Skoči na vsebino

Mazda 3 (2014)

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Pa si akumulator menjal? Najbolje, ce na servisu preveris kapaciteto akumulatorja (ali pa ce imas ODB in ustrezen softver, da preveris SOC akumulatorja ... Ta mora biti cez 60 ali 70%, ce se prav spomnim... Ampak potem pomoje ponavadi ne sveti akumulator v MZD Connectu pri stanju i-Stop, ce je preslab ... 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Klimo le uporabljaj tudi sedaj, dokler ni ve?inoma pod nulo. Potem se itak kompresor ne bo ve? pri?gala, tudi ?e bo svetilo AC. Denarnica ti bo hvale?na.

Napisano

Samo res. Klima je zato, da se jo uporablja, da ne zaruzne. Ali pa se je ne... da pri?para? kak ? na gorivu? :)

 

 

Napisano

Pa si akumulator menjal? Najbolje, ce na servisu preveris kapaciteto akumulatorja (ali pa ce imas ODB in ustrezen softver, da preveris SOC akumulatorja ... Ta mora biti cez 60 ali 70%, ce se prav spomnim... Ampak potem pomoje ponavadi ne sveti akumulator v MZD Connectu pri stanju i-Stop, ce je preslab ...

Nisem menjal. Za?elo se je po servisu srptembra. Ko so mi posodobili Mazda Connect. ?eprav so mi rekli da ga vedno priklopijo na kable.

 

No v glavnem, po prevo?enih cca 1.000 km je baterija modra, tudi zjutro takoj ko v?gem avto.

 

Zdej me zajebava AC...

 

Poslano z mojega MI 9 z uporabo Tapatalk

Klimo pa rabim ?im majn, ker mi enostavno ne odgovarja. Tudi poleti zjutro vozim brez.

 

No sej ni da jo zdej pol leta ne bom v?gal

Rabim jo ?e ne druga?e pa ko je de? in se meglijo ?ipe.

 

Poslano z mojega MI 9 z uporabo Tapatalk

Napisano

Nisem menjal. Za?elo se je po servisu srptembra. Ko so mi posodobili Mazda Connect. ?eprav so mi rekli da ga vedno priklopijo na kable.

No v glavnem, po prevo?enih cca 1.000 km je baterija modra, tudi zjutro takoj ko v?gem avto.

Zdej me zajebava AC...

Poslano z mojega MI 9 z uporabo TapatalkKlimo pa rabim ?im majn, ker mi enostavno ne odgovarja. Tudi poleti zjutro vozim brez.

No sej ni da jo zdej pol leta ne bom v?gal

Rabim jo ?e ne druga?e pa ko je de? in se meglijo ?ipe.

Poslano z mojega MI 9 z uporabo Tapatalk

Ko sem bil na servisu sem omenil posodobitev pa so mi rekli da je bolje tako kot je ker imajo podatek da imajo potem nekateri probleme nisem vpra?al kak?ne. Dogovoril pa sem se da ?e bom imel kake probleme brez posodobitve naj pridem nazaj do njih in mi bodo posodobli.
Napisano

Soc akumulatorja? Katri pid je to?

 

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

Nevem kateri PID... V iOS aplikaciji Forscan Lite sem samo dodal BATT_SOC ...

post-10-0-72684300-1572287930_thumb.png

post-10-0-36392800-1572287943_thumb.png

post-10-0-84954900-1572287988_thumb.jpeg

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Kaj zdaj s temi akumulatorji?? Ne more bit kr fu? po dveh letih no?! A to so vsi start/stop ak.isti al so sam mazdini tolk slab?i?

Napisano

Moj avto je itak dalj ?asa stal. Vpra?anje, ponavadi to ne vpliva dobro na aku.

 

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

Napisano

Aku gre te?ko na garancijo, razen ?e si ga ravnokar tam kupil. Po 3 letih no go.

 

No tale SOC je pri meni na 95%. Ampak v?asih res zajamra zjutraj. Mogo?e ga obd adapter toliko zjebcka.

 

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

  • 2 meseca kasneje...
Napisano

Zdravo. Nekaj me zanima...kateri akumulator je pravi za na?e mazde 3...koliko Ah mora imeti in kaj je treba paziti glede na to da potrebujem za start stop sistem? Sem gledal po akumulatroju pa ni? kaj ne najdem...

Napisano

Zdravo. Nekaj me zanima...kateri akumulator je pravi za na?e mazde 3...koliko Ah mora imeti in kaj je treba paziti glede na to da potrebujem za start stop sistem? Sem gledal po akumulatroju pa ni? kaj ne najdem...

 

Start stop sistemi navadno potrebujejo "high performance" AGM akumulatorje. Cena original cca. 200+ EUR (vsaj za Mazdo 6). 

Napisano

Zdravo. Nekaj me zanima...kateri akumulator je pravi za na?e mazde 3...koliko Ah mora imeti in kaj je treba paziti glede na to da potrebujem za start stop sistem? Sem gledal po akumulatroju pa ni? kaj ne najdem...

AGM-65 Ah tako je na mojem napisano pri M3 g120. Letnik 2018
Napisano

hvala.morem malo pogledat kak?ne so cene

Napisano

Kak?ni so kaj prvi znaki, ko je potrebno zamejnati akumulator, glede na to, da pravite, da pri Mazdi dr?i kake 3 leta? Start stop verjetno ne dela ve??

