Skoči na vsebino

Mazda 3 (2014)


ziga.mazda

Priporočeno sporočilo

V?eraj zaaral G120 revolution v eternal blue mica barvi ...dobava konec aprila...?akanje se za?enja :) ...cant wait. A so servisi res tok dragi za mazde ko me eni stra?ijo?

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ne vem baje okol 250-300 eur navadni servis? To mi je drago, ker zdj za P508 1.6T sem dal svoje olje (30 eur) in pa cca. 120 eur...sam sem se s prodajalcem pogovarjal pa lahko svoje olje tudi za mazdo prinesem (36 eur 5L mazda olj na spletu) tako da pomoje potem niti ne bo velike razlike?

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ja to je ok...konec koncev zdj tk nima veze ker avto dobim aprila :) , va?no da bo vse ok, da bom zadovoljen pa je to to :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Lep pozdrav vsem,

 

Po vseh dogodiv??inah in dovolj dobrih poslovnih rezultatih sem kon?no pri?paral dovolj denarja za nakup avtomobila. Sprva sem nameraval kupiti rabljen avtomobil vendar se mi je spletna stran avto.net zamerila, nem?ke spletne strani so pa zaradi jezikovnih ovir bolj dale?, kot sem si mislil. Nagibal sem se k nakupu VW vendar sta me je testni vo?nji Mazde 2 in 3 tako navdu?ili da sem se odlo?il za nakup novega avtomobila. V kolikor se ne motim je ?akalna doba nekje 4-5 mesecev tako da mislim da je idealna prilo?nost da se po?asi za?nem pogajat pri avtohi?ah. Sicer moram opraviti ?e testno vo?njo CX-3 a vseeno... Situacija je slede?a. Letno nameravam narediti nekje 20k kilometrov ve?inoma avtocest in ker mi je mazda vseskozi kazala 6l/100km mislim da bom ostal pri bencinarju. Paket Challenge bo povsem dovolj, edino kar me skrbi so senzorji zadaj ampak sem v enem izmed spodnjih topikov prebral da se lahko vgradi kamera za 280-300? kar bo a-must saj iz zadnje ?ipe ni? nisem videl.

 

Vpra?anje za vas. Koliko mo?no ma?ino mi priporo?ate 100km ali 120km, kot sem omenil bo ve?inoma vo?ena po avtocesti?

drugo vpra?anje pa je kje naj bo moj cilj pri pogajanju. Vem da stiskajo ampak vseeno. Kupil bom tam kjer se mi bo najbolj izpla?alo oz. kjer mi dobo najve? ponudili, pa tudi ?e bom moral rint v Mursko Soboto.

Druga?e pa nimam ?e otrok tako da tudi Mazda CX-3 pride v po?tev. Mogo?e je kdo lastik pa pove kaj ve? o njej? Kaj lahko pri?akujem? Ali je glasnost pri visokih hitrostih res problem?

 

Hvala vsem za odgovore.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ne vem koliko je kriterij poraba, a CX-3 ti bo ?e zaradi oblike pila ve? kot primerljiva 2 ali 3.

100 ali 120 KM? Po avtocesti se bo? z obema vozil, vendar je odvisno s katero hitrostjo se namerava? premikati. Za (ve?inske) vo?nje 110 km/h je 100KM zadosti, za 130+ km/h bi se sam raje odlo?il za 120 KM

Slovenec sem. Ne jamram. Vozim Mazdo.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Za premikanje od A do B ti bo tudi 100 KS zadostovalo, ?e ?eli? pa malo bolj dinami?no vo?njo, pa izberi 120.

Meni je bila za vo?njo 3 bistveno bolj potovalni avto od CX-3, pa ?e zaradi oblike poraba ne more biti enaka. Trojka je tudi bolj prostorna saj se pozna, da je CX-3 narejena na osnovi dvojke.

 

Primerjaj tudi opremo v paketih CX-3 in faceliftane trojke, kjer so opremo nadgradili. V vsakem primeru je bencinski motor super.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Paket Challenge bo povsem dovolj, edino kar me skrbi so senzorji zadaj ampak sem v enem izmed spodnjih topikov prebral da se lahko vgradi kamera za 280-300? kar bo a-must saj iz zadnje ?ipe ni? nisem videl.

 

Vpra?anje za vas. Koliko mo?no ma?ino mi priporo?ate 100km ali 120km, kot sem omenil bo ve?inoma vo?ena po avtocesti?

drugo vpra?anje pa je kje naj bo moj cilj pri pogajanju. Vem da stiskajo ampak vseeno. Kupil bom tam kjer se mi bo najbolj izpla?alo oz. kjer mi dobo najve? ponudili, pa tudi ?e bom moral rint v Mursko Soboto.

