Skoči na vsebino

Mazda 3 (2014)


ziga.mazda

Priporočeno sporočilo

Pozdrav !

 

 

Je ?e nimam, imam naro?eno. Samo ko sem videl po drugih forumih kak?ne te?ave imajo ?e vedno zaradi rjavenja na skoraj novih avtomobilih, se mi je malce cmok v grlu naredil.

?e kaj ne prenesem na avtu je to rjavenje, ni? kar bo pa bo

 

LP

a pol ?e nisi imel mazde?  :rolleyes:

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

v bistvu je kot nek servisni napotek. menjali zastonj.. sem pa v bistvu ?el tja, ker sem menjal fedre in je bilo priporo?eno na fedre zalepit en plasti?en protektor, hkrati so pa ?e opravili to menjavo. od takrat je spredaj ti?ina.. prej pa mi je nekaj pokalo, ?e sem zavijal in hkrati zapeljal v luknjo ali ?ez le?e?e policaje..


Pozdrav !

 

 

Je ?e nimam, imam naro?eno. Samo ko sem videl po drugih forumih kak?ne te?ave imajo ?e vedno zaradi rjavenja na skoraj novih avtomobilih, se mi je malce cmok v grlu naredil.

?e kaj ne prenesem na avtu je to rjavenje, ni? kar bo pa bo

 

LP

 

Po moje, ?e ga redno pere? in predvsem pozimi spira? sol, se nima? kaj bat.. moj ?e ne rjavi :) bo pa skoraj havba brez barve.. :(

 

tiste rjave pike na novih avtih pa so ponavadi zra?na rja. Sem imel na vse avtih do sedaj, najhuhe je bilo na beli barvi. gre pa dol s plastelinom in malo voskanja..

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

kako je lahko menjalna ro?ica glasna? :)

kaj so ti to menjali na vzmetenju kr jz popizdujem s tem pokanjem. Zmeri ko pridem na servis da poka?em to pokanje se zapeljema en krog pa ni? ni sli?at. ?ez poletje je blo to bolj pogosto ko je blo vro?e zdej ko je hladno pa tega ni ve?. 

:zoom-zoom:

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Jaz z rjo nimam te?av pa avto iz Mehike pri?el.... Kaj je glede sprednjega vzmetenja? Ker meni piska, ?kripa pri ustavljanu

To je hiba mazd ki so bile narejene na Japonskem , tiste iz Mehike imajo za??ito vgrajeno serijsko tako so nekako re?ili ta problem , jaz sem to za??ito dal preventivno , bil sem presene?en ko so mi na servisu dali vse brezpla?no . Na servisu zahtevaj da ti naro?ijo  KDY534081 ta protector zraven dobi? ?e novo matico in bump stoper , sicer ti morajo to oni vse ?abe zrihtat in po ?raufat razen ?e bo? dal eibach prokit gor si samopla?nik   :prstgor: .

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Mazdasi, meni je tole nepojmljivo, da imas vozilo letnika 2016 in se ukvarjas s korozijo! Pa saj nismo vec v 70ih prejsnjega tisocletja in govorimo o dokaj ugledni znamki! :(

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Mazdasi, meni je tole nepojmljivo, da imas vozilo letnika 2016 in se ukvarjas s korozijo! Pa saj nismo vec v 70ih prejsnjega tisocletja in govorimo o dokaj ugledni znamki! :(

Se popolnoma strinjam. No iz lastnih izku?enj ?e ne morem govoriti (in upam, da mi ne bo treba) amapk kolikor se lahko zasledi na spletu, je to velik problem Mazd. Ja tudi novej?ih letnikov.

 

LP

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Kaj nam potem ?e ostane, ?e je vse delano na na?in, da se var?uje na materialih in barva s temi eco barvnimi laki, ki so slab?e kvalitete,... hkrati bi pa vsi radi ?imve? zaslu?ili? Obstaja sploh ?e kak?na znamka (ne-premium), za katero to ne velja?