Napisano

Kak?ni so kaj prvi znaki, ko je potrebno zamejnati akumulator, glede na to, da pravite, da pri Mazdi dr?i kake 3 leta? Start stop verjetno ne dela ve??

3 leta? Imam letnik 01/2015, za enkrat akumulator deluje ?e brez problema. Na servisu je bil glede akumulatorja odgovor, da lahko zdr?i od 3 pa tudi do 8 let. 

Napisano

Kak?ni so kaj prvi znaki, ko je potrebno zamejnati akumulator, glede na to, da pravite, da pri Mazdi dr?i kake 3 leta? Start stop verjetno ne dela ve??

 

Najla?je je, da zjutraj pred zagonom izmeri? napetost akumulatorja in ?e je vsaj 12,3 V, potem je OK. ?e nima? multimetra, pa je najla?je opazovati status akumulatorja prek MZD connect zaslona in ?e je takoj zjutraj ob zagonu akumulator obarvan modro, potem je tudi OK. ?e pa potrebuje precej ?asa (km), da se obarva modro, pa je v zadnjih izdihljajih.

?ivljenjska doba akumulatorjev je zelo spremenljiva, odvisna predvsem od pogojev vo?nje (dolge vs kratke relacije), ampak kakor je bilo re?eno od tri do osem let. 

Napisano

Hvala za info...tudi mene zanima kje se vidi stanje preko MZD connect? Verjetno tam kjer je stanje za start-stop sistem?

Pa sre?no, zdravo in uspehov polno leto 2020!

Napisano

Kje se vidi stanje na mzd connect?

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

Hvala za info...tudi mene zanima kje se vidi stanje preko MZD connect? Verjetno tam kjer je stanje za start-stop sistem?

Pa sre?no, zdravo in uspehov polno leto 2020!

Ja, spodaj ima? ikonco motorja, pa akomulatorja in ikonco start stop. ?e je akomulator ?e dober je obarvan plavo kot smrkci. Ne vem pa, kaj se zgodi, ko gre proti koncu.

 

 

Napisano

Sem preveril ja. Akumulator je pobarvan modro, potema se ?e po nekaj km pobarva motor in ikona za klimo.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Če hočeš imet porabo 9 litrov na G192/4 se moraš peljat na AC konkretno čez 160kmh, pa še vsakič ko se ti nekdo nastavi da se upočasniš na 120 potem spet do podna prtisnt kickdown in takoj nazaj na 160kmh... pa verjetno se po mestu peljat skos 1/2/3 brzina
    • Je tako, "novi" časi. Poglej kaj se zadnje čase še riše na cestišče, dele vozišča za kolesarje, očitno se ne ve kje se voziš s kolesom ... Da bi pa narisali, kje je sredina vozišča za avtomobile in ostala dvosledna vozila, pa očitno ni več IN, oz. niti ni pomembno kje se voziš, kar je pomembno je, da se umikaš vsemu živemu, ki se pač vozi po cestišču danes levo, jutri desno, pojutrišnem pa po sredini.
    • Če bi hotel met 9 litrov, bi me okregali, da namerno prekoračujem omejitve ... zato imam raje porabo 7,5l, za ziher
    • @Bini če si pa ti že 1000x to naredu, pol si pa vulkanizer Šalo na stran, js delam na 130 Nm plošno na Mazdi in Nissanu, ne peljem se 10 km ampak samo par 10 m toliko da se zasuče vse pa še enkrat.   No pa še k dotični temi, peljal sem jo zamenjati ogledalo. Po enem mesecu in pol se je rešil škodni primer, neverjetno. Konec leta najbrž kasko skinem, preplačaš 1k+ € na let in potem, ko imaš škodni primer (kjer kaska niti ne uveljavljaš, ker ni tvoja krivda) ti že skoraj letno zavarovanje prej poteče preden oni to rešijo, da se ne pogovarjamo o cenitvi, kjer trobiš cenilcu, da pol ogledala ni pa da ima kamero, mrtvi kot in na koncu ugotoviš, da na zapisniku ni niti novega pokrova ogledala, kljub temu da je počen. Kamere seveda ni nihče dopisal, še sreča, da je stara ostala cela >_> U glavnem razočaranje, res.
    • Na splošno je pri nakupu rabljenih avtov, tudi Mazd (bencinarjev in dizelskih), potrebno biti previden.   Zakaj nekdo prodaja nekaj let star avto? Eni so se ga enostavno naveličali, drugi jih namenoma prodajajo pri določeni starosti ali prevoženih km, tretji pa zaradi nečesa, kar jih moti (neustreznost glede na potrebe, napake, poškodbe).    Avtom z napakami in težje poškodovanim in popravljenim (karamboli, poplavljeni, ...) se je treba izognit. Pri tem pomaga strokovni pregled nekoga, ki se spozna in mu zaupamo, izkušnje pri nakupovanju, vtis pri lastniku (zato je zaželeno kupovat od 1. lastnika ... na njegovem domu vidiš, kako je sicer pedanten ali malomaren in ker če ga dobiš na eni laži, potem veš, da mu ne moreš nič verjet, trgovcem pa itak ne moreš 100% zaupat).   Jaz bi se izogibal tudi testnim vozilom (še bolj pri dizlih), ker se jih še ne dobro utečene, mrzle, priganja v obrate in s tem dela veliko škodo. Poznam primer 1. lastnika, ki je s takim režimom vožnje (tiščal mrzlega) uničil neuničljiv 1.6 VW Golf II dizel - pri 60.000 km je moral menjati obročke.   
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.