Če hočeš imet porabo 9 litrov na G192/4 se moraš peljat na AC konkretno čez 160kmh, pa še vsakič ko se ti nekdo nastavi da se upočasniš na 120 potem spet do podna prtisnt kickdown in takoj nazaj na 160kmh... pa verjetno se po mestu peljat skos 1/2/3 brzina
Je tako, "novi" časi. Poglej kaj se zadnje čase še riše na cestišče, dele vozišča za kolesarje, očitno se ne ve kje se voziš s kolesom ...
Da bi pa narisali, kje je sredina vozišča za avtomobile in ostala dvosledna vozila, pa očitno ni več IN, oz. niti ni pomembno kje se voziš, kar je pomembno je, da se umikaš vsemu živemu, ki se pač vozi po cestišču danes levo, jutri desno, pojutrišnem pa po sredini.
@Bini če si pa ti že 1000x to naredu, pol si pa vulkanizer Šalo na stran, js delam na 130 Nm plošno na Mazdi in Nissanu, ne peljem se 10 km ampak samo par 10 m toliko da se zasuče vse pa še enkrat.
No pa še k dotični temi, peljal sem jo zamenjati ogledalo. Po enem mesecu in pol se je rešil škodni primer, neverjetno. Konec leta najbrž kasko skinem, preplačaš 1k+ € na let in potem, ko imaš škodni primer (kjer kaska niti ne uveljavljaš, ker ni tvoja krivda) ti že skoraj letno zavarovanje prej poteče preden oni to rešijo, da se ne pogovarjamo o cenitvi, kjer trobiš cenilcu, da pol ogledala ni pa da ima kamero, mrtvi kot in na koncu ugotoviš, da na zapisniku ni niti novega pokrova ogledala, kljub temu da je počen. Kamere seveda ni nihče dopisal, še sreča, da je stara ostala cela >_> U glavnem razočaranje, res.
Na splošno je pri nakupu rabljenih avtov, tudi Mazd (bencinarjev in dizelskih), potrebno biti previden.
Zakaj nekdo prodaja nekaj let star avto? Eni so se ga enostavno naveličali, drugi jih namenoma prodajajo pri določeni starosti ali prevoženih km, tretji pa zaradi nečesa, kar jih moti (neustreznost glede na potrebe, napake, poškodbe).
Avtom z napakami in težje poškodovanim in popravljenim (karamboli, poplavljeni, ...) se je treba izognit. Pri tem pomaga strokovni pregled nekoga, ki se spozna in mu zaupamo, izkušnje pri nakupovanju, vtis pri lastniku (zato je zaželeno kupovat od 1. lastnika ... na njegovem domu vidiš, kako je sicer pedanten ali malomaren in ker če ga dobiš na eni laži, potem veš, da mu ne moreš nič verjet, trgovcem pa itak ne moreš 100% zaupat).
Jaz bi se izogibal tudi testnim vozilom (še bolj pri dizlih), ker se jih še ne dobro utečene, mrzle, priganja v obrate in s tem dela veliko škodo. Poznam primer 1. lastnika, ki je s takim režimom vožnje (tiščal mrzlega) uničil neuničljiv 1.6 VW Golf II dizel - pri 60.000 km je moral menjati obročke.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Priporočeno sporočilo
Pridružite se pogovoru
Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.