Druga?e pa nimam ?e otrok tako da tudi Mazda CX-3 pride v po?tev. Mogo?e je kdo lastik pa pove kaj ve? o njej? Kaj lahko pri?akujem? Ali je glasnost pri visokih hitrostih res problem?

 

Hvala vsem za odgovore.

 

Kamero ali senzorje zadaj ti res priporo?am, ker je avto res nepregleden zadaj (ampak me zaradi kamere to ni ?e niti enkrat zmotilo). 100 konjske jaz nisem vozil, ampak mi je pa 120 ravno prav in nebi menjal za manj. Vo?njo imam podobno kot ti - 30k na leto skoraj same avtoceste. 

Glede glasnosti so tudi mene stra?ili (za trojko), pa se mi zdi da prav lepo tiho potuje, tudi pri 130+.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Lep pozdrav vsem,

....

Druga?e pa nimam ?e otrok tako da tudi Mazda CX-3 pride v po?tev. Mogo?e je kdo lastik pa pove kaj ve? o njej? Kaj lahko pri?akujem? Ali je glasnost pri visokih hitrostih res problem?

 

 

CX 3 ima svojo temo in si lahko tam prebere? vtise in opa?anja lastnikov.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ali kdo ve, kak?na je razlika med navadno metallic barvo in pa tistima dvema posebnima? Ali je v nanosu barve, ker gledam nekaj po spletu pa imajo nekateri probleme z barvo (hitre praske, rjavenje)...sej mogo?e mal kompliciram sam zdj ko jo ?akam gledam vse sorte :) pa zaenkrat lahko ?e spremenim barvo...zaenkrat imam naro?eno eternal blue mica in zdej, ?e je posebna bolj?a potem bi vzel machine gray...

?e eno vpra?anje glede senzorjev za nadzor tlaka, ki jih do sedaj nisem imel...jaz imam namen kupiti zimske gume 18 col in jih namestiti na ista plati??a kot letne. Ali to pomeni, da ne potrebujem novega seta ventil?kov, lahko ostanejo isti?

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

oooo super hvala ti, tega res nisem vedel  sramezljiv  se pravi, da pri?para? ker ti ventil?ki so dragi ko ?afran...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Kj tazga?

http://www.zeperfs.com/en/duel5867-5920.htm

 

 

Sent from my SM-G920F using Tapatalk

Wrong mazda

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Hotel sem samo pohvalit Zmaja da je opravil podvig, za katerega elektrobicikli zaenkrat še niso dovolj zmogljivi.
    • 200KM je v redu, če je turbo, ker je teh 200KM na voljo na sredini obratov in navadno v daljšem razponu. Pri N/A motorjih je pa ta max moč na koncu vrtljajev tam, kjer se začne rdeče polje in je razpon vrtljajev, ko je to na voljo žel precej ozek. Zato ta podatek izredno zavaja in ja zato se 2,5 turbo Mazde izven EU peljejo precej bolj suvereno pa ne zaradi 50KM več ampak zato, ker so moči na voljo bistveno prej.   Zato je tudi MPS bila res super za uživancijo, če te ni skrbela poraba 10+l/100km.
    • Zato, ker plešejo v Nemčiji, kjer se jim sesuva avto industrija v kateri smo kot podizvajalci za določene dele. Jebat ga tko to gre, ko se igrajo monopoly in se sprejemajo napačne odločitve. Drugače pa se ne gleda mesečnih rezultatov ampak letne in v EU je padec kar konkreten. EU oblast žal že nekaj let ne dela za Evropejce in prvi računi so izstavljeni. Žal.
    • To se pa bere skoraj tako kot mantra LGBTIQ....+++ zakaj hočte bit 100% hetero, če ste pa lahko vsaj mal homo?
    • Ah, daj no, kot da je to kak poseben in zapleten proces...   Prevrneš zadnjo klop, vzameš ven dvigalko, podložiš pod amortizer in kmalu je guma v zraku. Dvomim, da traja pet minut... V bistvu je dlje trajalo, da sem prišel k sebi, ko sem videl, kaj je z ležajem, kot je pa trajalo, da sem avto dvignil... Če bi imel ustrezno podporo (kak klocen ali zidak prave dimenzije) bi bilo še hitreje, ker bi dvigalko postavil kar pod "šusplato" in dvignil cel sprednji del.   Ja, veš, BTjka je avto, ne pa načičkan zabaviščni park na štirih kolesih z bluetooth povezavo in plazmo sredi armature...
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.