 

Avto vse bolj postaja "potro?ni material", smola za ve?ino v na?i dr?avi je le ta, da nimamo temu prilagojenih pla?.  <_<

12360_1.png
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Bo treba za?et neko normalno varnostno razdaljo dr?at in se ne na rit lepit vsakemu ;)

 

Res?? mene si na?o? ko nikoli!!! ne vozim nikomur za ritjo, kve?jemu vsi meni, ker se vozim 52 po naselju.. Avto res pazim, ker vem iz tujih forumov, da je lak eno sranje, ampak pikic polno kjer ho?e?. po celem avtu..  na prej?njih avtih, v dvajset letih skupaj nisem mel toliko pikic na haubi, tak da verjetno ni moj stil vo?nje kriv.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ja, lahko. Ze omenjeno prav v tej temi. :)

 

sem ?el ?ez celo temo, rabil skoraj cel teden, da sem ?el ?ez pol ?en? :D :D

 

Ara je padla, avto dvignemo decembra, sedaj samo kolebam ali vzeti original plati??e s savinimi gumami za 194? po komadu, ali vzeti neoriginal plati??e (80?) in guma (60?). Je original res toliko bolj?a? :)

Katere zimske gume imate na svojih Mazdurinah? I??em predvsem ti?je, ker je izolacija res slaba.

 

?e vedno me jezi, da ne more? vklopiti zadnjih lu?i, pri moji ?kodi sem vklopil takoj ko so mi ?e delali odpremo iz salona, da ne govorim kasnej?ih bonbon?kov, ki mi jih je preprogramiral kolega. VAG ma po?timano, japanezerji pa tko kot Apple, kot je ?e nekdo rekel :D

 

Ampak da ne gredo stekla avtomatsko dol s klju?em, je pa tut buksl na kvadrat. Ne razumem Japoncev, ?al ne :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ara je padla, avto dvignemo decembra, sedaj samo kolebam ali vzeti original plati??e s savinimi gumami za 194? po komadu, ali vzeti neoriginal plati??e (80?) in guma (60?). Je original res toliko bolj?a? :)

Katere zimske gume imate na svojih Mazdurinah? I??em predvsem ti?je, ker je izolacija res slaba.

 

?estitam :)

Jaz sem si pravkar naro?il zimski komplet 16" dezent po 73? in continental gum po 94?. Da ni preve? ro?ato pa seveda ?e 40? na gumo za senzor tlaka :) Mogo?e se pozanimaj ?e so pri ponudbi za 194 ti senzorji ?e zraven, ker potem je hitro jasno, kje je razlika.  

Druga?e pa kar se hrupa ti?e se meni po 2500km sploh ne zdi tako kriti?no, pa sem na 18"...

 

To z lu?mi in stekli pa moti tudi mene. Za stekla sem se navadil ?e prej v accordu, ampak vseeno se mi zdi trapasto, da ne morejo tega dodat :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • 200KM je v redu, če je turbo, ker je teh 200KM na voljo na sredini obratov in navadno v daljšem razponu. Pri N/A motorjih je pa ta max moč na koncu vrtljajev tam, kjer se začne rdeče polje in je razpon vrtljajev, ko je to na voljo žel precej ozek. Zato ta podatek izredno zavaja in ja zato se 2,5 turbo Mazde izven EU peljejo precej bolj suvereno pa ne zaradi 50KM več ampak zato, ker so moči na voljo bistveno prej.   Zato je tudi MPS bila res super za uživancijo, če te ni skrbela poraba 10+l/100km.
    • Zato, ker plešejo v Nemčiji, kjer se jim sesuva avto industrija v kateri smo kot podizvajalci za določene dele. Jebat ga tko to gre, ko se igrajo monopoly in se sprejemajo napačne odločitve. Drugače pa se ne gleda mesečnih rezultatov ampak letne in v EU je padec kar konkreten. EU oblast žal že nekaj let ne dela za Evropejce in prvi računi so izstavljeni. Žal.
    • To se pa bere skoraj tako kot mantra LGBTIQ....+++ zakaj hočte bit 100% hetero, če ste pa lahko vsaj mal homo?
    • Ah, daj no, kot da je to kak poseben in zapleten proces...   Prevrneš zadnjo klop, vzameš ven dvigalko, podložiš pod amortizer in kmalu je guma v zraku. Dvomim, da traja pet minut... V bistvu je dlje trajalo, da sem prišel k sebi, ko sem videl, kaj je z ležajem, kot je pa trajalo, da sem avto dvignil... Če bi imel ustrezno podporo (kak klocen ali zidak prave dimenzije) bi bilo še hitreje, ker bi dvigalko postavil kar pod "šusplato" in dvignil cel sprednji del.   Ja, veš, BTjka je avto, ne pa načičkan zabaviščni park na štirih kolesih z bluetooth povezavo in plazmo sredi armature...
    • To si pa nesramen do @Z M A J . Pa sej nima 250kg, da bi scuzalo baterijo na taki poti.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.