olje

 

https://www.mimovrste.com/motorna-olja/webhiddenbrand-mazda-motorno-olje-dexelia-supra-0w20-1l

 

Kaj ti pi?e v knjigici?

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

Hm, morem res pogledat ?e v servisno knjigo ?e kaj pi?e. Na ponudbah za servis so mi napisali ULTRA 5W30 olje...

 

Poslano z mojega MI 9 z uporabo Tapatalk

Napisano

Double check pred servisom.

Je to pravo olje za Mazdo3 G120 bencinc?https://www.mimovrste.com/motorna-olja/webhiddenbrand-mazda-motorno-olje-dexelia-ultra-5w30-1l

Poslano z mojega MI 9 z uporabo Tapatalk

Olje je pravo za bencinca,za dizla pa je tisto z oznako DPF poleg 5-30w. Na sliki je ?e stara embala?a,nona izgleda kot pri mazdamanu samo da je napis 5-30w in zelena etiketa.
Napisano

Hm, morem res pogledat ?e v servisno knjigo ?e kaj pi?e. Na ponudbah za servis so mi napisali ULTRA 5W30 olje...

Poslano z mojega MI 9 z uporabo Tapatalk

Kako si kaj zadovoljen z avtom i na koliko ima? servis,si dobil predra?un za servis ?e ni skrivnost?
Napisano

Olje je pravo za bencinca,za dizla pa je tisto z oznako DPF poleg 5-30w. Na sliki je ?e stara embala?a,nona izgleda kot pri mazdamanu samo da je napis 5-30w in zelena etiketa.

Hvala :-)

 

Poslano z mojega MI 9 z uporabo Tapatalk

Napisano

Kako si kaj zadovoljen z avtom i na koliko ima? servis,si dobil predra?un za servis ?e ni skrivnost?

Kar se vo?nje in ostalega ti?e je avto super.

 

Razen karoserije oz. laka ki se olu??i ?e samo ko z gara?e zapelje?.

Sploh me ?udi ker sem vsega skupej nardil manj od 200 km po avtocesti v 2 letih...

Snega skorej nimamo in ceste se redko posipajo.

 

In rokonaslon mi gre na k.... ker se je pena stisnila in ?utim luknjo ko naslonim roko.

 

Druga?e pa drugi servis, cca 180 eur z DDV, brez olja seveda. Plus ra?unajo neki ekolo?ke takse ?e prnesem svoje olje. Z oljem pa so cene nekje okoli 270 eur.

 

Poslano z mojega MI 9 z uporabo Tapatalk

Napisano

Jp...iste stvari mene motijo :) , druga?e pa vse TOP :) 

Napisano

Kar se vo?nje in ostalega ti?e je avto super.

 

Razen karoserije oz. laka ki se olu??i ?e samo ko z gara?e zapelje?.

Sploh me ?udi ker sem vsega skupej nardil manj od 200 km po avtocesti v 2 letih...

Snega skorej nimamo in ceste se redko posipajo.

 

In rokonaslon mi gre na k.... ker se je pena stisnila in ?utim luknjo ko naslonim roko.

 

Druga?e pa drugi servis, cca 180 eur z DDV, brez olja seveda. Plus ra?unajo neki ekolo?ke takse ?e prnesem svoje olje. Z oljem pa so cene nekje okoli 270 eur.

 

Poslano z mojega MI 9 z uporabo Tapatalk

Hvala za Info, mene ?e to ne moti ker imam komaj 8k. Barva je pri meni bp. Naslon je pa preve? nazaj in bi mel roko na roleti ?e bi ga uporabljal! Uporabljam ga samo pri delu z gumbi ob ro?ici. Pri novi M3 2019 je super naslon in slu?i namenu. Lp
Napisano

Zdravo.zanima me kaj je potrebno servisirati.oz menjati pri cx5 2.2d na 12000km?

Do sedaj je bilo vse redno menjano na poob.servisu.avto je iz tujine prisel s 99.500.kam naj grem na servis na stajerskem?sedaj ima 103500km

Za enkrat zelo zadovoljen z mazdo..

Ce ima kdo kak nasvet bi bil zelo hvalezen.lp.

Popravek.na 120000km.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Pomagalo bi ce bi konkretno napisal ime firme, saj ta vas tudi ni tako majhna da bi imela samo enega majstra?..... Jaz sem na zadnje menjal kompresor klime za oceta pri BEJA (zavhr pod smarno goro, pa ne vem ali so to ze pirnice)...odnos malo bolj kmečki🤣, ampak so mu pa zrihtali dobro in zadeva dela bp....(zdaj bo že eno leto)
    • Pozdravljeni, imam M6 2.5 at z 86k km in kakšen krat med vožnjo pri nizkih obratih 1,5k začne malo trest kot, da bi sklopka spodrsavala. Če dam gas, ali pa spustim gas izgine. Menjalnik dela super drugače, lepo menjuje v rikverc gre tudi brez problema. Olje in filter olja v menjalniku sta bila zamenjana (drain and fill). Mogoče bi kdo vedel kaj bi blo? Hvala in lep pozdrav!
    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.